Ja, was gister bij de DWDDquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Whehehe wil zon mafkees op tv tijdens zijn optreden heel stoer op zijn knien naar de camera schuiven![]()
![]()
Knalt die er vol op
Volgens mij is dat Bruce Springsteen
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Ja was krentenbol. weg komt ze natuurlijk weer terug omdat der naam in de TT staat.
Gezwelligquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Ja was krentenbol. weg komt ze natuurlijk weer terug omdat der naam in de TT staat.
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
Kb post niet meer omdat IQM er niet meer is dus dan kunnen ze niet meer inteelt doen in de SC.
Ja, was tijdens die finale.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Was dat tijdens de superbowl finale? Want ik zie dat optreden nu op NASN
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?
Uit jou en NB.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?
quote:
Jij wel. We zijn toch al de helft kwijtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik me in dit uiterst hoge kwaliteit topic mengen ?
Ohh oops.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel. We zijn toch al de helft kwijt
True, she's way below my standardsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
I would definatly not hit that, just look at those sharp nose.
Is dat die chinees ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
KB is eigenlijk best wel een lekker ding
Met alle respect hoor, maar die foto is best engquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
KB is eigenlijk best wel een lekker ding
Oh, ik zou d'r wel doen. Ze doet me denken aan m'n ex.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
I would definatly not hit that, just look at those sharp nose.
Het is net Morticia Adams.quote:
Afhaalchinees.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke chinees? En wie ben jij eigenlijk?
Waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar die foto is best eng
Edwinussquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nummel zevenendeltig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hahah nu je het zegt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is net Morticia Adams.![]()
No offence btw.
Een mail van 3 kantjes? Riiight. Weet niet hoe jij jouw mail leestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En verder? Ik wil een complete voorstelmail van 3 kantjes.
Ik mag weer mensen afkrakenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is net Morticia Adams.![]()
No offence btw.
Veul spaties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een mail van 3 kantjes? Riiight. Weet niet hoe jij jouw mail leest
Omdatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En verder? Ik wil een complete voorstelmail van 3 kantjes.
Misschien komt het omdat het een zwart/wit foto is. Ik denk dat ze er op een kleurenfoto nog leuker uit zietquote:
Per A4-tje dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een mail van 3 kantjes? Riiight. Weet niet hoe jij jouw mail leest
Komt door zwart wit en donkere ogen. Het zou zo gebruikt kunnen worden als cover van een horrorfilm.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar die foto is best eng
Ja, dat bedoelde ik dus te zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt door zwart wit en donkere ogen. Het zou zo gebruikt kunnen worden als cover van een horrorfilm.Niet lullig bedoeld natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat het een zwart/wit foto is. Ik denk dat ze er op een kleurenfoto nog leuker uit ziet
Jij print je mailtjes uit?quote:
Ben al begonnen met schrijven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt geen idee vriend, ik kan jouw Fok! carriere maken of breken
See page 1, biatch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt door zwart wit en donkere ogen. Het zou zo gebruikt kunnen worden als cover van een horrorfilm.Niet lullig bedoeld natuurlijk.
Dat kan niet, want het is een foto van haar hoofd.quote:
Ik zit op page 1, beyotch!quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik op page plus, voor zachte billetjes.
Ik dacht op een enorme zwarte buttplugquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik op page plus, voor zachte billetjes.
Jij weet niet wat mooi is, sukkelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
Leuk enzo, maar ik vind dr gewoon eng
QFT.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
anorexia_SC FTWquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Edwinnusss is een dikke zeug, opdonderen, ga naar het slank worden SC, kstttt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mooi is, sukkel
Ook in die kleurenfoto?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
Die doet het dus niet bij mij, zie alleen een kruisjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook in die kleurenfoto?Ik vind dat altijd wel gaaf zo met die donkere ogen en diep zwart haar.
Daarom vind ik sommige goth en emo meisjes ook ontzettend lekker
Ik geef toe, deze momenten zijn zeldzaam. Maar ik ben het helemaal met Bobby_B eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook in die kleurenfoto?Ik vind dat altijd wel gaaf zo met die donkere ogen en diep zwart haar.
Dat heb ik dus ook. Zwart haar is super mooi.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Faalhaasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die doet het dus niet bij mij, zie alleen een kruisje
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Zwart haar is super mooi.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geef toe, deze momenten zijn zeldzaam. Maar ik ben het helemaal met Bobby_B eens
Alle afbeeldingen in het fotoboek doen het nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FaalhaasBekijk d'r fobo dan gewoon.
Mwa. Nee.quote:
Is dat een bij die niet kan vliegen maar onder de grond leeft?quote:
Je hebt je FB abo niet betaaldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alle afbeeldingen in het fotoboek doen het niet
Wat lul jij nou weer voor poepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt je FB abo niet betaaldSloeber
Quoted For Truthquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jajajaja, vertel nou maar wat het betekendIets dergelijks als GMTA dacht ik
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alle afbeeldingen in het fotoboek doen het niet
Beetje vergezocht voorbeeld, maar het is wel duidelijk nuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Quoted For Truth
Voorbeeld, iemand zegt NG IS KANKERSTOER
dan zegt iedereen QFT
quote:
DDIOA!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beetje vergezocht voorbeeld, maar het is wel duidelijk nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |