rond de zomer ben ik voor een maand in Nederland.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou wanneer kom je hem bij mij maken dan?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien hij nogal op wisselende tijden thuiskomt, nee, meestal nietHeb het een tijdje geprobeerd in het begin, maar het sloeg nergens op.
Nu gaat het meestal zo;
W- What do you want for dinner?
B- Dunno
W- How about [food]?
B- Sure
So yeah
Ik zie je wel verschijnen dan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
rond de zomer ben ik voor een maand in Nederland.
is Anthony je lover?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u can whip up something quickly? Ik vind dat heel bewonderingswaardig mensen die kunnen koken.
Ik zie food als gewoon een middel om een honger te stillen. Anthony wil graag de tafel dekken, fles(sen) wijn etc the whole works.. ik vind het ook best als ik voor de tv eet. God. lijk wel een hetero
pannenkoeken of pancakes?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ineens zin in pannenkoeken...
Ik heb geen loverquote:
in Nederland ben ik hetero. alhoewel ik weleens een jongen heb gedate in Nederland.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
oke duidelijk. Ik denk dat er vast wel mensen zijn hier die wel eens een date met je willen, kun je altijd kijken wat daar uit komt.
jah, maar goed ik vind het sollicitatie achtige karakter van een date ook wel normaal eigenlijk...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in Nederland ben ik hetero. alhoewel ik weleens een jongen heb gedate in Nederland.
Sex heb ik genoeg. Tis het daten wat moeilijk is. Tis net sollicitatiegesprek met cocktails (ooo ik zei cock o noes)
ja maar een date zal uiteindelijk in iets meer uitmonden en dan willen zij weer meer. ouders ontmoeten, en dat gaat niet in mijn geval.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jah, maar goed ik vind het sollicitatie achtige karakter van een date ook wel normaal eigenlijk...
Misschien een te simpele vraag op een wellicht moeilijk antwoord, maar wat is het waarom je niet uit het kassie komt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar een date zal uiteindelijk in iets meer uitmonden en dan willen zij weer meer. ouders ontmoeten, en dat gaat niet in mijn geval.
Ik ga nu wel in vogelvlucht er doorheen. M.a.w. je date om er een vriend eraan over te houden, die willen meer en dan kan ik niet geven dus het is sowieso gedoemd om te mislukken.![]()
klinkt allemaal RIAGG maar dat is het niet hoor
ik ben niet gay, just love cockquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien een te simpele vraag op een wellicht moeilijk antwoord, maar wat is het waarom je niet uit het kassie komt?
shadowreaderquote:
Wij eten ook zelden aan tafel hoor. We hebben gewoon een aantal vaste gerechten die we afwisselen, soms met een experimentje tussendoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u can whip up something quickly? Ik vind dat heel bewonderingswaardig, mensen die kunnen koken.
Ik zie food als gewoon een middel om een honger te stillen. Anthony wil graag de tafel dekken, fles(sen) wijn etc the whole works.. ik vind het ook best als ik voor de tv eet. God. lijk wel een hetero
Ik doe ook andere dingen naast Fok!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
shadowreader
voor iemand die veel vrije tijd heb, zien we je weinig hier
tennis kijken natuurlijk o nee das afgelopen mooie match dat was het wel..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik doe ook andere dingen naast Fok!
Nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tennis kijken natuurlijk o nee das afgelopen mooie match dat was het wel..
xo what's up bitch? wanneer word je nou eens beveiliger?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:52 schreef Stroekie het volgende:
ouderwetse TVP
en ja ik ga gelijk ook slapen
en man van weinig woorden, he?quote:
heb je je doos nou gevonden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:55 schreef hierissieweer het volgende:
9 februari de sleutels!
en stroek, zo laat nog op!?
nee maar ook nog niet zo naar gezocht. ga over morgen eens het een en ander inpakken zodat dat al naar het huis kan...quote:
ja dat was een foutje van de organisatiequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:55 schreef hierissieweer het volgende:
9 februari de sleutels!
en stroek, zo laat nog op!?
ik ken koppels waarvan de een nog nooit de familie van de ander heeft ontmoet, zelfs niet jaren. Ik ken ook een koppel waarvan de ouders denken dat ze roommates zijn (ze hebben voor de show ook 2 aparte slaapkamers)quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar een date zal uiteindelijk in iets meer uitmonden en dan willen zij weer meer. ouders ontmoeten, en dat gaat niet in mijn geval.
Ik ga nu wel in vogelvlucht er doorheen. M.a.w. je date om er een vriend eraan over te houden, die willen meer en dan kan ik niet geven dus het is sowieso gedoemd om te mislukken.![]()
klinkt allemaal RIAGG maar dat is het niet hoor
hoe ging de inspectieronde gisteravond ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:07 schreef Pieter. het volgende:
Lees ik nu pas de TT goed!
Ik snapte de term "Slachtverkeer" al niet
[ afbeelding ]
ik zou zoiets echt nooit met mijn ouders durven spelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Pieter. het volgende:
We hebben gisteren met Dirk's ouders de Drag Bingo in de QueensHead gespeeld!
Dirk en ik hadden beiden de laatste Bingo: hoofdprijs: een grote dildo.
Er was nog een jongen die de bingo had en die was net iets eerder, dus won hij hem.
Ze hadden geen witte handschoentjes bij zichquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe ging de inspectieronde gisteravond ?
Met mijn ouders ook niet hoor! Daarbij zou ik me toch ongemakkelijk voelen, en zij ook denk ik!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zou zoiets echt nooit met mijn ouders durven spelen
Ja ik denk ook niet dat ik ooit van mijn familie de DVD Inkt Storm zou krijgen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:21 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Met mijn ouders ook niet hoor! Daarbij zou ik me toch ongemakkelijk voelen, en zij ook denk ik!
D.'s ouders zijn erg ruimdenkend, dus dat is dikke pret samen.
Haha! Dat je dat nog weetquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat ik ooit van mijn familie de DVD Inkt Storm zou krijgen.
En dat ik mij reuze ongemakkelijk en opgelaten zou voelen als ze dat alsnog deden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Pieter. het volgende:
Een hele leuke film met stoere jongens.lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |