Klopt, ik zag het in de samenvatting. Vanuit P leek het anders.quote:Op zondag 8 februari 2009 08:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee dat van Ricky was gewoon een ongelukkige botsing, dat was geen penalty. die handsbal wel.
op soccernews staat ook een huilerige Been en Davids, en de reacties daaronder zeggen genoeg
Vraag me alleen af waarom hij nu pas de kans heeft gekregen, in de beloften scoorde hij al veel en in de invalbeurten deed hij het ook altijd goed. Kan me maar 1 grote kans herinneren die hij heeft gemist, thuis tegen de Graafschap als linksbuiten.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
Prachtige goal van Schulmeister. Zijn handelingssnelheid is dodelijk, je ziet gewoon dat deze man klasse heeft. En hij scoort gewoon iedere wedstrijd. Heel goed gescout. Ik denk dat hij ons met zijn goals weer boven de streep gaat houden dit jaar. Met als voordeel dat hij volgend jaar ook nog bij ons speelt
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:24 schreef Zapper het volgende:
Overigens is de goal van Schulmeister natuurlijk gewoon wereldklasse, subliem
Logisch. Al zou ik hem ook weleens samen met Everton willen zien.quote:Vojtech Schulmeister voorlopig de spits bij Heracles Almelo
ALMELO - Vojtech Schulmeister is voorlopig de spits van Heracles Almelo. De Tsjech heeft zich met zijn doelpunten tegen Ajax en NEC in het basiselftal gespeeld. Schulmeister kreeg in de laatste twee wedstrijden een basisplaats van coach Gert Heerkes en scoorde in beide duels belangrijke goals. Vooral zijn schitterende gelijkmaker zaterdagavond in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen NEC telde.
Heerkes toonde zich na afloop buitengewoon content met de ontwikkeling van Schulmeister: ,,Hij is hartstikke goed. Koel, onverstoorbaar, staat vaak op de juiste plek en heeft een neusje voor de goal. Natuurlijk heeft hij nu zijn basisplaats verdiend'', aldus Heerkes die daarmee is verlost van zijn spitsendilemma. Everton en Dost moeten voorlopig Schulmeister voorrang geven in de punt van de Almelose aanval.
Schulmeister noteerde dit seizoen van de 22 gespeelde duels negen invalbeurten in de slotfase en drie basisplaatsen. Hij maakte in die geringe speeltijd al vijf goals.
Ik heb daar toen niks van gehoord, jullie?quote:Krabbe blijkt al eerder dit seizoen in de fout te zijn gegaan. De oefenmeester kreeg het op 21 september in Haaksbergen aan de stok met Heracles-aanvaller Willy Overtoom. De trainer, toen nog in dienst van hoofdklasser HSC ’21, ergerde zich die avond aan het feit dat Overtoom van Jong Heracles Almelo bleef liggen na een overtreding. De trainer zou zich ook toen met beledigende taal van zijn slechtste kant hebben laten zien.
Direct na afloop van het duel kwam het zelfs tot schermutselingen tussen Krabbe en de Heracles-spelers Ricky van den Bergh en Karim Bridji. Die boze spelers lieten Krabbe struikelen en spraken hem aan op het feit dat hij (de donkere) Overtoom racistisch zou hebben beledigd. ,,Die commotie na afloop kan ik mij wel herinneren,’’ aldus Overtoom gisteren. ,,Mijn medespelers vertelden dat Krabbe bepaalde dingen tegen mij had geroepen. Nee, ik heb het zelf niet mee gekregen, maar ik geloof ze. Bij de zaak Menzo kan ik mij ook niet voorstellen dat mensen zoiets verzinnen.’’
Hoofdpersoon Krabbe ontkent ook ooit een aanvaring te hebben gehad met spelers van Heracles. ,,Ook onzin,’’ zegt hij geïrriteerd. ,,Is dat een zaak geworden dan? Nee! Ook toen is er niets gebeurd.’’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Blawh op 10-02-2009 23:25:40 ]
Die er nu staat is inderdaad een onduidelijke wirwar, had alleen geen tijd de afgelopen weken om het te veranderen. Als de anderen het ook goed vinden zal ik vragen of deze in de OP kan, met de linkjes uiteraard.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef Charles.Darwin het volgende:
Veel mooier, Blawh!
En dan de linkjes en de andere tekstjes er nog bij en we zijn weer klaar voor de rest van het seizoen
Nog langer wachten dus.quote:Heracles Almelo wil nieuw stadion
Heracles Almelo wil een nieuw stadion gaan bouwen. De verbouwplannen van het huidige Polman Stadion zijn van de baan.
Het stadion zou op de huidige plek worden uitgebreid van 8500 naar 15.000 zitplaatsen. De verbouwing blijkt echter zo'n 29 miljoen euro te gaan kosten. Het bouwen van een nieuw stadion is goedkoper. Met een groter stadion kan Heracles meer inkomsten genereren. Dat is noodzakelijk om structureel in de eredivisie te kunnen blijven spelen. Het huidige stadion is vrijwel altijd uitverkocht. Het is nog onduidelijk waar het nieuwe stadion moet komen.
www.rtvoost.nl
Niet iedereen zit in het stadion toch? Ook weet ik niet waar iedereen zit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Mooie OP Blawh! Misschien kun je er nog in verwerken waar alle FOK!Heraclieden zitten?
Heb je een puntje. Laat maar zoals het was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet iedereen zit in het stadion toch? Ook weet ik niet waar iedereen zit.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef Blawh het volgende:
Deze OP wat duidelijker?Stuk beter jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi trouwens van vd Bergh en Bridji![]()
Wat? Dat ze die Krabbe hebben aangepakt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stuk beter ja
Mooi trouwens van vd Bergh en Bridji
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |