IK WAS HET!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:20 schreef borisz het volgende:
Ik kon ook niks verzinnen dus de knop nieuw topic mocht iemand anders indrukken..
Slapen
Van Basten is een oude zure zak volgens SCH en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zure zak? Is dat hetzelfde als een zure bom? En zo ja, wie is er zwanger?
Dart was ie al als voetballer en als coach is ie er niet veel beter op geworden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:25 schreef Grulez het volgende:
Van Basten is een oude zure zak volgens SCH en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
valt me trouwens mee dat SCH niet naar dat concert van New Kids on the Block moest !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Van Basten is een oude zure zak volgens SCH en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Dat paste niet, dus heb ik maar voor deze tt gekozen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef sezten het volgende:
Otra vez mi Sevilla, otra vez vengo a verte, otra vez en gol norte, otra vez con mi gente, hasta el día que me muera yo seguiré en esta grada, que yo no cumplo años, yo cumplo temporadas!!
Ja hallo, die zijn nu ouder dan 18, dan houdt het opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
valt me trouwens mee dat SCH niet naar dat concert van New Kids on the Block moest !
Auw, stekelig.quote:
Nee hij is lekker en ik kan het weten want Nick is er op afgestudeerd, heeft er maanden onderzoek naar gedaan in het regenwoud, terwijl zijn eigen zure zak thuis zatquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef SCH het volgende:
Nee hij is lekker en ik kan het weten want Nick is er op afgestudeerd, heeft er maanden onderzoek naar gedaan in het regenwoud, terwijl zijn eigen zure zak thuis zat
[flauw]quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, die zijn nu ouder dan 18, dan houdt het op
Hoi, heeft u mijn reactie betreffende het noemen van uw voornaam nog gelezen in het vorige topic? Ik wil het hier anders graag nog een keer aan u uitleggen..quote:
Gelezen en laat maar verder achterwege.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Breach het volgende:
Hoi, heeft u mijn reactie betreffende het noemen van uw voornaam nog gelezen in het vorige topic? Ik wil het hier anders graag nog een keer aan u uitleggen..
Wat u wilt. Als het maar duidelijk is dat ik u niet onheus wilde bejegenen. Voel u uzelf vandaag ook al beter betreffende uw identiteitscrisis?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelezen en laat maar verder achterwege.
Zoek maar iemand anders op om te stalken.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Breach het volgende:
Voel u uzelf vandaag ook al beter betreffende uw identiteitscrisis?
Eerlijk gezegd is het wel een verschijnsel van ouderdom, dat sneller moe zijn. Misschien helpt het als u een keertje vroeg naar bed gaat en eens lekker uitslaapt..quote:
Sesamstraat is al weer geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:06 schreef Breach het volgende:
Eerlijk gezegd is het wel een verschijnsel van ouderdom, dat sneller moe zijn. Misschien helpt het als u een keertje vroeg naar bed gaat en eens lekker uitslaapt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |