precies..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:11 schreef DirkZz het volgende:
ze mogen in de openingspost dat ''Clublied'' wel eens weghalen.
dat waquote:
geen ideequote:
ik heb wedstrijd donderdagavond, maar hopelijk laatste deel nog kijken in de kantinequote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef BolleSmurf het volgende:
Volgens mij wel .. Zeker weten wel ..
Thanks, maar er schijnt een apart topic te zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat las ik net, verjaar jij vandaag?congratz kerel!
daar had ik het ook van, zal daar dan ook wel ff postenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Thanks, maar er schijnt een apart topic te zijn
Of maak er clubliederen van, en zet FC Twente ai ai ai ai, Eenmaal zullen wij de kampioen zijn, en Trots da'w veur Twente bint er ook bij.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:24 schreef Merson het volgende:
Rood Hart moet blijven staan, dan kan [geen idee meer wie] leren om mee te zingen, maar het kopje Clublied mag er inderdaad wel boven weg.
Donderdag rollen we die Fransen op!
Dat zou wel mooi zijn. Alleen FC Twente ai ai ai kan ik nergens te vinden op het internet.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef Solstice het volgende:
[..]
Of maak er clubliederen van, en zet FC Twente ai ai ai ai, Eenmaal zullen wij de kampioen zijn, en Trots da'w veur Twente bint er ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |