Dooz er lag ook nietsquote:
Zoals je zelf al zegt: er zijn meer mogelijkheden voor vrouwen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee. Maar voor vrouwen is er meer mogelijk dan voor mannen.
Wij hebben een opblaaspop en een veredelde zaklamp.
Ik las het ja.. maar het was wel mogelijk geweestquote:
vertel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Oeh ik weet wel een "hulpmiddel" wat ik graag zou willen hebben![]()
Een vrouw?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Waarom moet ik dat doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zegt: er zijn meer mogelijkheden voor vrouwen.
Niks aan te doen dusAls jij meer speeltjes wil, moet je maar wat leuks verzinnen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n flashlight ding!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* proest
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen?Daar had de industrie op in moeten spelen.
Ik zou niet weten wat
wat is met mij?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
En Duimelot?
Vrouwen kunnen het ook best zonder hulpmiddelen.
Over je TTquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]Heb ik zo'n indruk op je achtergelaten bij het singles feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
doeiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Belsezar het volgende:
Mensen, ik ga naar het strand!
Ik wens jullie een fijne avond en tot snel!
Ik wil ook strand en mooi weer en zomerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Belsezar het volgende:
Mensen, ik ga naar het strand!
Ik wens jullie een fijne avond en tot snel!
nee hoor dat was ludo, lees op!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt die TT bedacht. Ik denk, ik reageer er even op.
Ja... we noemen je nu kabouter buttplug op de msnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb ik zo'n indruk op je achtergelaten bij het singles feest
Weet je dat niet?quote:
Cru gezegd: een nepkut in de vorm van een zaklamp.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef Duimelot het volgende:
wat is dat dan een flashlightding?
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je dat niet?
Dat is eig gewoon een zaklamp, maar dan ziet ie eruit als een vagina en is de binnenkant zacht
Ssssssttt!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja... we noemen je nu kabouter buttplug op de msn
Ha graaier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Howl het volgende:
Hmm, net even het vorig onderwerp doorgebladerd. En ik schaam me diep. Ik durf me eigenlijk hier niet meer te vertonen.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Blij dat ik je overgeslagen heb met de knuffelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe oud was je ookal weer ?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat mijn handen daar zaten. Dat was het gekke. Pas nu ik de foto zie...
fijn om te lezen dat het iig niet bewust is gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat mijn handen daar zaten. Dat was het gekke. Pas nu ik de foto zie...
dat is zeker iets van NA mijn tijd, in mijn tijd was t licht nog niet uitgevonden he, laat staan een zaklampquote:
Nu begin ik pas te snappen waarom jullie zo koud reageerden op het feest. Waarom zeiden jullie niets? Mijn excuses hiervoor in ieder geval. Echt, ik schaam me diep.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
fijn om te lezen dat het iig niet bewust is gedaan
ik denk dat het belangrijk is als je ook effe erbij vermeldt wat je er precies mee bedoelt, de betekenis zeg maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
weet iemand hier hoe je schneuzel/ sneuzel/ sjneuzel schrijft???
Ken t woord niet, maar ik gok schneuzelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
weet iemand hier hoe je schneuzel/ sneuzel/ sjneuzel schrijft???
Je had in jouw tijd nog niet eens vuurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is zeker iets van NA mijn tijd, in mijn tijd was t licht nog niet uitgevonden he, laat staan een zaklamp
Dan ziet ze er wel heel goed uit voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je had in jouw tijd nog niet eens vuur
een broekie, een jong knulletje zoietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik denk dat het belangrijk is als je ook effe erbij vermeldt wat je er precies mee bedoelt, de betekenis zeg maar
Spreek je t op zijn Duits uit? Zoals schnitzel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een broekie, een jong knulletje zoiets
Zeg je dat toch gewoonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmm dan kan ik het woord op zich niet, maar dan idd voor schneuzel gaan, dat is het meest logisch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja kom uit limburg en hier gebruiken we dat maar ik kreeg echt een reactie van wat zeg je me nu toen ik dat woord gebruiktequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
Spreek je t op zijn Duits uit? Zoals schnitzel?
nee schneuzel past beterquote:
Die reactie krijg je hier dus ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
ja kom uit limburg en hier gebruiken we dat maar ik kreeg echt een reactie van wat zeg je me nu toen ik dat woord gebruikte
Dat derde ding verschilt toch niks van het eerste?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind hardstikke veel voor mannen
ja auwianei jullie zijn me een stelletje vregge poeten bij elkaar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die reactie krijg je hier dus ook
Zeg, we goan hier toch gain streektoal proat'n, hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja auwianei jullie zijn me een stelletje vregge poeten bij elkaar!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als je zo gaat beginnen is er ook niet veel voor vrouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat derde ding verschilt toch niks van het eerste?
En bij dat tweede lijkt het me meer dat de vrouwen daar profijt van hebben.
Maar die tweede is meer als verlenging voor het genot van de vrouw gok ik zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat past nooitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als je zo gaat beginnen is er ook niet veel voor vrouwen
allemaal dildo's en vibrators alleen andere vormen en maten....
Dat zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ziet ze er wel heel goed uit voor haar leeftijd
Limburgsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk dat de man dan juist minder geniet omdat je eikel dan onder die nepeikel zit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die tweede is meer als verlenging voor het genot van de vrouw gok ik zo
Volgens mij zijn hulpmiddelen bij mannen nog niet echt ingeburgerd. Als ik een vriendin heb dan zou ik die in bepaalde gevallen gerust zoiets cadeau doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De één heeft een draaiende kop, de andere een extra tongetje, kortom, er zit meer verschil in.
hier spreekt ervaring uit....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat de man dan juist minder geniet omdat je eikel dan onder die nepeikel zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo je vergeet dat jullie vrouwen 1 ultiem speeltje kunnen aanschaffen : een sybianquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als je zo gaat beginnen is er ook niet veel voor vrouwen
allemaal dildo's en vibrators alleen andere vormen en maten....
Er waren veel meer dingen, heb niet echt gekeken wat ik postte, kijk even bij Christine le Ducquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De één heeft een draaiende kop, de andere een extra tongetje, kortom, er zit meer verschil in.
Ik denk ook dat er minder mogelijkheden zijn bij een man dan bij een vrouw.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hulpmiddelen bij mannen nog niet echt ingeburgerd. Als ik een vriendin heb dan zou ik die in bepaalde gevallen gerust zoiets cadeau doen.
Zelf zou ik niet echt staan te springen om een dergelijk cadeau.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier spreekt ervaring uit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kun je als man ook gewoon gebruiken hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hallo je vergeet dat jullie vrouwen 1 ultiem speeltje kunnen aanschaffen : een sybian
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hallo je vergeet dat jullie vrouwen 1 ultiem speeltje kunnen aanschaffen : een sybian
Het is een penismouwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er waren veel meer dingen, heb niet echt gekeken wat ik postte, kijk even bij Christine le Duc
Die penismouw schijnt ook voor de man erg lekker te zijn (staat erbij)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kun je als man ook gewoon gebruiken hoor
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]Ik was even bang dat je hierbij ook zou vragen wat het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Mag jij dat ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
* duimelot over benen legt en een pets op kont geeft *
Does lief tegen Rz
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]Met zo veel geweld lukt jou dat dan ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
je begrijpt dat ik nu de volgende gelegenheid weer aangrijpquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
* duimelot over benen legt en een pets op kont geeft *
Does lief tegen Rz
Ik mag dat ja boxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mag jij dat ?
[..]
Met zo veel geweld lukt jou dat dan ook wel
Ik weet niet precies wat er stond, volgens mij heb ik t van Engels gelijk vertaald oidquote:
Dat onschuldig gelooft echt niemand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
mensjes, dit ontzettend leuk lief klein onschuldig meisje gaat er weer vandoor... om 5:30 mag ik weer lekker onder de douche springen![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je begrijpt dat ik nu de volgende gelegenheid weer aangrijpVerdien het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
door dit soort avonden gaat mijn image van feme fatal die alles weet en gedaan heeft natuurlijk wel naar de maan hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je hierbij ook zou vragen wat het was
Alle stoere internethelden even daargelaten, het is natuurlijk ook een mooi stukje om als man zelf even op adem te komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die tweede is meer als verlenging voor het genot van de vrouw gok ik zo
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
door dit soort avonden gaat mijn image van feme fatal die alles weet en gedaan heeft natuurlijk wel naar de maan he
Ben je nou een echte man op niet L.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alle stoere internethelden even daargelaten, het is natuurlijk ook een mooi stukje om als man zelf even op adem te komen.
Ja. zeker gezien het feit dat ik als maagd wel wist wat het allemaal was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
door dit soort avonden gaat mijn image van feme fatal die alles weet en gedaan heeft natuurlijk wel naar de maan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |