Ik begrijp je frustratie over de keren dat jouw club genaaid is, maar vanavond ging het even om onze club... logisch dat Marco daar de nadruk op legt. Toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef Damzkieee het volgende:
Van Basten zegt dat Ajax er telkens bescheten vanaf komt
Alsof wij telkens zoveel mazzel hebben met de arbitrage.
Hij heeft het geen moment over het slechte spel van Ajax.
OK: ik neem het deels terug. hij steekt hand in eigen boezem. En vertelt dat andere clubs ook wel genaaid worden.
En dan zitten we al in februariquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Afgelopen seizoen verneukte we het in december. Nu kwamen we december goed door verneuken we het volledig een maand later. Ongelooflijk.
Helemaal gelijk. Als PSV of Feyenoord verliest lacht er nooit iemand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Rossoneri het volgende:
Wat is dit ook weer royal sadness elke keer weer als Ajax verloren heeft oidWeer die psv feyenoord of andere club huillies hier lachen en uitdagen. Het moet toch wel echt diep zitten die Ajax haat? Blijkbaar zijn ze zo jaloers dat hun club nooit zulke successen zal halen als Ajax dat heeft gedaan dat ze elke kans pakken om Ajax uit te lachen en de supporters elke keer weer het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Je snapt me punt niet he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Toen PSV of Feyenoord verliest lacht er nooit iemand.
we hebben het hier gvd over de beste keeper van NL. de verdedging is gewoon matig. Wielaert was kut vanavond.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef Fortitudo het volgende:
stekelenburg mag rest van het seizoen op de bank plaatsnemen
Maar dat gebeurt niet, en dus zeur je wel. Als..als..als.. blablablaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
Ajax hoort gewoon thuis niet 0-2 achter te komen tegen Heracles thuis dan hoef je ook niet te zeuren over een buitenspelgoal in de 94e minuut
Op zich waar, maar 1 feit blijft: onterecht afgekeurd = onterecht afgekeurd. Dat is niet recht te praten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
Ajax hoort gewoon thuis niet 0-2 achter te komen tegen Heracles thuis dan hoef je ook niet te zeuren over een buitenspelgoal in de 94e minuut
Mwah, die 1-0 kwam door Steek, Steek is Steek niet meer na zijn blessure, daarvoor was die echt goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
we hebben het hier gvd over de beste keeper van NL. de verdedging is gewoon matig. Wielaert was kut vanavond.
bij allebei de goals had stekelenburg redding kunnen makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
we hebben het hier gvd over de beste keeper van NL. de verdedging is gewoon matig. Wielaert was kut vanavond.
Hoewel je gelijk hebt wat betreft het 0-2 achter staan, dat neemt niet weg dat Ajax er uiteindelijk voor vocht. Het probeerde. Geen wereldvoetbal, maar tien keer zo goed dan wat Heracles op tafel legt en het lukt je om te scoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
Goede reden om af te keuren inderdaad, heeft totaal niks met elkaar te maken, win je door slecht spel dan boeit dat voor geen meter, het gaat om de drie punten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
Anders bekijk je mijn edit effe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luister eens verder naar wat hij te zeggen heeft in plaats alleen hetgeen op te pikken wat jij graag wilt horen.
ik vind de verdediging veel zorgwekkender.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
bij allebei de goals had stekelenburg redding kunnen maken
scheidsrechter zat niet fout, die gaat af op zijn grensrechter die wel fout zat!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Black-Death het volgende:
Maar om vandaag nog even samen te vatten:
Mongolen als scheidsrechters![]()
Wel jammer dat dat pas na de 2-2 gebeurde...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat Ajax er uiteindelijk voor vocht. Het probeerde. Geen wereldvoetbal, maar tien keer zo goed dan wat Heracles op tafel legt en het lukt je om te scoren.
Dat hoor je gewoon niet af te keuren.
Te laat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders bekijk je mijn edit effe.
We hebben weer een half jaar om eraan te bouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
ik vind de verdediging veel zorgwekkender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |