Ja, was gister bij de DWDDquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Whehehe wil zon mafkees op tv tijdens zijn optreden heel stoer op zijn knien naar de camera schuiven![]()
![]()
Knalt die er vol op
Volgens mij is dat Bruce Springsteen
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Ja was krentenbol. weg komt ze natuurlijk weer terug omdat der naam in de TT staat.
Gezwelligquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
Ja was krentenbol. weg komt ze natuurlijk weer terug omdat der naam in de TT staat.
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
Kb post niet meer omdat IQM er niet meer is dus dan kunnen ze niet meer inteelt doen in de SC.
Ja, was tijdens die finale.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Was dat tijdens de superbowl finale? Want ik zie dat optreden nu op NASN
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?
Uit jou en NB.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit wie bestaat jouw inteelt clubje-mensen-met-lelijke-gezichten dan?
quote:
Jij wel. We zijn toch al de helft kwijtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik me in dit uiterst hoge kwaliteit topic mengen ?
Ohh oops.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel. We zijn toch al de helft kwijt
True, she's way below my standardsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
I would definatly not hit that, just look at those sharp nose.
Is dat die chinees ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
KB is eigenlijk best wel een lekker ding
Met alle respect hoor, maar die foto is best engquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
KB is eigenlijk best wel een lekker ding
Oh, ik zou d'r wel doen. Ze doet me denken aan m'n ex.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
I would definatly not hit that, just look at those sharp nose.
Het is net Morticia Adams.quote:
Afhaalchinees.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke chinees? En wie ben jij eigenlijk?
Waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar die foto is best eng
Edwinussquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nummel zevenendeltig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hahah nu je het zegt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is net Morticia Adams.![]()
No offence btw.
Een mail van 3 kantjes? Riiight. Weet niet hoe jij jouw mail leestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En verder? Ik wil een complete voorstelmail van 3 kantjes.
Ik mag weer mensen afkrakenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is net Morticia Adams.![]()
No offence btw.
Veul spaties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een mail van 3 kantjes? Riiight. Weet niet hoe jij jouw mail leest
Omdatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En verder? Ik wil een complete voorstelmail van 3 kantjes.
Misschien komt het omdat het een zwart/wit foto is. Ik denk dat ze er op een kleurenfoto nog leuker uit zietquote:
Per A4-tje dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een mail van 3 kantjes? Riiight. Weet niet hoe jij jouw mail leest
Komt door zwart wit en donkere ogen. Het zou zo gebruikt kunnen worden als cover van een horrorfilm.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar die foto is best eng
Ja, dat bedoelde ik dus te zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt door zwart wit en donkere ogen. Het zou zo gebruikt kunnen worden als cover van een horrorfilm.Niet lullig bedoeld natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat het een zwart/wit foto is. Ik denk dat ze er op een kleurenfoto nog leuker uit ziet
Jij print je mailtjes uit?quote:
Ben al begonnen met schrijven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt geen idee vriend, ik kan jouw Fok! carriere maken of breken
See page 1, biatch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt door zwart wit en donkere ogen. Het zou zo gebruikt kunnen worden als cover van een horrorfilm.Niet lullig bedoeld natuurlijk.
Dat kan niet, want het is een foto van haar hoofd.quote:
Ik zit op page 1, beyotch!quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik op page plus, voor zachte billetjes.
Ik dacht op een enorme zwarte buttplugquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik op page plus, voor zachte billetjes.
Jij weet niet wat mooi is, sukkelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
Leuk enzo, maar ik vind dr gewoon eng
QFT.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
anorexia_SC FTWquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Edwinnusss is een dikke zeug, opdonderen, ga naar het slank worden SC, kstttt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mooi is, sukkel
Ook in die kleurenfoto?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
Die doet het dus niet bij mij, zie alleen een kruisjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook in die kleurenfoto?Ik vind dat altijd wel gaaf zo met die donkere ogen en diep zwart haar.
Daarom vind ik sommige goth en emo meisjes ook ontzettend lekker
Ik geef toe, deze momenten zijn zeldzaam. Maar ik ben het helemaal met Bobby_B eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook in die kleurenfoto?Ik vind dat altijd wel gaaf zo met die donkere ogen en diep zwart haar.
Dat heb ik dus ook. Zwart haar is super mooi.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Faalhaasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die doet het dus niet bij mij, zie alleen een kruisje
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Zwart haar is super mooi.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geef toe, deze momenten zijn zeldzaam. Maar ik ben het helemaal met Bobby_B eens
Alle afbeeldingen in het fotoboek doen het nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FaalhaasBekijk d'r fobo dan gewoon.
Mwa. Nee.quote:
Is dat een bij die niet kan vliegen maar onder de grond leeft?quote:
Je hebt je FB abo niet betaaldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alle afbeeldingen in het fotoboek doen het niet
Wat lul jij nou weer voor poepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt je FB abo niet betaaldSloeber
Quoted For Truthquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jajajaja, vertel nou maar wat het betekendIets dergelijks als GMTA dacht ik
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alle afbeeldingen in het fotoboek doen het niet
Beetje vergezocht voorbeeld, maar het is wel duidelijk nuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Quoted For Truth
Voorbeeld, iemand zegt NG IS KANKERSTOER
dan zegt iedereen QFT
quote:
DDIOA!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beetje vergezocht voorbeeld, maar het is wel duidelijk nu
Waarom zoek je dat soort afkortingen niet gewoon op?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beetje vergezocht voorbeeld, maar het is wel duidelijk nu
MySpacequote:
Ja, waar dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zoek je dat soort afkortingen niet gewoon op?![]()
[..]
MySpace
Helemaal niet, dat betekent 'Dat dacht ik ook al'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja dag, jullie zitten nu allemaal afkortingen te verzinnen om mij te neppen
Mafketel, wat doe je hier nog? GTFO!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
Vertel eens wat meer over je, ik weet bijna niks over je
www.myspace.comquote:
Ja, dagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat betekent 'Dat dacht ik ook al'
dagdagquote:
http://www.hh.nlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daar staan al die afkortingen?
Jongen, beetje stoer praten over internet, pussy jij kkjongquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mafketel, wat doe je hier nog? GTFO!
Nee, die kun je vinden op google. Dacht dat he vroeg waar je myspace kon vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daar staan al die afkortingen?
Donkerbruin.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
FAS, heb jij ook zwart haar en donkere ogen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongen, beetje stoer praten over internet, pussy jij kkjong
Ja, dat kan ik zelf ook wel verzinnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die kun je vinden op google. Dacht dat he vroeg waar je myspace kon vinden.
Dan post ik die homo-erotische foto's van jou.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan post ik die homo-erotische foto's van jou.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan post ik die homo-erotische foto's van jou.
Post eens een foto van jezelf, dekhengst.quote:
Ik heb geen foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf, dekhengst.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf, dekhengst.
Je loopt nu al voor lul, hoe moet dat dan als je ook nog eens een oasis trui aan gaat doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga morgen een Oasis trui kopen, hihi.
quote:
Verkapte "wil je met me neuken" postquote:
Dan wil ik een foto van je maken terwijl er een hete boy aan je tepels likt.quote:
Maar in dat geval mag je die foto's voor jezelf houden en hoeven wij die niet te zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wil ik een foto van je maken terwijl er een hete boy aan je tepels likt.
Ach het komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
En dan ook nog eens snel ninja-editten. Gelukkig ben ik sneller dan jouw schaduw
Er is maar één hete boy bij aanwezig en dat ben ik, dus wat jij wilt dat kan niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wil ik een foto van je maken terwijl er een hete boy aan je tepels likt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Die oefen ik nu, ben al een uur bezig op de intro
Pas voor het eerst dat ik serieus op een gitaar speel
Zo'n FOK! Userfoto's [Sexy & Gewaagd] KLB SC editiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien moeten we foto's van elkaar gaan maken
Jongen, doe maar niet zo stoer via internet, ik heb een iptraceerder hier hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je loopt nu al voor lul, hoe moet dat dan als je ook nog eens een oasis trui aan gaat doen?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo'n FOK! Userfoto's [Sexy & Gewaagd] KLB SC editie
Nou nou nou, waar woon ik dan? En wanneer kom je dan? Dan zorg ik dat er pilsjes zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongen, doe maar niet zo stoer via internet, ik heb een iptraceerder hier hoor.
Lijkt me wel tof, een beetje zuipen met jouquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou nou nou, waar woon ik dan? En wanneer kom je dan? Dan zorg ik dat er pilsjes zijn.
Ik heb niet eens een voortuin, en als hij dat oerwoud wat ik achtertuin noem plat stampt dan ben ik hem alleen maar dankbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:20 schreef Florian_ het volgende:
Kijk uit hoor jitzzzze, hij weet waar je huis woont
Krijg je zo'n woeste oasisfan bij je huis die de tulpen in je voortuintje komt platstampen
Is moeilijk joh, helemaal als je nog helemaal geen gitaar kan spelenquote:
Die met die geitenwollen Oasis trui toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
hé jitzee als je NG wil zien, hij staat in mmijn fobo
Nee, met mijn dikke Stone Island truiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die met die geitenwollen Oasis trui toch?
American football kijken enzo. Hele week geen fuck te doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij moet wel een mooi leven hebben.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, met mijn dikke Stone Island trui![]()
[ afbeelding ]
Dit ben ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
weheh, tokkiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een voortuin, en als hij dat oerwoud wat ik achtertuin noem plat stampt dan ben ik hem alleen maar dankbaar
MY EYES, AAAAAAAAAAAAARGHHH.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
Lezen, sukkel. Er staat toch dat ik geen voortuin heb? En als je een beetje opgelet hebt, weet je dat ik een lease auto heb, en die heb ik niet zo lang dat ze gaan roesten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weheh, tokkie
Er staat zeker een verroeste auto in de voortuin.
HOUD JE GROTE SMOEL DICHT TEGEN MIJ!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lezen, sukkel. Er staat toch dat ik geen voortuin heb? En als je een beetje opgelet hebt, weet je dat ik een lease auto heb, en die heb ik niet zo lang dat ze gaan roesten.
Ook mij niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
Krentenbol mag jullie niet, en IQM wil niet bij mij in de buurt zijn en vindt de SC uitgestorven.
Wieso meinst duquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
Krentenbol mag jullie niet, en IQM wil niet bij mij in de buurt zijn en vindt de SC uitgestorven.
Ah gut, wakker liggen kan ik er niet van.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
Mooie blouse.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je hierkomen, lelijke blaagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HOUD JE GROTE SMOEL DICHT TEGEN MIJ!
Trouwens, mij serieus nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lezen, sukkel. Er staat toch dat ik geen voortuin heb? En als je een beetje opgelet hebt, weet je dat ik een lease auto heb, en die heb ik niet zo lang dat ze gaan roesten.
Joahquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooie blouse.
Oh dat heet natuurlijk overhemd voor mannen.![]()
![]()
Ik wil je wel serieus nemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trouwens, mij serieus nemen_!
Ja, dat is al een eervolle vermelding in het darwin awards topicquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trouwens, mij serieus nemen_!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah gut, wakker liggen kan ik er niet van.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, vandaag op school had ook iedereen weer een hekel aan me. Er was geen leraar en toen ging ik vertellen hoe ik gisteravond afgetrokken had en dat er mennus veel zaad uit kwam. Niemand wilde het horen :/
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, vandaag op school had ook iedereen weer een hekel aan me. Er was geen leraar en toen ging ik vertellen hoe ik gisteravond afgetrokken had en dat er mennus veel zaad uit kwam. Niemand wilde het horen :/
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou Tea kenkar hard doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanochtend ook ''Ja, René wat ga je doen als je thuis bent'' Ja, FOK!ken en aftrekken, jij?
Oh, dacht van iets andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.Daar had je foto's van moeten nemen. Van de reacties van die mensen dan he.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ookMaar daar heb ik al foto's van
weheh nee
What then?quote:
Nee.quote:
Zie je pmquote:
Je zei dat je aan 't werk ging. Waarmee dan?quote:
Met mijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei dat je aan 't werk ging. Waarmee dan?
Een praktische opdracht over watervervuiling.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei dat je aan 't werk ging. Waarmee dan?
Ga je nog naar Ajax vanavond?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
American football kijken enzo. Hele week geen fuck te doen
Waarom posten jullie dan beide nog?quote:
Omdat ik jullie aan het pownen ben, terwijl BT aan mijn piem0l zuigtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom posten jullie dan beide nog?
wat is daarmee?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
statistieken
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 22339 (gemiddeld 10 per dag)
Oh dat klinkt interessant.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een praktische opdracht over watervervuiling.
linkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niets
Je moet echt mn homepage bekijken
Anders stadion slopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, hopen dat het beter is als tegen H'veen.
Lesbians.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Stiekem vind ik vrouwenfilms leuk.
Kankernummer2quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef reetveter het volgende:
Licht van delaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaser
Meisje ik zie je staan, en ik zie je gaan, in het licht van de laaaaserrrrrquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker heeft de telefoon opgenomen en is er voor gaan zitten om een telefonische test te gaan doen
Ok.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meisje ik zie je staan, en ik zie je gaan, in het licht van de laaaaserrrrr
Partysquad - licht van de laser
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef reetveter het volgende:
Oh, ik kom er net achter dat we volgens BP een gezin met 12 kinderen hebben.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef reetveter het volgende:
"Ja, ik ben 16, en ik heb een tweelingbroer ja, ja die doet HBO, die is 17"
tsjah dan kon je sommige chicks behouden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders ik welDan wist ik het echt wel
![]()
![]()
Gecondoleerd met je ongeboren broertje/zusje dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef reetveter het volgende:
En men pa komt uit NoorwegenNoorsbloed is mijn pa
![]()
Wonderwall. Een ander nummer kennen ze bij 538 niet natuurlijk.quote:
Ja, en sterkte met je moeder die in coma ligt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je ongeboren broertje/zusje dan.
Nee hoor.quote:
Goh, verrassendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wonderwall. Een ander nummer kennen ze bij 538 niet natuurlijk.
hoaxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik leer vrijwillig.
Zo interessant vind ik het.
Heu die hoorde ik ook net in de autoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wonderwall. Een ander nummer kennen ze bij 538 niet natuurlijk.
anti VMBOquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heu die hoorde ik ook net in de auto
Moest weer een pakketje bezorgen op een vmbo schoolEn raad eens: ER WAS GEEN ENKELE LEERLING
![]()
en jij was er ook nooit ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het zelf vroegah ook gedaan
tsjah dat kan, nooit daarna havo gedaan ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel. Ik voelde me er dan ook niet echt thuis
Jawel, doe nu hbo en komend schooljaar naar de uniquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
tsjah dat kan, nooit daarna havo gedaan ofzo?
die gast is 11 ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHA, wat ik nu lees in de veronica magazine
Interview met Jordy van Loon
''Is seks onderschat of overschat?''
Jordy van Loon ''Seks is lekker en belangrijk''_!
Als zelfs HIJ seks kan krijgen doet Broekpaling wel iets héél erg foutquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
wat studeer je nu op de hbo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel, doe nu hbo en komend schooljaar naar de uni
Wtf.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
hmmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Marketing, momenteel bezig met afstudeerstage, daarna heb ik m'n bachelor
Hoe laat was dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moest weer een pakketje bezorgen op een vmbo schoolEn raad eens: ER WAS GEEN ENKELE LEERLING
![]()
Maar hij heeft wel eerder een meisje gevoeldtdtdt dan jijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Dat kind is net uit de pampers.
Ik doe Marketing op MBOquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Marketing, momenteel bezig met afstudeerstage, daarna heb ik m'n bachelor
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel eerder een meisje gevoeldtdtdt dan jij![]()
Bwoh ik heb niet specifiek marketing he, ook nog andere vakken zoals recht etc. Maar het is niet heel erg moeilijk ofzo. Wel tof eerlijk gezegd. In het begin vond ik het maar matig, maar na een tijdje raakte ik er steeds meer in geinteresseerd.Ik zit er aan te denken om misschien ooit nog een master marketing te doen. Welke boeken gebruik je op het mbo? Ook nima-a en nima-b etc?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe Marketing op MBO![]()
Hoe is het op HBO, marketing?
Het is half 5.. Bij mij op school is het dan ook uitgestorvenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
't is een schandequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is half 5.. Bij mij op school is het dan ook uitgestorven!
Weet niet, ik heb nog geen boeken besteldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh ik heb niet specifiek marketing he, ook nog andere vakken zoals recht etc. Maar het is niet heel erg moeilijk ofzo. Wel tof eerlijk gezegd. In het begin vond ik het maar matig, maar na een tijdje raakte ik er steeds meer in geinteresseerd.Ik zit er aan te denken om misschien ooit nog een master marketing te doen. Welke boeken gebruik je op het mbo? Ook nima-a en nima-b etc?
VMBOers moeten ook is gymmen, daardoor vechten ze met de politiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
't is een schande
En maar zeuren over die 1040 uren norm die snotneuzen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als zelfs HIJ seks kan krijgen doet Broekpaling wel iets héél erg fout
Ik dacht dat je al met die opleiding bezig was?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb nog geen boeken besteld
watquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
Heroinjunk Gepost op 09-01-2009 om 19:16 Stupid shiny Volvo owner.
quote:
Op 09-01-2009 09:59 schreef Muisknop
Oeps, ik was in slaap gevallen!
En nog plannen voor vanavond.
Wtf, m'n ex stelt de hele tijd in dat niemand op dit fobo meer kan reageren
NG![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |