met 2 vingersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HAHAH FLUITUHHHHHHH!!!!!!
0-3 en 0-4 dan zie je het pas echt somber inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Rumille het volgende:
Kutwedstrijd
Als we niet meteen na rust scoren zie ik het nog somberder in
Is Marco te soft voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Chadi het volgende:
Die zullen zo een uitbrander krijgen in de kleedkamer ook!
Misschien zegt-ie wel heel motiverend "kom op hè!" in de rust!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Een speler die 16 miljoen kost, daar mag je toch van verwachten dat hij de rest op sleeptouw neemt?²
Yeah right, jullie lopen eerder uit dan dat wij nog langszij komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Blawh het volgende:
Het gaat toch nog wel mis, maar voor even is dit wel erg leuk.
Uiteindelijk wel, maar tot nu toe ...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Blawh het volgende:
Het gaat toch nog wel mis, maar voor even is dit wel erg leuk.
Ik heb geen zin om een plaatje van Al Sahaf te googlen.quote:
Die gaat zo een potje kaarten met Schip.quote:
Omdat die weet als Sparta wint van Feyenoord bijna zeker niet meer kunnen degraderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Die trainer van Heracles echt zo
Dat kan ik ze ook wel vertellen: gratis, met ondersteunende melodie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zegt-ie wel heel motiverend "kom op hè!" in de rust!
Toch maar wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een plaatje van Al Sahaf te googlen.
SMS POEPON?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF krijg net een smsje binnen 0-2??
Voel je nu pijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF krijg net een smsje binnen 0-2??
Alles is lastig voor Ajaxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef TLC het volgende:
Theo Bos heeft Vitesse iig weer goed op de rails gekregendat wordt nog lastig voor Ajax zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |