Dooz er lag ook nietsquote:
Zoals je zelf al zegt: er zijn meer mogelijkheden voor vrouwen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee. Maar voor vrouwen is er meer mogelijk dan voor mannen.
Wij hebben een opblaaspop en een veredelde zaklamp.
Ik las het ja.. maar het was wel mogelijk geweestquote:
vertel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Oeh ik weet wel een "hulpmiddel" wat ik graag zou willen hebben![]()
Een vrouw?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
Waarom moet ik dat doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zegt: er zijn meer mogelijkheden voor vrouwen.
Niks aan te doen dusAls jij meer speeltjes wil, moet je maar wat leuks verzinnen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n flashlight ding!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* proest
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen?Daar had de industrie op in moeten spelen.
Ik zou niet weten wat
wat is met mij?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
En Duimelot?
Vrouwen kunnen het ook best zonder hulpmiddelen.
Over je TTquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]Heb ik zo'n indruk op je achtergelaten bij het singles feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
doeiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Belsezar het volgende:
Mensen, ik ga naar het strand!
Ik wens jullie een fijne avond en tot snel!
Ik wil ook strand en mooi weer en zomerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Belsezar het volgende:
Mensen, ik ga naar het strand!
Ik wens jullie een fijne avond en tot snel!
nee hoor dat was ludo, lees op!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt die TT bedacht. Ik denk, ik reageer er even op.
Ja... we noemen je nu kabouter buttplug op de msnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb ik zo'n indruk op je achtergelaten bij het singles feest
Weet je dat niet?quote:
Cru gezegd: een nepkut in de vorm van een zaklamp.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef Duimelot het volgende:
wat is dat dan een flashlightding?
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je dat niet?
Dat is eig gewoon een zaklamp, maar dan ziet ie eruit als een vagina en is de binnenkant zacht
Ssssssttt!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja... we noemen je nu kabouter buttplug op de msn
Ha graaier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Howl het volgende:
Hmm, net even het vorig onderwerp doorgebladerd. En ik schaam me diep. Ik durf me eigenlijk hier niet meer te vertonen.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Blij dat ik je overgeslagen heb met de knuffelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe oud was je ookal weer ?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat mijn handen daar zaten. Dat was het gekke. Pas nu ik de foto zie...
fijn om te lezen dat het iig niet bewust is gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat mijn handen daar zaten. Dat was het gekke. Pas nu ik de foto zie...
dat is zeker iets van NA mijn tijd, in mijn tijd was t licht nog niet uitgevonden he, laat staan een zaklampquote:
Nu begin ik pas te snappen waarom jullie zo koud reageerden op het feest. Waarom zeiden jullie niets? Mijn excuses hiervoor in ieder geval. Echt, ik schaam me diep.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
fijn om te lezen dat het iig niet bewust is gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |