Ik had niets gemist, ik dacht dat je gediplomeerd verzorgende was, dus kun je aan de slag met open wonden, drains, stoma's, spuiten ed. Werk plentyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je had de weiger gemist geloof ik hè![]()
Ik ga mijzelf even optuigen.
Dat is dan wel weer een voordeel van mijn werk. Zolang ik een telefoon en een computer heb, kan ik werken. Ook met een gebroken enkel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Zelfstandig is leuk, maar toch een stuk minder als je je enkel breekt en al 3 weken op de bank het geld op ligt te maken, zoals mijn man
En kunnen de rekeningen gewoon verstuurd wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel van mijn werk. Zolang ik een telefoon en een computer heb, kan ik werken. Ook met een gebroken enkel.
En misschien krijg je ook wel spijt als je het nooit geprobeerd hebt. Maar.. het is niet de makkelijkste branche, de tekstschrijverij, en acquisitie vormt een wezenlijk onderdeel. Net als zorgen dat je je klotegeld binnen krijgt van die klotewerkgevers die freelancers structureel maanden te laat betalen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
Diverse dingen. Laatste tijd veel gesprekken gehad met diverse mensen hierover en langzaam maar zeker ben ik steeds meer die richting in aan het denken.
Maar dat is allemaal nu nog veel te vroeg om te bespreken, had ik afgesproken.
Ja, maar vandaag " bento", vanaf de werkplek.quote:
Ahhh, nóg eentje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts. Een 'ik wil stoppen met roken'-afspraak welteverstaan.
Opeens ging ik bellen. Vanuit het niets.
Ik schaar het onder een kwelgeest die bezit van mijn doorrookte lijf heeft genomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:57 schreef Gert het volgende:
Ahhh, nóg eentje.![]()
"Vanuit het niets" schaar ik even onder eh.. dichterlijke vrijheid.
We kunnen hier zo onderhand een ex-rokerspraatgroepje oprichtenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts. Een 'ik wil stoppen met roken'-afspraak welteverstaan.
Opeens ging ik bellen. Vanuit het niets.
ik zie die ava's nooit in beeld, maar heb nu bij je profiel gekeken - wat Frits (die geen Frits heet) zegtquote:
Auw, m'n ogenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vergeleken bij die 295 Euro is 88 Euro inderdaad peanuts. Durf je het aan om ze te gaan inleveren?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef CarOnline het volgende:
Oh jee, net een rekening van de Bieb, 295 euro![]()
Ik in de stress, en dat omdat ik Alias seizoen 1 niet terug had gebracht, en nog wat series![]()
Is die rekening niet van mij, zat ie gewoon in een envelop áán mij, de vergeten boeken.
Ik hoef maar 87,96 te betalen![]()
En als ik de boeken inlever 28 euro.
*phew*
Ja, zal wel moeten, de huisbazin van het leenhuis is de rekeningen en dreigbrieven van de bieb nu wel zatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergeleken bij die 295 Euro is 88 Euro inderdaad peanuts. Durf je het aan om ze te gaan inleveren?
Nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef Manu82 het volgende:
Hebben ze bij jullie bij de AH ook van die hekken voor de uitgang staan waar kinderen achter staan om voetbalplaatjes te schreeuwen![]()
Pics!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef Manu82 het volgende:
Hebben ze bij jullie bij de AH ook van die hekken voor de uitgang staan waar kinderen achter staan om voetbalplaatjes te schreeuwen![]()
Uhuh ik heb jou mooi een hoop van die flauwekul-pillen bespaard!quote:
Maak ik morgen wel even, ga vandaag niet meer naar buiten en morgen is het nog woensdagmiddag ookquote:
Het werkt niet. Heb net al een stiekeme peuk op de werkplek gerookt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
Uhuh ik heb jou mooi een hoop van die flauwelul-pillen bespaard!
Let maar op: je hebt vanaf nu nooit meer zin in een sigaret!![]()
want te veel hoofdpijn
Ja, zoiets heeft Manu ook gedaan en het schijnt wel te werkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het werkt niet. Heb net al een stiekeme peuk op de werkplek gerookt.
Ik neig toch erg naar de lasertherapie. Of pillen waardoor ik een jaar dood ben om vervolgens met schone longen en zonder nicotinetrek weer levend te worden.
Ja, misschien wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
Tweedehands boekenmarkten zijn misschien een betere optie?
Nee, hier zijn de kinderen nog welopgevoed, Manu.
Nee! Wat een gekken johquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maak ik morgen wel even, ga vandaag niet meer naar buiten en morgen is het nog woensdagmiddag ook
Stonden gewoon iets van 15 kinderen achter dat hek
Bij ons staan ze aan het eind van de roltrap naar de parkeergarage. Je kan er gewoon niet meer tussendoor voordat je die pakjes hebt afgegeven aan ze.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef Manu82 het volgende:
Weet ik niet. Ook voor mezelf niet. Om zes uur staat er een vriendin uit Am*Dam voor de deur en dat is een nog moeilijkere eter dan ik ben, dus ik laat het lekker van haar afhangen.quote:
En wat dacht je van de gasten die óp de voetbalplaatjes staan. Die verdienen helemaal crimineel veel geld!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Bij ons staan ze aan het eind van de roltrap naar de parkeergarage. Je kan er gewoon niet meer tussendoor voordat je die pakjes hebt afgegeven aan ze.
Zijn eigenlijk gewoon voetbalplaatjes criminelen als ik het zo bekijk. Die kids mogen bij onze ah niet meer naar binnen toe want ze stonden je eerst bij de kassa op te vangen tijdens het inpakken van je boodschappen.
Bij nader inzien ga ik vasten vandaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef dieenebart het volgende:
Bweehhhh!
Moest net niezen, en er zat zo veel interne druk in m'n hoofd, dat er nu stukjes trommelvlies op de muur zitten
Geef d'r lekker een leeg bord en een leeg glas erbij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ook voor mezelf niet. Om zes uur staat er een vriendin uit Am*Dam voor de deur en dat is een nog moeilijkere eter dan ik ben, dus ik laat het lekker van haar afhangen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En wat dacht je van de gasten die óp de voetbalplaatjes staan. Die verdienen helemaal crimineel veel geld!
Kip of rund met gegrillde groenten!quote:
WTF!!!??quote:
Mijn eerste baantje was in mn vaders drukkerij, droogrekken vullen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste bijbaantje was boodschappentassen inpakken voor klanten bij de AH. Wat een kutjob was dat. Voor drie piek per uur of zo.
Je kunt het ook overdrijven met het je gasten naar de zin maken. Het zal wel iets van pasta worden. Of sushi. Of misschien gaan we wel naar de Thai.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef dieenebart het volgende:
Geef d'r lekker een leeg bord en een leeg glas erbij.![]()
Of koop allemaal tofu-ellende.
In de bioscoop met mijn neefjes en heel veel popcornquote:Over tofu gesproken: wie heeft Kung-fu panda gezien?
Ja, zo bijdehand waren we zelf vroeger toch ook wel. Een Zwarte Piet zonder jutezak is gewoon een geschminkte blanke homo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef Dementor het volgende:
Die kinderen kijken ook gewoon of je een target (volle tas) bent of niet.
Nee, ik doe ME.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Kip of rund met gegrillde groenten!
Of doe je SHE niet?
Op de grill (of eronder)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik doe ME.
Kip is wel lekker. Maar hoe grill je groenten
Haha ik geloof dat ik voorlopig ook maar niet naar de Appie ga als ik dat zo zie.quote:
Oh! ...quote:
Een beetje prutser ben je welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef CarOnline het volgende:
En dat staat dan op de huishoudafdeling magnetrons te verkopen![]()
Zie je het voor je
Over SHE gesproken, hoe staat het met de reportage?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Kip of rund met gegrillde groenten!
Of doe je SHE niet?
We hebben geen snackbar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Of in een grilpan.
Maar als je niet weet of je die hebt, dan heb je die denk ik ook niet.
Recept:
http://www.mijnreceptenbo(...)de-groenten-414.html
Recept:
http://www.smulweb.nl/koken/recepten/detail.php?recept=1250174
Overigens is dit onderdeel van het SHE-dieet. Het kan best zijn dat je er uiteindelijk aan dood gaat, of echt téringveel honger blijft houden en naar de snackbar waggelt.
Getsie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Courgettes, aubergines, paprika's, van die grote paddenstoelen ...
O da's al heel beleefd hoor. Tot voor kort reageerde Caro op zo'n vraag als volgt:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Een beetje prutser ben je wel![]()
Goedemiddag mevrouw, verkoopt u ook magnetrons?
-Kweenie
Ja, dan zeg ik 'Ja, die staan daar en als u wilt, haal ik er even een collega bij'.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Een beetje prutser ben je wel![]()
Goedemiddag mevrouw, verkoopt u ook magnetrons?
-Kweenie
Geen idee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Over SHE gesproken, hoe staat het met de reportage?
Ik grill ook nooit, maar dat zijn groenten waarvan ik me een gegrilde variant wel kan voorstellen, itt spinazie en bloemkool.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef CarOnline het volgende:
Getsie.
Nee, laat maar.
Echt? Bleh![]()
Paprika gaat wel en de paddestoelen zou evt óók nog kunnen maar de rest...
En in combinatie...
Ja, dat klopt dan wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's al heel beleefd hoor. Tot voor kort reageerde Caro op zo'n vraag als volgt:
[ afbeelding ]
Nou, niet hier!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee!
Ze is niet meer op FOK! geweest sinds de bonje. Althans: niet als SHE.
Maar je hebt toch wel een imbiss Caro! Ein bisschen intergrieren sollst du!
En anders op de fiets naar Nl. Wat is 't, 10 km? Is heen en terug toch een goed uur fietsen en dan heb je die patat oorlog er meteen weer af.
Ik grill echt nooit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik grill ook nooit, maar dat zijn groenten waarvan ik me een gegrilde variant wel kan voorstellen, itt spinazie en bloemkool.
Ik lieg trouwens, ik grill af en toe. Perzikpartjes voor over mijn salade.
Zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik grill echt nooit.
Ik zou niet eens weten hoe het moet.
BBQ-en is óók grillen. Zie je wel dat je het kunt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, toevallig!
Dat ziet er precies hetzelfde uit als barbequeën!
Tis nu Sheba19 zoveel toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee!
Ze is niet meer op FOK! geweest sinds de bonje. Althans: niet als SHE.
Bedankt voor de tips, maar dat is me allemaal veel te ingewikkeldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
BBQ-en is óók grillen. Zie je wel dat je het kunt.![]()
En er is dus apparatuur om dat ook binnen te kunnen doen. Oven, grill, grillpan. Maar OK, doe vandaag dan maar kip met salade: komkommer, tomaat, paprika, olijven, pijnboompitjes, dat werk.
En uiteraard een paar ons uitgebakken spekjes en blokken volvette kaas er doorheen, om de smaak van dat gore groenvoer een beetje te verdoezelen.
Ja hou op schei uit met al die liflafjes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
Dressing: niks olijfolie met balsamico en een beetje mosterd. Van dáttum!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Gert het volgende:
Wat is er nou ingewikkeld aan salade? Je hoeft het alleen maar in hompen te hakken en bij elkaar te flikkeren.
Ja, vies en ingewikkeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Gert het volgende:
Wat is er nou ingewikkeld aan salade? Je hoeft het alleen maar in hompen te hakken en bij elkaar te flikkeren.
Je vindt het gewoon vies hè, mijn recept.![]()
Lees dan niet steeds nog een keer terug, drie keer per seconde F5-ende culibarbarin!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, vies en ingewikkeld.
Sorry! Echt!![]()
En hou eens op met je post steeds te editten!
Ha Coos, nou vertel eens: welk onderdeel van het onvolgroeide schaap staat er vanavond op het menu.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Coos het volgende:
Toch zou gegrilde duif vandaag ook wel lekker zijn.![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF03022009_045
Dat was gisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha Coos, nou vertel eens: welk onderdeel van het onvolgroeide schaap staat er vanavond op het menu.
Die foto ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Coos het volgende:
Ah, canneloni. Ja die laat ik ook altijd heelquote:
Maar gelukkig bijna geen haar op zijn benen.quote:
Ja? Klaar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Lees dan niet steeds nog een keer terug, drie keer per seconde F5-ende culibarbarin!
Ik heb echt nog nooit "zaanse mayo" als dressing gedaan.
boe![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
Beharing is niet erg
Ja maar bijknippen of scheren is ook zo wat!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
Beharing is niet erg, maar je kunt overdrijven.
Ja, beharing bij vrouwen is een ander verhaal, maar bij mannen mag haar wat mij betreft, zij het met mate en dit is mateloos.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Coos het volgende:
![]()
Heb weleens met een franciase gerotzooid en al doende voelden die benen aan als op die foto.Ondanks dat het donker was heb ik de handdoek in de ring gegooid.
Was het geen fransoos?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Heb weleens met een franciase gerotzooid en al doende voelden die benen aan als op die foto.Ondanks dat het donker was heb ik de handdoek in de ring gegooid.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar bijknippen of scheren is ook zo wat!
zit ik ook net te lezen.... vuile dierenbeul.......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Coos het volgende:
Ik mankeer niets aan mijn ogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |