Houdt je vent daar dan ook van? Of mag jij kiezen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef RockabeIIa het volgende:
jaja BM, verraadt effe wat er allemaal in mijn lijstje staat
Sid Visjes!![]()
Ik hou wel van zulke namen. Goh dit gaat nog makkelijk worden
Julianquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Brent en Ava is echt gaaf!
Ik wil ook een Ava![]()
Brent en Lola vind ik ook tof en Otis zo heet mijn oom, vind ik ook erg leuk.
Mijn zusje krijgt na 2 meiden een zoon , ze heeft nu een Luna en een Nova, heeft iemand nog leuke suggesties?
Luna heet al Luna Julia, vernoemt naar mijn vader (Julia)Nus.quote:
Neele, Nero, Melle, Olav, Jaro, Tuur, Wiebequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook een Ava![]()
Mijn zusje krijgt na 2 meiden een zoon , ze heeft nu een Luna en een Nova, heeft iemand nog leuke suggesties?
De derde wordt een jongenquote:
Luna Nova en Olav is eigenlijk ook wel leuk he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Neele, Nero, Melle, Olav, Jaro, Tuur, Wiebe
* Vlindur mompelt iets over smaken verschillenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Lishe het volgende:
O jawel hoor!
Lena heet voluit Lena Nele Annet. Naar lief's oma en mijn zusje. Ik vond het een mooie afleiding van Neeltje.
Ravi schijnt 'zon' te betekenenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook een Ava![]()
Je minderen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Lishe het volgende:
O Vlindur, ik vind daar niks van hoor! Zolang ik zelf de namen van mijn minderen maar mooi vind!
Daar heb je natuurlijk ook helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Lishe het volgende:
O Vlindur, ik vind daar niks van hoor! Zolang ik zelf de namen van mijn minderen maar mooi vind!
Sja, wat ik mooi vind? Heb je even?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef cattie het volgende:
[..]
Je minderen?Ben je zo hiërarchisch ingesteld?
![]()
Vlindur, wat vind jij dan normale, leuke namen?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef cattie het volgende:
[..]
Je minderen?Ben je zo hiërarchisch ingesteld?
![]()
Vlindur, wat vind jij dan normale, leuke namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |