quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ligt eraan welke van de 4 je NIET bent
die ja.quote:
Dat komt toch pas als ze een relatie krijgen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik kook wel dan. Mag jij de pannen poetsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Daar doelde ik ook op
Dus poetsen jij![]()
Dan maar gewoon alle vier
Het gevaar loert alleen dat het dan weer teveel op een taakstraf gaat lijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat komt toch pas als ze een relatie krijgen.
Uitlikken, op mn knieën en aan de riem?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kook wel dan. Mag jij de pannen poetsen.
single zijn én onder de plak zitten...quote:
Nee, zover wilde ik nu ook weer niet gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uitlikken, op mn knieën en aan de riem?
Ja, ik snapte jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zover wilde ik nu ook weer niet gaan.
Nee, zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik snapte jeniet...
Of was je van plan ze heeeeeeel erg vies te maken?
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of moet ik nu cryptischer gaan denken dan goed voor me is?![]()
Dat kon ook nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenken
Wat the hell is een clusterfuck?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
single zijn én onder de plak zitten...wat een clusterfuck.
Dat dus. Je moet er niet teveel achter zoeken JB.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef MNR het volgende:
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenken
Hehe, nu ik de vertaling nog beter begrijp, vond ik het best een leuke grapje van Gariquote:
In eerste instantie onbegrepen.... story of my life. In een notedop.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:02 schreef MNR het volgende:
Hehe, nu ik de vertaling nog beter begrijp, vond ik het best een leuke grapje van Gari
Waar gaat het niet over, kun je beter vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
ff tvpen
En waar gaat het vandaag over?
Middagquote:
Miss wel dezelfde reden als waarom ik niet in R&P SC post. Daar voel ik mij niet tussen de mensen passen.. zoiets..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
en dat bedoel ik niet van ow wat stom en dat mag je niet voelen maar zo van ik snap er niks van
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie moeten natuurlijk
-'s ochtends eerder uit bed dan wij. alvast de verwarming aanzetten zodat wij in een warme badkamer komen.
- daar klaar staan om ons af te drogen na het douchen
-in de tussentijd kleding hebben klaargelegt
-als we aangekleed beneden komen moet er ontbijt klaar staan.
-dikke kus geven als wij naar ons werk (of minares) gaan
ergens daartussen een vluggertje en/of pijpbeurt. maar die is elke dag anders, zo houden we het voor jullie afwisselend!
tot zo ver de ochtend!![]()
Jullie praten vaak over dingen die ik nog niet heb meegemaakt en die ik eigenlijk ook niet snap. Dan voel ik mij gelijk een klein kind.quote:
Wat ik wil bereiken met hier posten? Geen idee eigenlijk. Misschien meer contacten opdoen en meer onder de mensen zijn. Alhoewel dat online natuurlijk een beetje lastig. Voor mijzelf natuurlijk wie anders?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
Vraag je eens af wat je zou willen bereiken door in dit topic te posten, Tijn.
Voor wie doe je het? Met welke gedachte in je hoofd plaats jij je posts?
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
en dat bedoel ik niet van ow wat stom en dat mag je niet voelen maar zo van ik snap er niks van
Maak je niet druk joh. Je kan het ook zien als een uitdaging om jezelf aan de rest op te trekken. Bovendien als je iets niet begrijpt kan je het gewoon vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens zitten nadenken over hoe ik het vind om in dit topic te posten. Ik vind het wel leuk maar ik heb wel het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen.![]()
Als ik in dit topic post voel ik mij net een klein kind dat aan een spelletje wil meedoen met oudere kinderen dat hij niet helemaal begrijpt en daarom gefrustreerd wordt.![]()
Daarom twijfel ik of ik hier nog wel moet gaan posten in dit topic.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Miss wel dezelfde reden als waarom ik niet in R&P SC post. Daar voel ik mij niet tussen de mensen passen.. zoiets..
Misschien is het toch een net iets te grote stap. Maar toch blijf ik hier voorlopig gewoon posten. Ik kan het wel vragen maar dan voel ik mij zo domquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh. Je kan het ook zien als een uitdaging om jezelf aan de rest op te trekken. Bovendien als je iets niet begrijpt kan je het gewoon vragen.
Misschien gewoon proberen dat gevoel los te laten. Denk niet dat de rest jou er niet vindt tussen passen.quote:
Ach joh, denk dat niemand het een probleem zal vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het toch een net iets te grote stap. Maar toch blijf ik hier voorlopig gewoon posten. Ik kan het wel vragen maar dan voel ik mij zo dom
Proberen maling aan te hebben (ja ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan), en gewoon vragen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan het wel vragen maar dan voel ik mij zo dom
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet niet wat de rest denkt want dat snap ik niet zo goed hoe andere mensen denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien gewoon proberen dat gevoel los te laten. Denk niet dat de rest jou er niet vindt tussen passen.
Ik hoop het. Maar ik denk inderdaad dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach joh, denk dat niemand het een probleem zal vinden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
Jullie praten vaak over dingen die ik nog niet heb meegemaakt en die ik eigenlijk ook niet snap. Dan voel ik mij gelijk een klein kind.
En dat gebeurt dus ook, je bent naar een meet geweest, hebt dus al een paar mensen ontmoet.quote:Wat ik wil bereiken met hier posten? Geen idee eigenlijk. Misschien meer contacten opdoen en meer onder de mensen zijn. Alhoewel dat online natuurlijk een beetje lastig. Voor mijzelf natuurlijk wie anders?
Gewoon meedoen aan de discussie ook al snap ik soms niet helemaal. En natuurlijk mee kletsen met de rest.
Yep. Hopelijk maak je je niet teveel zorgen.quote:Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
Handig die quickquoutes.
Is het belangrijk wat de rest denkt? Natuurlijk wil je aardig en dergelijke gevonden worden. Maar men gaat je echt niet minder aardig vinden als je af en toe wat vragen stelt over dingen waar je niet zo in thuis bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet niet wat de rest denkt want dat snap ik niet zo goed hoe andere mensen denken.![]()
Denk niet dat je er zo over na hoeft te denken. Volgens mij mag iedereen jou wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet niet wat de rest denkt want dat snap ik niet zo goed hoe andere mensen denken.![]()
quote:[..]
Ik hoop het. Maar ik denk inderdaad dat het wel meevalt.
Als we iets kunnen doen om je te helpen, laat maar wetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens zitten nadenken over hoe ik het vind om in dit topic te posten. Ik vind het wel leuk maar ik heb wel het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen.![]()
Als ik in dit topic post voel ik mij net een klein kind dat aan een spelletje wil meedoen met oudere kinderen dat hij niet helemaal begrijpt en daarom gefrustreerd wordt.![]()
Daarom twijfel ik of ik hier nog wel moet gaan posten in dit topic.
*bevestigtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:51 schreef JoeyT het volgende:
Denk niet dat je er zo over na hoeft te denken. Volgens mij mag iedereen jou wel.
[..]
Denk je dat normale mensen dat niet hebben? Ik ben niet telepathisch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Tof deze reeks, je post 2 topics mee en hebt meteen een super leuke date te pakken.
Hier zit 'm de crux, denk ik. Je moet je niet bezig houden met 'wat de rest denkt' want dat kún je helemaal niet weten. Totaal nutteloos om je dat af te vragen. Zeg gewoon in je posts wat jij wil zeggen, wat je eerlijke mening is, waar jij achter staat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
Dat gevoel krijg ik op wel meer plaatsen. Van de meeste mensen hier of ergens anders krijg ik geen hoogte. En dat maakt het voor mij erg lastig. Maar opzich vind ik de meeste hier wel aardig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jammer dat je dat gevoel krijgt, waarom denk je dat, geven mensen hier je dat gevoel?
Je kan er toch ook ervaringen uit ophalen? Je ziet/leest dingen die anderen hebben meegemaakt en leert ervan. Wie weet ga je ze meemaken en denk je terug aan een opmerking hier. Je zou er dus iets door kunnen herkennen.
[..]
Ik denk dat ik hier nog wel blijf komen. Ik heb inderdaad een aantal dingen gedaan die ik normaal niet zo snel zou doen.quote:En dat gebeurt dus ook, je bent naar een meet geweest, hebt dus al een paar mensen ontmoet.
Of de omgeving nu optimaal was of niet. Je hebt het toch weer gedaan. Dus je doet het goed, als je dit
inderdaad als een optie zag om te posten in Singles.
Meedoen is trouwens altijd goed, en vragen als je iets niet snapt. Beter teveel vragen dan net doen alsof je het weet.![]()
[..]
Inderdaad.quote:Yep. Hopelijk maak je je niet teveel zorgen.
Volgens mij mogen de meeste je wel. Dat is juist een goede boost voor zelfvertrouwen. Toch?
iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier zit 'm de crux, denk ik. Je moet je niet bezig houden met 'wat de rest denkt' want dat kún je helemaal niet weten. Totaal nutteloos om je dat af te vragen. Zeg gewoon in je posts wat jij wil zeggen, wat je eerlijke mening is, waar jij achter staat.
Vervolgens zie je het wel.
maar ik snap het nog niet helemaal tijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik op wel meer plaatsen. Van de meeste mensen hier of ergens anders krijg ik geen hoogte. En dat maakt het voor mij erg lastig. Maar opzich vind ik de meeste hier wel aardig.![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik hier nog wel blijf komen. Ik heb inderdaad een aantal dingen gedaan die ik normaal niet zo snel zou doen.
[..]
Inderdaad.
Hoe je bijvoorbeeld een meisje aansprekt. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
Maar noem eens een voorbeeld van dingen die je niet snapt dan tijn?
en wat anderen daar van vinden is maar bijzaakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
Hier zit 'm de crux, denk ik. Je moet je niet bezig houden met 'wat de rest denkt' want dat kún je helemaal niet weten. Totaal nutteloos om je dat af te vragen. Zeg gewoon in je posts wat jij wil zeggen, wat je eerlijke mening is, waar jij achter staat.
Bedoel je dan op Fok, of in t echt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe je bijvoorbeeld een meisje aansprekt. Om maar een voorbeeld te noemen.
ow zo!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt iig de moed gehad om naar buiten te komen met dit probleem, Tijn. Da's al een geval van 'petje af' op zich.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat ik hier nog wel blijf komen. Ik heb inderdaad een aantal dingen gedaan die ik normaal niet zo snel zou doen.
Das makkelijk. Gewoon Psssssssssssssssssst....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mietjes ook altijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zo!
Maar dat weet half nederland niet joh!!
Dat maakt toch ook totaaaal geen verschil?
Nou ja ik snap wel dat het je misschien wat onzeker laat voelen maar ik bedoel maar vooral niet te diep over nadenken joh!
Mijn vriendje () wist dat trouwens ook totaal niet
Maakte hem alleen maar schattig en een leuk projectje voor mij (hij pikte mijn signalen ook totaal niet op)
Dat snap ik. Maar ik bedoel dat iemand mij vrij makkelijk kan laten geloven dat hij/zij mij aardig vindt terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo is. Nog een voorbeeld van de smillies weet ik er maar van een handvol welke emotie daarbij hoort de rest is Chinees voor mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is het belangrijk wat de rest denkt? Natuurlijk wil je aardig en dergelijke gevonden worden. Maar men gaat je echt niet minder aardig vinden als je af en toe wat vragen stelt over dingen waar je niet zo in thuis bent.
Dat zal ik doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Als we iets kunnen doen om je te helpen, laat maar weten
Dat doe ik al.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Allebij. Ik heb nog weinig tot geen ervaring. En ik snap de emoties en intenties van andere mensen niet tot nauwelijks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik snap het nog niet helemaal tijn
Is het gewoon het hele geen hoogte krijgen van mensen of is het dat je het idee hebt dat je minder (levens?) ervaring hebt als sommige singles hier?
Misschien ben ik wel gewoon suf hoor dat ik het nog niet helemaal helder heb
Je weet niet hoe de klik IRL zal zijn. Ik ken genoeg fokkers waar ik online een klik mee had en het was gezellig, maar irl werkte het gewoon niet. Komt omdat er dan meer bij komt kijken dan alleen maar de teksten die iemand schrijft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
Dat snap ik. Maar ik bedoel dat iemand mij vrij makkelijk kan laten geloven dat hij/zij mij aardig vindt terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo is. Nog een voorbeeld van de smillies weet ik er maar van een handvol welke emotie daarbij hoort de rest is Chinees voor mij.
Allebijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:00 schreef robbolo het volgende:
[..]
Bedoel je dan op Fok, of in t echt?
Ik dacht van in de billenknijpen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das makkelijk. Gewoon Psssssssssssssssssst....
maar je moet er niet van uit gaan dat iemand het je zomaar wil laten gelovenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik bedoel dat iemand mij vrij makkelijk kan laten geloven dat hij/zij mij aardig vindt terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo is. Nog een voorbeeld van de smillies weet ik er maar van een handvol welke emotie daarbij hoort de rest is Chinees voor mij.
[..]
Dat zal ik doen.![]()
[..]
Dat doe ik al.
Dat heb ik eig nooit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de klik IRL zal zijn. Ik ken genoeg fokkers waar ik online een klik mee had en het was gezellig, maar irl werkte het gewoon niet. Komt omdat er dan meer bij komt kijken dan alleen maar de teksten die iemand schrijft.
Nou zoals ik al zei daar moet je je vooral niet te druk om makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Allebij. Ik heb nog weinig tot geen ervaring.
Maar, no offence, is dit niet iets dat jij altijd zult hebben? waar je ook gaat posten/quote:En ik snap de emoties en intenties van andere mensen niet tot nauwelijks.
Nee, daarin is hij echt niet de enige. Als ik het durf en een vrouw aanspreek in de kroeg, dan voel ik me er erg nerveus bij. En vaak val ik al snel dicht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik durf ook geen jongens in de kroeg aan te spreken. Weet bij god niet wat te zeggen dan. Dusja daarin ben je echt niet de enige.
aan de haren trekken, was 't toch? Now I'm confused...quote:
Dat moet je inderdaad leren door te doen. Maar het ligt ook vaak gewoon aan de omstandigheden. En als je t in een kroeg bijvoorbeeld vervelend vind, kan je proberen de omstandigheden in jouw voordeel aan te passen. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht van in de billenknijpen.![]()
Maar serieus Tijn, zoiets kan je niet weten, elk persoon is anders. De een vindt het leuk als je de
vrolijke kloon uithangt, de ander gaat voor serieus. Daar is geen les in te krijgen. Dat leer je
alleen door te doen en ja ook door blauwtjes te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
aan de haren trekken, was 't toch? Now I'm confused...
Daarom hoop ik ook dat een leuke vrouw mij aanspreekt in plaats van andersom. En die signalen die pik ik ook niet op. Ik begrijp ongeveer twee dingen een klap in mij gezicht en een zoen op de wang alles wat daar tussen ligt snap ik niet of nauwelijks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zo!
Maar dat weet half nederland niet joh!!
Dat maakt toch ook totaaaal geen verschil?
Nou ja ik snap wel dat het je misschien wat onzeker laat voelen maar ik bedoel maar vooral niet te diep over nadenken joh!
Mijn vriendje () wist dat trouwens ook totaal niet
Maakte hem alleen maar schattig en een leuk projectje voor mij (hij pikte mijn signalen ook totaal niet op)
Inderdaad. Alleen dat heeft wel veel tijd een moeite gekost.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt iig de moed gehad om naar buiten te komen met dit probleem, Tijn. Da's al een geval van 'petje af' op zich.
wij übermenschen hebben dat ook niet, Joe.quote:
Ik ben met een fokster eens op vakantie geweest (en een stel vrienden van haar). Harstikke gezellig maar na verloop van tijd, zeker na de vakantie, kwamen er steeds meer vlakken waarop we botsten. Omdat irl je zoveel extra zaken erbij hebt. En misschien ben ik wel een moeilijk mens of zoek ik altijd de verkeerden uit, maar online klikt het fantastisch, maar irl dan net weer niet. Jammer maar tis zo.quote:
Ow, dus dan zou t IRL tussen ons ook klikken?quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wij übermenschen hebben dat ook niet, Joe.
Dat is alleen wel eens fijn tijdens seks. Niet tijdens het shoppen in een wereldstad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
aan de haren trekken, was 't toch? Now I'm confused...
Dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt omdat er dan meer bij komt kijken dan alleen maar de teksten die iemand schrijft.
Mn vriend ook niet en toch zijn we al een jaar heel gelukkig samen, dus niet over piekeren! komt vanzelf goed als het daar de tijd voor isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat een leuke vrouw mij aanspreekt in plaats van andersom. En die signalen die pik ik ook niet op. Ik begrijp ongeveer twee dingen een klap in mij gezicht en een zoen op de wang alles wat daar tussen ligt snap ik niet of nauwelijks.
Je loopt hier al mee rond vanaf de eerste post die je op Fok plaatste?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad. Alleen dat heeft wel veel tijd een moeite gekost.
Had t gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja.
Bij de weg, ik had jouw verzoek nog ingewilligd. Zie PM.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:10 schreef MNR het volgende:
Heb weer een speltip voor je TijnHet is dat ik het de 2e keer goed lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders![]()
Hey Sedannetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dat ik het de 2e keer goed las
Anders
Dat lijkt mij welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dus dan zou t IRL tussen ons ook klikken?
Nee ik bedoelde:aan de haren de grot in trekken. Dan óók, toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is alleen wel eens fijn tijdens seks. Niet tijdens het shoppen in een wereldstad.
Misschien speelt dat ook wel mee. Ik had van sommige die ik vrijdag ontmoet meer verwacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de klik IRL zal zijn. Ik ken genoeg fokkers waar ik online een klik mee had en het was gezellig, maar irl werkte het gewoon niet. Komt omdat er dan meer bij komt kijken dan alleen maar de teksten die iemand schrijft.
Wat dan?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien speelt dat ook wel mee. Ik had van sommige die ik vrijdag ontmoet meer verwacht.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien speelt dat ook wel mee. Ik had van sommige die ik vrijdag ontmoet meer verwacht.
En wat als die persoon verschrikkelijk irritant praat, megadruk is, of niet lekker ruikt (en dan doel ik niet op slechte hygiëne)? Dat soort zaken merk je pas als je iemand IRL ontmoet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
wij übermenschen hebben dat ook niet, Joe.
Nou, dat idee had ik ook al. Dat het IRL wel zou klikkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel. Heb ook nog nooit een niet lopende date gehad.
Tja het zal moeilijk blijven waar en wanneer ook voor mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei daar moet je je vooral niet te druk om maken
[..]
Maar, no offence, is dit niet iets dat jij altijd zult hebben? waar je ook gaat posten/
Zorg jij voor een tijdmachine, ga je terug in de tijd en dan kan je daar vrouwen je grot in trekken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde:aan de haren de grot in trekken. Dan óók, toch?
Je ging met bepaalde verwachtingen naar de meet? Wat had je verwacht?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
voor de volledigheid omtrent jouw 'probleem' Tijn: herinner ik me goed dat jij een bepaalde vorm van autisme hebt? Volgens mij zei je zoiets, een paar dagen geleden. In dat licht bezien is het natuurlijk niet vreemd dat je met dit soort vragen rondloopt, en dat je het allemaal op deze manier beleeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, sommige dingen al mijn hele leven. Alleen waren ze toen ik jong was minder belangrijk. Maar ongeveer 6 jaar geleden begon ik door te krijgen dat er een aantal dingen niet klopte en werkte voor mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je loopt hier al mee rond vanaf de eerste post die je op Fok plaatste?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dat idee had ik ook al. Dat het IRL wel zou klikken
Als ik het goed zie ben je nog maar 25, nog tijd zat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja het zal moeilijk blijven waar en wanneer ook voor mij.
Sorry hoor maar je terug trekken is dan toch precies wat je niet moet doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen al mijn hele leven. Alleen waren ze toen ik jong was minder belangrijk. Maar ongeveer 6 jaar geleden begon ik door te krijgen dat er een aantal dingen niet klopte en werkte voor mij.
Het zijn ook heel verschillende mensen, tijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's so easy to fall in love?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
even tussendoor:
Ik kan geen goeie orriginele vinden maar voor de singles (toepasselijk op singles en op vandaag jeuj!)
ow het is zoooo easy vind ik danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
It's so easy to fall in love?
Nou volgens mij valt dat wel mee... want gebeurd mij nou niet echt snel.. uh nooit
Ik weet wel waar jij aan denkt. Viespeukje!!!quote:
Ik ben zaterdag 2 keer verliefd geworden. Dus echt moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
It's so easy to fall in love?
Nou volgens mij valt dat wel mee... want gebeurd mij nou niet echt snel.. uh nooit
Dan ben jij gewoon makkelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag 2 keer verliefd geworden. Dus echt moeilijk is het niet.
Het lijkt me niet dat je echt 2 keer verliefd bent geworden, dan ben je wel heel extreemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hahaha! Dan heb je me verkeerd begrepen, schatjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij aan denkt. Viespeukje!!!
Het gaat niet makkelijk, maar omg als je valt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
even tussendoor:
Ik kan geen goeie orriginele vinden maar voor de singles (toepasselijk op singles en op vandaag jeuj!)
Naja de vrouwen vinden het meestal erg moeilijk. Die verliefdheid ben ik namelijk meestal na 1 week weer kwijt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon makkelijk
Ik ben in 2 jaar tijd echt niet verliefd geweest
Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Ik moet nog veel leren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk dat is nou niet helemaal tactisch.
Ik had gehoopt dat het beter zou klikken tussen mij en de rest. Ik voelde mij eigenlijk een beetje het vijfde wiel aan de wagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zorg jij voor een tijdmachine, ga je terug in de tijd en dan kan je daar vrouwen je grot in trekken.![]()
[..]
Je ging met bepaalde verwachtingen naar de meet? Wat had je verwacht?
Iedereen is toch bij een eerste ontmoeting wat aftastend?
Ik heb nog geen diagnose ik moet nog getest worden. En dat gaat ergens in de komende maanden gebeuren. Maar ik verwacht dat er inderdaad die diagnose autisme uit komt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
voor de volledigheid omtrent jouw 'probleem' Tijn: herinner ik me goed dat jij een bepaalde vorm van autisme hebt? Volgens mij zei je zoiets, een paar dagen geleden. In dat licht bezien is het natuurlijk niet vreemd dat je met dit soort vragen rondloopt, en dat je het allemaal op deze manier beleeft.
Nee het is je onderbewustzijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Dan heb je me verkeerd begrepen, schatje
Moe, hongerig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Sedannetje
Hoe maakt je het vandaag?
Dan is t ook niet echt verliefd zijn hoor. Als je t echt bent merk je t welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja de vrouwen vinden het meestal erg moeilijk. Die verliefdheid ben ik namelijk meestal na 1 week weer kwijt.
Dan ben je dus niet echt verliefd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef JoeyT het volgende:
Naja de vrouwen vinden het meestal erg moeilijk. Die verliefdheid ben ik namelijk meestal na 1 week weer kwijt.
Dan is het ook geen verliefdheid. dan is het volgens mij meer lust ofzo..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan hoe je verliefdheid definieert. Maar ik heb heel snel kriebels (binnen 2 minuten) en dat ik helemaal weg van iemand ben. Aan de andere kant raak ik die gevoelens dus ook erg snel kwijt. Ik weet van mezelf dat ik sowieso bovenmatig gek ben op vrouwen.quote:
Niet vervelend bedoeld of zo maar ik heb ook een diagnose van het een of het ander (wat doet er niet toe) maar je moet het anders bekijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog veel leren.![]()
[..]
Ik had gehoopt dat het beter zou klikken tussen mij en de rest. Ik voelde mij eigenlijk een beetje het vijfde wiel aan de wagen.
[..]
Ik heb nog geen diagnose ik moet nog getest worden. En dat gaat ergens in de komende maanden gebeuren. Maar ik verwacht dat er inderdaad die diagnose autisme uit komt.
Dat klopt ik ervaar de wereld anders dan andere mensen.
Ligt er dus aan hoe je verliefdheid definieert. Waarom zou verliefdheid pas verliefdheid zijn als het lang duurt. 1 van de kenmerken is juist dat het niet blijvend is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is het ook geen verliefdheid. dan is het volgens mij meer lust ofzo..
quote:
Is jouw definitie van kriebels dan ook misschien anders?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook snel kriebels en als je daar niets mee doet zijn ze idd zo weg
Je kunt er ook voor te kiezen er op af te gaan en dan blijven ze (bij mij iig) langer
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld of zo maar ik heb ook een diagnose van het een of het ander (wat doet er niet toe) maar je moet het anders bekijken
Ik ben speciaal! (leuk speciaal bedoel ik)
En ik kan wel gaan sippen dat ik "anders" ben maar je kunt het beter omhelzen
Ook weer makkelijker gezegd dan gedaan maar toch
Het kan ook lust zijn naar het onbekende.. het willen weten hoe of wat die ander is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ligt er dus aan hoe je verliefdheid definieert. Waarom zou verliefdheid pas verliefdheid zijn als het lang duurt. 1 van de kenmerken is juist dat het niet blijvend is.
Ja, die kriebels herken ik ook. Die heb ik alleen maar als ik me fysiek voel aangetrokken tot iemand. Is voor mij dan weer net iets anders als verliefdheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan hoe je verliefdheid definieert. Maar ik heb heel snel kriebels (binnen 2 minuten) en dat ik helemaal weg van iemand ben. Aan de andere kant raak ik die gevoelens dus ook erg snel kwijt. Ik weet van mezelf dat ik sowieso bovenmatig gek ben op vrouwen.
Laten we deze definitie maar aanhouden. En dat gevoel is niet in een weekje weg, dat kan maanden, zoniet jaren duren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef JoeyT het volgende:
Ligt er natuurlijk wel aan hoe je verliefdheid definieert. Maar ik heb heel snel kriebels (binnen 2 minuten) en dat ik helemaal weg van iemand ben. Aan de andere kant raak ik die gevoelens dus ook erg snel kwijt. Ik weet van mezelf dat ik sowieso bovenmatig gek ben op vrouwen.
Alsjeblief dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |