quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar is het die verneukte versie van Dale Cavese?
vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weer veel te veel gemist kansen.
Dan heb ik mijn weddenschap gewonnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef venomsnake het volgende:
Tering, Feyenoord zal dit maar verliezen..
Dan staan ze 2 punten boven de degradatiestreep?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef venomsnake het volgende:
Tering, Feyenoord zal dit maar verliezen..
Nee, want hij speelt kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
hmz, Wijnaldum op de bank. Opvallend.
WTF? Weet iemand waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
hmz, Wijnaldum op de bank. Opvallend.
Dat staan ze nu al, ze kunnen bij bepaalde uitslag als oa. ADO Den Haag wint van PSV kunnen ze dalen naar de 16 de plaats.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dan staan ze 2 punten boven de degradatiestreep?
We zullen zienquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie is nou de club van Rotterdam![]()
Totaal 133 gespeeld gewonnen 78 gelijk 28 veloren 27
Ja..quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dan staan ze 2 punten boven de degradatiestreep?
Ah, daar is het mannetje weerquote:
Eeeeeeeuh Feyenoord moet het van spelers zoals Wijnaldum hebben joh.. Hoe triest het ook klinktquote:
Inderdaad.. meest omhooggeschreven talent van het seizoen.quote:
nee, Slory speelt de pannen van het dak.....quote:
Maar toch minder erg dan de andere spelers?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hij geeft veel foute passes en schiet veel naast?
Reken er maar niet te veel opquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn weddenschap gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |