quote:Tour of California LIVE on Eurosport
Sat 14 Feb - Prologue: Sacramento 3.9km
2200-0000 LIVE on Eurosport & Eurosport HD
Sun 15 Feb - Stage 1: Davis to Santa Rosa 173.2km
2200-0000 LIVE on Eurosport & Eurosport HD
Mon 16 Feb - Stage 2: Sausalito to Santa Cruz 186.6km
1730-2030 LIVE on Eurosport
Tue 17 Feb -Stage 3: San Jose to Modesto 167.7km
2100-2300 LIVE on Eurosport 2
Wed 18 Feb - Stage 4: Merced to Clovis 185.7km
2100-2330 LIVE on Eurosport 2 & Eurosport HD*
Thu 19 Feb - Stage 5: Visalia to Paso Robles 216.1km
2100-2330 LIVE on Eurosport 2 & Eurosport HD*
Fri 20 Feb - Stage 6: Solvang (Individual Time Trial) 24km
2100-2300 LIVE on Eurosport 2 & Eurosport HD*
Sat 21 Feb - Stage 7: Santa Clarita to Pasadena 143km
2200-0000 LIVE on Eurosport 2 & Eurosport HD
Sun 22 Feb - Stage 8: Rancho Bernardo to Escondido 155.8km
2200-0000 LIVE on Eurosport 2 & Eurosport HD*
helaas, maar het is al meer dan vorig jaar. Lang leve Armstrongquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas niet alle etappes op Eurosport 1 zie ik.
Sportweek heeft zelfs naast onder andere het 'Veldrijden Nieuws', het 'Baanwielrennen Nieuws' en uiteraard het gewone 'Wielrennieuws', ook 'Lance Armstrong Laatste Nieuws'.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef TheArt het volgende:
Ja, dat is nu wel bekend. Kan dat Armstrong niet uit de titel. Straks krijgen we bij alle koersen dat hij start zijn naam in de titel.
Wat je zegt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:22 schreef Zelva het volgende:
Erg tegenvallend parkoers trouwens. Nu kun je zelfs helemaal niet meer in een gewone rit het verschil maken.
De etappe waar Gesink en Leipheimer vorig jaar de dienst uitmaakten had ook zo'n lang vlak stuk na de top van de laatste klim.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:57 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wat je zegt.
Ze volgen blijkbaar de trend van de laatste tdf om elke ernstige helling minstens op 25 km van de meet te leggen.
etappe 4 en de laatste twee hadden best leuk kunnen zijn, mits een beter eindpunt.
Klopt, maar die etappe had met Mount Hamilton en Sierra Road echt wel zware beklimmingen. Ik denk dat op de Bonny Doon Road niet zulke grote verschillen ontstaan als op de Sierra Road vorig jaar, ook omdat het parkoers daarvoor weinig voorstelt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De etappe waar Gesink en Leipheimer vorig jaar de dienst uitmaakten had ook zo'n lang vlak stuk na de top van de laatste klim.
Toch was het peloton al uitgedund tot een man of 20 op de top van Mount Hamilton. De groep dunde alleen maar verder uit op weg naar Sierra Road omdat de afdaling van Mount Hamilton ook erg lastig is. Nu zal het grootste gedeelte van het peloton meerijden tot aan de voet van de Bonny Doon, een wereld van verschil.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:31 schreef DutchSL het volgende:
Bonny Doon is 651m hoog en 11.9km lang, weet niet op welke hoogte ze precies beginnen maar het is niet veel boven zeenivo. De klim zal gemiddeld 5 a 5.5% zijn. Ik kan geen profiel van vorig jaar terug vinden, maar in mijn herinnering (kan me vergissen) was Sierra Road ook zoiets, lag het ook nog iets verder van de finish en zat Mt. Hamilton daar wel erg ver voor.
Qatar is wel spektakel hoor, met al dat waaierrijden en die vele valpartijen. Al dat duw en smijtwerk om goed gepositioneerd te blijven maakt het aantrekkelijk. Plus dat het Cervélo Testteam er tot nu toe iedere keer in geslaagd is om tenminste zes mensen in de eerste waaier (kopgroep) te hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:31 schreef DutchSL het volgende:
Jammer, ze kunnen natuurlijk een veel aantrekkelijker parcours neerleggen in California, maar ze willen blijkbaar in dicht bevolkt gebied blijven. Ook jammer dat die klimproloog in San Francisco van twee jaar terug niet behouden is. Hoe dan ook, het blijft een stuk beter dan de TDU of Qatar
Dat team van Rock Racing ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Startlijst:
http://www.cyclingstartlists.com/2009/02Feb/04California2009.htm
Armstrong, Leipheimer, de Schlecks, Basso, Sastre, Landis, Sevilla, Hamilton en Mancebo.
Leuk startveld...
Wat ik wel moet zeggen is dat Hamilton voor 2 jaar geschorst is geweest. Dat hij daarna ook bij fuentes opdook, tsjah, zijn vreemd bloed kwam niet uit de lucht vallen. Wat dat betreft is hij hetzelfde verhaal als Bassoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat team van Rock Racing ook.
Sevilla
Hamilton
Mancebo
Gutierrez
Op welke zender en hoe laat word het uitgezonden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond de proloog op de achtergrond met bier en na afloop de kroeg in![]()
Klassiekers ook op de zaterdagavond!!
Zie OP en hierrrrrquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Op welke zender en hoe laat word het uitgezonden?
Geweldig toch , en dan hebben ze door de financiele crisis bij Ball nog enkele grote namen zoals Botero aan de kant moeten schuivenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat team van Rock Racing ook.
Sevilla
Hamilton
Mancebo
Gutierrez
Echte kenners inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:56 schreef Zelva het volgende:
Die commentatoren maken zichzelf echt onsterfelijk belachelijk zo.
Dat ze over flash enzo aan het praten waren ja, mwah, je hoort vaak zat commentatoren maar wat lullen op streams. Met zulke opmerkingen maken ze zich een stuk belachelijker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:34 schreef JohnDDD het volgende:
Zelva en ik hadden het eigenlijk meer over het feit dat ze een kwartier lang hebben lopen lullen zonder te weten dat de microfoon al openstond
Armstrong heeft ook al zo'n geniale weg-fiets.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:59 schreef wimderon het volgende:
Leipo heeft wel een geil fietsje![]()
[ afbeelding ]
Nee, Robert rijdt 4.47. Een keurige tijd!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gesink 4.52 volgens mij. Kan ermee door.
Ik dacht dat ik de commentator dat hoorde zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Robert rijdt 4.47. Een keurige tijd!
Olympische Gouden trui, vier jaar lang.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:56 schreef Sjiznit het volgende:
Cancellara, tja eigenlijk zouden ze hem gewoon in die regenboogtrui moeten laten rijden want hij is de beste, punt.
Verdiend.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:17 schreef wimderon het volgende:
Armstrong pakt de prijs voor de strijdlust
Vind ik toch ook niet helemaal. Basso legde bekentenissen af , werd twee jaar geschorst en zweeg. Hamilton en Landis bleven en blijven glashard ontkennen , gingen naar de rechter, kregen uiteindelijk ongelijk en werden pas daarna geschorst. Hamilton won zelfs nog een proces op procedurefouten waardoor ie z'n gouden medaille kon houden ...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat ik wel moet zeggen is dat Hamilton voor 2 jaar geschorst is geweest. Dat hij daarna ook bij fuentes opdook, tsjah, zijn vreemd bloed kwam niet uit de lucht vallen. Wat dat betreft is hij hetzelfde verhaal als Basso
Jackshe speelde ander kroongetuige en die geraakt niet meer aan de bak.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vind ik toch ook niet helemaal. Basso legde bekentenissen af , werd twee jaar geschorst en zweeg. Hamilton en Landis bleven en blijven glashard ontkennen , gingen naar de rechter, kregen uiteindelijk ongelijk en werden pas daarna geschorst. Hamilton won zelfs nog een proces op procedurefouten waardoor ie z'n gouden medaille kon houden ...
En nu rijdt Basso terug bij een topploeg en Landis en Hamilton mogen hun heil zoeken bij kleine ploegjes zonder glans. Net als al de anderen die glashard ontkenden bij Fuentes (op Valverde na) : Mancebo, Sevilla, Botero, ...
Dat moet je nu ook weer niet doen hé. Je eigen fouten toegeven en zwijgen. Zoals Basso. Als je de rest aan de galg probeert te praten gaan die je natuurlijk niet meer opnemen in hun wereldje nadien ...quote:Op zondag 15 februari 2009 12:45 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Jackshe speelde ander kroongetuige en die geraakt niet meer aan de bak.
Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel wat was ontschoten hoe de situatie toen ook alweer zat, maar ik zie inderdaad dat hij nog steeds een deel op de site heeft om zijn onschuld te bewijzen. Tsjah...quote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vind ik toch ook niet helemaal. Basso legde bekentenissen af , werd twee jaar geschorst en zweeg. Hamilton en Landis bleven en blijven glashard ontkennen , gingen naar de rechter, kregen uiteindelijk ongelijk en werden pas daarna geschorst. Hamilton won zelfs nog een proces op procedurefouten waardoor ie z'n gouden medaille kon houden ...
Dat valt waarschijnlijk bitter tegen. Op een tijdritfiets zitten de renners niet echt comfortabel.quote:
Daar staat denk ik wel tegenover dat als je een keer trapt dat ding meteen 30 meter vooruit vliegtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat valt waarschijnlijk bitter tegen. Op een tijdritfiets zitten de renners niet echt comfortabel.
Prijs voor de strijdlust in een tijdrit? Wat is dat nu weer voor onzin.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:17 schreef wimderon het volgende:
Armstrong pakt de prijs voor de strijdlust
Die is inderdaad wel grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Prijs voor de strijdlust in een tijdrit? Wat is dat nu weer voor onzin.
Jep en de stream natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef KneiterS het volgende:
Geen wielrennen dus vanavond? Godver, de rest van de week is het alleen op Eurosport 2 toch?
Als het een massasprint wordt is de ontknoping waarschijnlijk gewoon te volgen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef KneiterS het volgende:
Geen wielrennen dus vanavond? Godver, de rest van de week is het alleen op Eurosport 2 toch?
http://tracker.amgentourofcalifornia.com/quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Alleen te zien via Eurosport 2? Die heb ik niet meer sinds ik verhuisd ben
Freire dus :pquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, natte kinderkopjes en weinig ruimte. Kan nog gevaarlijk worden bij een massaspurt.
Vanaf dinsdag niet meer. Dan is het op Eurosport 2.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef wimderon het volgende:
Eurosport 1 gewoon![]()
3 man voorop, Kemp, Johnson en... Mancebo. 12 minuten is de laatst gemelde voorsprong.
Hier staat het gewoon op 1 aangekondigd.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag niet meer. Dan is het op Eurosport 2.
Klopt. Het is begonnen.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef wimderon het volgende:
Ik zie een heli in de licht op de stream.
Bruyneel ook vanuit de volgwagenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef TheArt het volgende:
http://twitter.com/broomwagon
Iemand die Twittert vanuit de bezemwagen
Ik ken Johan zo'n beetje, ofwel krijgt die 500 $ per shout daar betaald ofwel laat hij daar iemand in z'n naam dat verslagje opmaken ...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bruyneel ook vanuit de volgwagen![]()
http://twitter.com/johanbruyneel
Tijdens de TDU zowat elke kilometer een update tijdens de eindfase van de etappes
ik denk de mecanieker ofzoquote:Op maandag 16 februari 2009 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ken Johan zo'n beetje, ofwel krijgt die 500 $ per shout daar betaald ofwel laat hij daar iemand in z'n naam dat verslagje opmaken ...
Nog een kilometer of 60 volgens mij. Mancebo alleen voorop, de twee achtervolgers op 4 minuten en daarachter schijnt het peloton in stukken te liggen in de afdaling.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand een idee hoever ze nog moeten ??
Mancebo zit zo scheef op z'n fiets dat ie geen last heeft van de regen. Hij is z"n eigen afdakje ..quote:Op maandag 16 februari 2009 00:37 schreef rubbereend het volgende:
Mancebo voorophij zat altijd zo briljant scheef op zijn fiets
Ik heb ooit Briek Schotte (doodserieus) horen vertellen dat hij de Tour verloren heeft omdat ze zijn fiets tijdens de Tour hadden gestolen. Hij had wel een andere gekregen , maar in degene die ze gestolen hadden zaten zijn "bruin pillen" in een vakje in de buis onder z'n zadel ...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:59 schreef Szura het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is, maar schijnbaar is de tijdritfiets van Armstrong gejat uit de truck van Astana. Hij looft een beloning uit
Ze zijn nog erger dan de commentator van de Tour Down Under ,quote:Op maandag 16 februari 2009 01:12 schreef Zelva het volgende:
"Robert Gesink who did a great ride yesterday, winning a stage."
Boonen? Freire? Hushovd? Zat grote namen iigquote:Op maandag 16 februari 2009 01:27 schreef Sjiznit het volgende:
Juh met 1'10" is het jammer maar helaas. Ben benieuwd wie dan die sprint gaat winnen van de achtervolgende groep.
Inderdaad. Ik denk dat er nog wel een demarrage komt.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:27 schreef Sjiznit het volgende:
Juh met 1'10" is het jammer maar helaas. Ben benieuwd wie dan die sprint gaat winnen van de achtervolgende groep.
Die zijn allemaal zoek gereden.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boonen? Freire? Hushovd? Zat grote namen iig.
Gewoon een biertje drinken na de race, dan herstelt 'ie het morgen wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:31 schreef wimderon het volgende:
Landis gelost uit de groep achtervolgers
Astana zal nog flink moeten koersen in de 'bergen' om hem uit de trui te rijden.quote:
hey er is er iemand die niet over het D-woord begint. Pacoquote:
dat verklaard dus ook waarom Astana en de andere niet meer vol redenquote:Op maandag 16 februari 2009 02:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik lees net op een ander forum dat de doorkomsttijd van de eerste passage telde voor het klassement.
Edit: ja dus.![]()
Inderdaad. Beetje jammer dat ze dat bij Eurosport niet wisten.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat verklaard dus ook waarom Astana en de andere niet meer vol reden
Tsja hij is uiteindelijk niet geschorst, maar wel gestraft. Want hij heeft daarna alleen nog maar voor kleinere ploegen gereden.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef JohnDDD het volgende:
Mancebo, jeetje wat erg dat zo'n gozer dan opeens weer een etappe wint.
Volgende week blijkt het CONI zijn bloed te hebben aangetroffen bij Fuentes
Tsja dat is wel zo en bovendien: wie zat er in/voor 2006 nu NIET aan de doping?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja hij is uiteindelijk niet geschorst, maar wel gestraft. Want hij heeft daarna alleen nog maar voor kleinere ploegen gereden.
Is dat een straf? In 2007 waren er grote namen die bewust bij kleinere ploegen gingen rijden. Di Luca ging van Liquigas naar LPR, Savoldelli van Astana naar LPR, Simoni van Saunier Duval naar Diquigiovanni - Androni en Moreau van AG2R naar Agritubel. Met uitzondering van Moreau allemaal Giro-winnaars. Di Luca had in 2007 nog een goed seizoen met winst in LBL en drie etappes + eindklassement in de Giro. Stuk voor stuk namen die zo ook bij een ProTour-ploeg terecht konden.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja hij is uiteindelijk niet geschorst, maar wel gestraft. Want hij heeft daarna alleen nog maar voor kleinere ploegen gereden.
Dat zijn nog wel wat grotere ploegen dan waar Mancebo voor heeft gereden de afgelopen jaren (al was Relax destijds redelijk op het niveau van de ploegen die je aanhaalt).quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Is dat een straf? In 2007 waren er grote namen die bewust bij kleinere ploegen gingen rijden. Di Luca ging van Liquigas naar LPR, Savoldelli van Astana naar LPR, Simoni van Saunier Duval naar Diquigiovanni - Androni en Moreau van AG2R naar Agritubel. Met uitzondering van Moreau allemaal Giro-winnaars. Di Luca had in 2007 nog een goed seizoen met winst in LBL en drie etappes + eindklassement in de Giro. Stuk voor stuk namen die zo ook bij een ProTour-ploeg terecht konden.
Rebellin heeft voor dit jaar ook bij een pro-contintentaalploeg getekend. Gelet op zijn uitslagen in 2008, zo ongeveer overal tweede, had hij ook nog wel voor een jaartje bij een protourploeg kunnen tekenen. Ik zie het rijden voor een kleinere ploeg niet als straf.
Ik hoop dat hij er vandaag op de laatste klim wat tijdrijders afpoeft.quote:
Niet voor deze ronde, die is voor Leipo. Zegt ie tenminste.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar is iedereen nu al bang voor Armstrong? Niemand die ook maar een trap deed voor de vierde plaats
Heeft weinig met Armstrong te maken imho.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar is iedereen nu al bang voor Armstrong? Niemand die ook maar een trap deed voor de vierde plaats
De tijdopname was al geweest bij de eerste passage.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
zouden ze het zelf geweten hebben, vraag ik me afquote:Op maandag 16 februari 2009 12:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De tijdopname was al geweest bij de eerste passage.
Leipheimer is zelfs tweede geworden in de etappe-uitslag.![]()
Voor Rogers, Voigt en Horner.
Dus Nibali en Van de Walle hebben voor Jan ... hun kont uit het zadel gehaald.
Ik denk Nibali en Van de Walle misschien niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:36 schreef Beregd het volgende:
[..]
zouden ze het zelf geweten hebben, vraag ik me af
Ik vind het nogal een dwaas systeem eigenlijk
En dat is Engelse tijd neem ik aan (gezien de tijden van het weekend).quote:Mon 16 Feb - Stage 2: Sausalito to Santa Cruz 186.6km
1730-2030 LIVE on Eurosport
Ok , thanks. Heb de stream wel lopen maar wordt weinig wijs van de situatie.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Sjiznit het volgende:
Is een break away van een man of 10 waaronder Clement, Niermann en Barredo en met 3min30 voorsprong.
'Look at meee , I'm the peloton's attention whore" ?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef TheArt het volgende:
Het gerucht gaat dat Armstrong gevallen is nadat hij tegen een fotograaf is aangereden.
Er schenen overigens 15 renners daardoor gevallen te zijn, waardoor Armstrong die nu weer veilig in het peloton zit.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
'Look at meee , I'm the peloton's attention whore" ?
Oh mooi! (ik schakel net in)quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Sjiznit het volgende:
De Rabo's flink op kop aan het zeulen. Nu ook meer dan 4min voorsprong.
De Rabo's in de kopgroepquote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh mooi! (ik schakel net in)
Dan is Gesink vast iets van plan!
Oh oké, de luitenantjes van Robert dus.. springplankje..quote:
Camera 2 moet je nemen. Die is een stuk actueler.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef ItaloDancer het volgende:
Het beeld loopt bij mij echt dik achter op het commentaar... ook als ik F5
Sastre net ook nogquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Sjiznit het volgende:
Nierman, Clement, Barredo en een zooi Amerikanen. 10 in totaal
http://tracker.amgentourofcalifornia.com/
Cancellara zit in het peloton.quote:Staat rechts in het scherm ook.
Het verbaast me ook wel een beetje. Misschien wil hij de trui zo snel mogelijk, of voelt hij zich simpelweg super.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Sjiznit het volgende:
Leipheimer heeft wel erg veel haast zeg.
Die sprinters zijn er al lang en breed af. Die gaan met tientallen minuten achterstand over de streep komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:36 schreef thettes het volgende:
Als het ze in het peloton aardig bij elkaar zijn kunnen hushovd + freire met hun ploegen toch nog hard er naartoe rijden lijkt me. Maar ik tune net in, hoe zit het peloton in elkaar?
Ik zag minimaal twee Rabo's.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Geen Gesink en Mollema meer in de groep-Armstrong?
Jawel, gewoon niet genoemd.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Geen Gesink en Mollema meer in de groep-Armstrong?
veronderstel dat mancebo er ook bij zitquote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel, gewoon niet genoemd.
De groep is dan ongeveer deze:
Armstrong, Horner en Brajkovic
F. Schleck, Voigt en McCartney
Lövkvist en Rogers
Danielson
Barredo
Basso, Nibali
Cuesta
Sevilla
Gesink, Mollema en Niermann
Camera 2, die loopt iets beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zie niks.. tenminste, ik zie Barredo die stilvalt op de klim.
Wat een onzinquote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong rijdt in zijn eentje met het peloton in zijn kont Mancebo nog 2 minuten weg zodat zijn kopman Leipo de ronde kan winnen. Chapeau.
Geniaal.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef Devpartner het volgende:
popovych is al beter dan vorig jaar in de tour
popovych had natuurlijk ook een kutjaar (2006) bij discoveryquote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geniaal.
Had al gelijk toen hij weer naar Astana ging dezelfde verwachting als m'n huisgenoot dat hij nu wel weer 'ineens' vooruit te branden zou zijn...![]()
Geniaal team blijft het, Astana.
Nu ja "kutjaar" , ie won dat jaar wel nog een rit in de Tour, en was ook nog ergens 20ste daarin ofzo ...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:12 schreef Devpartner het volgende:
[..]
popovych had natuurlijk ook een kutjaar (2006) bij discovery. Is zo jaartje goed en jaartje rotslecht :p. Wat gaat evans zagen en klagen als popovych terug erbij zit in het hooggebergte xD.
![]()
![]()
Gesink sowieso. Het is nog even wachten of het Niermann of Mollema was die ook nog in die groep zat. Diegene die het niet was, zat in ieder geval in de groep bij Mancebo op 1'40".quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zijn Mollema en Gesink gefinisht op 23 seconden?
Was 2007 voor Popovych dan wel zo'n ontzettend succesjaar?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:12 schreef Devpartner het volgende:
[..]
popovych had natuurlijk ook een kutjaar (2006) bij discovery. Is zo jaartje goed en jaartje rotslecht :p. Wat gaat evans zagen en klagen als popovych terug erbij zit in het hooggebergte xD.
![]()
![]()
Ik baal ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:28 schreef FredWielergek het volgende:
hehe, kom ik net thuis en wil ik gaan kijken op eurosport, live. Blijkt dat het al verreden is! Wat zijn ze vandaag opeens vroeg!! om half 9 vertrekken amerikaanse tijd, waarom?
Toen vond ik zijn Tour iig wel erg sterk. In dienst van Contador en Leipheimer.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was 2007 voor Popovych dan wel zo'n ontzettend succesjaar?
en werd toen 7de dachtek?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toen vond ik zijn Tour iig wel erg sterk. In dienst van Contador en Leipheimer.
quote:Getting massage and Horner comes in. He's just back from the race. Johan and I were like, "where have u been?".
quote:Reply - "I was at In and Out Burger". What?? He ordered a double-double (xtra onions), fries, coke, and a strawberry shake. Wow.
Het was Niermannquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:37 schreef Bartoli het volgende:
Net op Eurosport de rit nog gezien het was Mollema in die groep Mancebo als ik het goed zag. op bijna 2 minuten van Peterson dus
Daar klopt niet veel van. Gesink zou 9e moeten staan, want Brajkovic kwam eergisteren binnen op 5 minuten. Vreemd dat hij er nog overal tussen staat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:39 schreef HocBarr het volgende:
Het klassement:
1. 1 USA 19731024 LEIPHEIMER Levi AST 09.23'02" 00.00'00"
2. 28 AUS 19791220 ROGERS Michael THR 09.23'26" 00.00'24"
3. 38 USA 19790112 ZABRISKIE David GRM 09.23'30" 00.00'28"
4. 2 USA 19710918 ARMSTRONG Lance AST 09.23'32" 00.00'30"
5. 4 USA 19711023 HORNER Christopher AST 09.23'36" 00.00'34"
6. 3 SLO 19831218 BRAJKOVIC Janez AST 09.23'40" 00.00'38"
7. 26 SWE 19840404 LVKVIST Thomas THR 09.23'40" 00.00'38"
8. 7 ESP 19730127 RUBIERA VIGIL Jos Luis AST 09.23'40" 00.00'38"
9. 66 ITA 19841114 NIBALI Vincenzo LIQ 09.23'40" 00.00'38"
10. 52 NED 19860531 GESINK Robert* RAB 09.23'41" 00.00'39"
11. 161 ESP 19760929 SEVILLA Oscar RRC 09.23'41" 00.00'39"
12. 16 GER 19710917 VOIGT Jens SAX 09.23'42" 00.00'40"
13. 61 ITA 19771126 BASSO Ivan LIQ 09.23'44" 00.00'42"
14. 33 USA 19780313 DANIELSON Thomas GRM 09.23'44" 00.00'42"
15. 46 BEL 19860912 SEELDRAEYERS Kevin* QST 09.23'53" 00.00'51"
16. 163 ESP 19760309 MANCEBO Francisco RRC 09.23'58" 00.00'56"
17. 47 BEL 19770209 VAN DE WALLE Jurgen QST 09.25'14" 00.02'12"
18. 55 NED 19861126 MOLLEMA Bauke* RAB 09.25'16" 00.02'14"
19. 42 ESP 19810605 BARREDO Carlos QST 09.27'34" 00.04'32"
20. 56 GER 19751103 NIERMANN Grischa RAB 09.27'34" 00.04'32"
Veel meer zal er niet in zitten voor Gesink.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:39 schreef HocBarr het volgende:
Het klassement:
1. 1 USA 19731024 LEIPHEIMER Levi AST 09.23'02" 00.00'00"
2. 28 AUS 19791220 ROGERS Michael THR 09.23'26" 00.00'24"
3. 38 USA 19790112 ZABRISKIE David GRM 09.23'30" 00.00'28"
4. 2 USA 19710918 ARMSTRONG Lance AST 09.23'32" 00.00'30"
5. 4 USA 19711023 HORNER Christopher AST 09.23'36" 00.00'34"
6. 3 SLO 19831218 BRAJKOVIC Janez AST 09.23'40" 00.00'38"
7. 26 SWE 19840404 LVKVIST Thomas THR 09.23'40" 00.00'38"
8. 7 ESP 19730127 RUBIERA VIGIL Jos Luis AST 09.23'40" 00.00'38"
9. 66 ITA 19841114 NIBALI Vincenzo LIQ 09.23'40" 00.00'38"
10. 52 NED 19860531 GESINK Robert* RAB 09.23'41" 00.00'39"
11. 161 ESP 19760929 SEVILLA Oscar RRC 09.23'41" 00.00'39"
12. 16 GER 19710917 VOIGT Jens SAX 09.23'42" 00.00'40"
13. 61 ITA 19771126 BASSO Ivan LIQ 09.23'44" 00.00'42"
14. 33 USA 19780313 DANIELSON Thomas GRM 09.23'44" 00.00'42"
15. 46 BEL 19860912 SEELDRAEYERS Kevin* QST 09.23'53" 00.00'51"
16. 163 ESP 19760309 MANCEBO Francisco RRC 09.23'58" 00.00'56"
17. 47 BEL 19770209 VAN DE WALLE Jurgen QST 09.25'14" 00.02'12"
18. 55 NED 19861126 MOLLEMA Bauke* RAB 09.25'16" 00.02'14"
19. 42 ESP 19810605 BARREDO Carlos QST 09.27'34" 00.04'32"
20. 56 GER 19751103 NIERMANN Grischa RAB 09.27'34" 00.04'32"
Misschien dat er eergisteren juist een fout is gemaakt en dat niet Morabito maar Brajkovic voorin zat. Bruyneel zei ook op Twitter dat 'Jani' er bij zat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar klopt niet veel van. Gesink zou 9e moeten staan, want Brajkovic kwam eergisteren binnen op 5 minuten. Vreemd dat hij er nog overal tussen staat.
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Misschien dat er eergisteren juist een fout is gemaakt en dat niet Morabito maar Brajkovic voorin zat. Bruyneel zei ook op Twitter dat 'Jani' er bij zat.
kan een goeie klassementsrenner worden voor de kleinere rondjes. Kan aardig klimmen en tijdrijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:07 schreef Leatherface het volgende:
Het blijft een Amerikaan natuurlijk.
Peterson, nooit van gehoord.
dat klopt ook wel, in die eerste etappe zijn meer fouten gemaakt. Zo werd Niermann ook op 1 minuut zoveel gezet terwijl die 5 minuten verloor bijv.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
En tja, die zijn er niet veel daar...
Op bergtoppen, bedoel ik. Te snel op invoeren gekliktquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef DutchSL het volgende:
een stadscriterium in San Francisco zou bv. al loeizwaar kunnen zijn.
He, de Vuelta !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef DutchSL het volgende:
Ook in California zijn skistations, maar daar kiezen ze dus inderdaad niet voor omdat die in afgelegen gebieden liggen waar je minstens 100km in totaal niemandsland moet rijden om in een dorpje met 2000 mensen te komen ofzo.
Er gaat niks boven Bauke!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:43 schreef FredWielergek het volgende:
Mollema virtueel in het geel!
Ik als Groninger ben trots op hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |