Gewoon bij Albert Heijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die derde ster, daar doe je het voor.
het begint toch echt bij de opstelling...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ligt de passie, en de inzet waarmee spelers spelen nu ook al aan de trainer??
Als ze gewoon hun uiterste best doen en elk duel vol inknallen (wat ze niet doen, de simpele zielen die bang zijn om hun pootje te blesseren) dan gaat het echt veel beter..
Klopt, maar dat was met Verbeek en Stevens niet andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen v. Basten kwam stonden ze toch allemaal te juichen van blijdschap?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was met Verbeek en Stevens niet anders
Fail voor iedereen.
Onzin, het ligt niet aan Van Basten. Tig trainers passeren de revue terwijl Ajax al jaren kampioenskandidaat nummer 1 is. Het ligt echt niet aan Van Basten. Het ligt... aan het stadion denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:56 schreef neilpad het volgende:
![]()
![]()
![]()
echt abnormaal, PSV presteert gewoon ondermaats omdat het aan kwaliteit ontbreekt, maar er loopt genoeg rond bij Ajax dacht ik zo...
Ongelofelijk wat is Bassie een faalaap, dat die vent nog voor de groep staat.
hahaahahahahahahahahaquote:
Nu nog Heerenveen scoren?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef SCH het volgende:
Is het 0-2 bij Ajax
Dat vergoedt veel - daarom werd er zo gejuicht in de Gelredome
Laat van Basten eerst eens beginnen hem op de goede plek op te stellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Een speler die 16 miljoen kost, daar mag je toch van verwachten dat hij de rest op sleeptouw neemt?²
Leoooooooooquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
Wie zitten er bij Ajax nog op de bank?
niet als hij op een voor hem totaal andere positie speelt dan hij gewend is...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Een speler die 16 miljoen kost, daar mag je toch van verwachten dat hij de rest op sleeptouw neemt?²
Of je schoenen airbrushtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
met 2 vingersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HAHAH FLUITUHHHHHHH!!!!!!
0-3 en 0-4 dan zie je het pas echt somber inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Rumille het volgende:
Kutwedstrijd
Als we niet meteen na rust scoren zie ik het nog somberder in
Is Marco te soft voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Chadi het volgende:
Die zullen zo een uitbrander krijgen in de kleedkamer ook!
Misschien zegt-ie wel heel motiverend "kom op hè!" in de rust!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Yeah right, jullie lopen eerder uit dan dat wij nog langszij komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Blawh het volgende:
Het gaat toch nog wel mis, maar voor even is dit wel erg leuk.
Uiteindelijk wel, maar tot nu toe ...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Blawh het volgende:
Ik heb geen zin om een plaatje van Al Sahaf te googlen.quote:
Die gaat zo een potje kaarten met Schip.quote:
Omdat die weet als Sparta wint van Feyenoord bijna zeker niet meer kunnen degraderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Die trainer van Heracles echt zo
Dat kan ik ze ook wel vertellen: gratis, met ondersteunende melodie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zegt-ie wel heel motiverend "kom op hè!" in de rust!
Toch maar wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een plaatje van Al Sahaf te googlen.
SMS POEPON?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF krijg net een smsje binnen 0-2??
Voel je nu pijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF krijg net een smsje binnen 0-2??
Alles is lastig voor Ajaxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef TLC het volgende:
Theo Bos heeft Vitesse iig weer goed op de rails gekregendat wordt nog lastig voor Ajax zondag.
Ik kan me voorstellen dat je je nog niet rijk durft te rekenen, maar ik als 'neutrale toeschouwer' geef Heracles een goeie kans op de volle winst.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Blawh het volgende:
AZ speelt gewoon als een kampioen. Degelijk, al 8 wedstrijden ofzo geen tegengoals en ze lopen steeds verder uit....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef Espabilado het volgende:
Enige wat me hoop doet geven dat het nog een spannend einde wordt is dat ik AZ toch wat minder vind na de winterstop en ze nog tegen iedereen uit linkerrijtje moeten.
Ik mag hopen dat iemand Marco een blauw oog slaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef finsdefis het volgende:
Ik mag hopen dat Marco ze allemaal een blauw oog slaat. Hoe kun je zo verneukt spelen, zo zie je maar weer dat als Suárez kut speelt dat het nergens over gaat. En Steek![]()
na zondag was ajax al kansloos... Maar nu wordt plaats 2 gewoon om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dat in 3 weken tijd het hele seizoen naar de haaien is
En daarna Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef TLC het volgende:
Theo Bos heeft Vitesse iig weer goed op de rails gekregendat wordt nog lastig voor Ajax zondag.
er zijn grenzen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
En daarna Feyenoord.Eindelijk weer eens winnen in de Arena.
Als de trainer van Real Madrid deze aanwijzigingen geeft en sneijder ervan onder de indruk is, zal Van Basten wel niet veel meer in de rust te melden hebben als: ''Kom op he jongens, winnen he!'quote:Sneijder merkt verandering onder Ramos
De trainerswissel bij Real Madrid werpt nu al zijn vruchten af, vindt Wesley Sneijder. De middenvelder van De Koninklijke geeft de nieuwe trainer Juande Ramos veel krediet.
Op zijn website legt Sneijder onder andere uit dat de trainingsintensiteit onder de opvolger van de ontslagen Bernd Schuster is opgekrikt: "Ramos is veeleisend. We trainen meer, maar daar hebben we nu al voordeel van gehad."
De nieuwe oefenmeester geeft zijn sterspelers simpele, doch belangrijke taken mee voorafgaand aan een wedstrijd. Sneijder: "Juande vraagt ons geen tegengoals te incasseren en negentig minuten lang geconcentreerd te blijven. Verder moeten we hard werken en ons best doen doelpunten te maken."
Na zeges op hoogvliegers als Valencia en Villarreal wacht komend weekend op papier een eenvoudigere klus. Real gaat op bezoek bij Real Mallorca. Een wedstrijd die de Nederlander met vertrouwen tegemoet ziet: "Het team reageert goed op de trainerswissel en we voelen ons zekerder. Dat was wel te zien in de laatste twee duels. We zijn optimaal gemotiveerd en hopelijk kunnen we zo het gat met FC Barcelona verkleinen."
Haha.. die gaat zich echt niet meer inzetten voor Marco. Doe maar niet dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
LEOOOOOOOO LEEEEEEEHEEEHEEEOOOOOOOOONARDO
Nee zit zakken te vullen.quote:
Dat had vBasten ook wel mogen bedenken...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Nee zit zakken te vullen.
On-topic
hij geeft de tip om Sulejmani op links in de aanval te zetten
Helaas is v Basten niet zo snuggerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat had vBasten ook wel mogen bedenken...
quote:
Nee laten we het zo houden.. Dan winnen we welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Haha.. die gaat zich echt niet meer inzetten voor Marco. Doe maar niet dus.
Kijk, daaraan merk je meteen dat zo'n man een diploma hiervoor heeft...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Nee zit zakken te vullen.
On-topic
hij geeft de tip om Sulejmani op links in de aanval te zetten
Hey, heeft iemand al tegen jou gezegd dat je jezelf herhaalt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zitten alle supporters nog op de plee ofzo? Tis zo rustig...
En iedereen gaat er constant op in...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hey, heeft iemand al tegen jou gezegd dat je jezelf herhaalt?
Zie PI, het was tamelijk sarcastisch en gericht op degenen die dat de hele tijd zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En iedereen gaat er constant op in...
Weet ik tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zie PI, het was tamelijk sarcastisch en gericht op degenen die dat de hele tijd zeggen.
WATKSEBURT, jawel 0-2 voor de heraclieden!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Happel het volgende:
Watskeburt? 2-0 voor Heracles?
Ik geloof ook nog wel dat ze winnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
ajax wint wel. Het is nu alleen zo grappig
Heus niet ieder plaatjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, er worden posts verwijderd. En ja, ieder plaatje, hoe knap ook gemaakt in Paint, verdwijnt. Het is hier geen ONZ, het gaat hier om de wedstrijden.
Ja, wie kent 'm nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie is die Anita? Echt een drama spelers zeg.
Huillie, dat hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, er worden posts verwijderd. En ja, ieder plaatje, hoe knap ook gemaakt in Paint, verdwijnt. Het is hier geen ONZ, het gaat hier om de wedstrijden.
Die niet zo triest man. Dit gebeurd al tijden zo in de livetopics. Niemand heeft er problemen mee, behalve jij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik hoop het niet, ze mogen er van mij er met grote cijfers vanafquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
ajax wint wel. Het is nu alleen zo grappig
Tjeez, stel je niet aan gastquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Platje is wel een goed ideequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax moet nu spelers gaan aanstellen die bij hun niveau past: Melvin Platje, Jason Oost...²
verschil met feyenoordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog wel dat ze winnen.
Je mag nooit hopen dat je ploeg verliest!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ze mogen er van mij er met grote cijfers vanaf
Tenzij je jorientje bent, dan ga je dat al standaard doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je mag nooit hopen dat je ploeg verliest!
sorrry liet me toch even gaan op DK. zo'n user frustreertquote:
Perez is niks voor Ajax, maar is veel waard voor Twentequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Arrogante van Basten heeft echt wel spijt dat hij (laxerende) Perez heeft laten gaan.²
de beste 10 in de competitie op dit momentquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Arrogante van Basten heeft echt wel spijt dat hij (laxerende) Perez heeft laten gaan.²
Er is zeker wel over geklaagd hoor, in het verleden al. Af en toe een plaatje was leuk, maar nu post men maar van alles en nog wat. Wat is de toegevoegde waarde van 4x hetzelfde plaatje of een plaatje van een pannekoek (ja, weet waarvoor het staat)?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die niet zo triest man. Dit gebeurd al tijden zo in de livetopics. Niemand heeft er problemen mee, behalve jij.
Plaatjes van pannenkoeken die horen hier gewoon niet. Semi-grappig doen kan op genoeg plekken op FOK!.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tjeez, stel je niet aan gast. Gefrustreerd dat Ajax achterstaat? Nergens voor nodig, deze opruiming...
Helaas is de transfermarkt net geslotenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax moet nu spelers gaan aanstellen die bij hun niveau past: Melvin Platje, Jason Oost...²
90% van de posts hier kan naar ONZ als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
OMG, kun jij niet iets anders doen als Ajax speelt, niet zo frustie als ze achter staan. Hoort erbij, gebeurt al jaren zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ah jawel joh. Moet je je voorstellen, Ajax met 0-5 tegen Heracles onderuit. Hilarisch tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je mag nooit hopen dat je ploeg verliest!
Perez is voor ieder team een uitstekende voetballer. Als hij het ergens niet kan waarmaken ligt dat waarschijnlijk meer aan de trainer die hem verkeerd gebruikt of weigert op te stellen, dan aan Perez zelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Perez is niks voor Ajax, maar is veel waard voor Twente
die jochies als Anita en Schilder brengen niets. Snap niet dat Marco ze zoveel kansen geeft.quote:
Er is gewoon een vaste OP voor deze reeksquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
LOL!!!!!
Iedereen kon om de OP lachen (zelfs de Ajacieden), wordt die verwijderd![]()
Triest
En het is nog maar de vraag of spelers van dat kaliber wel naar Ajax zouden willen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Helaas is de transfermarkt net gesloten
Perez heeft goeie voetballers om zich heen nodig, dus hij komt veel meer tot zn recht bij een club als Twente dan bij Ajax...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Perez is voor ieder team een uitstekende voetballer. Als hij het ergens niet kan waarmaken ligt dat waarschijnlijk meer aan de trainer die hem verkeerd gebruikt of weigert op te stellen, dan aan Perez zelf.
rustig opbouwen met 0-2 achter?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
OMG, kun jij niet iets anders doen als Ajax speelt, niet zo frustie als ze achter staan. Hoort erbij, gebeurt al jaren zo![]()
Ontopic:
Ajax speelt te snel, ze willen hoog tempo spelen, maar het bal verlies is te hoog, ga dan rustig opbouwen.
Vaste OP? Wat maakt een OP nou uit voor een topic dat in een kwartiertje vol is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Er is gewoon een vaste OP voor deze reeks
http://nl.justin.tv/angr31quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef diedirk het volgende:
IS het ook nog ergens op internte t te zien?
Hoe heet die palyer ook alweer?
Ik zou kei hard lachen, maar ik ben dan ook niet voor ajax.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ah jawel joh. Moet je je voorstellen, Ajax met 0-5 tegen Heracles onderuit. Hilarisch toch
Dat plaatje kon er wel bij vond ik... Was wel zeer toepasselijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Er is gewoon een vaste OP voor deze reeks
Misschien durven de jonkies geen kritiek te geven op Marco?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Sarpong? Is er verder niks op de bank?
Dat maakt het alleen maar meer hilarisch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Sarpong? Is er verder niks op de bank?
Verbeek, Stevens, Westerhof, Aad de Mos...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Espabilado het volgende:
Volgend seizoen Stanley Menzo als trainert?
Neuh Frank de Boerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Espabilado het volgende:
Vanavond nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:32 schreef diedirk het volgende:
[..]
dank je maar er wat toch ook een betere player vaak..?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Dat is gewoon prof, zielig gewoon
Ontiegelijke LOLquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt er van deze wedstrijd nog een DVDtje uit?
Nee, Ajax moet gewoon een niet 5de colonie trainer halen Menzo moet gewoon ff met Rijkaard assiteren biij PSV. Ajax vraagt om een trainer als Adriaanse of Rutten (is binnekort weer vrij -> Ontslag Schalke en omdat 2/3 van de secletie onder hem gepiekt heeft)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Espabilado het volgende:
\\quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige spelers...Echt: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Dat is gewoon prof, zielig gewoon
Redeneer svp.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet gewoon een niet 5de colonie trainer halen Menzo moet gewoon ff met Rijkaard assiteren biij PSV. Ajax vraagt om een trainer als Adriaanse of Rutten (is binnekort weer vrij -> Ontslag Schalke en omdat 2/3 van de secletie onder hem gepiekt heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |