EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Doooootttt moeten ze die draaiorgels!!
Het zit je echt hoog he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.
EN HIJ STAAT MAAR MET ZIJN CENTENBAKJE UIT HET JAAR NUL TE SCHUDDEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Utrecht staat ook een draaiorgel , na een middagje winkelen of na een beurs in deJaarbeurs,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.
EN HIJ STAAT MAAR MET ZIJN CENTENBAKJE UIT HET JAAR NUL TE SCHUDDEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie op Utrecht ook weleens iemand met een gitaar op de grond zitten, die wel echt speelt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In Utrecht staat ook een draaiorgel , na een middagje winkelen of na een beurs in de Jaarbeurs,
weer richting de treinen en dan boven aan de roltrap een man met schuddende centenbak .
Na afloop van een beurs staat buiten bij de RAI richting station Rai een Engelsmanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie op Utrecht ook weleens iemand met een gitaar op de grond zitten, die wel echt speelt.
Dat heeft wel wat, vind ik.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
Goed verhaal van Van Mierlo. Er zijn principes die niet onderhandelbaar zijn.
p.s. een dieptepunt in de straatmuzikantengeschiedenis vond ik de de panfluit-terreur uit Latijns-Amerika. Met hun rode poncho's.
(We hadden een heerlijk balkon)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
p.s. een dieptepunt in de straatmuzikantengeschiedenis vond ik de de panfluit-terreur uit Latijns-Amerika. Met hun rode poncho's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |