Die machteloosheid, vooral in eerste helften, frustreert me keer op keer.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Thanks, jullie ook.
Ik zie het trouwens best positief in met Heracles hoor. Spel is zo slecht nog niet.
Alleen Looms
Olomouc, leuk stadje.quote:
Ik zei het toch.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooi doelpunt weer van Schulmeister dit weekend.![]()
Zondag gaat hij helaas niet scoren ben ik bang.
De kans dat hij niet scoort is nog steeds kleiner dan dat hij wel scoort, dus netjes gegoktquote:Op maandag 16 februari 2009 10:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Olomouc, leuk stadje.Ik weet er nog wel een goeie disco.
![]()
[..]
Ik zei het toch.
Dank je, maar Luciano is geen Stekelenburg.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De kans dat hij niet scoort is nog steeds kleiner dan dat hij wel scoort, dus netjes gegokt
Paddy in de basis.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:09 schreef Blawh het volgende:
Het lag meer aan de vleugelspelers dan aan Schulmeister i.m.o.
Ja, maar met die beloften/ breedte-spelers maken ze geen haast denk ik. Zie zo 1,2,3 geen spelers uit dat team die een verrijkking zijn voor betere clubs.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
Euh als je alleen Piecke en Ricky verlengt, dan gaat er 15 man weg
Hoe wil je dat gaan opvangen?
Dat jullie nou zo gek zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:15 schreef venomsnake het volgende:
Van Loo Kopuh?
Als het aan mij ligt blijft hij zeker nog minimaal een jaar. Hij heeft (vooral dit seizoen) soms rare fratsen, maar 1-tegen-1 is hij bijna niet te verslaan en ook op de lijn blijf ik hem erg sterk vinden. Alleen bij Roda JC uit heeft hij volgens mij echt punten gekost.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef venomsnake het volgende:
Maar Pieckenhagen kan toch nog wel een jaartje mee?
Ik vind het best een goede keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |