abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68206703
vanochtend naar orthopeed geweest. hij kan echt niks meer voor mij doen dan alleen die operatie. en hij heeft ook weer nadrukkelijk verteld dat er een kans aanwezig is dat het mislukt. dat wil ik nu echt niet horen *kop in zand steekt* het moet gewoon goed gaan.
15 mei is trouwens zo goed als definitief. meneer gaat voor de tijd nog een week op vakantie dus eerder kon echt niet . wel paar dagen eerder maar dat werd ook al heel krap. laat mij die paar dagen dan ook maar wachten.

vrijdag voor gesprek naar het uwv voor laptop met spraakherkenning en wajong uitkering. hopelijk schiet het wat op met de laptop want heb paar dagen voor operatie mijn theorie-examen van school . en anders hoop ik echt dat school ziet dat het schrijven überlangzaam gaat en ik daarom wel extra tijd mag.

kan iemand trouwens de OP aanpassen?

miss-piggy: sind eind 2007 herhaaldelijk last van (sub)luxaties. Sinds januari 2009 is het helemaal mis. Blijkt een scheurtje in het labrum te zitten (labrum laesie). miss-piggy heeft 15 mei een kijkoperatie om dit te herstellen (bankart repair).
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2009 @ 17:26:27 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68208826
miss-piggy, ik zou dat schrijven nu vast aankaarten op school. Stel dat het niet lukt met je laptop, dan kun je het maar beter alvast gemeld hebben. Ik kan me zo voorstellen dat het voor je school niet handig is als ze zoiets pas op het laatste moment horen. En als je moet werken met spraakherkenning zul je misschien ook een aparte plek moeten hebben om anderen niet te storen.

En die operatie gaat gewoon helpen hoor kop, zand en zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68211868
met spraakherkenning moet ik zeker in apparte ruimte, ik ga de toets niet voor anderen maken om de antwoorden hardop voor te zeggen
pi_68218231
ik heb die software zelf aangeschaft en staat op de computer vanwege studie en schouder.
als student zijnde kun je deze zeer goedkoop aanschaffen
succes met je operatie gaat goed komen
pi_68598164
Sterft dit topic een langzame dood?
Alle schouders weer gerepareerd en geen klachten meer?
Dat is toch bijna te mooi om waar te zijn. Of zijn we het klagen allemaal zat?
ook te mooi om waar te zijn misschien. Hier gaat alles nog steeds geweldig goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 mei 2009 @ 20:19:51 #256
13151 crew  Rewimo
pi_68599764
Hier gaat het gelukkig goed

Nu maandag horen wat ze met mijn pols gaan doen. En òf ze iets gaan doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 3 mei 2009 @ 21:50:42 #257
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_68635914
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:41 schreef macrony het volgende:
Sterft dit topic een langzame dood?
Alle schouders weer gerepareerd en geen klachten meer?
Dat is toch bijna te mooi om waar te zijn. Of zijn we het klagen allemaal zat?
ook te mooi om waar te zijn misschien. Hier gaat alles nog steeds geweldig goed.
hihi, Ja het zal wel erge goed gaan met velen hierro of ze hebben er zoveel last van dat ze niet meer achter de pc kunnen zitten

Met mij gaat het trouwens nog steeds erg goed, wel heb ik nog af en toe last als ik iets te veel of te onverwachte dingen heb gedaan. Maar verder mag ik niet klagen.
pi_68660324
hier niks minder klachten hoor. zelfs erger nu mijn sleutelbeen nog meer luxt dan mijn schouder

over 11 dagen is hopelijk de operatie
pi_68662358
Ik ben vandaag op controle geweest. Ze klooien daar wat af met mijn dossier na 50 min later dan gepland aan de beurt te zijn dan de eigenlijke tijd. Kreeg ik een verkeerde dokter hij heeft jouw operatie ook uitgevoerd. Nee hoor zei ik. Jawel zei die assitente 3-4-08 nee hoor zei ik 20-02-2009 ow zei ze. Ik ga het nakijken 15min later kwam idd de arts die mij geopereerd had. Alles ziet er goed uit. mijn schouder is niet meer instabiel. Ik mag nu krachtoefeningen gaan doen. Over 3maanden weer terug. Mijn linkerschouder is nog wel instabiel maar een operatie kan maar is nu niet noodzakelijk. Ik heb nog wel pijn maar alles is goed te handelen.

@miss-piggy het aftellen is begonnen succes met de wachttijd nog.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:48:59 #260
151762 flashermx
pi_68668578
succes!! miss-piggy, hopen dat jhet na de operatie net zo goed als mij mij gaat
pi_68823703
vandaag heeft het ziekenhuis gebeld, de operatiedatum is definitief!

volgende week vrijdag mag ik mij om 07.00 uur melden, ben als eerste aan de beurt

en nu wil ik niet meer

kan iemand trouwens vertellen hoe het daarna met aankleden gaat? daar zie ik best wel tegenop.
pi_68826129
je krijgt een best heftige operatie of niet? ik ben niet zo goed met die medisch termen, Ik vond dat je heel snel went aan het aankleden met 1 hand, zog voor broeken die je zelf omhoog kunt krijgen en dicht. verder kleding met voorsluiting of wijde kleding van vriend/vader. Ik liet hun wel helpen om mijn shirt weer uit te krijgen gewoon naar voren buigen en over je hoofd laten trekken.

heel veel succes en het komt allemaal goed.
pi_68826337
ik wil wel graag een bh omhebben, dat krijg ik never nooit zelf om kheb al wat sportbroeken ingeslagen zodat ik dat wel zelf omkrijg. van de week maar even naar mijn nicht om wat bovenkleding te halen

arm boven of onder bovenkleding?

opzich niet zo'n heftige operatie geloof ik, gewoon bankart repair, dus het labrum repareren
pi_68826508
ik had mijn arm gewoon door mijn kleding zelfs toen ik mijn schouder geborken had. ik kreeg een bh vrij snel wel een oude zelf aan zelfs met breuk je moet iets als je alleen thuis bent. van voren vastmaken en dan doorschuiven maar meestal vroeg ik ook hulp. Wel zelf aandoen en dan vast laten maken. ik weet hoe het voelt ik had capsulair shift repair maar daar word je ook niet wijzer van
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:09:16 #265
151762 flashermx
pi_68941072
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:30 schreef miss-piggy het volgende:
ik wil wel graag een bh omhebben, dat krijg ik never nooit zelf om kheb al wat sportbroeken ingeslagen zodat ik dat wel zelf omkrijg. van de week maar even naar mijn nicht om wat bovenkleding te halen

arm boven of onder bovenkleding?

opzich niet zo'n heftige operatie geloof ik, gewoon bankart repair, dus het labrum repareren
Ik moest de eerste 2 weken de arm met sling onder mijn kleding dragen dus direct op de huid zeg maar.
En daarna voorzichtig beginnen met t-shirtjes eronder. en dan deed ik daar vaak een vest of trui over aan.
pi_69118661
Ik heb zelf een topic geopend, maar de link van dit topic van Rewimo gekregen.

Ik post mijn openingspost gewoon hier

3 weken geleden ben ik geopereerd aan mijn schouder. Nu heb ik regelmatig steken in het schouderkapsel, en naast de bicep is dat normaal? Iemand ervaring hiermee?
Mijn schouder luxatie is ontstaan door vechtsport en fitnes. Kan ik ooit weer trainen zoals vroeger? Hoe is dat bij anderen gegaan na de operatie, is je schouder weer de oude geworden? Ik kan bijna niet wachten om weer te gaan trainen namelijk.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, en wat ik hier gelezen heb tot zo ver, echt naar voor jullie, sterkte.
pi_69151460
kben vrijdag geopereerd en meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen wat een pokke pijn zeg! geef mij dan maar een luxatie! ben 2 schroeven rijker
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 mei 2009 @ 16:14:55 #268
13151 crew  Rewimo
pi_69154489
Sterkte miss-piggy!
pi_69163757
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef miss-piggy het volgende:
kben vrijdag geopereerd en meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen wat een pokke pijn zeg! geef mij dan maar een luxatie! ben 2 schroeven rijker
Tja, we hebben je nog zo gewaarschuwd.... ....grapje hoor...

Zorg maar dat je genoeg van die pijnstillers neemt en als ze niet goed genoeg werken gewoon betere vragen.

En welkom bij de twee schroeven club, ik heb er ook twee. Of eigenlijk vier trouwens, twee per operatie

Veel sterkte in ieder geval!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 mei 2009 @ 20:43:10 #270
13151 crew  Rewimo
pi_69164325
Ja, inderdaad op tijd je pijnstillers nemen, je bouwt dan een spiegel op in je bloed. En meestal mag er ook nog paracetamol naast slikken.

Ik heb op zich weinig last meer, ik merk alleen dat ik heel snel een spier verrek in het schoudergebied. Morgen maar even aan de peut melden.
pi_69183612
ik heb het geluk dat paracetamol en NSAID's niks doen bij mij en van de opiaten moet ik kotsen

heb trouwens 2 dagen aan de morfinepomp gelegen enige wat hielp en kon het zelf regelen
plexusverdoving werkte overigens ook maar half, gelukkig wel dat deel wat ze gingen opereren! maar moest zowieso daardoor onder algehele narcose (die op mijn keel sloeg en ik hoestend in slaap ben gekukeld)

en het ziekenhuiseten is echt gooooooooooooooooooooor behalve de fruitmoes (die ik binnen halve minuut weer uit heb gekotst, koude kots), cracker met kaas en tomatensla met thousand islands dressing

ben zondag weer thuis gekomen, pijn is nu dragelijk
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:56:20 #272
151762 flashermx
pi_69418844
goed om te horen miss=piggy:)

Verder lijkt het met vele hierro wel goed te gaan met de schouders???

Ik heb in de mei vakantie gegolfd en dat ging redelijk goed moet ik zeggen had de volgenden dag wel klein beetje spierpijn rond de schouder maar verder negens last van
pi_69425243
Gelukkig ben je wel geopereerd miss-piggy vervelend dat het zo'n pijn doet
Met schouder doet het wel redelijk. heb er wel last van met dit weer en nog steeds een verdoofd gevoel maar ik heb niks te klagen kan weer schakelen.
pi_69432018
vandaag controle gehad! orthopeed was tevreden over hoe het is gegaan.
mag nu beginnen met fysio! kheb er zin in! (meer in de zin van, we gaan de goede kant weer op)

wat deden jullie 1e x met fysio?

ik denken dat hechtingen werden verwijdert, blijken het oplosbare te zijn
als ze er eind volgende week nog inzitten mag ik ze eruit plukken
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:58:24 #275
151762 flashermx
pi_69444301
ik kreeg al wel een paar oefeningen mee, het waren hele kleine maar erg effectieve bewegingen( kleine rondjes draaien met mijn arm (voorover gebogen) maar wel alles met beleid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')