Ik denk dat ik de zorg inga ... Maar dan hebben ze een harde dobber aan me want ik scheld ze allemaal verrotquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, sorry, was nog ff aan het multitasken.(printen, met man overleggen over werkuren, kind naar bed, nou je weet wel.
)
Maar wat ik me afvraag: wat wil je wel gaan doen dan? Ik liep nu toch echt tegen het feit aan dat er minder banen komen enzo.

Ja, nou ja, als je die mogelijkheid hebt! Het lijkt mij gevaarlijk. Als ik al merk dat ik met mijn 35 en 6 jaar uit het actieve arbeidsproces al zo veel hindernissen vind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de zorg inga ... Maar dan hebben ze een harde dobber aan me want ik scheld ze allemaal verrot![]()
Buuf ik weet het niet .. Ik weet het niet Ik weet het niet.... Maar wat ik wel weet als ik met een zak geld wegga dan ga ik iets menselijks doen.. Geen IT gedoe, maar broodjes smeren of papier prikken in de berm van de snelweg. Niet denken dusDat hou ik dan een jaar of twee vol en dan moet ik toch wel weer serieus aan de bak want het geld is dan echt op

Inderdaad.. Uit het hart gegrepen Buuf.. Alle jaren stres en gedoe. Klinkt raar maar dat zou echt mooi zijn waar je je hart in kwijt kan Dat is denk ik ook wat ik als overbrugging zeker zou doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, als je die mogelijkheid hebt! Het lijkt mij gevaarlijk. Als ik al merk dat ik met mijn 35 en 6 jaar uit het actieve arbeidsproces al zo veel hindernissen vind.Ik zou het risico niet durven nemen geloof ik.
Ik hoop dat je iets vind . dat is het allermooiste. Zoiets zoek ik ook nog.

Beter.. We missen je nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
De groeten Fok! Ik zap even naar een ander land, waar ze mijn moerstaal niet spreken.![]()

Ciouwwaavvoohhhquote:

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Hey Buuv, gefeliciteerd![]()
Ik las ergens dat je call-girl wordt

Echt hoorquote:

Training denk niet dat ze dat volhoud ... Ze neemt de leidingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoorZe gaat toch in een callcenter werken

Ik heb ooit een keer voor het Nipo gewerkt, was thuiswerk. Ik heb het denk ik niet eens een maand volgehouden. Sowieso is thuiswerk niets voor mij, want daar heb je discipline voor nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoorZe gaat toch in een callcenter werken

Dan mag ze dus lekker de baas spelenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Training denk niet dat ze dat volhoud ... Ze neemt de leiding

Ik zou na één dag als telemusketier al jankend naar huis gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer voor het Nipo gewerkt, was thuiswerk. Ik heb het denk ik niet eens een maand volgehouden. Sowieso is thuiswerk niets voor mij, want daar heb je discipline voor nodig.Daarnaast kon ik niet zo goed tegen de onbeschoftheid van de mensen die je 'moest bellen. En dan hoefde ik niet eens wat te verkopen, gewoon alleen een paar vraagjes stellen.

Buuf is een toppie.. Die kan alles aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag ze dus lekker de baas spelen

Die onbeschofte mensen zijn juist leuk en helemaal als je in de computer dat ze om het uur gebeld moeten wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou na één dag als telemusketier al jankend naar huis gaan![]()
Zo frustrerend al die onbeschofte mensen aan de telefoon, wat ik ook wel weer kan begrijpen, want met de regelmaat van de klok wordt je helemaal gek gebeld.

Heej, en hoe is het met Manu?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die onbeschofte mensen zijn juist leuk en helemaal als je in de computer dat ze om het uur gebeld moeten worden![]()

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Morgen even naar ziekenhuis en donderdag naar fysio![]()
![]()

Bij mij aan de overkant zit een callcenter. Iedere dag om vijf uur sta ik kwijlend voor het raam. Allemaal lekkere wijven en in alle kleuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo frustrerend al die onbeschofte mensen aan de telefoon, wat ik ook wel weer kan begrijpen, want met de regelmaat van de klok wordt je helemaal gek gebeld.

quote:

Straks blijk je allergisch voor Fok te zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]fysio is voor m'n schouder en in ziekenhuis even naar dermatoloog ofzo om te kijken of ik ergens allergisch voor ben

Zal wel niet, toen ik niet op Fok kon was alles primaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks blijk je allergisch voor Fok te zijn.

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel niet, toen ik niet op Fok kon was alles prima

Alleen huiduitslag, maar komt waarschijnlijk door medicijnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu heb je opeens weer last van huisuitslag en branderige ogen?

Als die smeerlappen of smeerlappinnen mij bellen, krijgen ze ook een onbeschofte Peter6000 aan de lijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast kon ik niet zo goed tegen de onbeschoftheid van de mensen die je 'moest bellen.

Was jij dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als die smeerlappen of smeerlappinnen mij bellen, krijgen ze ook een onbeschofte Peter6000 aan de lijn.
Of ik klik ze meteen weg.
Opflikkeren met die telefoonterreur.

Ja, maar ze moeten echt gewoon oppleuren.quote:

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu heb je opeens weer last van huisuitslag en branderige ogen?

Ja, verkoop had ik helemaal niet gekund, maar er waren wel meer mensen die NIPO ook wel ok vonden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten echt gewoon oppleuren.![]()
Het NIPO vind ik trouwens wel een fijne organisatie.
Ik doe mee met enquettes, en krijg daar Bol.com bonnen voor.
Ik heb zelfs een keer een mening gegeven over de Bolletje Beschuitbus.
Dat was dus een vrachtwagen met een enorme beschuitbus erop, waarmee ze door het land trokken.![]()
Ik weet niet meer wat ik ervan vond.

Werd vanmiddag op het Koningsplein nageroepen door mensen van een goed doel,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Als die smeerlappen of smeerlappinnen mij bellen, krijgen ze ook een onbeschofte Peter6000 aan de lijn.
Of ik klik ze meteen weg.
Opflikkeren met die telefoonterreur.

Ik vind het nu een infantiel idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wat vind je nu van die beschuit bus dan? Misschien is het nog wel hetzelfde als toen?

Bij AH staan ze weleens van de een of andere natuurorganisatie. Folders van beessies en de onvermijdelijke zeehondjes en dan, "meneer mag ik u wat vragen"? Mijn tegenvraag is altijd, "heb je recepten".quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Werd vanmiddag op het Koningsplein nageroepen door mensen van een goed doel,
dat ik "nou zeg wat bent u onvriendelijk en bot " was.

Het ergste vind ik nog wel dat dat geen vrijwilligers zijn die vanuit hun roeping mensen werven, maar het zijn studenten of andere mensen die dat tegen betaling doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Werd vanmiddag op het Koningsplein nageroepen door mensen van een goed doel,
dat ik "nou zeg wat bent u onvriendelijk en bot " was.

Doooootttt moeten ze die draaiorgels!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al is de draaiorgelman in het centrum van Apeldoorn een nòg grotere ergernis, met zijn gezellige Oud-Hollandsche herrie.

EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Doooootttt moeten ze die draaiorgels!!

Het zit je echt hoog he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.
EN HIJ STAAT MAAR MET ZIJN CENTENBAKJE UIT HET JAAR NUL TE SCHUDDEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

In Utrecht staat ook een draaiorgel , na een middagje winkelen of na een beurs in deJaarbeurs,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.
EN HIJ STAAT MAAR MET ZIJN CENTENBAKJE UIT HET JAAR NUL TE SCHUDDEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik zie op Utrecht ook weleens iemand met een gitaar op de grond zitten, die wel echt speelt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In Utrecht staat ook een draaiorgel , na een middagje winkelen of na een beurs in de Jaarbeurs,
weer richting de treinen en dan boven aan de roltrap een man met schuddende centenbak .

Na afloop van een beurs staat buiten bij de RAI richting station Rai een Engelsmanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie op Utrecht ook weleens iemand met een gitaar op de grond zitten, die wel echt speelt.
Dat heeft wel wat, vind ik.

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
Goed verhaal van Van Mierlo. Er zijn principes die niet onderhandelbaar zijn.
p.s. een dieptepunt in de straatmuzikantengeschiedenis vond ik de de panfluit-terreur uit Latijns-Amerika. Met hun rode poncho's.

(We hadden een heerlijk balkon)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
p.s. een dieptepunt in de straatmuzikantengeschiedenis vond ik de de panfluit-terreur uit Latijns-Amerika. Met hun rode poncho's.

Chuckie. Die moeten ze ook doodsch... dat is echt Haags meubilair.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar ze hebben wel blije kleren aan!
Ik vind die vent bij de AH in de binnenstad cool!

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(We hadden een heerlijk balkon)
Die hebben 12 dagen van 20.00 tot 23:00 uur voor ons hotel gestaan in Spanje op de boulevard,
met dezelfde liedjes, truien, cd's en dansjes die ik ook bij het CS altijd hoorde en zag.

Morgen het debat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
Goed verhaal van Van Mierlo. Er zijn principes die niet onderhandelbaar zijn.

Ja die panfluiters loppen nu daar overal rond.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(We hadden een heerlijk balkon)
Die hebben 12 dagen van 20.00 tot 23:00 uur voor ons hotel gestaan in Spanje op de boulevard,
met dezelfde liedjes, truien, cd's en dansjes die ik ook bij het CS altijd hoorde en zag.

Nogal ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Morgen het debat.
Maar wat maakt die pvda zich ongeloofwaardig.![]()

Maar de teringherrie was wel echt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is geen echte, veel te weinig kleur!

Ik zat door die map te bladeren en zag ook deze:quote:

quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zat door die map te bladeren en zag ook deze:
[ afbeelding ]
Nog zes maanden.

Het gaat na 2 dagen vervelen, was tot 23.00 uur, de bar van het hotel had ook levende muziekquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef Gert het volgende:THE HORROR! En was je vakantie toen verpest? Of had je oordoppen bij je?

En hun zakken vol dope. Want je denkt toch niet dat ze het van die nephorloges en kralenkettingen moeten hebben hè.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
\Waar we meer vermaak mee hadden waren de straatverkopers uit Nigeria
wanneer de politie om de hoek kwam, was rennen met de waren met de handel
langs ons hotel, door de tuinen op het strand..........

Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
En hun zakken vol dope. Want je denkt toch niet dat ze het van die nephorloges en kralenkettingen moeten hebben hè.

Ik wist het ook niet, en dacht, mja laat maar, ik ben gewoon te naief.quote:

Ja, die sjokken de hele dag over het strand. De een met petjes de ander met zonnebrillen of dvd's. Als die gozer met de petjes kwam vroeg ik altijd of hij geen zonnebrillen had en als die gozer met zonnebrillen kwam vroeg ik altijd of hij geen dvd's had.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar we meer vermaak aan hadden waren de straatverkopers uit Nigeria
wanneer de politie om de hoek kwam, was het rennen met de handel
langs ons hotel, door de tuinen en op het strand..........ook wel weer sneu
dat jachtige leven.......

Nee, dat heb je fout Gert. Ome Coos heeft dat allang uitgevogeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En hun zakken vol dope. Want je denkt toch niet dat ze het van die nephorloges en kralenkettingen moeten hebben hè.

Ik was het zo zat met dat verkoop op het strand, dat ik de laatste 3 dagen op een matras en handdoekquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:28 schreef Coos het volgende:
Ja, die sjokken de hele dag over het strand. De een met petjes de ander met zonnebrillen of dvd's. Als die gozer met de petjes kwam vroeg ik altijd of hij geen zonnebrillen had en als die gozer met zonnebrillen kwam vroeg ik altijd of hij geen dvd's had.
Niet lullig!! Want als je een maand op het strand ziet en ze komen om het half uur langs dan wordt je het wel zat.
En er zijn ook van die zuid amerikaanse vrouwen die massage aanbieden op het strand. Stelt niks voor en nog eens onhygienisch ook. Ze wassen d'r jatten niet!
met die lui

quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
het prettige ervan dat je dan ook wat meer uit kan doen.

Dus ik zeg dat die negers het van het dope dealen moeten hebben, en jij zegt dat ze drugs verkopen. Wat heb ik nou fout dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout Gert. Ome Coos heeft dat allang uitgevogeld.
Wel lopen die negers in Salou hasj en vooral nephasj te verkopen aan die brooddronken jongeren.
En alles wat op een pilletje lijkt wordt verkocht als xtc.![]()
Tuurlijk vogel ik dat uit.

quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
Dus ik zeg dat die negers het van de dope moeten hebben, en jij zegt dat ze drugs verkopen.
Wat heb ik nou fout dan?![]()

De negâhs moet je niet generaliserenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ik zeg dat die negers het van het dope dealen moeten hebben, en jij zegt dat ze drugs verkopen. Wat heb ik nou fout dan?![]()

Dus het zijn niét allemaal kleine zelfstandigen en de állerdomsten mogen niet met dope leuren.Wat heb jij dat knap uitgevogeld Coos.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
De negâhs moet je niet generaliseren![]()
Er is een strikte scheiding tussen die slome (domme) (daar kunnen ze niets aan doen vanwege hun afkomst) die op het strand sjokken en tussen de wat meer geciviliseerde. Ze zijn allemaal in loondiens van een bende!!
Dat dus.

Ik had nog geeditquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus het zijn niét allemaal kleine zelfstandigen en de állerdomsten mogen niet met dope leuren.Wat heb jij dat knap uitgevogeld Coos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |