SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Dat is nou een goede vraagquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:18 schreef IrCute het volgende:
''Hoe krijg je een versterker in Weert?''
Rock the Cashbah!quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:59 schreef allsystemshalt het volgende:
Yheah eindelijk weer in de OP![]()
![]()
Is een versterker het wel weerd om naar Weert te gaan?![]()
![]()
![]()
En nu rocken![]()
![]()
---> Oh nee ik moet naar den arbeidt
Da's inderdaad mooi vervelend...quote:
We hebben dat optreden ook een beetje ruzie gemaakt met de zaal volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Die middelste gozer kijkt echt zielig
like, boeiend!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
Had ik maar vrij, ben momenteel via een toch redelijk snelle UMTS verbinding aan het surfen omdat KPN (ja jij Ares!) écht nooit eens iets goed kan doen...
Ik speel de laatste tijd iets minder gitaar, heb niet zoveel inspiratie...
Trouwens: wel positief, een mede-limburger(ster) in dit topic![]()
Beetje jammer dat soort dingenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben dat optreden ook een beetje ruzie gemaakt met de zaal volgens mij.
De helft van de band kwam rechtstreeks van een begrafenis naar het optreden toe en toen gingen de geluidsmensen nogal schofterig lopen doen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef Doodkapje het volgende:
Keelontsteking Voorhoofdholteonsteking is zo niet relaxed![]()
Pwndquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Last night I broke the g-string while fingering a minor
Zaterdag zaten twee technische letterlijk achter mijn rug ruzie te maken over mij, waarin zij stellingen aannamen die ik nooit uitgesproken hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben dat optreden ook een beetje ruzie gemaakt met de zaal volgens mij.
De helft van de band kwam rechtstreeks van een begrafenis naar het optreden toe en toen gingen de geluidsmensen nogal schofterig lopen doen.
Ik heb hier vorige week een geluidstechnicus horen praten die het deed voorkomen alsof hij degene was waarvoor het publiek komt. Toen ik later in de zaal kwam kijken stond meneer de lampjes te bedienen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef brother52 het volgende:
Die technici zijn sowieso een beetje raar. Volgens mij is dat ook een vereiste om technicus te worden.
Waar is hier?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:10 schreef Cynic het volgende:
Ik heb hier vorige week een geluidstechnicus horen praten die het deed voorkomen alsof hij degene was waarvoor het publiek komt. Toen ik later in de zaal kwam kijken stond meneer de lampjes te bedienen.
Maar wel zooo'n bek hebben...
Veraquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar is hier?
Eigenlijjk te triest voor woorden, zulke figuren.
Dat was hem niet, maar die doet daar inderdaad wel het geluid. Er loopt altijd een hele zwik technici in opleiding rond, daar was het één van.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef brother52 het volgende:
Die gast van Green Hornet (de drummer volgens mij) doet daar toch het geluid?
Dus wat dat betreft komen de mensen soms ook wel voor hem maar alleen niet op avonden dat hij achter de knoppen staat.
Is vet ja,quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Daantke het volgende:
Gitarist van Docile had zo'n spiegel slagplaat op z'n V, echt vet met weerkaatsende lichtstralen.
welkom vette vingersquote:
quote:
http://feedback.nl/?b=2232206000&a=quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Jimbo het volgende:
morgen even naar de feedback wat amps uitproberen
http://feedback.nl/?b=2316506900&a=
die lijkt me wel vet of voor 50 eur goedkoper
http://feedback.nl/?b=2316006900&a=46 (aanrader van drib
Als je iets gaat testen om iets te kopen, vooral níks echt duurs gaan testenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
http://feedback.nl/?b=2232206000&a=
Try die, ook als ligt het niet binnen je budget. Tell what you think of it.
Dat lijkt me inderdaad best goed advies. Want je kan nu al wel zeggen dat die dure buizenfender een heel stuk beter gaat klinken dan die frontman. Je moet als je naar huis gaat blij zijn met je nieuwe spulletjes en niet denken dat je iets hebt gekocht dat een heel stuk minder is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je iets gaat testen om iets te kopen, vooral níks echt duurs gaan testenSlecht voor je GAS en dan klinkt je eigen zooi weer kutter
Of je wordt er trots van, ik speelde bijv. op een MusicMan Stingray, en die speelde niet veel lekkerder dan mijn basquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad best goed advies. Want je kan nu al wel zeggen dat die dure buizenfender een heel stuk beter gaat klinken dan die frontman. Je moet als je naar huis gaat blij zijn met je nieuwe spulletjes en niet denken dat je iets hebt gekocht dat een heel stuk minder is.
Dat ligt meestal aan de klote afstellingen in de winkel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Of je wordt er trots van, ik speelde bijv. op een MusicMan Stingray, en die speelde niet veel lekkerder dan mijn bas
Mijn bas is ook onafgesteld uit dezelfde winkelquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ligt meestal aan de klote afstellingen in de winkel.
Die Randall heb ik ook eens geprobeerd en toen mooi mijn Valvestate gehouden. Ik vond hem nogal "vlak" klinken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:03 schreef The_Dean het volgende:
Juist. Dus gewoon die dikke buizenbak kopen
Zo wil ik, sinds ik hem getest heb de Randall RG150 G3. Kan hem alleen nog niet betalen. Daarom een andere lekkere 'buis in de pre-amp amp' gekocht
Ik vind zo'n Vox wel lekker (Valvetronix hebben we op school)quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die Randall heb ik ook eens geprobeerd en toen mooi mijn Valvestate gehouden. Ik vond hem nogal "vlak" klinken.
Het gaat er toch niet om dat ze onafgesteld even kut spelen, maar juist als ze wél afgesteld zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mijn bas is ook onafgesteld uit dezelfde winkel
Als ik beter ben misschien... was er een paar jaar geleden naartoe geweest... wel aardig... Clinic van Marcel Coenen bijgewoond... word je wel naar vanquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat er nog iemand dit weekend naar de gitaarbeurs in groesbeek?
NICE!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef guitarist het volgende:
http://www.zwartecross.nl/muziek/ Woei!![]()
Tof, nu Lowlands nogquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef guitarist het volgende:
Opschieten met de opnames, dan kunnen jullie Lowlands in jullie promotour opnemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:06 schreef Cynic het volgende:
Lijkt me inderdaad een leuk festival om te spelen
Ik weet nu al wel vrij zeker dat we niet voor de zomer een album uit hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Opschieten met de opnames, dan kunnen jullie Lowlands in jullie promotour opnemen
Of een 'break from the studio' tour houden. Metallica komt daar ook mee weg, dus dat moet jullie dan ook lukken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:37 schreef Aresdreams het volgende:
dan ff nog een jaar wachten voordat je 'm uitbrengt
Dat lijkt me waarschijnlijker inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:37 schreef Aresdreams het volgende:
dan ff nog een jaar wachten voordat je 'm uitbrengt
Waar ligt dat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je het niet weet ligt het meestal in Drenthe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen idéeik geloof ergens onder apeldoorn ofzo
Ik heb nog nooit van Groesbeek gehoord.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je het niet weet ligt het meestal in Drenthe.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je het niet weet ligt het meestal in Drenthe.
goed bezig!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef guitarist het volgende:
Dat was in de tijd dat Engeland een strafkolonie van ons was?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef The_Dean het volgende:
Ach, vroeger noemden we Europa nog gewoon Friesland.
Gaafquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef guitarist het volgende:
heb je een linkje of zo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:17 schreef Gitaarmat het volgende:
En dan wel energie hebben omd it te typenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
heb je een linkje of zo?
* Metalfreak is te lui om te googlen
Ja, maar dan moet ik weer een ander venster openen en zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan wel energie hebben omd it te typen
Hmmm, wie weet, als ik niets te doen heb, ben er toch binnen een uurquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:05 schreef brother52 het volgende:
En als je nou gewoon gitaarbeurs.nl probeert?
Dude Feli!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef guitarist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |