abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65726714
Banaan eten, andere schoenen aan dan voorheen (deze werkte bij mij , beta-blokkers(werkte bij mij niet), aardappel in je broekzak, speelkaart schoppen vrouw in je sok.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:50:40 #27
86072 thatsme
and That's you!
pi_65732626
Staatsexamen doen? Dan schijnt het allemaal een stuk rustiger en gemoedelijker te gaan!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_65737167
TS heet Bert en is zelf 'het broertje' ?
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_65737436
Staatsexamen/examen doen bij Rijkswaterstaat bestaat helemaal niet (meer).
Het heet nu BNOR en valt gewoon onder het CBR. Ik heb dat ook moeten doen, heel erg veel verschil is er niet. Het praatje vooraf is wat langer en je drinkt een kopje koffie, ook het examen duurt wat langer maar verschil in beoordeling is er (theoretisch) niet.

Mijn ervaring met de BNOR is gewoon goed! De derde en vierde keer bij het CBR (R'dam Zuid) ben ik gewoon keihard genaaid door een verzuurde dikke manwijf die niet eens een fatsoenlijke reden kon verzinnen waarvoor ik gezakt zou zijn. Bij het BNOR was ik ook binnen 10 minuten klaar met de rit, de instructeur daar zei nog dat hij niet wist waarvoor ik bij het BNOR moest komen. Om dan te bedenken dat ik maar 3 weken eerder voor de 4e keer gezakt was bij die trol en maar 4 lesjes had gehad om de wegen in het BNOR gebied te leren kennen, alsof mijn skills met 4 lesjes in een onbekend gebied zo snel toenemen. Eind goed al goed, maar door die trol bij het CBR heb ik wel een hoop geld moeten neertellen (examens kostten toen (2007) ¤190).
pi_65737538
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:04 schreef Xtr3mE het volgende:
TS heet Bert en is zelf 'het broertje' ?
Lijkt me duidelijk.
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:40:33 #31
155616 Proximo
For god, king & country
pi_65738402
Na 4x kom je automatisch bij het BNOR, als je zelfs dáár kapotgaat aan de zenuwen dan lijkt het me raadzaam om eens advies te vragen bij de huisarts?
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_65760140
me 2 5x opgeweest je moet er gewoon vertrouwen in hebben en fuck wat er de andere keren is gebeurt je moet je concentreren op het aankomende examen. ben ook 2x genaait en niet zo zuinig ook daarna had ik een wijf die was wel (y) alleen dr reed een kutmotertje die ik bijna plat reed gezakt en de 4e x zat ik bijna tussen 2 bestelbusjes omdat diegene voormij d8 laat ik eens een noodstopje maken en KLANG daar gingie VOL in de remmen voor mn snuffert 5e x reed ik (y) hij had nie echt een fout kunnen ontdekken in 45 min tijd die krl heeft me over wel 20 rotondes heengestuurt en nog kon hij niks vinden
pi_65766518
Wat mij vaak opvalt bij mensen die het niet in 1 keer halen. De keren dat ze gezakt zijn, ligt het nooit aan hun!
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:39:41 #34
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_65767071
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:48:59 #35
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65767393
Zomaar een idee, maar als je je broertje wilt laten slagen kun je toch beter advies vragen aan mensen die NIET vaak gezakt zijn voor hun examen ?
zzz
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:09:09 #36
202348 Susi
Temple of Love
pi_65768039
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:26 schreef Smart-Einstein het volgende:
Wat mij vaak opvalt bij mensen die het niet in 1 keer halen. De keren dat ze gezakt zijn, ligt het nooit aan hun!
Mwoah. Ik ben een keer gezakt omdat ik wilde doorrijden terwijl er iemand op het zebrapad liep. Kon ik wel begrijpen
pi_65809305
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef timbosie het volgende:
me 2 5x opgeweest je moet er gewoon vertrouwen in hebben en fuck wat er de andere keren is gebeurt je moet je concentreren op het aankomende examen. ben ook 2x genaait en niet zo zuinig ook daarna had ik een wijf die was wel (y) alleen dr reed een kutmotertje die ik bijna plat reed gezakt en de 4e x zat ik bijna tussen 2 bestelbusjes omdat diegene voormij d8 laat ik eens een noodstopje maken en KLANG daar gingie VOL in de remmen voor mn snuffert 5e x reed ik (y) hij had nie echt een fout kunnen ontdekken in 45 min tijd die krl heeft me over wel 20 rotondes heengestuurt en nog kon hij niks vinden
Kan je dit ook vertalen naar het Algemeen Beschaafd Nederlands?
Tok.
pi_65809394
quote:
In en in triest.

Mensen die het stoer vinden dat ze bij 20 rotondes geen foutje maken.

_!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:49:47 #39
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_65812834
quote:
Nu je schrijfbewijs nog
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:30:06 #40
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_65814318
500 euro meenemen en de examinator omkopen, punt.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_65814543
quote:

Ik heb heel hard gefaald de eerste keer, veel te zenuwachtig !
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:32:31 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65821780
quote:
Ja, heel gek. Ik heb twee keer examen gedaan nu (twee keer gezakt), maar de examinatoren zijn heel redelijk en beoordelen heel objectief hoe je het gedaan hebt. Ze laten je echt niet voor de lol zakken lijkt me.
2000 light years from home
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:58:32 #43
188787 Tollywood
Ik parkeer em der zo in!
pi_65822034
Ik schenk geld aan de armen.... in het bijzonder mijn linker en mijn rechterarm.
pi_65830904
Is soms ook een kwestie van geluk hebben, ik had maar een paar uurtjes geslapen, een banaan en 6 paracetamolletjes genomen (schijn je alert van te worden) en warempel, 2e keer geslaagd...
pi_65831497
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is soms ook een kwestie van geluk hebben, ik had maar een paar uurtjes geslapen, een banaan en 6 paracetamolletjes genomen (schijn je alert van te worden) en warempel, 2e keer geslaagd...

Gefeliciteerd, er rijden dagelijks duizenden mensen met te weinig slaap op foutloos.

Altijd die belachelijke excuusjes, of van die mensen die zeggen 'ooooeeh ik ga zakken want het regent'.

Voor sommige scheelt het maar weinig of ze kunnen alleen maar afrijden als de sterren op 1 lijn staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Koploperkopper op 07-02-2009 17:39:09 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 7 februari 2009 @ 20:13:19 #46
127232 Quint24
Just follow the star
pi_65834063
ik ben 4x gezakt en de 5de keer geslaagd.

1ste keer : kijk gedrag en te zuinig met de koppeling verder de auto goed in controle
2de keer: leerling examinator, ook gezakt weer op het kijken en waarom ik geen 100 km/h ree over het prins clausplein terwijl er een bord stond met een advies snelheid van 70km/h , en hij trape op de rem terwijl het verkeerslicht op GROEN stond ?
3de keer: te dicht langs een fietser , en gezakt omdat een mede weggebruiken mij voorrang verleende tijdens het uit parkere en daat vond de examinator niet goed?
4de keer: andere les auto die ik niet kende waar ik in mocht afrijden, een auto die op LPG reed terwijl ik diesel was gewent gezakt op in niet goed de auto kennen?
5de keer BNOR: waarom bent u eigelijk hier terecht gekomen jij rijd goed zei de examiatriese en had verder geen opmerkingen.

Dus het licht er maar net aan hoe de bui van de examinator is.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
  zondag 8 februari 2009 @ 00:07:43 #47
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_65838916
dat is lekker dan, examen doen met een andere auto (ander brandstof) ...
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_65871394
kijk TS, sommige mensen kunnen gewoon niet rijden.
jouw broertje is er zo een. (jij ook trouwens want je durft nog te zeggen dat hij goed rijd ondanks 6x zakken )

helaas komen dit soort mensen hier in nederland uiteindelijk gewoon aan een rijbewijs,.... en zit ik straks met hem op de weg.

bedank je ouders ff
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:51:51 #49
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_65904739
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:13 schreef Quint24 het volgende:
ik ben 4x gezakt en de 5de keer geslaagd.

1ste keer : kijk gedrag en te zuinig met de koppeling verder de auto goed in controle
2de keer: leerling examinator, ook gezakt weer op het kijken en waarom ik geen 100 km/h ree over het prins clausplein terwijl er een bord stond met een advies snelheid van 70km/h , en hij trape op de rem terwijl het verkeerslicht op GROEN stond ?
3de keer: te dicht langs een fietser , en gezakt omdat een mede weggebruiken mij voorrang verleende tijdens het uit parkere en daat vond de examinator niet goed?
4de keer: andere les auto die ik niet kende waar ik in mocht afrijden, een auto die op LPG reed terwijl ik diesel was gewent gezakt op in niet goed de auto kennen?
5de keer BNOR: waarom bent u eigelijk hier terecht gekomen jij rijd goed zei de examiatriese en had verder geen opmerkingen.

Dus het licht er maar net aan hoe de bui van de examinator is.
jij weet zeker dat je oud genoeg bent om te autorijden? Door je manier van typen schat ik je niet ouder dan 12 namelijk

OT: ik ben van plan om in 1 keer te slagen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_66013765
Enige advies dat ik kan geven is dat wanneer je bijna klaar bent je niet moet denken dat je het al binnenhebt... Kom net terug van rij-examen en op de terugweg (denk nog 2km ofzo) wil ik een kruising oversteken, maar ik moest wachten totdat deze geheel vrij was ofzo Naja, ik rijd er gewoon op (doet ieder normaal mens toch?) en kreeg ik een ingreep, omdat ik hoe dan ook moest wachten tot heel de kruising vrij was, en ik dus op dit moment niks te zoeken had op de kruising
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')