quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef supersteve het volgende:
-voel je hem opkomen.. blijkt ie zolang te zijn dat ie tegen de achterkant van je ballen ketst
Gatverdammequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
Bij het afvegen denken dat de drol lager ligt.
Resultaat: bruine vingers.
Je moet ook niet zittend vegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
En jij hupdquote:
Jouw vingers zijn sowieso bruinquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
Herkenbaar, al laat ik hem uitlekken en dan gebeurt het dus nooit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef supersteve het volgende:
-voel je hem opkomen.. blijkt ie zolang te zijn dat ie tegen de achterkant van je ballen ketst
-te vroeg je spieren ontspannen.. resultaat je blijft maar papier trekken
-wcbril schoonmaken
-toiletpapier in het putje.. anders word je ster nat
-je blijft doorpissen in je broek
-er kan niks meer bij
-de "vlam in de pijp" was zo heftig dat je opzoek bent naar een schuurmachine
-de echo die je aan de tel hoort als iemand anders er zit
-erectiezeiken
wtf?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
Je moet hem ook langzaam laten opkomen, en gas bij geven als hij dreigt te breken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef supersteve het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Deze mod maakt een grove spelfout!
Eauh, nu heb ik m'n post al veranderd omdat ik zag dat de opmerking al gemaakt was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja
maar 'k vind het laf um weer te veranderen
wtf? Staand je reet afvegen? Met je billen tegen elkaar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:03 schreef Agiath het volgende:
wtf?
Zittend je reet afvegen? Hoe doe je dat nou weer :
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
wtf? Staand je reet afvegen? Met je billen tegen elkaar?
Nee met je hand die pot in graaien is natuurlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
wtf? Staand je reet afvegen? Met je billen tegen elkaar?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je moet hem ook langzaam laten opkomen, en gas bij geven als hij dreigt te breken.
Dat, vaak genoeg. Dat is dus een ongeduldigheids-trekje dat er bij mij nog niet uit is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef supersteve het volgende:
of wat dacht je van.. je moet zo nodig zeiken dat je je rits al open doet voordat je daadwerkelijk het toilet in komt..
leuk als je met je vriendin uitgaat.. ziet er charmant uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
Dan ben je gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef supersteve het volgende:
of wat dacht je van.. je moet zo nodig zeiken dat je je rits al open doet voordat je daadwerkelijk het toilet in komt..
leuk als je met je vriendin uitgaat.. ziet er charmant uit
Acht wat, je spreekt dan iig duidelijke taal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongool.
Opmerking van de maand!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef supersteve het volgende:
Op mijn wcbril staat geschreven.. "de snelste weg naar Calcutta" met een pijl richting dat gat!
Soms stop ik er ook nog een heel klein flesje bij met wat fooi, en een klaagbriefje wanneer het toilet verstopt zit!
Soms ga ik ook wel eens keihard schreeuwen maar dat helpt niet echt..
En als ik dan zon lekkere lange kerk heb gebaard, doe ik mijn handschoentjes aan en maak ik van mijn kerk een duikboot en doe ik er een vlaggetje op...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef supersteve het volgende:
Op mijn wcbril staat geschreven.. "de snelste weg naar Calcutta" met een pijl richting dat gat!
Soms stop ik er ook nog een heel klein flesje bij met wat fooi, en een klaagbriefje wanneer het toilet verstopt zit!
En als ik dan zon lekkere lange kerk heb gebaard, doe ik mijn handschoentjes aan en maak ik van mijn kerk een duikboot en doe ik er een vlaggetje op...
Het is toch juist te vroeg je spieren spannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef supersteve het volgende:
Nou, kontje omhoog dan. En dan vegen en erachter komen dat de drol toch echt hoger ligt in deze toiletpot.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
wtf?
Zittend je reet afvegen? Hoe doe je dat nou weer :
Jij veegt staand!? Dan druppelt alles in je sokken als je in de dunne bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Mannen die zittend hun reet vegen, plassen ook zittend.
Maar je moet ook niet vegen tijdens het schijtenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jij veegt staand!? Dan druppelt alles in je sokken als je in de dunne bent.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef supersteve het volgende:
Inderdaad, nu hoor je al die staande veegboys opeens niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef jogy het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe dat staand vegen gaat eigenlijk? Voorover gebogen in de wc ofzo?
Nee, maar er zit nog wel zooi. Daarom veeg je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet vegen tijdens het schijten
LOL ik kom echt niet meer bij !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef supersteve het volgende:
1 keer gehadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef supersteve het volgende:
Zwaar irritantquote:-te vroeg je spieren ontspannen.. resultaat je blijft maar papier trekken
Neequote:-wcbril schoonmaken
Neequote:-toiletpapier in het putje.. anders word je ster nat
Nee. Tip: goed schudden na gebruikquote:-je blijft doorpissen in je broek
wtfquote:-er kan niks meer bij
Alleen als ik de avond dervoor amstel bier op hebquote:-de "vlam in de pijp" was zo heftig dat je opzoek bent naar een schuurmachine
Neequote:-de echo die je aan de tel hoort als iemand anders er zit
Jaquote:-erectiezeiken
Bwehehehehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je moet hem ook langzaam laten opkomen, en gas bij geven als hij dreigt te breken.
3: je denkt: niet altijd dat als er gebeld wordt terwijl je op de wc zit het dan tnt isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef supersteve het volgende:
Zit je eindelijk lekker met een krantje die bruine dwarsligging groen sein te geven, wordt er aan de deur gebelt door tnt omdat je pakketje binnen is.
Keuze,
1: je denkt: schijt ik baar mn kind
2: laat die punt maar tegen mn onderbroek duwen, ik heb het pakketje NU nodig!
WTFquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef WurM het volgende:
-je blijft doorpissen in je broek
Ja
-erectiezeiken
Ja
scheit deja-vu's ook altijdquote:
Kan iemand deze is uitleggen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef supersteve het volgende:
Je sluitspier ontspannen, en niets meer persen, waardoor je drol wordt gescheiden van het gedeelte wat er nog uit moet komen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |