quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zat door die map te bladeren en zag ook deze:
[ afbeelding ]
Nog zes maanden.
Het gaat na 2 dagen vervelen, was tot 23.00 uur, de bar van het hotel had ook levende muziekquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef Gert het volgende:THE HORROR! En was je vakantie toen verpest? Of had je oordoppen bij je?
En hun zakken vol dope. Want je denkt toch niet dat ze het van die nephorloges en kralenkettingen moeten hebben hè.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
\Waar we meer vermaak mee hadden waren de straatverkopers uit Nigeria
wanneer de politie om de hoek kwam, was rennen met de waren met de handel
langs ons hotel, door de tuinen op het strand..........
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
En hun zakken vol dope. Want je denkt toch niet dat ze het van die nephorloges en kralenkettingen moeten hebben hè.
Ik wist het ook niet, en dacht, mja laat maar, ik ben gewoon te naief.quote:
Ja, die sjokken de hele dag over het strand. De een met petjes de ander met zonnebrillen of dvd's. Als die gozer met de petjes kwam vroeg ik altijd of hij geen zonnebrillen had en als die gozer met zonnebrillen kwam vroeg ik altijd of hij geen dvd's had.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar we meer vermaak aan hadden waren de straatverkopers uit Nigeria
wanneer de politie om de hoek kwam, was het rennen met de handel
langs ons hotel, door de tuinen en op het strand..........ook wel weer sneu
dat jachtige leven.......
Nee, dat heb je fout Gert. Ome Coos heeft dat allang uitgevogeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En hun zakken vol dope. Want je denkt toch niet dat ze het van die nephorloges en kralenkettingen moeten hebben hè.
Ik was het zo zat met dat verkoop op het strand, dat ik de laatste 3 dagen op een matras en handdoekquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:28 schreef Coos het volgende:
Ja, die sjokken de hele dag over het strand. De een met petjes de ander met zonnebrillen of dvd's. Als die gozer met de petjes kwam vroeg ik altijd of hij geen zonnebrillen had en als die gozer met zonnebrillen kwam vroeg ik altijd of hij geen dvd's had.
Niet lullig!! Want als je een maand op het strand ziet en ze komen om het half uur langs dan wordt je het wel zat.
En er zijn ook van die zuid amerikaanse vrouwen die massage aanbieden op het strand. Stelt niks voor en nog eens onhygienisch ook. Ze wassen d'r jatten niet!
met die lui
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
het prettige ervan dat je dan ook wat meer uit kan doen.
Dus ik zeg dat die negers het van het dope dealen moeten hebben, en jij zegt dat ze drugs verkopen. Wat heb ik nou fout dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout Gert. Ome Coos heeft dat allang uitgevogeld.
Wel lopen die negers in Salou hasj en vooral nephasj te verkopen aan die brooddronken jongeren.
En alles wat op een pilletje lijkt wordt verkocht als xtc.![]()
Tuurlijk vogel ik dat uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |