Ik ben geen fucking bejaarde met 5 kinderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik krijg bij allure altijd het idee van zo'n echt MILF.
Picsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen fucking bejaarde met 5 kinderen.
Kan ik ook niks aan doen dat ik over veel wijsheid bezit.
IK BEN ANDERS AL 17 HOORquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zie ik je nog voor aan ook, gezien je leeftijd.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoek maar op: lekkerste chick van het westelijk halfrond.quote:
Ik luister alleen die untitled nummers, ik weet niet of je die bedoeld?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Nummer 4 van het () album van Sigur Ros is vet mooi.
Ja dat zijn die.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luister alleen die untitled nummers, ik weet niet of je die bedoeld?
Nu is Zero 7 aan de beurt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Thoreau het volgende:
Leuke TT: Waar we allemaal zelfmoord gaan plegen behalve Thoreau en mogelijke mooie dames.
Lachen man, wanneer ga je een trein koppen dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Thoreau het volgende:
Leuke TT: Waar we allemaal zelfmoord gaan plegen behalve Thoreau en mogelijke mooie dames.
Daar hebben we het vorige topic al over gehad, lutser. Die zijn hier niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Thoreau het volgende:
Laat die knul even grappig zijn joh, hij heeft net zijn eerste biertje op.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar hebben we het vorige topic al over gehad, lutser. Die zijn hier niet.
Dat is 3kwart van de users hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen idee, mar hij is wel kankerirritant.
Daar heb je groot gelijk inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is 3kwart van de users hier.
Wat is het hier kankersaai zeg, jezus.
No spang, bij mij draait internet lekker.quote:
NAMEN WILLEN WE HORENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef CylonNL het volgende:
Ik vraag me serieus altijd af wat je er toe beweegt om zulk soort foto's van jezelf te gaan nemen.
Kennen jullie van die chicks die zoiets doen IRL?
het komt natuurlijk gewoon omdat je praat als iemand die wijs&lekker is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
8 uur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoelaat moet je op school zijn?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
het komt natuurlijk gewoon omdat je praat als iemand die wijs&lekker is.
Dan moet je zoals ik praten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Mag jij me uitleggen hoe je praat als iemand die lekker is.
Is Noem een leuk nummertje? Nog nooit van Noem gehoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef bloodysunday het volgende:
Noem is een leuk muziek nummertje
Uhm. uhm. Een beetje net zoals behangplakkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..].
SOAD - BYOBquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef bloodysunday het volgende:
How you doin'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..].
6quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef bloodysunday het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
SOAD - BYOB
Bob Dylan - Hurricane
Underworld - Born Slippy
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uit jouw mond komt enkel verbale diarree.
helaas ken ik die allemaal alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
SOAD - BYOB
Bob Dylan - Hurricane
Underworld - Born Slippy
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is Noem een leuk nummertje? Nog nooit van Noem gehoord.
Je vroeg toch om leuke, niet om nummers die je niet kentquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
helaas ken ik die allemaal al
ja dat is waarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je vroeg toch om leuke, niet om nummers die je niet kent
aait vet dope, nieuwe hit van The List, de intro van stairway to heavenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:51 schreef Silentalarm het volgende:
Ik kan de intro van stairway to heaven.
Wees niet getreurd, florian in da housequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vorige paginaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef Florian_ het volgende:
Stelletje falers, waar is de jailbait? [ afbeelding ]
Kennelijk klinkt iemand die lekker is zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uit jouw mond komt enkel verbale diarree.
Nee, deze 15 jarige oude rot doet nog steeds.quote:
iewlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef Silentalarm het volgende:
POST MEER GEILE SLETJES IK WIL FAPPEN!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
SOAD - BYOB
Bob Dylan - Hurricane
Underworld - Born Slippy
Waar is het bewijs dat jij lekker bent dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kennelijk klinkt iemand die lekker is zo.
wtf waarom streep je BYOB door, dat is gewoon lekker rellend nummer voor als je kapot moe bentquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh en voor de klapjosti's; leer eens het verschil tussen "eens" en "is".
Ik gebruik het correct in de vorige zin.
Inderdaad, pics.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat jij lekker bent dan?
Mmm beetje kinderachtig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wtf waarom streep je BYOB door, dat is gewoon lekker rellend nummer voor als je kapot moe bent
Ik zeg het toch. En omdat het geschreven staat op het internet is het waar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat jij lekker bent dan?
True story.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben ook vet lekker. kijk maar in mijn fobo.
Ik keek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben ook vet lekker. kijk maar in mijn fobo.
Erg slechte comeback.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg het toch. En omdat het geschreven staat op het internet is het waar.
Ze is geen meisje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oei![]()
Maaruhm even onder ons he: Vind jij jezelf als "meisje" , normaal ?
Meh, je post is een beetje matig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Erg slechte comeback.
Je had beter niks kunnen zeggen.
Wat is je definitie van normaal?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oei![]()
Maaruhm even onder ons he: Vind jij jezelf als "meisje" , normaal ?
Nice, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Erg slechte comeback.
Je had beter niks kunnen zeggen.
Enya - Caribbean Blue heeft ook zo'n leuk deuntje. Is weer eens wat anders dan parapapapaa
.
Ik was erbij toen een stuk van die clip gefilmd werd. Stukje dat iedereen zo achter ze rent is naast m'n faculteit gefilmd.quote:
watquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
Ohhh trouwens, vrouwen/meisjes die zeiken over hun eigen geslacht omdat ze roddelen maar zelf de grootste roddelaarsters zijn.!!! Royal sadness.
De meeste vrouwen zijn inderdaad niet zo triest homofoob zoals de meeste mannen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:07 schreef CylonNL het volgende:
Het is toch zo dat vrouwen meer open staan tov de eigenn sekse ook al zijn ze heteroseksueel van aard?
PM me maar je telefoonnummer, bel ik je ff.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is je definitie van normaal?
Ik zet deze conversatie graag voort per PM ofzo, maar niet nu en niet hier want ik ga!
So true.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn inderdaad niet zo triest homofoob zoals de meeste mannen.!!!
Ondanks dat ik die Sjaak een ontzettende kneus vind, maakt hij die liedjes wel altijd af met zijn droog gerep.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik was erbij toen een stuk van die clip gefilmd werd. Stukje dat iedereen zo achter ze rent is naast m'n faculteit gefilmd. [ afbeelding ]
Homofoben zijn bang voor homo's. Royal sadness.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn inderdaad niet zo triest homofoob zoals de meeste mannen.!!!
Sjaak.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ondanks dat ik die Sjaak een ontzettende kneus vind, maakt hij die liedjes wel altijd af met zijn droog gerep.
Het is de A tot de dubbel AK..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ondanks dat ik die Sjaak een ontzettende kneus vind, maakt hij die liedjes wel altijd af met zijn droog gerep.
Dio.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Het is de A tot de dubbel AK..![]()
Maar idd je hebt wel gelijk, hoewel ik licht v/d laser juist een wat minder nummer vindt.
Begin die Dio ook een irritant ventje te vinden.
Dit had ik niet van je verwacht.quote:
Hij is zo verkankerd, echt grappigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit had ik niet van je verwacht.[ afbeelding ]
Zijn nummers zijn wel zeer ok, maar die stem van dat kut ventje en ik vind hem op tv ook monsterlijk irritant.quote:
Dat word dus weer arbitrage genaaiquote:Van Boekel waarschuwt Suarez
Scheidsrechter Pol van Boekel leidt dinsdag de competitiewedstrijd tussen Ajax en Heracles Almelo. De arbiter heeft voorafgaand aan dat duel een opvallende uitspraak gedaan met betrekking tot Luis Suarez. Hij gaf aan dat hij een schwalbe van de 22-jarige Uruguayaan direct zal bestraffen met geel.
Van Boekel waarschuwt Suarez
'Hij is geschorst bij een gele kaart voor het uitduel tegen Vitesse, maar ik zal laten zien mij daar niet mee bezig te houden, geel is geel', aldus Van Boekel. In de eerste seizoenshelft gaf de scheidsrechter Suarez een gele kaart vanwege een zogenaamde schwalbe. Het bleek echter om een duidelijke overtreding in het strafschopgebied te gaan.
Jaap Uilenberg wilde niet ingaan op de uitlating van Van Boekel, maar de scheidsrechtersbaas staat wel achter de uitspraak van de arbiter.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 of ander stuk kanker met een stem.
Sjaak moet eens normaal praten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Koommm us ff danse Kom us ff sjanzzzzze met deze spacer !!111
Ze blijven bij de centi en wij doen aaan meeeeeterszzzzz
SJAAK FTW !!!!!!
EINZ !111
Ik heb me toch zooooo vaak gefapt op haar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Wat vinden jullie van Stacey <-
101 Barzquote:
Wat een kankerlijer, wedden dat als Suarez echt aangetikt wordt maar valt zoals hij altijd valt en dus geel krijgt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat word dus weer arbitrage genaai
Al krijgt die een doodschop. Die arbiter heeft straks een probleem, want die derde ster moet hiero!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een kankerlijer, wedden dat als Suarez echt aangetikt wordt maar valt zoals hij altijd valt en dus geel krijgt.
Ja echt he, moet jij niet naar de ArenAquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een kankerlijer, wedden dat als Suarez echt aangetikt wordt maar valt zoals hij altijd valt en dus geel krijgt.
WTF!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je stoer doet mattie gaan we stukje laaaawpen.
Ginoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
101 Barz
Moet je die met Gino Pietermaai eens kijken
Dit is Gino Pietermaai in het dagelijks leven:
nopquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja echt he, moet jij niet naar de ArenA?
Hij praat juist ook expres nog rotter, echt grappig hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
WTF!!!
Waarom gaan altijd de allochtonies rappen? Ze praten geeneens fatsoenlijk Nederlands.Krijg je van die kinderrijmpjes.
Jammer dat het een hoax isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:25 schreef de_boswachter het volgende:
Deze bedoelde ik van 101 Barz
Check dat tuig op de achtergrond
WTF GEK
Hier ga ik een topic over maken.quote:
quote:Fok is for Gays
Stop crying and joing NPO FOK is for dumb guys better join us
Wat jammer dat Kamal een grap is en door een autochtoon gespeeld isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:29 schreef reetveter het volgende:
Die reacties altijd bij rapvideo's![]()
RomansBlood (28 minuten geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Het gaat om de tekst maar als kamal ze stem laat horen wordt tie gepakt door politie... Hij word gezocht..
Wat een kankerbeat, kankerrap, slechte groepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Voor die extra extra large broedaaah
Hee! Ja het begin was een beetje langdradig, later werd ie mooier. Wel zielig. Maar hij werd veel vergeleken met Forrest Gump, terwijl die film veel beter is. Benjamin Button bleef niet altijd echt boeien. En het is natuurlijk fantasy. Maar opzich wel een mooie film ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
Smart_ass!!! Eindelijk. Hoe was de film?
2e keeper is niet nodig ofzo?quote:Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Vertonghen, Schilder; Gabri, Sulejmani, Anita; Suarez, Cvitanich, Emanuelson.
Wissels: Oleguer, Lindgren, De Jong, Leonardo, Sarpong, Alderweireld.
Opstelling Heracles Almelo:
Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Looms, De Vries; Douglas, Schulmeister, Quansah, Fledderus; Van den Bergh, Hakola.
Wissels: Van Nieuwenhuyzen, Bajer, Everton, Dost, Breukers, Overtoom, John.
Forrest Gump is toch zo'n melodramatische jankfilm? Heb 'm niet gezien hoor, maar dit hoorde ik erover.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee! Ja het begin was een beetje langdradig, later werd ie mooier. Wel zielig. Maar hij werd veel vergeleken met Forrest Gump, terwijl die film veel beter is. Benjamin Button bleef niet altijd echt boeien. En het is natuurlijk fantasy. Maar opzich wel een mooie film ja.
Anita ipv Lindgren weerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
2e keeper is niet nodig ofzo?
Vermaelen is geschorstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Anita ipv Lindgren weer![]()
Schilder zegt genoegSchuif dan Vermaelen door en zet er Alderweireld neer ofzo
Die is van maxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat een kankerbeat, kankerrap, slechte groep
Il est comeptitie, dude.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Wordt Ajax uitgezonden op Eredivisie live?
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Wordt Ajax uitgezonden op Eredivisie live?
Ohja, wat dom van mequote:
Waarom post je hem danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die is van maxLuister maar twee regels hoor.
Van jouw muziek wordt ik ook niet blijer hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ohja, wat dom van me![]()
[..]
Waarom post je hem danHier is het óf goede muziek, of grappige muziek. Dit is geen van 2en
Maar daar zit veel humor in en die blijft boeiend. En het is alleen een jankfilm op het einde. Dit was alleen maar melodramatisch en er zat niet echt vaart/humor in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forrest Gump is toch zo'n melodramatische jankfilm? Heb 'm niet gezien hoor, maar dit hoorde ik erover.
De muziek die ik hier post valt altijd goed, let eens op kankernewbiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Van jouw muziek wordt ik ook niet blijer hoorAls je het niet bevalt, de weg naar het kruisje weet je toch wel te vinden?
Ahh oke, I'll keep that in mind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar daar zit veel humor in en die blijft boeiend. En het is alleen een jankfilm op het einde. Dit was alleen maar melodramatisch en er zat niet echt vaart/humor in.
Zijn wissels vind ik wel vaker niet goed, laat staan de basisopstelling inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom Anita als we Lindgren hebben en waarom Schilder als we ook Alderweireld hebbensoms denk ik waar is Marco mee bezig
Ik zeg, ik word er niet blijer van. Begrijpend lezen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De muziek die ik hier post valt altijd goed, let eens op kankernewbie![]()
AC/DC![]()
Als Ajax erop is, kijkt men Ajax !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zijn ook andere wedstrijden, kankerkneus.
Zegt de man die hier net wat muziek post en niet weet wat hier normaal gepost wordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik zeg, ik word er niet blijer van. Begrijpend lezen!
[ afbeelding ]
Dat zijn geen wissels, die zijn niet eens ajaxwaardigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zijn wissels vind ik wel vaker niet goed, laat staan de basisopstelling inderdaad
Ze waren net into the rap, dus ik heb mijn goed recht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zegt de man die hier net wat muziek post en niet weet wat hier normaal gepost word
Post dan kwaliteitsmuziekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ze waren net into the rap, dus ik heb mijn goed recht.
Omdat appel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:58 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom doet mijn oude vertrouwde sopcast stream het niet
Nee. Net of Gino Pietermaai / Youssef & Kamal kwaliteitsmuziek is!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee. Net of Gino Pietermaai / Youssef & Kamal kwaliteitsmuziek is!
Youssef & Kamal altijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee. Net of Gino Pietermaai / Youssef & Kamal kwaliteitsmuziek is!
Dan hebben we nog partysquad & sjaak...quote:
Daarvan weet iedereen dat ze slecht zijn en dat je ze niet serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:00 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan hebben we nog partysquad & sjaak...
Als kanker muziek zou makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is pas kwaliteitsmuziek.Van eigen bodem nog wel!!1
En de jeugd dan ...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarvan weet iedereen dat ze slecht zijn en dat je ze niet serieus moet nemen.
Kom ik weer bij Zo Moeilijk....
Ik zal wel niks zeggen...quote:
Nostalgiequote:
Dat luister ik niet eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post eens wat van je T-Pain dan![]()
Zoek dan op T-Spoonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post eens wat van je T-Pain dan![]()
Ookquote:
SEKS ON THE BEACH ! Vanmiddag nog geluisterdquote:
Vermeer toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:08 schreef bloodysunday het volgende:
Wie is eigenlijk reserve keeper bij ajax? Want er staat op ajax.nl geen 1 bij
Hij klinkt wel als een kutkloonquote:
Dacht dat jij vanalles luisterde van de top 40quote:
JANTJEEE VERTONGENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:08 schreef bloodysunday het volgende:
Wie is eigenlijk reserve keeper bij ajax? Want er staat op ajax.nl geen 1 bij
Shut up.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:10 schreef reetveter het volgende:
Fas heeft wel een mooi reltopic geopend
Vanalles klopt ja, dat betekent dus niet alles!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dacht dat jij vanalles luisterde van de top 40![]()
Ga naar PUB
DOEEEEEEEEEIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Een beetje een dikkertje he pleun?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf. Wat is dat mens uit verhouding.!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/angr31
omdat hij nog geen fatsoenlijke bal heeft gegeven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is er met emanuelson? waarom gewisseld?
2-0 achter op heraclesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
omdat hij nog geen fatsoenlijke bal heeft gegeven.
Het is een spelletje, voor ons niet gvd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
2-0 achter op heraclesMarco pannenkoek
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Behangplakker, ik denk dat Dick toch gelijk krijgt hoor. Heerenveen is veul beter dan Ajax.W
Hou je kankerbekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
de Pannenkoek snapt het niet om met Anita te starten, en dan straks moet je weer onnodig wisselen terwijl je ook met die wisselspelers had kunnen startenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Het is een spelletje, voor ons niet gvd!
Bweeh, kan je niet hebben hé. Moest je me maar niet proberen te bashenquote:
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef bloodysunday het volgende:
Wat een glippertje van stekelenburg zeg die goal
ga ff ergens anders heen met je heraclesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bweeh, kan je niet hebben hé. Moest je me maar niet proberen te bashen![]()
Proberenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bweeh, kan je niet hebben hé. Moest je me maar niet proberen te bashen![]()
Daar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ga ff ergens anders heen met je heracles
Nee, mijn fok-leven is niet zo breed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ga ff ergens anders heen met je heracles
Dat zegt genoeg over jezelfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, mijn fok-leven is niet zo breed.
nou dit is je kans op hem te verbredenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, mijn fok-leven is niet zo breed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |