Ze hebben met Wielaert toch de nodige miljoenen binnen gehaald en veel minder voor Wisgerhof neer moeten leggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef Solstice het volgende:
Is nu ook al vrij duur neem ik aan. Als Elia daadwerkelijk vertrekt zal er genoeg te investeren zijn. Misschien dat er dan snel wat gebeurd. Maar ik neem aan dat Twente op dit moment niet even een paar miljoen klaar heeft liggen om wat te doen.
Ik neem toch aan dat Ajax thuis wel van Feyenoord weet te winnen.. Tenminste, ik hoop voor die Amsterdammers dat ze niet zo ver afgezakt zijn dat dat ook niet meer lukt. Hoewel, het blijft een wedstrijd op zich, een 'Klassieker' tussen 2 top/bclubs. Dat jullie thuis van Volendam gaan winnen, lijkt me wel redelijk zeker daarentegenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:42 schreef Neleos het volgende:
Na dit weekend wat steviger op de tweede plaats zou mooi zijn.
19.45quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoelaat is de wedstrijd eigenlijk? Eredivisie site werkt niet mee hier
tja wat het voor heracles betekent boeit me niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:25 schreef Elwood1802 het volgende:
Zou wat zijn als twente heracles erbij naait door 5 punten te verspelen tegen de nr 17 en 18
Hehe, geen probleemquote:
Ik kneep hem ook al na die 0-1.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg zeg, penalty tegen in de 6e minuut en we zijn nog maar een half uur onderweg hoor
Als Heracles d'r in wil blijven moeten ze gewoon punten pakken. Niet de hele tijd naar Twente kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Anders verneuk je het weer tegen een laagvlieger
Twente helpt Heracles de eredivisie uit
Was je erbij? Het was namelijk écht niet om aan te zien in de 2e helft; fout werd op fout gestapeld, continu een ronduit beroerde passing en het leek geheel aan inzet te ontbreken; werd echt geen méter extra gelopen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef Neleos het volgende:
Inderdaad 3 punten zijn 3 punten. Al die debielen die Twente vandaag uitfloten mogen van mij een stadionverbod krijgen.
Ja? Ik heb ook net als de overige supporters in de kutkou gestaan, en ik ben m'n stem compleet kwijt. Desondanks kan ik me het gedrag van de spelers hartstikke goed voorstellen. Het was de 2de kutwedstrijd op rij, ok. Maar nog steeds sta je als provinciaaltje "gewoon" op de 2de plek. Die fluiters mogen ze dan ook wat mij betreft de tong druit rukken. Met een slechte nasmaak van deze wedstrijd weggegaan, puur om dat gedrag. Ik kan me nog herinneren dat we 16de stonden, en er nog als een man achter stonden.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:11 schreef poehej het volgende:
Ik heb ze de hele wedstrijd niet uitgefloten maar op het moment dat ze niet even een rondje gingen lopen schoot het mij wel in het verkeerde keelgat..
Als er simpelweg niet meer inzit, soit, dan ga ik zelfs nog op de banken staan als iemand zijn veters goed strikt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ja? Ik heb ook net als de overige supporters in de kutkou gestaan, en ik ben m'n stem compleet kwijt. Desondanks kan ik me het gedrag van de spelers hartstikke goed voorstellen. Het was de 2de kutwedstrijd op rij, ok. Maar nog steeds sta je als provinciaaltje "gewoon" op de 2de plek. Die fluiters mogen ze dan ook wat mij betreft de tong druit rukken. Met een slechte nasmaak van deze wedstrijd weggegaan, puur om dat gedrag. Ik kan me nog herinneren dat we 16de stonden, en er nog als een man achter stonden.....
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef Neleos het volgende:
Inderdaad 3 punten zijn 3 punten. Al die debielen die Twente vandaag uitfloten mogen van mij een stadionverbod krijgen.
Vind je ja? Ik vind dat je god(ben niet gelovig, maar alla) elke dag op je blote knietjes mag danken dat je 2de staat met deze selectie. Als ze dan een keer wat energie willen overhouden omdat er 2 moeilijke europese duels op het programma staan, moeten ze dat helemaal zelf weten. Wat mij betreft is het goed als ze winnen, of als ze inzet tonen. Die twee dingen hoeven niet per se samen te gaan. Omdat ik ook graag heb dat ze krachten sparen waar het kan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als er simpelweg niet meer inzit, soit, dan ga ik zelfs nog op de banken staan als iemand zijn veters goed strikt.
Dit was echter pure onwil, laksheid en luiheid; een stuk of 8 mislukte hakballetjes, ook terwijl ze nog achterstonden. Ballen die niet exact in de voet kwamen en dan maar gewoon laten gaan zonder ook maar een klein sprintje te tikken, het 5 minuten lang de bal achterin blijven rondspelen.
Werd ook gewoon toegegeven tijdens Studio Sport net, dat ze hem op 50% inzet wel even dachten te winnen.
Maar om het dan zelfs te vertikken even het publiek te bedanken omdat zij kritiek durven te vertonen wat betreft die gebrekkige inzet? Het begint bijna richting diva-gedrag te neigen.
Tuurlijk, maar zolang de supporters nog steeds 100% in plaats van 50% voor de kaartjes moeten betalen, zou je het dan toch op zijn minst op kunnen brengen om ze na de wedstrijd even te bedenken voor de 89 minuten dat je wel volop door ze gesteund bent ondanks het ronduit beschamende spel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Solstice het volgende:
Als ze dan een keer wat energie willen overhouden omdat er 2 moeilijke europese duels op het programma staan, moeten ze dat helemaal zelf weten.
Heb rondom me gedurende de tweede helft geregeld gefluit gehoord. Ik vind dat je daar best een signaal over mag afgeven. Misschien dat ik dan wat raar in mekaar steek. Maar ik kom uit de tijd dat je gewoon achter je team stond, of ze moesten echt reden hebben gegeven om dat niet te verdienen. Maar zolang je 2de staat, nog in Europa en in de beker speelt, is daar wat mij betreft geen enkele sprake van.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zolang de supporters nog steeds 100% in plaats van 50% voor de kaartjes moeten betalen, zou je het dan toch op zijn minst op kunnen brengen om ze na de wedstrijd even te bedenken voor de 89 minuten dat je wel volop door ze gesteund bent ondanks het ronduit beschamende spel.
Als ze dusdanig hondsberoerd spelen en ze zélf toegeven dat het door een gebrek aan inzit komt, dan lijkt het me toch niet heel onredelijk dat daar kritiek op komt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:57 schreef Solstice het volgende:
Heb rondom me gedurende de tweede helft geregeld gefluit gehoord. Ik vind dat je daar best een signaal over mag afgeven. Misschien dat ik dan wat raar in mekaar steek. Maar ik kom uit de tijd dat je gewoon achter je team stond, of ze moesten echt reden hebben gegeven om dat niet te verdienen. Maar zolang je 2de staat, nog in Europa en in de beker speelt, is daar wat mij betreft geen enkele sprake van.
En dat vind ik dus niet. Ik vond dat vandaag de enige taak was de 2de plek te behouden. Als je daarbij nog wat energie kunt sparen voor de aankomende uefacup-wedstrijd is dat prachtig. Ik vind het echt geweldig wat er op dit moment aan de gang is, met een Twente dat 2de staat. En daar kan geen slechte wedstrijd wat aan af doen voor mij. Na een dieptepunt te hebben meegemaakt met het faillissement is alles wat ze daarboven presteren voor mij meegenomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze dusdanig hondsberoerd spelen en ze zélf toegeven dat het door een gebrek aan inzit komt, dan lijkt het me toch niet heel onredelijk dat daar kritiek op komt.
Precies, je fluit je eigen spelers NOOIT uit je mag godverdomme blij zijn dat je op plek 2 staat daarmee hebben ze toch Godver wat krediet mee opgebouwd. Natuurlijk is het kut als ze 2-1 tegen 10 man van Volendam spelen vooral de manier waarop, ik zie ze ook liever zoals tegen Heerenveen en Sparta.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef Neleos het volgende:
precies wat ik wilde zeggen!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:16 schreef BolleSmurf het volgende:
Draak van een wedstrijd, maar gelukkig de 3 puntenEn zo moet het ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |