Welkom bij de rest van NLquote:
de deur die in het slot zit, 9 februari de sleutelquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef Pieter. het volgende:
Goed nieuws!!
Gefeliciteerd!
Staat er nu nog iets in de weg om daar in het huis te trekken?
Meteen wat spullen meenemen en in mijn huis zettenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef Pieter. het volgende:
Oh, wow, dat is volgende week al! Feli!!
Nou ja fok is mijn startpagina en zie ik mijn hele activelijst steeds als ik de browser opstart....quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef Weemz het volgende:
Nou, 't is wel eens erger geweest hoor... Dat jij nou de god ganse dag zit te F5-en...
er zijn mensen die ook moeten werken tussendoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:22 schreef hierissieweer het volgende:
volgens mij is dit topic een beetje dood aan het raken, niemand post er ooit meer wat. We zijn toe een een nieuw personage die interessant en boeiend is (met andere woorden gewoon geen leven heeft en gewoon kan posten de hele dag)
Een beetje dood aan het raken? Als je een dag niet kijkt zijn er 3 topics bijgekomen. Me dunkt dat er genoeg gepost wordt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:22 schreef hierissieweer het volgende:
volgens mij is dit topic een beetje dood aan het raken, niemand post er ooit meer wat. We zijn toe een een nieuw personage die interessant en boeiend is (met andere woorden gewoon geen leven heeft en gewoon kan posten de hele dag)
dat is met de piertijden en dan werk ik. Op de tijden dat ik online ben is er vrijwel niemand :pquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Een beetje dood aan het raken? Als je een dag niet kijkt zijn er 3 topics bijgekomen. Me dunkt dat er genoeg gepost wordt!
wellicht moet jij jouw bioritme eens gaan verleggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat is met de piertijden en dan werk ik. Op de tijden dat ik online ben is er vrijwel niemand :p
Had je al gelezen dat Gino gewonnen had?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef Weemz het volgende:
Nou, 't is wel eens erger geweest hoor... Dat jij nou de god ganse dag zit te F5-en...
Hoe lang duurt die film en staat hij al op youtube ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat Gino gewonnen had?
Ja had ik gelezen ja... Hij heeft succes, zag dat hij nu ook freelanct bij een workshop bureau, met workshops breakdance...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Had je al gelezen dat Gino gewonnen had?
Ja ongelooflijk gaaf! Goede show, veel nummers van t nieuwe album, goeie moves..quote:
Ziet er tof uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk gaaf! Goede show, veel nummers van t nieuwe album, goeie moves..
En een cameo van Nicole![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |