Ik heb hier vorige week een geluidstechnicus horen praten die het deed voorkomen alsof hij degene was waarvoor het publiek komt. Toen ik later in de zaal kwam kijken stond meneer de lampjes te bedienen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef brother52 het volgende:
Die technici zijn sowieso een beetje raar. Volgens mij is dat ook een vereiste om technicus te worden.
Waar is hier?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:10 schreef Cynic het volgende:
Ik heb hier vorige week een geluidstechnicus horen praten die het deed voorkomen alsof hij degene was waarvoor het publiek komt. Toen ik later in de zaal kwam kijken stond meneer de lampjes te bedienen.
Maar wel zooo'n bek hebben...
Veraquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar is hier?
Eigenlijjk te triest voor woorden, zulke figuren.
Dat was hem niet, maar die doet daar inderdaad wel het geluid. Er loopt altijd een hele zwik technici in opleiding rond, daar was het één van.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef brother52 het volgende:
Die gast van Green Hornet (de drummer volgens mij) doet daar toch het geluid?
Dus wat dat betreft komen de mensen soms ook wel voor hem maar alleen niet op avonden dat hij achter de knoppen staat.
Is vet ja,quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Daantke het volgende:
Gitarist van Docile had zo'n spiegel slagplaat op z'n V, echt vet met weerkaatsende lichtstralen.
welkom vette vingersquote:
quote:
http://feedback.nl/?b=2232206000&a=quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Jimbo het volgende:
morgen even naar de feedback wat amps uitproberen
http://feedback.nl/?b=2316506900&a=
die lijkt me wel vet of voor 50 eur goedkoper
http://feedback.nl/?b=2316006900&a=46 (aanrader van drib
Als je iets gaat testen om iets te kopen, vooral níks echt duurs gaan testenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
http://feedback.nl/?b=2232206000&a=
Try die, ook als ligt het niet binnen je budget. Tell what you think of it.
Dat lijkt me inderdaad best goed advies. Want je kan nu al wel zeggen dat die dure buizenfender een heel stuk beter gaat klinken dan die frontman. Je moet als je naar huis gaat blij zijn met je nieuwe spulletjes en niet denken dat je iets hebt gekocht dat een heel stuk minder is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je iets gaat testen om iets te kopen, vooral níks echt duurs gaan testenSlecht voor je GAS en dan klinkt je eigen zooi weer kutter
Of je wordt er trots van, ik speelde bijv. op een MusicMan Stingray, en die speelde niet veel lekkerder dan mijn basquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad best goed advies. Want je kan nu al wel zeggen dat die dure buizenfender een heel stuk beter gaat klinken dan die frontman. Je moet als je naar huis gaat blij zijn met je nieuwe spulletjes en niet denken dat je iets hebt gekocht dat een heel stuk minder is.
Dat ligt meestal aan de klote afstellingen in de winkel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Of je wordt er trots van, ik speelde bijv. op een MusicMan Stingray, en die speelde niet veel lekkerder dan mijn bas
Mijn bas is ook onafgesteld uit dezelfde winkelquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ligt meestal aan de klote afstellingen in de winkel.
Die Randall heb ik ook eens geprobeerd en toen mooi mijn Valvestate gehouden. Ik vond hem nogal "vlak" klinken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:03 schreef The_Dean het volgende:
Juist. Dus gewoon die dikke buizenbak kopen
Zo wil ik, sinds ik hem getest heb de Randall RG150 G3. Kan hem alleen nog niet betalen. Daarom een andere lekkere 'buis in de pre-amp amp' gekocht
Ik vind zo'n Vox wel lekker (Valvetronix hebben we op school)quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die Randall heb ik ook eens geprobeerd en toen mooi mijn Valvestate gehouden. Ik vond hem nogal "vlak" klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |