quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
de dikgedrukte zul je in limburg niet zo snel tegenkomen
ja. maar daarom dus ook niet voor iedereen normale namenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klopt, want die namen zijn voornamelijk Fries
Jildau wel dan? Ook zo typisch Fries, of nie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
de dikgedrukte zul je in limburg niet zo snel tegenkomen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja. maar daarom dus ook niet voor iedereen normale namen
wiebe was ook een fries die in limburg kwam studeren, daarvoor nog nooit van gehoord
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Vicky het volgende:
Oh pssttt Huup, onze naam staat in het lijstje dat jij ooit eens voor mij gemaakt hebt...
stonden wel heel veel namen op hoorquote:
Geen idee eigenlijk, zijn er wel echt Limburgse namen? Die wil ik wel weten dan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Cliff en Joris is echt niks specifieks Limburgs aan toch?
Sjeng, Thei, Sjir, Wielquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zijn er wel echt Limburgse namen? Die wil ik wel weten dan.
Jawel, die zijn dr wel hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zijn er wel echt Limburgse namen? Die wil ik wel weten dan.
Wil jij eigenlijk het geslacht weten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben t "al" gereduceerd tot 4 meisjes namen en 3 jongensnamen... Kleine puk krijgt er toch echt maar 1, maar we hebben nog wel even om er over na te denken ( thank god!)
3 van die 7 namen heb ik in dit topic inmiddels al voorbij zien komen, al zijn t absoluut geen top 20 namen!
Mja maar voor ons klinken die friese namen net zo raar natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef Vlindur het volgende:
OMG![]()
Wat erg! Alleen Twan vind ik nog wel leuk.
Ben ik blij dat ik hier woon
Dat is waar, maar de meeste Friese namen zijn best makkelijk uit te sprekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mja maar voor ons klinken die friese namen net zo raar natuurlijk.
Ik zou sowieso niet voor zo een streekgebonden naam kiezen, ik zou er wel rekening mee houden en op hopen dat mn kind verder zou komen dan eigen stad of streek .
Benthe, Bo, Beadille, Charly, Daphne, Dagmar, Daria, Ella, Evy, Elise, Eline Eliose, Elisabeth, Eleanor, Gracia, Inge, Jasja, Kim, Lis, Lena, Lize, Leana, Lois, Lana, Lieve, Luz, Loise/Louisa, Nora(h), Pip, Rhani, Rhana, Rifka, Reza, Ronja, Sasha/Sacha, Sanne, Sarah, Sterre, Stietske, Tara, Tess, Uma, Wieke, Yara, Yuna/Juna, Zara, Juliequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:47 schreef huuphuup het volgende:
Vicky!! Grmbl, nou moet ik die lijst weer door gaan spittenmaar wat tof zeg!
Ik wil ook wel weten wat jullie in gedachten hebben! Wil je mij ook alsjebliieft PMmen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:47 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja Sjeen, Limland, daar heb je het al![]()
hihi. Ook een grapje! Echt!!
Oh-oh, het worden geen Chinese of Japanse namen. Aya heeft wel heel lang op het lijstje gestaan, het betekent kleurrijk (voor een meisje trouwens.) maar is het uiteindelijk toch niet geworden. We hadden er gewoon allebei geen "ja!" gevoel bij. Wacht ik PM je ff onze namen, ik ken je verder toch nie
BE ik weet jullie meisjesnaam ook nietruilen tegen die van mij?
Vicky!! Grmbl, nou moet ik die lijst weer door gaan spittenmaar wat tof zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |