Wat doet ie?quote:
Haat is ook overdreven. Dat hoef je niet te hebben voor een beetje leedvermaakquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vind het sowieso al vreemd als je echt haat hebt tegen een club, tuurlijk is het leuk als feyenoord of PSV een keer verliest, maar haten gaat wel heel ver
Nee, een maat van me (Feyenoorder) is vandaag jarig, dus gun hem een overwinning voor zijn verjaardagquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haat is ook overdreven. Dat hoef je niet te hebben voor een beetje leedvermaak![]()
En mensen die het in het algemeen leuk vinden om topclubs op hun bek te zien gaan kunnen dit seizoen flink hun hart ophalen![]()
Als Sparta zometeen op 0-1 komt wil jouw reactie trouwens wel even zien
Weet je wat je veel heb op spangen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:49 schreef denthemen het volgende:
SP-AR-TA
Homo kroegen? Dan zou jij het moeten wetenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weet je wat je veel heb op spangen?
Niet Danny's oude liefde?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee, een maat van me (Feyenoorder) is vandaag jarig, dus gun hem een overwinning voor zijn verjaardag
Ja... Lekker effectiefquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop RODA!!
Speelt Twente goed trouwens?
Spelen erg goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee, die antwoorden van De Wolf danquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Als er iemand is die vervelende vragen kan stellen is hetBarbara
wel
Weer veel te veel gemist kansen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop RODA!!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar is het die verneukte versie van Dale Cavese?
vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weer veel te veel gemist kansen.
Dan heb ik mijn weddenschap gewonnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef venomsnake het volgende:
Tering, Feyenoord zal dit maar verliezen..
Dan staan ze 2 punten boven de degradatiestreep?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef venomsnake het volgende:
Tering, Feyenoord zal dit maar verliezen..
Nee, want hij speelt kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
hmz, Wijnaldum op de bank. Opvallend.
WTF? Weet iemand waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
hmz, Wijnaldum op de bank. Opvallend.
Dat staan ze nu al, ze kunnen bij bepaalde uitslag als oa. ADO Den Haag wint van PSV kunnen ze dalen naar de 16 de plaats.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dan staan ze 2 punten boven de degradatiestreep?
We zullen zienquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie is nou de club van Rotterdam![]()
Totaal 133 gespeeld gewonnen 78 gelijk 28 veloren 27
Ja..quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dan staan ze 2 punten boven de degradatiestreep?
Ah, daar is het mannetje weerquote:
Eeeeeeeuh Feyenoord moet het van spelers zoals Wijnaldum hebben joh.. Hoe triest het ook klinktquote:
Inderdaad.. meest omhooggeschreven talent van het seizoen.quote:
nee, Slory speelt de pannen van het dak.....quote:
Maar toch minder erg dan de andere spelers?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hij geeft veel foute passes en schiet veel naast?
Reken er maar niet te veel opquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn weddenschap gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |