Anita is geen Ajax materiaal, en dat is jammer voor hem, maar ook voor ons.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef peaceman het volgende:
Tis overigens wel sneu dat Anita (die overigens beide wedstrijden niet slecht speelde) de laatste wedstrijden in de basis speelt en 2x een tegenvallend resultaat treft.
Misschien niet, maar slecht speelt hij die laatste 2 wedstrijden niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anita is geen Ajax materiaal, en dat is jammer voor hem, maar ook voor ons.
Kon er ook nog wel bijquote:Siem de Jong heeft een sleutelbeen gebroken. De Ajacied liep de blessure op toen hij ten val werd gebracht door Heracles-doelman Martin Pieckenhagen en een strafschop verdiende.
De Jong was al tijdens de eerste helft als invaller binnen de lijnen gekomen voor Urby Emanuelson. Met een assist bij de 1-1 van Miralem Sulejmani en de verdiende strafschop had de middenvelder er een groot aandeel in dat Ajax van een 2-0 achterstand terugkwam tot 2-2.
Opvallend was dat De Jong ondanks zijn blessure de wedstrijd gewoon uitspeelde. De komende weken zal hij echter niet in actie kunnen komen.
AZ wordt gewoon verdiend kampioen hoor, van mij zal je echt niet horen dat wij genaaid zijn door de scheids met het kampioenschap. Tegen Groningen en Heerenveen hebben we het toch helemaal zelf weggegeven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, Ajax speelde wel echt dramatisch. Dan is ons spel bij AZ laatste weken niet megaflitsend, maar er zit nog een organisatie achter. Dit was net zo'n schoolplein waar 50 gillende kids naar buiten stormen als de school uit is.
Desondanks scoort Ajax wel 3 goals waar niets op aan te merken valt en hoor je dus gewoon die 3 punten te pakken. Ben blij met het gat wat we wellicht morgen hebben met Ajax, maar je kan nu al op je vingers natellen dat er enkele supporters in NL zijn (niet specifiek bij Ajax, ik zie genoeg bekende namen hier heus wel toegeven dat Ajax dit seizoen kut speelt en AZ verzorgd) die de smet op een eventueel kampioenschap van AZ gaan leggen door te wijzen op dit soort momenten.
Los van kampioenschappen en dergelijke is de actie los van alles van die lijnrechter echt onbegrijpelijk. Hoe duidelijk wil je niet buitenspel staan? Ajax gewoon genaaid en door arbitrale fouten zoals deze zijn er enkel verliezers.
dan blijven er alleen maar scheidsrechters over die pro-ajax zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
Stadionverbod van vijftien jaar voor die assistent-scheidsrechter. [ afbeelding ]
Waarom zou je hem straf geven?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
Stadionverbod van vijftien jaar voor die assistent-scheidsrechter. [ afbeelding ]
Een wijs man zei dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom zou je hem straf geven?
Charme van het voetbal, zei iemand ooit.
Als je 10 seconde wacht met vlaggen dan klopt er iets niet hoor, twijfel is sowieso je vlag omlaag houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
rond de 87ste minuut ging hij ook nog ernstig in de fout. als er geen verdediger had ingegrepen was het een doelpunt geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef kalinho het volgende:
ik vond Stekelenburg drama bij goal 1. Bij goal 2 iets minder...hij straalt totaal geen vetrouwen uit...Ik had liever nog Vermeer laten staan. Die heeft alleen tegen Utrecht -thuis een foutje gemaakt en dat was het
Straf? Straf? Ik noem het een "rustperiode" omdat de beste man overduidelijk last heeft van verregaande scheelheid door stress.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij de 1e goal ging hij idd niet vrijuit. Bij de 0-2 is het gewoon een forse dekkingsfout. Aan de andere kant haalde hij dat eerste schot van Ricky wel fraai uit de hoek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef kalinho het volgende:
ik vond Stekelenburg drama bij goal 1. Bij goal 2 iets minder...hij straalt totaal geen vetrouwen uit...Ik had liever nog Vermeer laten staan. Die heeft alleen tegen Utrecht -thuis een foutje gemaakt en dat was het
tja moet ie maar niet duiken als er nog geen contact is tussen Piecke en hemquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
rond de 87ste minuut ging hij ook nog ernstig in de fout. als er geen verdediger had ingegrepen was het een doelpunt geweest.
geen contactquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja moet ie maar niet duiken als er nog geen contact is tussen Piecke en hem
gras is beetje harder dan water
Idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AZ wordt gewoon verdiend kampioen hoor, van mij zal je echt niet horen dat wij genaaid zijn door de scheids met het kampioenschap. Tegen Groningen en Heerenveen hebben we het toch helemaal zelf weggegeven.
Ik kan maar niet snappen dat jij tegen technische hulpmiddelen bent. Dit is toch om gek van te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |