Ja, was gister bij de DWDDquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Whehehe wil zon mafkees op tv tijdens zijn optreden heel stoer op zijn knien naar de camera schuiven![]()
![]()
Knalt die er vol op
Volgens mij is dat Bruce Springsteen
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Ja was krentenbol. weg komt ze natuurlijk weer terug omdat der naam in de TT staat.
Gezwelligquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Ja was krentenbol. weg komt ze natuurlijk weer terug omdat der naam in de TT staat.
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
Kb post niet meer omdat IQM er niet meer is dus dan kunnen ze niet meer inteelt doen in de SC.
Ja, was tijdens die finale.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Was dat tijdens de superbowl finale? Want ik zie dat optreden nu op NASN
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?
Uit jou en NB.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?
quote:
Jij wel. We zijn toch al de helft kwijtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik me in dit uiterst hoge kwaliteit topic mengen ?
Ohh oops.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel. We zijn toch al de helft kwijt
True, she's way below my standardsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
I would definatly not hit that, just look at those sharp nose.
Is dat die chinees ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
KB is eigenlijk best wel een lekker ding
Met alle respect hoor, maar die foto is best engquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
KB is eigenlijk best wel een lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |