abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65694674
DVD's te koop, nul keer of één keer gezien, dus krasloos en in perfecte staat!
Prijzen zijn slechts richtprijzen. Bieden mag natuurlijk altijd (excl. verzendkosten).
Alle dvd's zijn origineel en met o.a. Nederlandse ondertiteling.

-The Skeleton Key (in seal) 11,50
Thriller
geregisseerd door Iain Softley
met Kate Hudson, Gena Rowlands en Peter Sarsgaard

Verpleegster Caroline (Kate Hudson) verzorgt een oude vrouw en haar zeer zieke man. Ze wonen in een oud herenhuis en ze houden er vreemde gewoonten op na. Wanneer Caroline een loper krijgt van de vrouw des huizes, komt ze er al snel achter dat 1 deur in het huis niet te openen is...

-The Sixth Sense 10,-
Thriller
geregisseerd door M. Night Shyamalan
met Bruce Willis, Haley Joel Osment en Toni Collette

Dr. Malcolm Crowe, een kinderpsycholoog, neemt de taak op zich om een jongetje te genezen dat geesten ziet. Het jongetje, Cole, heeft door z'n gave veel problemen op school en met z'n moeder. Door Cole te helpen hoopt Crowe in het reine te komen met zichzelf, nadat hij in het verleden bij een soortgelijk geval niet voldoende heeft kunnen helpen.

-Underworld 12,-
Actie
geregisseerd door Len Wiseman
met Kate Beckinsale, Scott Speedman en Shane Brolly

Selene, een mooie vampierstrijdster met de kracht van tien mannen, raakt betrokken bij een oorlog tussen de rassen van vampieren en weerwolven. Ondanks dat ze van plan was om er één te vermoorden wordt Selene verliefd op een weerwolf.

-Gladiator - 2 disk 15,-
Actie
geregisseerd door Ridley Scott
met Russell Crowe, Joaquin Phoenix en Oliver Reed

De Romeinse generaal Maximus wordt ter dood veroordeeld door Commodus, de boosaardige troonopvolger van Marcus Aurelius. Maximus kan op het nippertje ontsnappen, maar zijn vrouw en zoon worden bruut vermoord. Als hij uitgeput hun zielloze lichamen heeft begraven, wordt hij gevonden door slavenhandelaren die hem doorverkopen aan de gladiatorenmeester Proximo. Proximo weet Maximus aan het vechten te krijgen in het Colosseum als gladiator, en al snel begint Maximus te beseffen dat dit wellicht de enige kans is om zich te wreken op de keizer.

-White Noise 7,-
Thriller
geregisseerd door Geoffrey Sax
met Michael Keaton, Deborah Kara Unger en Ian McNeice

Het rustige leven van architect Jonathan Rivers (Michael Keaton) verandert op slag door de onverklaarbare dood van zijn vrouw Anna. Een tijd daarna wordt Jonathan benaderd door een man die beweert contact te hebben met de overleden Anna via EVP - Electronic Voice Phenomenon - waarbij de doden via audio en video apparatuur communiceren met de levenden. Jonathan staat eerst nogal sceptisch tegenover dit verhaal maar gelooft al snel dat de boodschappen werkelijk van Anna komen. Zijn speurtocht via de EVP en de bovennatuurlijke berichten openen een deur naar de andere wereld, waardoor iets onaangenaams zijn leven binnendringt.

-The Forgotten 9,-
Thriller
geregisseerd door Joseph Ruben
met Julianne Moore, Alfre Woodard en Gary Sinise

Telly Paretta wordt gekweld door de herinnering aan de dood van haar 9-jarig zoontje Sam. Terwijl ze het verlies en de daaropvolgende vervreemding van haar man Jim probeert te verwerken, krijgt ze van haar psychiater Dr. Munce te horen dat ze aan waanideeën lijdt en dat haar zoontje nooit bestaan heeft. Geschokt probeert ze sporen van Sams bestaan te vinden, maar die lijken wel te zijn uitgewist...

-Joe the King 4,50
Drama
geregisseerd door Frank Whaley
met Peter Anthony Tambakis, Val Kilmer en John Leguizamo

De 14-jarige Joe Henry groeit op in een wereld waarin het moeilijk is om respect te krijgen. Wanneer Joe voortdurend uitgescholden en voor schut gezet wordt door zijn klasgenoten en leraren, ontdekt hij dat hij enkel kan terugvallen op zichzelf. In een wanhopige poging om af te rekenen met zijn brutale vader, zijn vloekende moeder en zijn erg vijandige omgeving, begaat Joe een verschrikkelijke daad waarvan de gevolgen niet te overzien zijn.

-The Right Temptation 4,50
Thriller
geregisseerd door Lyndon Chubbuck
met Kiefer Sutherland, Rebecca De Mornay en Dana Delany

Derien, een ex-agent met nare herinneringen aan haar vroegere werk, is prive-detective. Zij wordt ingehuurd door Anthea, vrouw van de rijke makelaar Michael. Zij moet met hem flirten, om te zien of hij toehapt. Derien krijgt echter een affaire met Michael, en ze stopt met het werk voor Anthea. Dan wordt Derien 's-avonds laat gebeld door Anthea, die helemaal overstuur is, en ze gaat naar hun huis. Ze begint zich te realiseren dat ze misschien in de val is gebracht door de twee.

-The Room Upstairs 4,50
Drama
geregisseerd door Stuart Margolin
met Sarah Jessica Parker, Stockard Channing en Sam Waterston

Leah Lazenby is een lerares uit Boston die samenwerkt met Mrs. Sanders, de directrice van een opvanghuis voor moeilijk opvoedbare kinderen. Terwijl ze geestelijk gehandicapte en moeilijk opvoedbare kinderen leert lezen en schrijven vervreemdt ze van haar privé leven. Dit verandert echter als ze besluit haar ouderlijk huis als pension te gebruiken en de kamers te verhuren aan mensen met een alternatieve levenswijze. Het kamertje boven is voor een cellist die haar enige toevlucht lijkt te worden in crisistijden.

-No one can hear You 4,50
Thriller
geregisseerd door John Laing
met Kelly McGillis, Jaime Passier-Armstrong en Barry Corbin

Een vreedzaam dorpje wordt opgeschrikt door de brute moord op een familie. Radiojournaliste Trish, die de slachtoffers kende, heeft weinig vertrouwen in de lokale sheriff en gaat zelf op onderzoek uit. De sheriff denkt in een verdronken zwerver de moordenaar gevonden te hebben, totdat er nog een familie wordt vermoord.

-What Matters Most 4,50
Drama
geregisseerd door Jane Cusumano
met Chad Allen, Marshall R. Teague en Polly Cole

Op de middelbare school verandert de vriendschap tussen Heather en Lucas in een liefdesrelatie. Dit tot groot ongenoegen van Lucas' vader, de rijkste man van de stad. Hij heeft hele andere aspiraties voor zijn zoon en hij verbiedt Lucas nog langer met Heather om te gaan. Maar deze weerstand bevestigt juist de diepe gevoelens die zij voor elkaar hebben. Dan hoort Lucas dat Heather zwanger is. Hij is dolblij en wil met haar trouwen. Aan hun geluk komt abrupt een eind als Lucas tijdens een sportwedstrijd zwaar gewond raakt. In coma wordt hij naar het ziekenhuis gebracht waar hij uiteindelijk meer dan een jaar zal blijven. Als Lucas eindelijk naar huis terugkeert, breekt de moeilijkste periode in zijn leven aan, vol frustrerende herinneringen. Zijn kind wordt niet door zijn ouders erkend en hij zal zich voegen naar de wens van zijn vader: trouwen met het juiste meisje. Geconfronteerd met oude en nieuwe problemen moet Lucas een antwoord zien te vinden op de vraag wat er het meest toe doet in zijn leven.

[ Bericht 2% gewijzigd door NanKing op 23-03-2009 18:53:45 ]
pi_65701155
White noise was 1,50 bij de Blokker.
Sappig !!
pi_65703895
Als je geen interesse hebt...
pi_65703954
hmm, no offense maar die prijzen liggen inderdaad nogal aan de hoge kant. De meeste kan je in de winkel goedkoper krijgen.
pi_65704723
sixth sense ligt ook bij FRS in de 5 eurobak. 2 euro inc geboden.
Lambo of Rekt
pi_65705178
Underworld 12 euro?? Die is nieuw 2/3 euro bij de FreeRecordShop
pi_65705259
Lezen popjes.
Prijzen zijn slechts richtprijzen. Bieden mag natuurlijk altijd.
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:19:48 #8
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_65705293
--- Laat maar ---
Qui habet aures audiendi audiat
pi_65706394
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:18 schreef NanKing het volgende:
Lezen popjes.
Prijzen zijn slechts richtprijzen. Bieden mag natuurlijk altijd.

Daarom bied ik ook, maar het is op zn minst merkwaardig. Ik ga toch ook geen audi A4 aanbieden voor anderhalf keer de nieuwprijs?
Lambo of Rekt
pi_65709934
De prijzen zijn samengesteld door online winkels te bezoeken.
Ik kan dus niet weten of er iets in een "eurobak" ligt bij een fysieke winkel.
Vandaar dat men altijd mag bieden (excl verzendkosten). Verder graag niet reageren als je geen interesse hebt.
pi_65786456
Maar die wilde ik nog allemaal met jou kijken!
pi_65798077
Ik heb van de besten de special editions 2x4
pi_65801141
20 excl
pi_65810309
Voor alles?
pi_65945532
doe mij silwood svp 5¤ incl opsturen? mvg parapono
pi_65956474
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
Voor alles?
Inderdaad, voor alles !!

Je items zullen mij welliswaar een paar uur kijkplezier geven maar voegen verder niet veel waarde aan mijn collectie toe.

Al met al 20 Euro voor een paar uur entertainment wil ik best betalen.
pi_65983314
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef parapono het volgende:
doe mij silwood svp 5¤ incl opsturen? mvg parapono
Bedankt voor je bod
Wat zou je excl verzendkosten willen bieden? Dat is overzichterlijker.
pi_66372739
Gaan we nog zaken doen, of w8 je nog tot koninginnendag of je er nog een paar kwijt kunt op de vrijmarkt?
pi_66391075
Voor 20 euro doe ik ze niet weg. Dat vind ik helaas te weinig.
pi_66395563
wat is jouw idee dan, bij verkoop in 1 keer?
pi_66408220
Ik heb nooit beweerd dat ik ze in één pakket wilde verkopen.
pi_66408704
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:19 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat ik ze in één pakket wilde verkopen.
Dit is de eerste keer dat ik iemand zie die ze liever los verkoopt Verder zijn je richtprijzen belachelijk.
pi_66411860
Silkwood jij vraagt 4,50¤ ex
Ik bied je 5¤ incl nu overzichtelijker: 5¤ - 2 postzegels = 4¤ en nog wat. mvg parapono
pi_66412883
25
Lambo of Rekt
pi_66417025
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:00 schreef parapono het volgende:
Silkwood jij vraagt 4,50¤ ex
Ik bied je 5¤ incl nu overzichtelijker: 5¤ - 2 postzegels = 4¤ en nog wat. mvg parapono
Okay.
Ik PM je even.
pi_66443521
Geld is onderweg! Mvg parapono
pi_66511681
Parapono, het geld is ontvangen
Stuur je je adresgegevens via PM of email?
pi_66538225
Parapono....?
pi_66598745
Okay, Silkwood is verkocht
pi_66770452
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Loontjah het volgende:
White noise was 1,50 bij de Blokker.
Is dan ook een van de slechtste films ooit

Nette OP
No Guts, No Glory
pi_67021702
18 excl
pi_67026387
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef diamant het volgende:
18 excl
Er was al 25 excl geboden.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 17:32:56 #33
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_67044372
Haha wil jij die dvd met winst door verkopen ofzo
pi_67045400
Nee hoor
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:12:37 #35
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_67132366
¤5 incl voor butterfly effect.
pi_67135845
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:12 schreef Sala-adin het volgende:
¤5 incl voor butterfly effect.
5 euro excl?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:56:20 #37
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_67141562
Neuh
pi_67162281
Ik PM je even
pi_67332558
kick
pi_67332622
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:20 schreef nuget het volgende:

Nette OP
Daar betaal je ook voor, in dit topic.
Lambo of Rekt
pi_67332659
Flauw.
pi_67332795
Nog over:
-The Skeleton Key (in seal)
-The Sixth Sense
-Underworld
-Gladiator - 2 disk
-White Noise
-The Forgotten
-Joe the King
-The Right Temptation
-The Room Upstairs
-No one can hear You
-What Matters Most
pi_67387597
Lekker op de bank een dvdtje kijken op een druilerige dag?
Pak je kans
pi_67424201
Kick
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:42:46 #45
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_67444971
Ik heb mijn dvd nog steeds niet binnen...
pi_67445202
Vind ik heel erg vreemd, want ik heb (zoals ik je eerder heb gePM'd) deze samen met het pakketje van El Chicka (makeup topic) op de bus gedaan. Je had 'm dus al láng moeten hebben!
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:51:15 #47
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_67445309
Ik geloof heel graag dat je hem hebt verstuurd maar kan je naar postkantoor gaan en navraag doen?
pi_67462772
Je hebt PM. Ik heb navraag gedaan.
pi_67526498
Nog over:
-The Skeleton Key (in seal)
-The Sixth Sense
-Underworld
-Gladiator - 2 disk
-White Noise
-The Forgotten
-Joe the King
-The Right Temptation