Dooz er lag ook nietsquote:
Zoals je zelf al zegt: er zijn meer mogelijkheden voor vrouwen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee. Maar voor vrouwen is er meer mogelijk dan voor mannen.
Wij hebben een opblaaspop en een veredelde zaklamp.
Ik las het ja.. maar het was wel mogelijk geweestquote:
vertel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Oeh ik weet wel een "hulpmiddel" wat ik graag zou willen hebben![]()
Een vrouw?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Waarom moet ik dat doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zegt: er zijn meer mogelijkheden voor vrouwen.
Niks aan te doen dusAls jij meer speeltjes wil, moet je maar wat leuks verzinnen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n flashlight ding!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* proest
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen?Daar had de industrie op in moeten spelen.
Ik zou niet weten wat
wat is met mij?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
En Duimelot?
Vrouwen kunnen het ook best zonder hulpmiddelen.
Over je TTquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]Heb ik zo'n indruk op je achtergelaten bij het singles feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
doeiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Belsezar het volgende:
Mensen, ik ga naar het strand!
Ik wens jullie een fijne avond en tot snel!
Ik wil ook strand en mooi weer en zomerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Belsezar het volgende:
Mensen, ik ga naar het strand!
Ik wens jullie een fijne avond en tot snel!
nee hoor dat was ludo, lees op!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt die TT bedacht. Ik denk, ik reageer er even op.
Ja... we noemen je nu kabouter buttplug op de msnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb ik zo'n indruk op je achtergelaten bij het singles feest
Weet je dat niet?quote:
Cru gezegd: een nepkut in de vorm van een zaklamp.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef Duimelot het volgende:
wat is dat dan een flashlightding?
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je dat niet?
Dat is eig gewoon een zaklamp, maar dan ziet ie eruit als een vagina en is de binnenkant zacht
Ssssssttt!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja... we noemen je nu kabouter buttplug op de msn
Ha graaier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Howl het volgende:
Hmm, net even het vorig onderwerp doorgebladerd. En ik schaam me diep. Ik durf me eigenlijk hier niet meer te vertonen.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Blij dat ik je overgeslagen heb met de knuffelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe oud was je ookal weer ?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat mijn handen daar zaten. Dat was het gekke. Pas nu ik de foto zie...
fijn om te lezen dat het iig niet bewust is gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat mijn handen daar zaten. Dat was het gekke. Pas nu ik de foto zie...
dat is zeker iets van NA mijn tijd, in mijn tijd was t licht nog niet uitgevonden he, laat staan een zaklampquote:
Nu begin ik pas te snappen waarom jullie zo koud reageerden op het feest. Waarom zeiden jullie niets? Mijn excuses hiervoor in ieder geval. Echt, ik schaam me diep.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
fijn om te lezen dat het iig niet bewust is gedaan
ik denk dat het belangrijk is als je ook effe erbij vermeldt wat je er precies mee bedoelt, de betekenis zeg maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
weet iemand hier hoe je schneuzel/ sneuzel/ sjneuzel schrijft???
Ken t woord niet, maar ik gok schneuzelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
weet iemand hier hoe je schneuzel/ sneuzel/ sjneuzel schrijft???
Je had in jouw tijd nog niet eens vuurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is zeker iets van NA mijn tijd, in mijn tijd was t licht nog niet uitgevonden he, laat staan een zaklamp
Dan ziet ze er wel heel goed uit voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je had in jouw tijd nog niet eens vuur
een broekie, een jong knulletje zoietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik denk dat het belangrijk is als je ook effe erbij vermeldt wat je er precies mee bedoelt, de betekenis zeg maar
Spreek je t op zijn Duits uit? Zoals schnitzel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een broekie, een jong knulletje zoiets
Zeg je dat toch gewoonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmm dan kan ik het woord op zich niet, maar dan idd voor schneuzel gaan, dat is het meest logisch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja kom uit limburg en hier gebruiken we dat maar ik kreeg echt een reactie van wat zeg je me nu toen ik dat woord gebruiktequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
Spreek je t op zijn Duits uit? Zoals schnitzel?
nee schneuzel past beterquote:
Die reactie krijg je hier dus ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
ja kom uit limburg en hier gebruiken we dat maar ik kreeg echt een reactie van wat zeg je me nu toen ik dat woord gebruikte
Dat derde ding verschilt toch niks van het eerste?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind hardstikke veel voor mannen
ja auwianei jullie zijn me een stelletje vregge poeten bij elkaar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die reactie krijg je hier dus ook
Zeg, we goan hier toch gain streektoal proat'n, hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja auwianei jullie zijn me een stelletje vregge poeten bij elkaar!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als je zo gaat beginnen is er ook niet veel voor vrouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat derde ding verschilt toch niks van het eerste?
En bij dat tweede lijkt het me meer dat de vrouwen daar profijt van hebben.
Maar die tweede is meer als verlenging voor het genot van de vrouw gok ik zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat past nooitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als je zo gaat beginnen is er ook niet veel voor vrouwen
allemaal dildo's en vibrators alleen andere vormen en maten....
Dat zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ziet ze er wel heel goed uit voor haar leeftijd
Limburgsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk dat de man dan juist minder geniet omdat je eikel dan onder die nepeikel zit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die tweede is meer als verlenging voor het genot van de vrouw gok ik zo
Volgens mij zijn hulpmiddelen bij mannen nog niet echt ingeburgerd. Als ik een vriendin heb dan zou ik die in bepaalde gevallen gerust zoiets cadeau doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De één heeft een draaiende kop, de andere een extra tongetje, kortom, er zit meer verschil in.
hier spreekt ervaring uit....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat de man dan juist minder geniet omdat je eikel dan onder die nepeikel zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo je vergeet dat jullie vrouwen 1 ultiem speeltje kunnen aanschaffen : een sybianquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als je zo gaat beginnen is er ook niet veel voor vrouwen
allemaal dildo's en vibrators alleen andere vormen en maten....
Er waren veel meer dingen, heb niet echt gekeken wat ik postte, kijk even bij Christine le Ducquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De één heeft een draaiende kop, de andere een extra tongetje, kortom, er zit meer verschil in.
Ik denk ook dat er minder mogelijkheden zijn bij een man dan bij een vrouw.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hulpmiddelen bij mannen nog niet echt ingeburgerd. Als ik een vriendin heb dan zou ik die in bepaalde gevallen gerust zoiets cadeau doen.
Zelf zou ik niet echt staan te springen om een dergelijk cadeau.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier spreekt ervaring uit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kun je als man ook gewoon gebruiken hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hallo je vergeet dat jullie vrouwen 1 ultiem speeltje kunnen aanschaffen : een sybian
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hallo je vergeet dat jullie vrouwen 1 ultiem speeltje kunnen aanschaffen : een sybian
Het is een penismouwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er waren veel meer dingen, heb niet echt gekeken wat ik postte, kijk even bij Christine le Duc
Die penismouw schijnt ook voor de man erg lekker te zijn (staat erbij)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kun je als man ook gewoon gebruiken hoor
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]Ik was even bang dat je hierbij ook zou vragen wat het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Mag jij dat ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
* duimelot over benen legt en een pets op kont geeft *
Does lief tegen Rz
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]Met zo veel geweld lukt jou dat dan ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je begrijpt dat ik nu de volgende gelegenheid weer aangrijpquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
* duimelot over benen legt en een pets op kont geeft *
Does lief tegen Rz
Ik mag dat ja boxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mag jij dat ?
[..]
Met zo veel geweld lukt jou dat dan ook wel
Ik weet niet precies wat er stond, volgens mij heb ik t van Engels gelijk vertaald oidquote:
Dat onschuldig gelooft echt niemand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
mensjes, dit ontzettend leuk lief klein onschuldig meisje gaat er weer vandoor... om 5:30 mag ik weer lekker onder de douche springen![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je begrijpt dat ik nu de volgende gelegenheid weer aangrijpVerdien het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
door dit soort avonden gaat mijn image van feme fatal die alles weet en gedaan heeft natuurlijk wel naar de maan hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je hierbij ook zou vragen wat het was
Alle stoere internethelden even daargelaten, het is natuurlijk ook een mooi stukje om als man zelf even op adem te komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die tweede is meer als verlenging voor het genot van de vrouw gok ik zo
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
door dit soort avonden gaat mijn image van feme fatal die alles weet en gedaan heeft natuurlijk wel naar de maan he
Ben je nou een echte man op niet L.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alle stoere internethelden even daargelaten, het is natuurlijk ook een mooi stukje om als man zelf even op adem te komen.
Ja. zeker gezien het feit dat ik als maagd wel wist wat het allemaal was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
door dit soort avonden gaat mijn image van feme fatal die alles weet en gedaan heeft natuurlijk wel naar de maan he
Je moet nog net zoveel werk verrichten volgens mij hoor.. Het is vooral bedoelt als je net niet diep genoeg komt voor de vrouw ofzo..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alle stoere internethelden even daargelaten, het is natuurlijk ook een mooi stukje om als man zelf even op adem te komen.
Iquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt er dan een ander hulpstuk op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
INee lekker met mach9 anaal uitgewoond wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik moet kiezen... ik ben duidelijk L. Dus dan moet dat echte man zijn er maar bij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je nou een echte man of niet L.
das voor jou een vraag......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja. zeker gezien het feit dat ik als maagd wel wist wat het allemaal was.
Ben jij niet gewoon een degelijk huismoedertje die alleen standje missionaris doet?
Dat was ook niet de op adem komen die ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet nog net zoveel werk verrichten volgens mij hoor..
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
IDan denk ik toch dat de sensatie van het apparaat voor jullie leuker is dan voor ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was ook niet de op adem komen die ik in gedachten had.
Op je buik is het lekkerstequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das voor jou een vraag......
vind missionaris trouwens totaal niet verkeerd mn op 1 na lekkerste standje volgens mij
Volgens mij is het geen gevoelloos iets.. dus lijkt me wel hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef robbolo het volgende:
Misschien een rare vraag, maar hebben vrouwen nou wat aan anale sex?
Simpel. Sommige vrouwen vinden het erg lekker en kunnen er ook van klaarkomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef robbolo het volgende:
Het ligt dus aan de vrouw in kwestie. Ik dacht altijd dat het alleen iets voor mannen was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Simpel. Sommige vrouwen vinden het erg lekker en kunnen er ook van klaarkomen.
ik beveel t de mannen altijd aan en spreek dan uit ervaringquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef robbolo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:Bij dat laatste ben je sowieso een prutser. Of een sadist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Dat is met seks - en de meeste andere dingen - sowieso het geval. De één vindt dit lekker en de ander dat. Ongeacht het mannen of vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef robbolo het volgende:
Het ligt dus aan de vrouw in kwestie. Ik dacht altijd dat het alleen iets voor mannen was.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil het niet over sex hebben
Ik wil veel te graag
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik beveel t de mannen altijd aan en spreek dan uit ervaring
Wat ben jij vanavond toch veel aan het delen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als het echt alleen de prostaatstimulatie was wat leuk was aan anale seks dan bleef het bij vrouwen toch behelpen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is met seks - en de meeste andere dingen - sowieso het geval. De één vindt dit lekker en de ander dat. Ongeacht het mannen of vrouwen zijn.
Weer wat dingen voor notitieblokquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat ben jij vanavond toch veel aan het delen hier
Nou inderdaad, als je hier al opgewonden van wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes, praten toch alleen maar er over
Mooi tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
oeh ik ben nat.....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als je hier al opgewonden van wordt.
Ik vind het allemaal nog wel meevallen met details die je meedeelt hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
praat over sex gewoon te makkelijk
ja he t kon ergerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen met details die je meedeelt hoor
Het problee is niet zozeer dat ik t WORD, maar dat ik t al de hele dag ben zo ongeveerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als je hier al opgewonden van wordt.
Zoiets dacht ik dus ook. Maar het is dus iets wat altijd lekker kan zijn. Ook weer iets geleerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als het echt alleen de prostaatstimulatie was wat leuk was aan anale seks dan bleef het bij vrouwen toch behelpen.
Het zou ook wel heel erg zijn als ze uitgebreide beschrijvingen met foto's ging posten, hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen met details die je meedeelt hoor
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het problee is niet zozeer dat ik t WORD, maar dat ik t al de hele dag ben zo ongeveer
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zou ook wel heel erg zijn als ze uitgebreide beschrijvingen met foto's ging posten, hè?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het problee is niet zozeer dat ik t WORD, maar dat ik t al de hele dag ben zo ongeveer
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit lijkt me voor de man erg vermoeiend worden zo heen en weer draaien
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/17[1].gif]afbeelding[/url] ]
Da's dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het plaatje op herhaling staatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Omdat je er zo draaierig van wordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom noemen ze dit standje dan dromenland??
Omdat de man waarschijnlijk zo uitgeput raakt dat hij na de sex snel in dromenland is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Omdat je er zo moe van wordt dat zo in dromeland bentquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Deel vooral je ervaringen met onsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben d'r, Amy!
't Gaat ook weer heerlijk hier
En wie is Amy?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben d'r, Amy!
ik heb lieve mc dreamyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben d'r, Amy!
Waarom is de lucht blauw? Waarom is het gras groen? Ik heb die naam niet verzonnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
Izzie, met grote voorsprongquote:
Van een of andere oude reclame, weet ik niet meerquote:
Ik heb geen hulpmiddelen, zie TTquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deel vooral je ervaringen met ons
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef robbolo het volgende:
eindelijk een goede valentijnskaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef robbolo het volgende:
eindelijk een goede valentijnskaart:moest even fobo bekijken wie zoiets triest nou leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, van vrouwen die de hele dag geil zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij houdt van dat standje van Duim?
Eej Techquote:
JB drijft al de hele dag van d'r stoel af zo te lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, van vrouwen die de hele dag geil zijn![]()
[..]
Eej Tech
Ja, wie niet.....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Die kunnen anders uiterst onpraktisch zijn. Soms.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haha dankjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moest even fobo bekijken wie zoiets triest nou leuk vind
Jij niet, neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nooit onpraktisch Lit
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik verbrand mn duim aan het stoom van mn kokende water voor de cappuccino
Niet alsof de lat hier zo hoog ligt aan de resultaten uit het verleden te zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik kan er zat bedenken... alleen is singles-specifiek veul lastiger.
Oké, dan zal ik de lat iets hoger leggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:01 schreef Litpho het volgende:
Niet alsof de lat hier zo hoog ligt aan de resultaten uit het verleden te zien.
nn Duimquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Duimelot het volgende:
ik zie dat de nachtploeg al langzaam aan begint binnen te druppelen
mooi moment om te gaan voor mijfijne nacht singletjes
Is dat uiteindelijk niet een onderdeel van de vrij markt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik de lat iets hoger leggen.
Stelling: Octrooien en patenten zijn funest voor de vrije markt
Mijn beargumentatie en motivatie volgt.
Fixed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Stelling: Octrooien en patenten zijn funest voor de vrije vrijende markt
Naar mijn mening zou binnen een ècht vrije markt* ieder individu het recht moeten hebben om vrijelijk zijn ideeën uit te werken. Octrooien en patenten zijn funest voor dit principe, omdat het onder andere zorgt voor (kunstmatig) hoge prijzen, minder innovatie, monopolies en kartelvorming (denk bijvoorbeeld aan de farmaceutische industrie en/of Microsoft).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef robbolo het volgende:
Is dat uiteindelijk niet een onderdeel van de vrij markt?
oehoeh even snel voor ik mn bedje in gaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Stelling: Octrooien en patenten zijn funest voor de vrije markt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn mening zou binnen een ècht vrije markt* ieder individu het recht moeten hebben om vrijelijk zijn ideeën uit te werken. Octrooien en patenten zijn funest voor dit principe, omdat het onder andere zorgt voor (kunstmatig) hoge prijzen, minder innovatie, monopolies en kartelvorming (denk bijvoorbeeld aan de farmaceutische industrie en/of Microsoft).
* Let wel, verwar 'vrije markt' niet met 'kapitalisme'. Bij kapitalisme draait het juist meer om monopolies, patenten en het recht van de sterkste.
Wahaha. Geweldig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef Duimelot het volgende:
oehoeh even snel voor ik mn bedje in ga
dit is toch best singles gerelateerd....
voor de vrijemarkt is het best funest, als iedereen maar patent of octrooi op een ander aflsuit wordt die VRIJEmarkt steeds kleiner.
Nu kan je gewoon geen heuse moraalridder zijn en je niets van zo'n patent of octrooi aantrekken, maar grote kans als zo iemand waar patent op zit hier dan in meegaat, je dit niet lang erna ook weer gaat verliezen.
Dus door de octrooien en patentjes wordt de markt kleiner.
alhoewel de maatschappij ook veranderd en steeds meer mensen bereid zijn dit patent of octrooi te delen of ruilen in een swingende situatie.
Vaak is dit dan wel ook weer iets dat plaatsvind onder de al patente mensenen staan de singles op de vrije markt alsnog buiten spel.
Ja ik kom erop uit, tis funest en alleen de trietse gevallen blijven achter op de vrijemarkt
(of bedoelde je dit helemaaaaaal niet!?!?)
Dat heb je nu ook. Alleen niet om andermans ideeën uit te werken. Patenten aan de werkelijke uitvinder om te garanderen dat die er ook aan kan verdienen en dus gestimuleerd is om het uit te vinden bevorderen innovatie. Patenten aan grote bedrijven op de meest basale en vergezochte dingen voor het geval dat, of zoals een aantal jaar terug, de man die in Australië octrooi aanvroeg en kreeg op het wiel, tja, daar gaat het systeem mank.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn mening zou binnen een ècht vrije markt* ieder individu het recht moeten hebben om vrijelijk zijn ideeën uit te werken.
Daar ging ik de fout inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn mening zou binnen een ècht vrije markt* ieder individu het recht moeten hebben om vrijelijk zijn ideeën uit te werken. Octrooien en patenten zijn funest voor dit principe, omdat het onder andere zorgt voor (kunstmatig) hoge prijzen, minder innovatie, monopolies en kartelvorming (denk bijvoorbeeld aan de farmaceutische industrie en/of Microsoft).
* Let wel, verwar 'vrije markt' niet met 'kapitalisme'. Bij kapitalisme draait het juist meer om monopolies, patenten en het recht van de sterkste.
Maar volgens dat laatste werkt het hele systeem. Er wordt op grote schaal misbruik van het patentrecht gemaakt door grote bedrijven als Microsoft, die de meeste idiote zaken (stukjes basiscode en bepaalde knoppen) willen patenteren, om juist te voorkomen dat anderen innovatief kunnen zijn. Een duidelijk praktijkvoorbeeld: Microsoft verwerft patent op 'Page Up' en 'Page Down'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Litpho het volgende:
Dat heb je nu ook. Alleen niet om andermans ideeën uit te werken. Patenten aan de werkelijke uitvinder om te garanderen dat die er ook aan kan verdienen en dus gestimuleerd is om het uit te vinden bevorderen innovatie. Patenten aan grote bedrijven op de meest basale en vergezochte dingen voor het geval dat, of zoals een aantal jaar terug, de man die in Australië octrooi aanvroeg en kreeg op het wiel, tja, daar gaat het systeem mank.
Het was een poging om de lat wat hoger te leggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
huh waarom hebben we het over de vrije markt?
Geen zin om terug te lezen
Ja, nu. Zo is het niet opgezet oorspronkelijk. Net zoals copyright niet bedoeld was om precies even lang rechten te verlenen als de premiere van Steamboat Williequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar volgens dat laatste werkt het hele systeem.
Hey, bent u er ook weerquote:
x2quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus die tentamen week en zo is echt funest
Ik word er kei lam van en ik zit de hele dag te snacken
Ik heb echt weer behoefte aan structuur
Zoen ! hoest met de auto auto ?quote:
Zal ik dan maar vragen wat er gebeurd is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Avond mensen ! Alles flex en single nog hiero ? Welke freaks zijn naar hoofddorp geweest en was het leuk ? Ik zou er naar toe gaan maar (prive) kwam iets tussen +/- 900 kg
Oei, vertel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Avond mensen ! Alles flex en single nog hiero ? Welke freaks zijn naar hoofddorp geweest en was het leuk ? Ik zou er naar toe gaan maar (prive) kwam iets tussen +/- 900 kg
Goed! Sinds vrijdag hem ik hem terugquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Zoen ! hoest met de auto auto ?
Ha een grap !
Vet ! en wat was de schade ongeveer? Voorzichtig rijden he ! Morgen glad !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, vertel!
[..]
Goed! Sinds vrijdag hem ik hem terug
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Word dat de trent of zo?
A zeggen en dan nooit meer B zeggen
Het is annoyingquote:
Mijn crisis?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
JA jeetje als je zo doet wil ik het toch wel weten
Word dat de trent of zo?
A zeggen en dan nooit meer B zeggen
Morgen ben ik vrijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Vet ! en wat was de schade ongeveer? Voorzichtig rijden he ! Morgen glad !
Hey Q !
Ben je een beetje slaperig vandaag?quote:
* Is bored a bitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
Ben je een beetje slaperig vandaag?
Wat heb jij met Techno uitgespookt wat ik beslist moet weten ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je een beetje slaperig vandaag?
Ojeetje! Daar weet ik wel wat opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
* Is bored a bit
en ja, daar wordt je duf van.
Niets. Ik heb toch geen geheimen voor jou!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Wat heb jij met Techno uitgespookt wat ik beslist moet weten ?
Is het eindelijk openbaar, Rip?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 22:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus jullie zijn samen niet meer single?
Ik ga nu iets bedenken hè!quote:
quote:
* Wacht rustig met spanning af....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nu iets bedenken hè!
Al weet ik wel iets, maar dat is saai![]()
quote:T
E
S
T
J
E
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een visje uitwerpen en dan niks zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Mijn crisis?
Ik volg het even niet meer hiero... ben ook een daggie ouder
Dat is al zo sinds de laatste nieuwe layout.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Ludootje het volgende:
Het is me dus nog nooit opgevallen dat er dubbele aanhalingstekens in het quote veld staan
[..]
Ja, straks wel! Ik ga proberen om je eerder in bed te krijgen dan normaalquote:
Was me dus echt niet opgevallenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds de laatste nieuwe layout.
Ik moest toch vroeg naar bed?quote:
Die heeft de hond kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Is er iemand die mijn slofjes wil zoeken?
Ik heb alleen een konijntjequote:
Donderdag Autopech(900Kg) , Auto gemaakt , iemand besloot om tegen mijn auto aan te rijden (geen briefje) , terug garage in , ding breekt af , onderdeel op laten sturen , vrijdag onderdeel binnen , verkeerde onderdeel terug gehad , ect.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een visje uitwerpen en dan niks zeggen
Ik vind het irritant en kinderachtig
Gezellig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Donderdag Autopech(900Kg) , Auto gemaakt , iemand besloot om tegen mijn auto aan te rijden (geen briefje) , terug garage in , ding breekt af , onderdeel op laten sturen , vrijdag onderdeel binnen , verkeerde onderdeel terug gehad , ect.
Zaterdag doorgewerkt aan eigen auto , onderdeel dat met post zou komen is door de post kwijtgeraakt.
Snel even autosloperij in de buurt gebeld voor dezelfde onderdeel , kom daar aan issie net gekocht door iemand anders...
Dan maar met vriend naar de stad ... bingo ! Zijn auto accu leeg (lampen aan) Wij fiets pakken , is ie gestolen voor zijn deur !
Naar binnen , koelkast open , drank eruit en DVD-Cabaret op gezet ! Toch nog keihard gelachen ! :![]()
Tadaaaa van A naar B !
Ahhhh! Is die nu ook waar jij bent?!quote:
Die is van mijn dochter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Ahhhh! Is die nu ook waar jij bent?!
Wat een lieverdje. Of ziet die van je dochtertje er nog liever uit?quote:
Zelfde ras, bijna zelfde looks, alleen is die van haar gestroomd i.p.v. bruin.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
Wat een lieverdje. Of ziet die van je dochtertje er nog liever uit?
Hey Techno, ik ben ook weer weg, ga zo slapen. Fijne avond nogquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eh, had jij hier niet al gepost?
Edit: Oh nee, vorig topic
En hoe oud?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfde ras, bijna zelfde looks, alleen is die van haar gestroomd i.p.v. bruin.
Slaap lekker dan alvast.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef MNR het volgende:
Hey Techno, ik ben ook weer weg, ga zo slapen. Fijne avond nog
Ik heb zelf veel gemist, dus geen idee. Ik vrees dat je terug moest lezen, maar die van jou was wel een eerlijke (en omverwachte..)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, en zijn er nog spannende onthullingen geweest na de mijne?
Die van haar is alweer 6 jaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
En hoe oud?
Ik ben een Bulldog en een Beatle fan
Zie 2e/3e pagina van dit topic iirc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuh, niet echt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Leuk! Ik weet weer een cadeautje!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van haar is alweer 6 jaar.
Bulldogs.![]()
quote:Maar uh, Stones > Beatles.
voor sommige onverwacht, voor anderen minderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf veel gemist, dus geen idee. Ik vrees dat je terug moest lezen, maar die van jou was wel een eerlijke (en omverwachte..)
Woei, cadeautjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
Leuk! Ik weet weer een cadeautje! [ afbeelding ]
Ach, ik vond het i.i.g. niet bijster schokkend.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
voor sommige onverwacht, voor anderen minder
Jaaaa!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe gaat het met dat - vroeg in bed lok - plan van je eigenlijk?
Neequote:
Beter dan een afwijzing.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Misschien een aanwijzing?
Als ik een nieuwe koop, dan mag jij mijn oude hebben. Dus nee.. Dat is het nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhm, je hebt een laptop voor mij gekocht zodat we samen in bed kunnen Fokken?
Inderdaad; positief bekijken!quote:
Oh, dus ik krijg jouw afdankertjes. Nou, mooi is dat. Gelukkig heb ik er zelf al twee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
Als ik een nieuwe koop, dan mag jij mijn oude hebben. Dus nee.. Dat is het niet![]()
Daar ben ik goed in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Q snijdt hier even de kern van het verhaal aan
Aan het neuken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:vrolijk!! Waar zijn Pien en Heatwave eigenlijk
Ooo, kijk. Je hebt er geen nodig en je kan nu al romantisch met mij Fok!ken vanuit bedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dus ik krijg jouw afdankertjes. Nou, mooi is dat. Gelukkig heb ik er zelf al twee.
& sommige niet...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dat... zouden meer mensen moeten doen!
Wanneer gaan we samenwonen dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Ooo, kijk. Je hebt er geen nodig en je kan nu al romantisch met mij Fok!ken vanuit bed
Nou... Dit jaar? Lijkt mij leuk!quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik doelde gelukkig ook op mijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |