Inderdaad, snel volspammen dit topicquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kut-TT.
Ik weet nu al dat we gaan verliezen op zo'n smerige Sperma-manier. Vast weer een buitenspel-goaltje of twee. En dan moet je nog een hele week tegen die TT kijken.
De gehele wedstrijd zelf aanvallen, maar niet scoren. En vervolgens maar 2 counters van Sparta welke er alle 2 direct ingaan..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kut-TT.
Ik weet nu al dat we gaan verliezen op zo'n smerige Sperma-manier. Vast weer een buitenspel-goaltje of twee. En dan moet je nog een hele week tegen die TT kijken.
daarom zal sparta winnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Os__ het volgende:
Nou Sparta heeft al meer dan een jaar geen uitwedstrijd gewonnen. Jullie eerste makkelijke 3punter van het seizoen.
Ah, De Ommekeer is nabij!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Tomasso het volgende:
Jongens, morgen ben ik er weer bijFeyenoord heeft me gewoon gemist.
Tiendalli - Nieveld - Hofland - Leerdam inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer met een jeugdige verdediging?
boehoe..quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:20 schreef jorienvdherik het volgende:
De Cler was tegen NEC gewoon bier aan het drinken in een sportkantine ergens in den landen
Zo, wat een nieuwsquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:20 schreef jorienvdherik het volgende:
De Cler was tegen NEC gewoon bier aan het drinken in een sportkantine ergens in den landen
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben je toch een slechte prof?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Os__ het volgende:
Jullie eerste makkelijke 3punter van het seizoen.
Van welke club komt hij af?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoorde vandaag pas dat Nieveld zijn debuut had gemaakt zondag. Mooi voor die jongen. Bosschenaar
Rotterdamsche blufquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze zijn er wel van overtuigd dat ze niet degraderen
Precies. Volgens mij moeten alle spelers toch verplicht komen kijken als ze niet kunnen spelen. Overigens zijn alle jonkies ook te vinden in het Rotterdamse uitgaansleven als niet moeten/kunnen spelen maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
De Cler mag van mij best bier drinken, maar waarom zit hij niet gewoon op de tribune?
Daarom zet ik het ook tussen aanhalingstekens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zo gewoon is 2-0 niet meer hoor..
Jullie hebben toch die Cassio? Dat schijnt toch wel een goeie te zijn?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef Stpan het volgende:
[Feyenoordfanmodus]Bah wat zijn jullie arrogant zich in dat 010! Op wat baseren jullie dat je zo gemakkelijk gaat winnen? Typisch dat Feyakkes gedrag waar wij zo'n hekel aan hebben. [/feyenoordfanmodus]
Sparta staat sowieso met een nog grotere clown dan Henk Timmer op de goal en Sparta heeft al een jaar lang geen wedstrijd meer gewonnen, dat is dan in jullie voordeel.
Zul je zien dat hij vanavond de wedstrijd van z'n leven keeptquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch die Cassio? Dat schijnt toch wel een goeie te zijn?
Nou je het zegt, baggerkeepers spelen altijd goed tegen ons....quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij vanavond de wedstrijd van z'n leven keept
er staat toch niet 'wij gingen winnen'?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef TCDD het volgende:
Wij gaan winnen? Waarom staan jullie niet op 1 dan? Onterechte TT
zat je 15 jaar in Zuid-Afrika?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Tomasso het volgende:
Jongens, morgen ben ik er weer bijFeyenoord heeft me gewoon gemist.
Ja, die kwam echt goed uit tegen Rodaquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch die Cassio? Dat schijnt toch wel een goeie te zijn?
fraaie shirtsquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze zijn er wel van overtuigd dat ze niet degraderen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef Stpan het volgende:
[Feyenoordfanmodus]Bah wat zijn jullie arrogant zich in dat 010! Op wat baseren jullie dat je zo gemakkelijk gaat winnen? Typisch dat Feyakkes gedrag waar wij zo'n hekel aan hebben. [/feyenoordfanmodus]
3 maanden geleden nogquote:Sparta heeft al een jaar lang geen wedstrijd meer gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |