C3PO of R2D2 zou je misschien nog wel eens tegen kunnen komen omdat het driods zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef SiGNe het volgende:
Je gaat vanzelf een kant op en je NPC's gaan mee of gaan tegen je werken..
en het lijkt me dat je ook andere races kan spelen, anders heb je alleen maar Jedi/Sith in het spel.
Lijkt me eigenlijk wel geinig om ook als C3PO of Yoda te kunnen spelen, al zullen die er ongetwijfeld niet inzitten omdat dit spel zich veel eerder afspeelt dan de films.
Voorvaderen, het speelt zich 3500 jaar voor Darth Vader af..quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
C3PO of R2D2 zou je misschien nog wel eens tegen kunnen komen omdat het driods zijn.
Yoda enzo niet.
Misschien wel de nazaten van Skywalker enzo.
C3PO is gebouwd door Anakin toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
C3PO of R2D2 zou je misschien nog wel eens tegen kunnen komen omdat het driods zijn.
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hier naar uitgekeken sinds ik KOTOR 2 heb uitgespeeld. Ik had een KOTOR 3 ook niet erg gevonden, maar aangezien WoW voor mij verkloot is zal dit een prima vervanger worden.
quote:Part 1: http://uk.pc.ign.com/dor/(...)sionid=2mt0veqekjv1d
Bounty Hunter gameplay and all voiced npcs.
Part 2: http://uk.pc.ign.com/dor/(...)sionid=at5rq8krjgmin
Bounty Hunter gameplay cont., Smuggler gameplay/cover, Sith Warrior gameplay
Part 3: http://uk.pc.ign.com/dor/(...)sionid=3jkg9jmg0fh0g
Flash Points and Co-op gameplay
Part 4: http://uk.pc.ign.com/dor/(...)sionid=68of6h7fuldk5
Co-op gameplay cont., Jedi vs Jedi combat
Cartoonstyle?quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:43 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat het een MMO is,... en al helemaal jammer dat dit geen KOTOR3 SP voor 360 is! Tevens vind ik de cartoon stijl niet passen.
Ik ben gewoon jaloers denk ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cartoonstyle?
Daar zijn ze van afgestapt!! Kijk de gameplay filmpjes maar.
MMO is juist cool.. Een posse Darth Siths maken en lekker op pad gaan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef TjopClown het volgende:
Ik kijk erg uit naar deze game. Voor mij DE World of Warcraft vervanger.
Dit is anders Rickoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Aaaaaaah, waar heb ik deze uitspraak van verschillende mensen eerder gezien?
OOOOOH ja! Bij al die andere FALENDE mmo's!![]()
Nee hoor, vreesch niet, ik heb haat jegensch WoW en volgens mij is de enige MMO die daar bij in de buurt komt Guild Wars (al is dat niet zo'n MMO als WoW zelf). Ik probeer gewoon kritisch te blijven, er zijn al zo ontzettend veel mmo's geweest die beweerde dé beater te zijn, terwijl het in tegendeel juist allemaal dikke flops werden.
Hmmmmm...quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.swtor.com/
Blijkbaar kon je je inschrijven als beta tester.
Hmmm yes, maar bioware heeft geen eerdere ervaring met MMO's denk ik?quote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is anders Ricko![]()
Want nu staat Bioware aan het roer
Ik loop altijd vol in die hypefaalgamesquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm yes, maar bioware heeft geen eerdere ervaring met MMO's denk ik?
Ik denk dat dit meer zo'n mmo (of hoe ze dat bij guild wars noemden, een CMMORPG of weetikveel) wordt met veel instances, zoals bij guild wars.
MAAR WTF, misschien heb ik ongelijk en is deze game wel zeer ultiem! Ik kijk ook wel uit naar deze game maar een gezonde dosis scepsis kan geen kwaad, zo omzeil je de tegenwoordig zeer aanwezig hypefaalgames!
Want?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik loop altijd vol in die hypefaalgames![]()
Maar ik denk wel dat Bioware het kan alleen hoe vet het ook wordt ik ga het niet spelen
*edwinusmode* OH DAN MOET DIT WEL EEN GOED SPEL WORDEN */edwinusmode*quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
alleen hoe vet het ook wordt ik ga het niet spelen
Dan ben je vast te laat, dan hebben alle amerikanen alle keys alquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm...
Morgen maar ff kijken.
Ze delen nog geen keys uit... ik heb me wel weten te registreren nog en het enige wat je doet is in je profiel aangeven dat je voor de Beta in aanmerking wil komen. Gekoppeld aan een javascript wat je systeemconfiguratie in je profiel opslaat. that's it.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan ben je vast te laat, dan hebben alle amerikanen alle keys al
ik schreef me voorheen regelmatig in voor beta's totdat mmorpgs populairder werden en het meer een "1 in 100" kans werd dat je oko daadwerkelijk een closed beta key kreeg. Daarom niet meer de moeite genomen... aan de andere kant is dit wel het spel bij uitstek om deze moeite wel voor te namen...\quote:
en jij gaat je echte gegevens neerzetten altijd?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
toch maar niet ingeschreven voor de beta omdat ze toch wel erg veel privégegevens verplicht willen weten
Dat zit wel goed, aangezien dit ver voor de eerste film speelt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ziet er mooi uit.
Ik hoop alleen dat er ook veel nieuwe planeten komen en niet uitzonderlijk gerecyclede planeten uit de films.
Dat weet ik. Ik bedoel dan ook niet gerecycled in licht van het verhaal. Maar ik vind het gewoon vervelend om áltijd in elk spel Tatooine weer tegen te komen. Een wereld die in het Star Wars universum eigenlijk helemaal niets betekent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, aangezien dit ver voor de eerste film speelt.
Tatooine is interessanter dan je denkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik bedoel dan ook niet gerecycled in licht van het verhaal. Maar ik vind het gewoon vervelend om áltijd in elk spel Tatooine weer tegen te komen. Een wereld die in het Star Wars universum eigenlijk helemaal niets betekent.
Complete verhaallijnen worden geschreven voor nieuwe games/series/boeken/...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, nu wel ja. Maar dat doen ze dus voor de game. Dat is begrijpelijk. Begon overigens al met KotOR1.
Snap je m'n punt wel?
Nee dus. Geeft ook niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Snap je m'n punt wel?
En in Star Wars Galaxies een van mijn favoriete plekken om rond te scheuren op m'n swooperbike.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:41 schreef AffenStrudel het volgende:
Tattooine is een bazenplaneet , in kotor 2 vond ik alles wat daar te doen was puur episch
doe wow en je veranderd van meningquote:Op maandag 24 mei 2010 01:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heel erg benieuwd naar hoe dit gaat uitpakken. Ik had enorme liefde voor beide KOTOR games, maar altijd al een afkeer gehad tegen mmorpg's.
Juist zoiets trekt me totaal niet. I tried itquote:
tot welk level ben je gekomen toen je kapte? Ik ben even blijven doorbijten en op hogere levels wordt het vanzelf cool. Je gaat raids doen, krijgt te vette items en leert grappige mensen kennen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Juist zoiets trekt me totaal niet. I tried it
Ik was i.e.g. tot level 54 gekomen, (na 4 maanden), en toen had ik er echt helemaal genoeg van.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
tot welk level ben je gekomen toen je kapte? Ik ben even blijven doorbijten en op hogere levels wordt het vanzelf cool. Je gaat raids doen, krijgt te vette items en leert grappige mensen kennen.
Ditquote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nee, ga geen WoW spelen. Dat verpest het hele beeld van wat een MMO moet zijn.
dan heb je dus niets gezien van het spel. Ik ben nu level 77 en begin pas echt in te komen. Ik haat singleplayer. MMORPG's draaien om communities, friendgroups, loot, PVP en PVE. De lore is slecht een dun omhulsel.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik was i.e.g. tot level 54 gekomen, (na 4 maanden), en toen had ik er echt helemaal genoeg van.
Ik hoop dat je dit spel dan niet gaat spelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een poephekel aan "Lore".
Als je na 54 levels nog niets van een spel gezien hebt dan is dat naar mijn mening dus mooi bagger. Dus voordat je bijna max level bent is de game niet leuk of interessant?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
dan heb je dus niets gezien van het spel. Ik ben nu level 77 en begin pas echt in te komen. Ik haat singleplayer. MMORPG's draaien om communities, friendgroups, loot, PVP en PVE. De lore is slecht een dun omhulsel.
Ik hoop juist dat dit zo blijft en ze niet teveel op het verhaal gaan concenteren want dat zal betekenen dat het bekropt zal worden en niet veel vrijheid.
je moet 1-80 zien als training voor 80, het klinkt raar maar is o-zo truequote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef sammeh het volgende:
[..]
Als je na 54 levels nog niets van een spel gezien hebt dan is dat naar mijn mening dus mooi bagger. Dus voordat je bijna max level bent is de game niet leuk of interessant?
Trouwens helemaal schitterend hoe van die mmo lui (niet alleen jij hoor) vrezen voor veel verhaal in de game. Juist datgene waar Bioware om bekend staat. Zelf zou ik er niet rouwig om zijn als deze game meer als een singleplayer rpg aanvoelt en niet als een oersaaie traditionele mmo.
Het klinkt niet alleen raar, het is raar en bovendien onnodig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:21 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet 1-80 zien als training voor 80, het klinkt raar maar is o-zo true
ik kan het weten, heb 3 level 80's en weet nu wel hoe het spel in elkaar steekt, maar ik snap best dat WoW niet iedere gamer aanspreekt juist vanwege de lange leer-curve.
tevens; Vanilla WoW Lore
Lange leer-curve bij WoW?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:21 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet 1-80 zien als training voor 80, het klinkt raar maar is o-zo true
ik kan het weten, heb 3 level 80's en weet nu wel hoe het spel in elkaar steekt, maar ik snap best dat WoW niet iedere gamer aanspreekt juist vanwege de lange leer-curve.
tevens; Vanilla WoW Lore
rofl.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nee, ga geen WoW spelen. Dat verpest het hele beeld van wat een MMO moet zijn.
ja,je zou eens moeten weten hoeveel mensen er niet fatsoenlijk kunnen spelen rond level 80, en dan bedoel ik met leer-curve niet dat het zon moeilijk spel is of iets dergelijks maar wel dat je moet leren te spelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Het is waar. WoW is geen MMO meer maar slechts een enorme groep onsamenhangende mensen die zoveel mogelijk proberen te bereiken met zo weinig mogelijk menselijke interactie.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is waar. WoW is geen MMO meer maar slechts een enorme groep onsamenhangende mensen die zoveel mogelijk proberen te bereiken met zo weinig mogelijk menselijke interactie.
AHAHAHAH kut EAquote:
ff een kleine reactie op je kritiek.. je moet ook bedenken dat de trailers toch ook wel iets game gerelateerd moeten zijn. Als je dus bedenkt dat een soldaat een sith aanvalt, is het begrijpelijk dat het raar overkomt, omdat het in de films voor zo'n soldaat kansloos zou zijn, maar in de game zijn er meerdere classes te spelen en moet er balance zijn, anders kiest iedereen voor jedi/sith en zou niemand bountyhunter of trooper spelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:35 schreef SiGNe het volgende:
Ziet er tof uit en in dat kleine stukje laat het al een mooi verhaal zien.
Ik heb nog wel wat kritiek alleen.
Ik vind het jammer dat het niet de gameplay laat zien en in het filmpje zaten wat ongeloofwaardigen dingen.
Een soldaat die een Sith aanvalt ok, maar dan ook nog eens die bliksem weerstaan en later ontploffen met een granaat in de hand en alleen een paar schrammetjes hebben? ..![]()
En die Jedi die even een lightsabre met de handen tegenhoudt?![]()
Niet dat ik me er heel erg aan stoor overigens, zolang het geheel maar mooi is en een goed achtergrondverhaal heeft maken die kleine factuele foutjes niet zoveel uit.
Bioware is altijd meer voor de verhaal kant gegaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:30 schreef GlenSpey het volgende:
Dat ziet er goed uit
Maar ik hoop wel dat deze game geen grindfest wordt, zoals bijvoorbeeld Star Trek Online bleek...
het is inderdaad een van de beste die ik heb gezienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Beste cinematic die ik voor wat voor game dan ook heb gezien. Klasse.
Dan heb je Blizzard cinematics nog niet gezienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Beste cinematic die ik voor wat voor game dan ook heb gezien. Klasse.
Service Unavailablequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Over 3 minuten, 30 minuten Star Wars: The Old Republic bij G4TV!
http://e3.g4tv.com/e32010
Soms is die even down ja, maar hij doet het gewoon.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik probeerde laatst weer eens op de SWG emu site te komen maar die is al een tijdje down.
Blijkt dus dat het alleen werd uitgezonden op de Amerikaanse tv zender G4TV en niet werd gestreamed op hun websitequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:10 schreef msnk het volgende:
00:40 dus
Nee ik ga slapen, we zullen toch niks nieuws zijn
Misschien is het te laat voor mij maar eh.. Er staat Wednesday, dus dan is het toch pas morgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blijkt dus dat het alleen werd uitgezonden op de Amerikaanse tv zender G4TV en niet werd gestreamed op hun website
Nee het was een G4TV exclusive, morgen is van een andere website.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is het te laat voor mij maar eh.. Er staat Wednesday, dus dan is het toch pas morgen?
Ik hou van jequote:
Alle NPC's zijn fully voiced.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:05 schreef Ssswing het volgende:
Wel tof dat er zoveel gesproken Q's in zitten; of zou dit alleen voor een aantal gelden?
200+ uur is alleen nog maar je eigen story. Daarna heb je nog een endgame en 7 andere classes hun story.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hmm 200+ hours voor iedere class kwa speeltijd.. is dat niet weinig? ja het zou veel zijn voor een SP rpg zoals mass effect ofzo maar voor een mmo moet je er toch maanden over doen?
Iemand met veel tijd speelt het dus gewoon in 2 weken uit voor 1 class character.
dankquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alle NPC's zijn fully voiced.
[..]
200+ uur is alleen nog maar je eigen story. Daarna heb je nog een endgame en 7 andere classes hun story.
Lente 2011quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef leeell het volgende:
[..]
dank![]()
klinkt geweldig dus, 200 uur voor een storymode is niet slecht hoor![]()
weet iemand al wanneer hij ongeveer uit komt? 2010/2011 en welk kwartaal?
pre-beta zullen ze ook nog niet gruwelijk veel aandacht aan de animaties hebben besteedt...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Silv het volgende:
T ziet dr wel echt houterig uit allemaal zeg. Maar tof verder.
too longquote:
Het spel is dan ook al erg lang in de maak...quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:57 schreef Pixell het volgende:
Daar gaat echt immens veel tijd inzitten als je alle voices moet opnemen voor al die quests en noem maar op
Dat kan idd bij elk spelquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Je kunt voice toch altijd skippen?
Bij Conan is ook alles gesproken en je kunt gewoon doorskippen als je al klaar bent met lezen.
Non-issue.
Err.. Alles? Toen ik lvl 70 was (dat was nog rond de launch) was alleen 1-20 immens met voice en what not, maar voor de rest was het qua audio nogal kaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Je kunt voice toch altijd skippen?
Bij Conan is ook alles gesproken en je kunt gewoon doorskippen als je al klaar bent met lezen.
Non-issue.
Dit is geen SWG 2quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:47 schreef msnk het volgende:
Ik word met de dag angstiger dat dit spel het niet gaat leveren voor oldschool SWG spelersDoch ben ik erg benieuwd.
Good findquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef NeonPanda het volgende:
Pre-beta gameplay/beelden gelekt.
http://leakerz.net/wp/201(...)nt-gameplay/#comment
http://leakerz.net/wp/201(...)ic-beta-screenshots/
http://leakerz.net/wp/201(...)agent-quest/#comment
http://leakerz.net/wp/201(...)-gameplay-4/#comment
Let niet op de graphics. Nog in een vroege stadium.
Ja ik. Maar wij Europeanen moeten nog een tijdje wachten voordat wij mee kunnen doen met de testfase. Ik denk dat rond die tijd de beta dan allang vrij is. Er is een verschil tussen de testfase die nu bezig is en beta fase. Bij de testfase die nu bezig is worden mensen die zich aangemeld hebben voorgeschreven WELKE quest ze moeten doen met WELKE classe.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef tisauch het volgende:
Damn, ziet er indrukwekkend uit.
Heeft iemand zich al opgegeven als tester?
Damn, die trailer is echt de shit!![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:30 schreef drumstickNL het volgende:
Ze mogen de gevechten wel iets interessanter maken, voor de rest ziet het er super uit.
Dat is jammer, ik heb me net ook opgegeven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Ja ik. Maar wij Europeanen moeten nog een tijdje wachten voordat wij mee kunnen doen met de testfase. Ik denk dat rond die tijd de beta dan allang vrij is. Er is een verschil tussen de testfase die nu bezig is en beta fase. Bij de testfase die nu bezig is worden mensen die zich aangemeld hebben voorgeschreven WELKE quest ze moeten doen met WELKE classe.Dus je bent niet vrij om te exploren etc.
[..]
Wat is je naam op het TOR forum?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Ja ik. Maar wij Europeanen moeten nog een tijdje wachten voordat wij mee kunnen doen met de testfase. Ik denk dat rond die tijd de beta dan allang vrij is. Er is een verschil tussen de testfase die nu bezig is en beta fase. Bij de testfase die nu bezig is worden mensen die zich aangemeld hebben voorgeschreven WELKE quest ze moeten doen met WELKE classe.Dus je bent niet vrij om te exploren etc.
[..]
Heb veel ervaring met MMO-beta's en merk toch dat alles opnieuw doen niet heel tof meer is. Je hebt altijd nerds die het gaaf vinden om vijftig karakters in een week naar level 70 of weet ik veel wat te spelen. Maar ik wil genieten van de gamequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef NeonPanda het volgende:
Ik geef jouw mening groot gelijk. Aan de ene kant wil je al het spel even aanraken. Aan de andere kant wil ik gewoon alles als nieuw ervaren tijdens de release.
Ik denk dat ik lang bij deze game blijf. Tot dat Star Wars Battlefront 3 ooit komt.Of een soort van Rogue Squadron op de next-gen consoles.
Daar is natuurlijk wat voor te zeggen. Ik zou het liefst meteen beginnen met SW - The old Republic, al was het maar met een beta. Dat de beleving dan niet meer hetzelfde is als bij een nieuw spel doet mij niet zoveel, maar dat is persoonlijk uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb veel ervaring met MMO-beta's en merk toch dat alles opnieuw doen niet heel tof meer is. Je hebt altijd nerds die het gaaf vinden om vijftig karakters in een week naar level 70 of weet ik veel wat te spelen. Maar ik wil genieten van de game
Ik zou de beta spelen, maar dan moet mijn chara bewaard blijven en dat gebeurt nooit. Ik wil niet compleet uit de game gehaald worden en dan weer van scratch moeten beginnen. Ik wil bezig zijn en verder gaanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:36 schreef tisauch het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk wat voor te zeggen. Ik zou het liefst meteen beginnen met SW - The old Republic, al was het maar met een beta. Dat de beleving dan niet meer hetzelfde is als bij een nieuw spel doet mij niet zoveel, maar dat is persoonlijk uiteraard.
Destijds streepte ik de dagen af toen Dark Force zou uitkomen...en dat spel heb ik helemaal grijs gespeeld.![]()
Hehe, die van mij voelt de bui al hangen als het om Star Wars gaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef NeonPanda het volgende:
Maart 2011.
Ik heb al tegen mijn vriendin gezegd dat ik al heeeeeeel lang op dit spel heb gewacht.
Update van afgelopen vrijdag.quote:New Playable Species!
So far we’ve only dropped hints about the range of playable species in Star Wars™: The Old Republic™. You may have heard about the Rattataki Bounty Hunter, Chiss Imperial Agent, or the Twi’lek Smuggler, but we can tell you now that all classes will include optional non-human species.
Among the most exciting character types you’ll be able to choose from is the Sith Pureblood. For the first time ever in a video game, Players can choose to be a member of the original Sith Race, the red-skinned descendants of such notorious Sith Lords as Naga Sadow and Marka Ragnos. The rage of these fallen ancestors of the Sith Pureblood lives on in the Sith Warriors who dominate the battlefield with their intimidating presence and aggressive tactics.
A near-human species with unrivaled strength in the Force, Miraluka can become powerful Jedi Knights. Hailing from a homeworld with no visible light waves, the Miraluka evolved to see their surroundings entirely through the Force. To cover their vestigial eye sockets, they wear veils and blindfolds that range from colorful to austere. Miraluka Jedi Knights charge into battle with the Force guiding the graceful attacks of their Lightsabers to always hit home.
As one of the most wise and mystical species in the galaxy, the green-skinned Mirialans can become powerful Jedi Consulars. Mirialans are known for their symbolic facial tattoos and natural agility. They are also respected for their patience and insight. Mirialan Jedi Consulars lead Republic Forces into battle with assurance and harness powerful Force energies to defeat their enemies.
Among the slaves serving the Sith Empire, there are many aliens with Force potential, but few species have the grit to join the ranks of the Sith. A proud species from an inhospitable world, Zabraks are among the few with the determination and ferocity to become Sith Inquisitors. Sporting horns and facial tattoos, these fierce aliens are self-reliant and aggressive. Zabrak Sith Inquisitors intimidate both their enemies and their colleagues with their fighting prowess and ruthless command of the Force.
As excited for these playable species as we hope you are, the list is not yet complete. We look forward to announcing further options in the coming months. We will also have additional details on the species above, so check the Inhabitants section regularly to make sure you get the latest information available.
Hoe gaat dit werken vraag ik mij af.quote:
Het is een tunnelshooter en er is bij de release geen PVP in space.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:36 schreef ems. het volgende:
Hoewel het er prachtig uit ziet vraag ik me af hoe groot dit gedeelte van de game gaat worden en vooral hoeveel vrijheid je erin zal hebben. Als je even langs de fapbaarheid kijkt zie je namelijk wel dat al die scenes on-rail waren; je kan, voor zover ik uit dat fillmpje kan opmaken, niet zomaar even de andere kant opvliegen.
En het is inderdaad heel belangrijk dat je dit ook PvP kan doen. Hopelijk worden het niet een soort daily-quests.
onrails is op zich wel prima, space PvP mag, maar hoeft wmb nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:36 schreef ems. het volgende:
Hoewel het er prachtig uit ziet vraag ik me af hoe groot dit gedeelte van de game gaat worden en vooral hoeveel vrijheid je erin zal hebben. Als je even langs de fapbaarheid kijkt zie je namelijk wel dat al die scenes on-rail waren; je kan, voor zover ik uit dat fillmpje kan opmaken, niet zomaar even de andere kant opvliegen.
En het is inderdaad heel belangrijk dat je dit ook PvP kan doen. Hopelijk worden het niet een soort daily-quests.
nu zie je maar een iemand en als er straks een stuk of 10 15 in vliegen dat word een grote chaosquote:
Ik lees nog niks over end-game concent. Maar ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken.quote:On a philosophical level, can you explain the combat design challenges or benefits you encountered after deciding to separate the eight classes into 16 advanced classes?
James: Well, one of the things we wanted to do is give more diversity to the classes, and we felt that advanced classes was the best way to do that. We could not have 16 different classes at the very beginning because that would just be way too expensive; doing eight separate classes and eight separate story lines is immensely expensive as it is. However, we felt that eight classes was not really enough so we wanted to give the equivalent of 16. We accomplished this through the advanced class system where you, partway through the game, get to essentially branch out into one of two different paths within your own class. That way, a class like the Sith Inquisitor can come across as very different depending on what path he goes down: whether it be, what I call, the Palpatine route where he is using a lot more lightning and dark force powers or the more Darth Maul route where he is using the dual saber and lots of acrobatic moves.
Can you explain the philosophy behind how the skill sets in each advanced class work? Is it to give you further options to extend the ways you play one role in groups, does it open up additional roles, or is it best described as a combination?
James: Each of the advanced classes does allow you to modify the role you play as a group. For example, if you are a Sith Warrior and you decide to go down the Juggernaut path then you will be wearing heavy armor and wielding a single lightsaber. You are much more of a tank character. However, if you decide to go with the Marauder path, then you get to wield two lightsabers and you are dealing a lot of damage. You are much more of a dps character; you are gonna be the guy dealing the damage instead of taking it. So those are two very different classes, but you are still a Sith Warrior; you are just playing a different role in the group.
In addition to the information learned about advanced classes today, we also got to see the very first in-game footage of space combat. We read the press' observations of what they thought Space Combat looked like, and now the community is giving their feedback on what they saw. In your own words, can you explain the rationale for including Space Combat in TOR?
James: Because we are making a Star Wars game, we have to have space combat. The way we decided to implement it was to give the each player his own starship, because that is a big fantasy - owning your own Millennium Falcon. We also wanted to give the player the ability to travel the galaxy. So, when he gets on his starship, he can chose which planets he wants to go to using a beautiful galaxy map that allows him to travel from star system to star system. Then, once you have your own starship, you are going to want to get involved in battles so we decided to add a combat portion to it.
Keep in mind, our game is all about cinematic storytelling and taking the best cinematic moments from the movies and recreating them. So, when we decided to add space combat to the game, we wanted to maintain this cinematic quality. To do this, we thought of the most exciting moments in the movies: The Return of the Jedi final battle, the original battle in Episode IV on the Death Star, Han Solo escaping the Imperial fleet in The Empire Strikes Back, Obi Wan battling against Jango Fett in the asteroid field in Episode II. Those are the kind of moments we decided we want to recreate. That is why we chose to go the route we did and to build the game the way we did. We built more of a crafted experience for the player, so that he doesn't have to go looking for the excitement in the space combat. We did not want to create a game where you had to fly around in 3D space and try to find your excitement, you go directly into the space fighter game and the excitement is right there. Its like a moment from the Star Wars movies.
This should get many people who are not interested in space simulations trying out the space combat portion of the game. Can you explain how you are designing the warzones to give those who normally do not like to participate in group PvP an incentive to participate?
James: Well, the thing is, if you are not into group PvP there are a lot of different elements in the game that you can play. You have the core game story, your class story, you have flashpoints which are going to be repeatable, you have the space game which we just announced, you have crafting. We have a whole bunch of different things that you can do. When we built the PvP warzones we really wanted to appeal to people who love PvP. So, if you are not into PvP I don't think were going to make you suddenly become a PvP fan, but you're going to have so many other parts of the game that you will be into. Because of that, I think it will be okay.
Space combat appears to be single player at the moment, but we have previously heard that groups will be able to travel together. Will players need to split up to participate?
James: Well, we can say that the space combat system is an optional gameplay event where you are able to go to hot spots on the galaxy map and engage in combat. You can really do this whenever you want to. So, if you are adventuring with your friends you do not have do go and do space combat. As you said, it is single player, so when you are adventuring in a group you probably do not all want to go off and do your own individual space combats. You will most likely want to go through a flashpoint or adventure through some content on a world. The space game is really just an extra activity within the game for you to enjoy.
Thank you very much for talking to us, hope to see you in the game.
James: Alright, cool. Nice talking to you.
En nog 1quote:Space Combat, Jedi Knight & Phasing
The German site Buffed.de released two new interviews (in German). The first one is with Kevin Barrett and it deals with space combat. The second one is with James Ohlen and it deals with the Jedi Knight, lightsaber colors, the "phasing-technology" and a little more. We translated and summarized both interviews for you.
Here are some of the highlights from the new interviews that the German site Buffed.de was able to have during gamescom 2010.
Interview with Kevin Barrett (Executive Producer) about space combat:
Koop: When you are in a group there are many interesting aspects of cooperative gaming. The group can for instance come aboard your ship, while the owner of the spacer is doing a space-mission. However, BioWare cannot give away any details right now.
Rewards: "I can assure you that there are enough ways to advance your character on a planet, as well as in space."
Graphics engine: The Space engine and the planet engine are the same.
Number of spaceships: There will be six different types of spaceships (one per class, Jedi/Sith share one type).
Game time: Something in between four and nine minutes; space combat missions are repeatable.
Various Missions: There will be missions in an asteroid fields, in the atmosphere high above planets, escort missions and more. There will also be one where you have to fly through a trench. Everytime you start a new mission, you will receive a new quest and several sidequests.
Weaponry: Laser cannons have unlimited ammo supplies; rockets have a limited number of supplies, but are much stronger.
Crafting: Concerning crafting and ships there are a lot of details, especially looking at companion characters and what they can do with your ship. [However, he mentioned none of those details.]
PvP: At release a PvP-mode for space combat will not be implemented. That does not mean, however, that this could not be changed in the future.
Interview with James Ohlen (Chefentwickler) about Jedi Knight, lightsaber colors and phasing-technology:
Jedi Knight:
* The Guardian can wear several kinds of armor, even heavier ones than the Sentinel.
* The Guardian only carries one lightsaber, but he has the armor, whereas the Sentinel does not have the armor, but he can carry two lightsabers instead.
* The Guardian for example has an ability that allows him to draw the aggro on himself.
* We have made several voice-over sessions, so that the story of the Jedi Knight will be one of the best ones.
* The astromech droid [T7-O1] rather fights from a distance, but he also has weapons with different ranges. He has for instance a blaster cannon at his disposal and he can distribute electrical shock over a short distance. You will be able to understand T7-01 although he just beeps.
* The second companion that you get on Tython is much more influenceable [than T7-O1, the first companion of the Jedi-Knight]. The decisions regarding the light ort he dark side that the players make have out of all the most influence on this companion.
Lightsaber colors: You will be able to decide freely. We will probably allow Jedi Knights to carry a red lightsaber. But we will definitely have all the lightsaber colors you know from the movies, So there is red, blue, green, yellow and even purple.
Companions – Loyality Quests:
* By doing loyality quests you unlock the story of your companions. It's pretty similar to the Dragon Age system.
* If you maximize your influence on your companion, you will receive an award.
* You can customize your companion by equipping him with different armor. Droids will have their own item set to equip.
* Companions have levels just like player characters do.
Racial Skills: At the moment the races have no special abilities. The character creation is thus primarily a visual modification.
Phasing-Technology:
* Phasing-Technology describes the way story missions are instanced and can be shared by certain players or not. By that the same location may look different to different players.
* Utilizing the phases BioWare is able to actually change things and make sure that the decisions of the player are actually important. Without phasing it would be very difficult to include stories in the typical BioWare style, since you couldn’t really kill people. In some quests it happens that you can ultimately kill somebody.
* Right now you can enter the (story instance) phases of other [players] and help them.
* You can not enter an instance or phase until you have reached the requirements to do so. For example, you definitely have to be part of the group. [Green doors indicate that you may enter, red doors indicate that you're still lacking one of the requirements]
The complete interviews can be found on Buffed.de in German.
Meer nieuwsquote:Twilek won’t be limited to Smugglers only.
More species are going to be announced for the classes in future.
There will probably be a system, which allows to transfer some of the playable species to other classes, which were not available for those species before.
Guilds ships won’t be available at release, but it’s definitely something the designers are heavily discussing.
Every class will feature more than three but less than ten companion characters.
Some companion characters can leave permanently, others will stay no matter how much you piss them off. Whenever a companion is about to leave, there will be big story events so that making a companion leave is always a very conscious decision.
Different lightsaber styles are represented by certain skills of Jedi and Sith advanced classes.
There will probably no customization system in terms of two outfits – one for design, one for stats – since James answered that they have a hallway full of different armor sets to individualize your character.
Flashpoints/Instances will be repeatable. If you repeat a flashpoint, your last story decision will count for later events. Former decisions of yours in that flashpoint will be “erased”.
James couldn’t tell us anything about a European testing date.
Animations and graphics are definitely going to be improved.
Release is still scheduled for Spring 2011.
As we asked about Open PvP, we were told that BioWare works together with the Warhammer Online Mythic guys on this feature. James added that this feature will definitely be implemented, if it’s not included at release.
There will probably be achievements and titles, although James couldn’t officially confirm anything. He said that they are talking about titles as Darth since 2006 and that they are a really cool and cheap feature. Looks like we will see titles and achievements in game.
James Ohlen couldn’t give us new information on crafting.
Character Inventory met 14 bag slotsquote:We weren't the only fansite present at Gamescom in Cologne and that's why we'd like to introduce you to two interviews by our German colleagues SWTOR-Welten and World of the Old Republic. We've translated and summarized all details on character creation, PvP and planets for you.
Of course, it's neat to read the whole interviews but to simplify matters we decided to give you a summary of the most important points. World of the Old Republic was able to do an interview with James Ohlen - just as we did - at Cologne and were able to find out the following information:
* There will be "Open World PvP" in terms of meeting members of other factions on planets as Tatooine being able to decide if you want to attack them or not.
* BioWare is working on a second warzone besides Alderaan with another topography.
* Warzones will be larger than standard parties (at ltest 8 vs. 8).
* You can choose a body type as muscular or slim for your character in character creation. Male charaters also have a "fat" body type to choose from.
* The first flahspoint (instance) can probably be entered at level 10.
* Flashpoints will become more difficult and the higher the level gets there will be multiple flashpoints with various story choices.
* There's a flashpoint dealing with Revan and the Exile.
* Just like in other MMOs you can help friends with a lower level, but you get less experience since the enemies will probably be weaker.
* There will be a varierty of servers instead of one large one.
* Smuggler and Imperial Agent will be most flirty - as male character you can flirt with all women, as a female character you can flirt with all men.
* Towards the end of the story you will be able to make an explicit decision as for example becoming a true Jedi or Sith
SWTOR-Welten also visited Gamescom and was able to talk to Community Manager Sean Dahlberg. Here are the latest details from their interview:
* You are not forced to use a double-blade as Consular or Inquisitor, but you may also use one lightsaber only. In contrast, the Jedi Knight won't be able to use a double-blade though.
* Right now it looks like Jedi won't be able to use blasters. This is not final though and might change depending on testing and balance.
* There will probably be some planets which can not be entered by all factions (for example, no Sith on Tython).
* Sean hints at different servers for PvE and PvP.
* Right now TOR features "open communication", which allows Imperial and Republic players to talk to each other
* Class specializations do not affect companions, all members of a certain class can choose from the same bunch of companions.
* Companions can be visually customized by e.g. different gear/armor
* There will be an announcement about European tests soon if the servers and support are ready for it
Thanks to our colleagues for the interesting information!
quote:Are there any more planets to be announced?
We are not done announcing planets. One of the things we have to point out to those of you who already played the game here is that what you guys are playing are the origin worlds, and the origin worlds, even the biggest ones, are less than a quarter the size of a normal planet. Our worlds are huge and as you’ve seen, they’re not like most MMO worlds, not one, flat plane that kind of curves. They are dense, intricate and detailed. The game is huge.
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:31 schreef Netsplitter het volgende:
Dit gaat zoveeeeeel tijd kosten....
quote:Commando
* Heavy Blaster Cannon
* Grenades
* Ranged DPS
Smugglerquote:Vanguard
* Blaster Rifle
* Energy Shields and Defense
* Tank
quote:Scoundrel
* Blaster ‘Shot Gun’
* Stealth / Medicine
* Burst ranged damage or Healing
Jedi Knightquote:Gunslinger
* Dual Pistols
* Quickdraw / Fast Attacks
* Ranged DPS
quote:Jedi Sentinel
* Dual Wield Saber
* Saber fighting specialist
* Melee DPS
Jedi Consularquote:Jedi Guardian
* Single Saber / Heavy Armor
* Leadership / Party Buffs
* Tank
quote:Jedi Shadow
* Double Bladed Saber
* Stealth
* Burst melee damage
Bounty Hunterquote:Jedi Wizard
* Single Saber
* Powerful Telekinesis / Healing
* Ranged Control / Damage or Healing
quote:Powertech
* Flamethrower
* Defense / Energy Shields
* Tank
Sith Warriorquote:Mercenary
* Dual Wield Guns
* Missiles
* Ranged DPS
quote:Sith Juggernaut
* Single Saber / Heavy Armor
* Fear and Darkside Auras
* Tank
Imperial Agentquote:Sith Marauder
* Dual Wield Sabers / Armor
* Saber fighting specialist
* Melee DPS
quote:Operative
* Blaster Rifle / Energy Blade
* Stealth
* Burst Ranged damage
Sith Inquisitorquote:Sniper
* Sniper Rifle
* Cover, Ambush, Orbital Strikes
* Ranged DPS
quote:Sith Sorcerer
* Single Saber
* Force Lightning / Force Drain
* Ranged DPS or Healer
Elke Advance Classe heeft net als World of Warcraft 3 verschillende trees. Erg breed dus. Dat staat op de officiële website:quote:Sith Assassin
* Double Bladed Saber
* Stealth
* Burst Melee DPS
Nog wat beeld materiaal trouwens.quote:Advanced Classes are specialized careers that your characters can choose in Star Wars™: The Old Republic™. As your character becomes more seasoned through adventure, you will be given the opportunity to undertake one of two Advanced Classes. This decision is equally as important as when you originally created your character. This is because your choice will not only make your character more distinct and powerful, but it will also help further define the role you wish to play in The Old Republic.
In addition to your Class-specific Skills and Abilities, your chosen Advanced Class will grant you access to role-defining Abilities that represent additional areas of expertise and some may even grant new weapon and armor types. Additionally, each Advanced Class will also have three sets of Skills available to further customize your character.
quote:
Ben benieuwd hoe ze Revan in dit verhaal verder verwerken. Verderquote:
quote:
obvious troll is obviousquote:
Sean is weg bij Biowarequote:Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef NeonPanda het volgende:
Een fijne interview.
Daniel Erickson
quote:Gelukkig kan ik me ff bezig houden het SW:FU2Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef rednitro het volgende:
quote:Hij is vrijdag toch pas uit?wat een hersenloze bout game is dat weer.
mooi maar zo ééntonig dat ik er slaperige ogen van rkrijg.
heb hem er al weer afgegooid na 30 minuten.
quote:Copy misschien heOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik me ff bezig houden het SW:FU2
[..]
Hij is vrijdag toch pas uit?
quote:tja, in de winkels wel ja.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik me ff bezig houden het SW:FU2
[..]
Hij is vrijdag toch pas uit?
quote:Heb 'm gistermiddag opgehaald.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik me ff bezig houden het SW:FU2
[..]
Hij is vrijdag toch pas uit?
quote:Volgens mij gewoon standaard "DnD" (WoW style) MMO combat inderdaad. (Als je bijv. cover zoekt, defense bonus etc.)Op donderdag 28 oktober 2010 10:31 schreef drumstickNL het volgende:
Dit lijkt me grafisch gezien echt een vet spel maar ik ben bang dat het combat systeem me totaal niet zal bevallen. Van wat ik in de filmpjes heb gezien is niet erg spectaculair.
quote:Als je het mij vraagt zijn al die spellen turn-based, al zie je dat niet omdat de beurten al snel voorbij zijn
quote:Dat laatste zou ik echt té koning voor woorden vinden, combat zoals in JKAIt's a rule based system, so you don't have to have good hand eye coordination, you don't have to aim your blaster or move your mouse in a specific way to swing your lightsaber
quote:Als je WoW combat leuk genoeg vindt is dit alleen maar beter. Combat in dit soort games is iets waar je pas iets over kunt zeggen als het helemaal af is.Op donderdag 28 oktober 2010 10:31 schreef drumstickNL het volgende:
Dit lijkt me grafisch gezien echt een vet spel maar ik ben bang dat het combat systeem me totaal niet zal bevallen. Van wat ik in de filmpjes heb gezien is niet erg spectaculair.
Ik had deze week een Fan Friday verwacht en volgende week pas de Crafting update.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef NeonPanda het volgende:
http://www.swtor.com/news/news-article/20101112
De nieuwe update van vandaag. Zeer tof!
Jennifer Halequote:
Wat?quote:
Steeds als ik star wars the old republic tegen kom en er op klik hoop ik op een Kotor 3. Ben zwaar teleurgesteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hier naar uitgekeken sinds ik KOTOR 2 heb uitgespeeld. Ik had een KOTOR 3 ook niet erg gevonden, maar aangezien WoW voor mij verkloot is zal dit een prima vervanger worden.
In Bioware we trust!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:06 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Steeds als ik star wars the old republic tegen kom en er op klik hoop ik op een Kotor 3. Ben zwaar teleurgesteld.
Net zoals dat World of warcraft de hele lore verneukt heeft en alle kans op een single player world of warcraft heeft vernietigd zal het in dit geval wel weer hetzelfde worden.
deze ontwikkeling icm de dalende kwaliteit in games (dumbed down, 13 in dozijn saaie troep etc) zorgt er voor dat ik steeds minder games begin te spelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij ga je dat toch steeds vaker krijgen, op die manier moet je contact houden met de servers en kan er meteen gekeken worden of je wel een legale versie hebt.
En voor Bioware (en Lucasarts in dit geval) is het een maandelijkse bron van inkomsten ipv. eenmalig.
Waarom? Vanwege Jade Empire, Sonic Sonic Chronicles en ME2?quote:
Het systeem is anders aardig hetzelfde, telkens worden er dobbelstenen gegooid. Al verbloemd WoW het turnbased gedeelte heel netjes.quote:
Ja maar de 'nieuwe' generatie smult daar juist van, die houden niet van uitdagingen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:42 schreef Falstyr het volgende:
[..]
deze ontwikkeling icm de dalende kwaliteit in games (dumbed down, 13 in dozijn saaie troep etc) zorgt er voor dat ik steeds minder games begin te spelen
Snap niet dat de games industrie aan het instorten is als je al die K.U.T. ontwikkelingen zie die het genot totaal laat verdwijnen.
Dit, erg jammer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Damanique het volgende:
Vind wel dat de characters er een beetje cartoon/comic-style uitzien qua lichaamsbouw. Jammer, ik denk dat realistischere anatomie beter bij Star Wars had gepast.
Het liefst een heel makkelijk spel, en dan op easy!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar de 'nieuwe' generatie smult daar juist van, die houden niet van uitdagingen.
bahwquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Het liefst een heel makkelijk spel, en dan op easy!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef NeonPanda het volgende:
Female Darth Maul anyone?![]()
[ [url=http://cdn-www.swtor.com//sites/all/(...)_full.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat een onzin ook weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:06 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Steeds als ik star wars the old republic tegen kom en er op klik hoop ik op een Kotor 3. Ben zwaar teleurgesteld.
Net zoals dat World of warcraft de hele lore verneukt heeft en alle kans op een single player world of warcraft heeft vernietigd zal het in dit geval wel weer hetzelfde worden.
Dat is een excuus om de lore nog verder te verneuken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin ook weer. Dit spel is een MMORPG, geen RPG.
En jij snapt schijnbaar niet dat het niet uitmaakt of het MMORPG of single player RPG is. Het speelt in hetzelfde universum af en qua lore hebben ze effect op elkaar. WoW de MMORPG heeft de lore van het hele Warcraft universum verneukt. Hierdoor is het onmogelijk geworden een goede single player RPG in de toekomst uit te brengen. Een ontwikkeling die hoogstwaarschijnlijk ook met the old republic gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin ook weer. Dit spel is een MMORPG, geen RPG.
Ooh, lekker op de man spelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef Falstyr het volgende:
[..]
En jij snapt schijnbaar niet dat het niet uitmaakt of het MMORPG of single player RPG is. Het speelt in hetzelfde universum af en qua lore hebben ze effect op elkaar. WoW de MMORPG heeft de lore van het hele Warcraft universum verneukt. Hierdoor is het onmogelijk geworden een goede single player RPG in de toekomst uit te brengen. Een ontwikkeling die hoogstwaarschijnlijk ook met the old republic gaat gebeuren.
Dat jij dit niet kunt snappen laat zien dat jij niet in staat bent boven een vmbo niveau te denken. Ergo jij kijkt alleen naar de oppervlakkige presentatie en kijkt niet verder dan je neus lang is.
Nou ja, als Mass Effect 2 een indicatie is..quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ooh, lekker op de man spelen.
Ten eerste was de zogenaamde 'lore' van Warcraft al uitermate belabberd. Ten tweede valt er over de lore van dit spel nog helemaal niets te zeggen. Er valt niets te verneuken, er is nog helemaal niets. Dat is juist de intentie van dit spel, het verhaal van de oude republiek verder vertellen.
En als BioWare besluit om KOTOR 3 uit te brengen dan doen ze dat gewoon, desnoods speelt het zich af in de tijd tussen KOTOR 2 en TOR. Dus ophouden met zeiken. Je lijkt wel net zo iemand die al moord en brand schreeuwde over hoe slecht Mass Effect 3 zou worden aan de hand van een trailer van een minuutje.
I call it, as I see it.quote:
Ik heb natuurlijk ook het liefst dat het morgen uitkomt maar ik heb toch nog liever dat ze met een goed product komen, zonder fouten en met een mooie verhaallijn.quote:The EA-owned developer announced Mass Effect 3 at Spike Video Game Awards last weekend, and revealed it will arrive in time for Christmas. It will follow hot on the heels of the firm’s highly anticipated MMO, Star Wars: The Old Republic.
Ik hou al tijden de uitgifte-datum van het tweede The Old Rupublic in de gaten. Deze ligt vaak niet ver van de geplande release datum van SW:TOR. Het tweede boek van de TOR komt in maart 2011 uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk ook het liefst dat het morgen uitkomt maar ik heb toch nog liever dat ze met een goed product komen, zonder fouten en met een mooie verhaallijn.
nog lang wachten dus.
TOR wordt dan wel een MMORPG, maar Bioware heeft al lang aangegeven dat deze enorm verhaalgedreven moet worden. Zelf hebben ze het in het verleden omschreven als KOTOR 3 t/m 11. Dat is wel een wezenlijk verschil met Warcraft, en zou voor mij wel eens de eerste keer kunnen zijn dat ik me aan een MMORPG waag. Mits Bioware zich aan haar uitspraken kan houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef Falstyr het volgende:
[..]
En jij snapt schijnbaar niet dat het niet uitmaakt of het MMORPG of single player RPG is. Het speelt in hetzelfde universum af en qua lore hebben ze effect op elkaar. WoW de MMORPG heeft de lore van het hele Warcraft universum verneukt. Hierdoor is het onmogelijk geworden een goede single player RPG in de toekomst uit te brengen. Een ontwikkeling die hoogstwaarschijnlijk ook met the old republic gaat gebeuren.
Dat jij dit niet kunt snappen laat zien dat jij niet in staat bent boven een vmbo niveau te denken. Ergo jij kijkt alleen naar de oppervlakkige presentatie en kijkt niet verder dan je neus lang is.
Een indicatie van wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Nou ja, als Mass Effect 2 een indicatie is..
Dat ME3 waarschijnlijk een verneukt verhaallijn zal hebben net als zijn voorganger.quote:
Waar komt die eerste screenshot vandaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef NeonPanda het volgende:
Mooi artikel over Flashpoints (instances) in SWTOR.
http://www.swtor.com/news/blog/20110204
Nieuwe screenshots gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ook wel iets later, toch geen tijd voor nog eigenlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef rednitro het volgende:
Ik verwacht toch wel snel een Beta aankondiging.
Of dan wel een aankondiging dat de game een release datum krijgt in 3 maanden.
Laat dat één deze dagen gebeuren dan hebben we het over Mei
Eerder dan Mei verwacht ik het spel niet.
Dat valt wel mee denk ik, 't zijn twee compleet verschillende werelden en bovendien moeten gamers sowieso veel meer betalen voor TOR dan voor ME3. Aan de andere kant denk ik dat veel hardcore mmo-ers niet eens de moeite doen om me3 te spelen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 07:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Sterker nog; het zou uitermate stom zijn om die 2 in elkaars vaarwater te laten zitten.
Denk dat de sales van ME3 er danig onder te lijden hebben als die een maand na SWTOR uitkomt.
Beta verwacht ik zo rond 22 maart...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef rednitro het volgende:
Ik verwacht toch wel snel een Beta aankondiging.
Of dan wel een aankondiging dat de game een release datum krijgt in 3 maanden.
Laat dat één deze dagen gebeuren dan hebben we het over Mei
Eerder dan Mei verwacht ik het spel niet.
Oordeel zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef GlenSpey het volgende:
Laten we hopen dat dit spel niet een 2e Star Trek Online wordt...
Zegt natuurlijk niets. Als deze game weer een themepark met classes MMO word en dat word het als ik alles zo lees dan pas ik. Ik ben het spelen van dat soort MMO's zat. Zones vind ik niets. Ik hou meer van de klassieke MMO,s waar je ongekende vrijheid hebt en waar crafting diepgaand is. Ik zie deze game al voor me. Duizende jedis die janken om balancing zoals dat met veel van die op classes gebaseerde games gaat. Ik zit echt niet te wachten op een tweede WOW vol met kids die na twee weken zeuren om endcontent. Dan speel ik nog liever EVE.quote:
Zou een fuckup zijn als je kijkt naar hoeveel geld erin is gestoken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef GlenSpey het volgende:
Laten we hopen dat dit spel niet een 2e Star Trek Online wordt...
Voor de honderdtwintigduizendste keer maar weer eens KOTOR aan het spelen.quote:Four thousand years before
the rise of the Galactic
Empire, the Republic verges
on collapse. DARTH MALAK,
last surviving apprentice of
the Dark Lord Revan, has
unleashed an invincible
Sith armada upon an
unsuspecting galaxy.
Crushing all resistance,
Malak's war of conquest
has left the Jedi Order
scattered and vulnerable
as countless Knights fall in
battle, and many more
swear allegiance to the new
Sith Master.
In the skies above the Outer
Rim world of Taris, a Jedi
battle fleet engages the
forces of Darth Malak in a
desperate effort to halt the
Sith's galactic domination....
http://www.swtor.com/news/news-article/20110309quote:Today, we’re excited to announce the launch of the new Guild Headquarters (HQ) as well as the Pre-Launch Guild Program. Many members of the community have already been organizing guilds on the forums, and we’re now happy to provide the tools to officially register and reserve your guild’s name. In this new section of the website, you can search for an existing guild to join or you can create a new guild and begin recruiting members. When Star Wars™: The Old Republic™ launches, you may be able to import your guild directly into the game, subject to availability and meeting certain criteria*.
Every guild gets its own guild mini-site on www.StarWarsTheOldRepublic.com, complete with information about the guild, its recruitment status, and its own public and private forums. Create or join a guild now and you’ll have the opportunity to have your own space to socialize and organize before the game launches. Every guild is automatically entered into the searchable guild database, which makes it easy for players to find their ideal guild. Get your guild together early and get ready for The Old Republic!
To learn more about guilds in The Old Republic, check out the Guilds Game System page for details, and to search for or join a guild, visit the Guild HQ now! Also be sure to visit the Guilds FAQ for answers to commonly asked questions.
*Conditions and restrictions apply. See Guilds FAQ for full details.
KotOR draait niet meer fatsoenlijk op mijn PCquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor de honderdtwintigduizendste keer maar weer eens KOTOR aan het spelen.I can fap to this
guild schmuild, ik wil soloënquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/news/news-article/20110309
Do want
U weet het, maakt allen een application bij Space Cowboysquote:
blij dat ik niet in de beta wilquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:28 schreef Netsplitter het volgende:
Spelontwikkelaar BioWare heeft gamers gewaarschuwd tegen oplichters die niet-bestaande bèta's van Star Wars: The Old Republic proberen te verkopen.
“Het is onder onze aandacht gekomen dat er verschillende individuen en websites zijn die claimen testaccounts en bèta keys te verkopen, die toegang geven tot ons gametestprogramma,” meldt community manager Allison Berryman op het SWTOR-forum. “Al deze aanbiedingen zijn nep. BioWare nodigt momenteel niemand uit voor het testprogramma op een andere manier dan via SWTOR.com. We waarschuwen iedereen voor deze bèta, die wordt aangeboden om geld, creditkaartinformatie of identiteit te stelen,” aldus Berryman.
Ruim anderhalf miljoen gamers hebben zich al via de officiële website ingeschreven om in aanmerking te komen voor de bèta van Star Wars: The Old Republic, dat in de tweede helft van 2011 zal verschijnen.
http://digitallife.nl/gam(...)staande-beta-s-.html
Wil de beta wel spelen, maar zou er nooit geld voor uitgeven.quote:
Dat ook, maar zoveel mensen, dus veel komen er niet in, grote kans op teleurstelling. Bovendien wil ik niet verpest worden door een beta waar nog fouten instaan om de echte ervaring te missen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Wil de beta wel spelen, maar zou er nooit geld voor uitgeven.
Ja en nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |