Voor level 80 moet je dan ook niet serieus instances (willen) doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:17 schreef Croga het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat die groepen niet tot nauwelijks bestaan omdat nagenoeg niemand die instances wil doen. Ik ben het met je eens dat je dat op level 80 met heroics aardig kunt doen, daar is er een kans op een redelijke PuG. Maar voor level 80 ben je volledig afhankelijk van de mensen die beschikbaar zijn en meestal zijn er dat niet zo veel....
onixia stelt ook niks meer voor als je een beetje goede BC items hebt , of northrend greens .quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:55 schreef Windigo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerste keer ooit dat ik geraid heb, meteen onyxia gedaan. Geheel ge-offtanked op 65, toch best goed
Maar 4 keer?quote:Op zondag 8 februari 2009 05:22 schreef vogelkooi het volgende:
Hogger neer na 4 keer whipen.
screenshot or it didn't happenquote:
Ik ben alweer een weekje gestopt omdat zo'n beetje alle nieuwe content al behaald is. Blizzard heeft toch een stuk minder beter zijn best gedaan dan met TBC imhoquote:
Mja mijn plaatje was van AQ, die hebben we erna gedaan. Was best tof.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
onixia stelt ook niks meer voor als je een beetje goede BC items hebt , of northrend greens .
je kan hem met 3-4 man makkelijk in 10 min downen .
1 healer natuurlijk , en de rest maakt geen kont meer uit .
quote:
Enig idee of de AQ mount (of andere special) nog verkrijgbaar is, heb ik weer wat te doenquote:Op zondag 8 februari 2009 07:19 schreef Windigo het volgende:
Mja mijn plaatje was van AQ, die hebben we erna gedaan. Was best tof.
Zo ver ik weet is er nog steeds een kans dat de mount dropt ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 07:22 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
[..]
Enig idee of de AQ mount (of andere special) nog verkrijgbaar is, heb ik weer wat te doen
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 8 februari 2009 05:47 schreef Ps2K het volgende:
Allereerst fucking respect voor diegenen die AQ40 op lvl60 gedaan hebben
Die zwarte bedoel je dan dus neem ik aan?quote:Op zondag 8 februari 2009 07:22 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
[..]
Enig idee of de AQ mount (of andere special) nog verkrijgbaar is, heb ik weer wat te doen
Of je speelt een Hunter en doet 't gewoon soloquote:Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
onixia stelt ook niks meer voor als je een beetje goede BC items hebt , of northrend greens .
je kan hem met 3-4 man makkelijk in 10 min downen .
1 healer natuurlijk , en de rest maakt geen kont meer uit .
Oh, die low lvl instances zijn er eigenlijk dus alleen maar voor de heroic versie? Aha.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Voor level 80 moet je dan ook niet serieus instances (willen) doen.
Het gaat ook niet om 'serieus instances doen' het gaat om plezier maken..(toch??)quote:Op zondag 8 februari 2009 00:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Voor level 80 moet je dan ook niet serieus instances (willen) doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |