Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:04 schreef Xtr3mE het volgende:
TS heet Bert en is zelf 'het broertje' ?
Mwoah. Ik ben een keer gezakt omdat ik wilde doorrijden terwijl er iemand op het zebrapad liep. Kon ik wel begrijpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:26 schreef Smart-Einstein het volgende:
Wat mij vaak opvalt bij mensen die het niet in 1 keer halen. De keren dat ze gezakt zijn, ligt het nooit aan hun!
Kan je dit ook vertalen naar het Algemeen Beschaafd Nederlands?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef timbosie het volgende:
me 2 5x opgeweest je moet er gewoon vertrouwen in hebben en fuck wat er de andere keren is gebeurt je moet je concentreren op het aankomende examen. ben ook 2x genaait en niet zo zuinig ookdaarna had ik een wijf die was wel (y) alleen dr reed een kutmotertje die ik bijna plat reed
gezakt en de 4e x zat ik bijna tussen 2 bestelbusjes omdat diegene voormij d8 laat ik eens een noodstopje maken en KLANG daar gingie VOL in de remmen voor mn snuffert
5e x reed ik (y) hij had nie echt een fout kunnen ontdekken in 45 min tijd
die krl heeft me over wel 20 rotondes heengestuurt
en nog kon hij niks vinden
In en in triest.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef timbosie het volgende:
me 2 5x opgeweest je moet er gewoon vertrouwen in hebben en fuck wat er de andere keren is gebeurt je moet je concentreren op het aankomende examen. ben ook 2x genaait en niet zo zuinig ookdaarna had ik een wijf die was wel (y) alleen dr reed een kutmotertje die ik bijna plat reed
gezakt en de 4e x zat ik bijna tussen 2 bestelbusjes omdat diegene voormij d8 laat ik eens een noodstopje maken en KLANG daar gingie VOL in de remmen voor mn snuffert
Nu je schrijfbewijs nogquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef timbosie het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:26 schreef Smart-Einstein het volgende:
Wat mij vaak opvalt bij mensen die het niet in 1 keer halen. De keren dat ze gezakt zijn, ligt het nooit aan hun!
Ja, heel gek. Ik heb twee keer examen gedaan nu (twee keer gezakt), maar de examinatoren zijn heel redelijk en beoordelen heel objectief hoe je het gedaan hebt. Ze laten je echt niet voor de lol zakken lijkt me.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:26 schreef Smart-Einstein het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is soms ook een kwestie van geluk hebben, ik had maar een paar uurtjes geslapen, een banaan en 6 paracetamolletjes genomen (schijn je alert van te worden) en warempel, 2e keer geslaagd...
jij weet zeker dat je oud genoeg bent om te autorijden? Door je manier van typen schat ik je niet ouder dan 12 namelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:13 schreef Quint24 het volgende:
ik ben 4x gezakt en de 5de keer geslaagd.
1ste keer : kijk gedrag en te zuinig met de koppeling verder de auto goed in controle
2de keer: leerling examinator, ook gezakt weer op het kijken en waarom ik geen 100 km/h ree over het prins clausplein terwijl er een bord stond met een advies snelheid van 70km/h , en hij trape op de rem terwijl het verkeerslicht op GROEN stond ?
3de keer: te dicht langs een fietser , en gezakt omdat een mede weggebruiken mij voorrang verleende tijdens het uit parkere en daat vond de examinator niet goed?
4de keer: andere les auto die ik niet kende waar ik in mocht afrijden, een auto die op LPG reed terwijl ik diesel was gewent gezakt op in niet goed de auto kennen?
5de keer BNOR: waarom bent u eigelijk hier terecht gekomen jij rijd goed zei de examiatriese en had verder geen opmerkingen.
Dus het licht er maar net aan hoe de bui van de examinator is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |