C3PO of R2D2 zou je misschien nog wel eens tegen kunnen komen omdat het driods zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef SiGNe het volgende:
Je gaat vanzelf een kant op en je NPC's gaan mee of gaan tegen je werken..
en het lijkt me dat je ook andere races kan spelen, anders heb je alleen maar Jedi/Sith in het spel.
Lijkt me eigenlijk wel geinig om ook als C3PO of Yoda te kunnen spelen, al zullen die er ongetwijfeld niet inzitten omdat dit spel zich veel eerder afspeelt dan de films.
Voorvaderen, het speelt zich 3500 jaar voor Darth Vader af..quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
C3PO of R2D2 zou je misschien nog wel eens tegen kunnen komen omdat het driods zijn.
Yoda enzo niet.
Misschien wel de nazaten van Skywalker enzo.
C3PO is gebouwd door Anakin toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
C3PO of R2D2 zou je misschien nog wel eens tegen kunnen komen omdat het driods zijn.
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hier naar uitgekeken sinds ik KOTOR 2 heb uitgespeeld. Ik had een KOTOR 3 ook niet erg gevonden, maar aangezien WoW voor mij verkloot is zal dit een prima vervanger worden.
quote:Part 1: http://uk.pc.ign.com/dor/(...)sionid=2mt0veqekjv1d
Bounty Hunter gameplay and all voiced npcs.
Part 2: http://uk.pc.ign.com/dor/(...)sionid=at5rq8krjgmin
Bounty Hunter gameplay cont., Smuggler gameplay/cover, Sith Warrior gameplay
Part 3: http://uk.pc.ign.com/dor/(...)sionid=3jkg9jmg0fh0g
Flash Points and Co-op gameplay
Part 4: http://uk.pc.ign.com/dor/(...)sionid=68of6h7fuldk5
Co-op gameplay cont., Jedi vs Jedi combat
Cartoonstyle?quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:43 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat het een MMO is,... en al helemaal jammer dat dit geen KOTOR3 SP voor 360 is! Tevens vind ik de cartoon stijl niet passen.
Ik ben gewoon jaloers denk ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cartoonstyle?
Daar zijn ze van afgestapt!! Kijk de gameplay filmpjes maar.
MMO is juist cool.. Een posse Darth Siths maken en lekker op pad gaan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef TjopClown het volgende:
Ik kijk erg uit naar deze game. Voor mij DE World of Warcraft vervanger.
Dit is anders Rickoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Aaaaaaah, waar heb ik deze uitspraak van verschillende mensen eerder gezien?
OOOOOH ja! Bij al die andere FALENDE mmo's!![]()
Nee hoor, vreesch niet, ik heb haat jegensch WoW en volgens mij is de enige MMO die daar bij in de buurt komt Guild Wars (al is dat niet zo'n MMO als WoW zelf). Ik probeer gewoon kritisch te blijven, er zijn al zo ontzettend veel mmo's geweest die beweerde dé beater te zijn, terwijl het in tegendeel juist allemaal dikke flops werden.
Hmmmmm...quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.swtor.com/
Blijkbaar kon je je inschrijven als beta tester.
Hmmm yes, maar bioware heeft geen eerdere ervaring met MMO's denk ik?quote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is anders Ricko![]()
Want nu staat Bioware aan het roer
Ik loop altijd vol in die hypefaalgamesquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm yes, maar bioware heeft geen eerdere ervaring met MMO's denk ik?
Ik denk dat dit meer zo'n mmo (of hoe ze dat bij guild wars noemden, een CMMORPG of weetikveel) wordt met veel instances, zoals bij guild wars.
MAAR WTF, misschien heb ik ongelijk en is deze game wel zeer ultiem! Ik kijk ook wel uit naar deze game maar een gezonde dosis scepsis kan geen kwaad, zo omzeil je de tegenwoordig zeer aanwezig hypefaalgames!
Want?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik loop altijd vol in die hypefaalgames![]()
Maar ik denk wel dat Bioware het kan alleen hoe vet het ook wordt ik ga het niet spelen
*edwinusmode* OH DAN MOET DIT WEL EEN GOED SPEL WORDEN */edwinusmode*quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
alleen hoe vet het ook wordt ik ga het niet spelen
Dan ben je vast te laat, dan hebben alle amerikanen alle keys alquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm...
Morgen maar ff kijken.
Ze delen nog geen keys uit... ik heb me wel weten te registreren nog en het enige wat je doet is in je profiel aangeven dat je voor de Beta in aanmerking wil komen. Gekoppeld aan een javascript wat je systeemconfiguratie in je profiel opslaat. that's it.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan ben je vast te laat, dan hebben alle amerikanen alle keys al
ik schreef me voorheen regelmatig in voor beta's totdat mmorpgs populairder werden en het meer een "1 in 100" kans werd dat je oko daadwerkelijk een closed beta key kreeg. Daarom niet meer de moeite genomen... aan de andere kant is dit wel het spel bij uitstek om deze moeite wel voor te namen...\quote:
en jij gaat je echte gegevens neerzetten altijd?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
toch maar niet ingeschreven voor de beta omdat ze toch wel erg veel privégegevens verplicht willen weten
Dat zit wel goed, aangezien dit ver voor de eerste film speelt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ziet er mooi uit.
Ik hoop alleen dat er ook veel nieuwe planeten komen en niet uitzonderlijk gerecyclede planeten uit de films.
Dat weet ik. Ik bedoel dan ook niet gerecycled in licht van het verhaal. Maar ik vind het gewoon vervelend om áltijd in elk spel Tatooine weer tegen te komen. Een wereld die in het Star Wars universum eigenlijk helemaal niets betekent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, aangezien dit ver voor de eerste film speelt.
Tatooine is interessanter dan je denkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik bedoel dan ook niet gerecycled in licht van het verhaal. Maar ik vind het gewoon vervelend om áltijd in elk spel Tatooine weer tegen te komen. Een wereld die in het Star Wars universum eigenlijk helemaal niets betekent.
Complete verhaallijnen worden geschreven voor nieuwe games/series/boeken/...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, nu wel ja. Maar dat doen ze dus voor de game. Dat is begrijpelijk. Begon overigens al met KotOR1.
Snap je m'n punt wel?
Nee dus. Geeft ook niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Snap je m'n punt wel?
En in Star Wars Galaxies een van mijn favoriete plekken om rond te scheuren op m'n swooperbike.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:41 schreef AffenStrudel het volgende:
Tattooine is een bazenplaneet , in kotor 2 vond ik alles wat daar te doen was puur episch
doe wow en je veranderd van meningquote:Op maandag 24 mei 2010 01:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heel erg benieuwd naar hoe dit gaat uitpakken. Ik had enorme liefde voor beide KOTOR games, maar altijd al een afkeer gehad tegen mmorpg's.
Juist zoiets trekt me totaal niet. I tried itquote:
tot welk level ben je gekomen toen je kapte? Ik ben even blijven doorbijten en op hogere levels wordt het vanzelf cool. Je gaat raids doen, krijgt te vette items en leert grappige mensen kennen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Juist zoiets trekt me totaal niet. I tried it
Ik was i.e.g. tot level 54 gekomen, (na 4 maanden), en toen had ik er echt helemaal genoeg van.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
tot welk level ben je gekomen toen je kapte? Ik ben even blijven doorbijten en op hogere levels wordt het vanzelf cool. Je gaat raids doen, krijgt te vette items en leert grappige mensen kennen.
Ditquote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nee, ga geen WoW spelen. Dat verpest het hele beeld van wat een MMO moet zijn.
dan heb je dus niets gezien van het spel. Ik ben nu level 77 en begin pas echt in te komen. Ik haat singleplayer. MMORPG's draaien om communities, friendgroups, loot, PVP en PVE. De lore is slecht een dun omhulsel.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik was i.e.g. tot level 54 gekomen, (na 4 maanden), en toen had ik er echt helemaal genoeg van.
Ik hoop dat je dit spel dan niet gaat spelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een poephekel aan "Lore".
Als je na 54 levels nog niets van een spel gezien hebt dan is dat naar mijn mening dus mooi bagger. Dus voordat je bijna max level bent is de game niet leuk of interessant?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
dan heb je dus niets gezien van het spel. Ik ben nu level 77 en begin pas echt in te komen. Ik haat singleplayer. MMORPG's draaien om communities, friendgroups, loot, PVP en PVE. De lore is slecht een dun omhulsel.
Ik hoop juist dat dit zo blijft en ze niet teveel op het verhaal gaan concenteren want dat zal betekenen dat het bekropt zal worden en niet veel vrijheid.
je moet 1-80 zien als training voor 80, het klinkt raar maar is o-zo truequote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef sammeh het volgende:
[..]
Als je na 54 levels nog niets van een spel gezien hebt dan is dat naar mijn mening dus mooi bagger. Dus voordat je bijna max level bent is de game niet leuk of interessant?
Trouwens helemaal schitterend hoe van die mmo lui (niet alleen jij hoor) vrezen voor veel verhaal in de game. Juist datgene waar Bioware om bekend staat. Zelf zou ik er niet rouwig om zijn als deze game meer als een singleplayer rpg aanvoelt en niet als een oersaaie traditionele mmo.
Het klinkt niet alleen raar, het is raar en bovendien onnodig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:21 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet 1-80 zien als training voor 80, het klinkt raar maar is o-zo true
ik kan het weten, heb 3 level 80's en weet nu wel hoe het spel in elkaar steekt, maar ik snap best dat WoW niet iedere gamer aanspreekt juist vanwege de lange leer-curve.
tevens; Vanilla WoW Lore
Lange leer-curve bij WoW?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:21 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet 1-80 zien als training voor 80, het klinkt raar maar is o-zo true
ik kan het weten, heb 3 level 80's en weet nu wel hoe het spel in elkaar steekt, maar ik snap best dat WoW niet iedere gamer aanspreekt juist vanwege de lange leer-curve.
tevens; Vanilla WoW Lore
rofl.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nee, ga geen WoW spelen. Dat verpest het hele beeld van wat een MMO moet zijn.
ja,je zou eens moeten weten hoeveel mensen er niet fatsoenlijk kunnen spelen rond level 80, en dan bedoel ik met leer-curve niet dat het zon moeilijk spel is of iets dergelijks maar wel dat je moet leren te spelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Het is waar. WoW is geen MMO meer maar slechts een enorme groep onsamenhangende mensen die zoveel mogelijk proberen te bereiken met zo weinig mogelijk menselijke interactie.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is waar. WoW is geen MMO meer maar slechts een enorme groep onsamenhangende mensen die zoveel mogelijk proberen te bereiken met zo weinig mogelijk menselijke interactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |