Geen muziekkenner?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Spice girls - Wannabee ?
was zondag nog in het nieuwsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
Jan Boven?
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef raptorix het volgende:
Wouter B.?
Goede categorie als in: politiciquote:
NL, minister zelfsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
sarzosky ?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef qonmann het volgende:
plaskerk ?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef qonmann het volgende:
haha Eurlings ..heeft wel pretoogjes
het is ff treinenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:06 schreef slaveloos het volgende:
wladiwosstock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Dunckie +1quote:
nopequote:
alleen het boek was genoeg hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:23 schreef BenjaminFranklin het volgende:
het gouden ei! met jack bauer van24, kan ff niet op zn naam komen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:38 schreef Starzky het volgende:
ukelele betekent iets als vlo die springt d8 ik...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:38 schreef Starzky het volgende:
ukelele betekent iets als vlo die springt d8 ik...
En ik dacht dat iedereen wel wist dat de rode zee zijn kleur dankt aan de bloemen van een bepaalde algensoort, maar dat wist dan weer niemandquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ik heb het net opgezocht en dacht: dit weet niemand.....
tomtomaat +1quote:
BF +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een goed antwoordquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou volgens mij wordt het poepgat van James in de wandelgang het 'Goldeneye' genoemd.Waarom weet ik niet.
7quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef BenjaminFranklin het volgende:
goed nieuwe vraag (dus oude vervalt, check de spoiler maar!):
Zet onderstaande units in de juiste volgorde van ingebruikname. Dus starten met het kleinste jaartal, naar het meest moderne toe (uit die lijst dan he):
1. Helikopter
2. Hovercraft
3. Fiets
4. Shuttle
5. Duikboot
6. Luchtballon
7. Paarden
8. Zeppelin
9. Bus
Stel je lijst op net zoals ze hier staan maar dan in de volgens jou goede volgorde!
Beetje mastermind en gokken ja, dus geef ik TT t punt omdat hij er in het begin het dichtste bij zat. De juiste volgorde is:quote:
PR +1quote:
Net iets vollediger.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef svk1985 het volgende:
concerthal dat naast de arena moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |