quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ligt eraan welke van de 4 je NIET bent
die ja.quote:
Dat komt toch pas als ze een relatie krijgen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik kook wel dan. Mag jij de pannen poetsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Daar doelde ik ook op
Dus poetsen jij![]()
Dan maar gewoon alle vier
Het gevaar loert alleen dat het dan weer teveel op een taakstraf gaat lijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat komt toch pas als ze een relatie krijgen.
Uitlikken, op mn knieën en aan de riem?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kook wel dan. Mag jij de pannen poetsen.
single zijn én onder de plak zitten...quote:
Nee, zover wilde ik nu ook weer niet gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uitlikken, op mn knieën en aan de riem?
Ja, ik snapte jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zover wilde ik nu ook weer niet gaan.
Nee, zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik snapte jeniet...
Of was je van plan ze heeeeeeel erg vies te maken?
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of moet ik nu cryptischer gaan denken dan goed voor me is?![]()
Dat kon ook nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenken
Wat the hell is een clusterfuck?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
single zijn én onder de plak zitten...wat een clusterfuck.
Dat dus. Je moet er niet teveel achter zoeken JB.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef MNR het volgende:
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenken
Hehe, nu ik de vertaling nog beter begrijp, vond ik het best een leuke grapje van Gariquote:
In eerste instantie onbegrepen.... story of my life. In een notedop.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:02 schreef MNR het volgende:
Hehe, nu ik de vertaling nog beter begrijp, vond ik het best een leuke grapje van Gari
Waar gaat het niet over, kun je beter vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
ff tvpen
En waar gaat het vandaag over?
Middagquote:
Miss wel dezelfde reden als waarom ik niet in R&P SC post. Daar voel ik mij niet tussen de mensen passen.. zoiets..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
en dat bedoel ik niet van ow wat stom en dat mag je niet voelen maar zo van ik snap er niks van
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie moeten natuurlijk
-'s ochtends eerder uit bed dan wij. alvast de verwarming aanzetten zodat wij in een warme badkamer komen.
- daar klaar staan om ons af te drogen na het douchen
-in de tussentijd kleding hebben klaargelegt
-als we aangekleed beneden komen moet er ontbijt klaar staan.
-dikke kus geven als wij naar ons werk (of minares) gaan
ergens daartussen een vluggertje en/of pijpbeurt. maar die is elke dag anders, zo houden we het voor jullie afwisselend!
tot zo ver de ochtend!![]()
Jullie praten vaak over dingen die ik nog niet heb meegemaakt en die ik eigenlijk ook niet snap. Dan voel ik mij gelijk een klein kind.quote:
Wat ik wil bereiken met hier posten? Geen idee eigenlijk. Misschien meer contacten opdoen en meer onder de mensen zijn. Alhoewel dat online natuurlijk een beetje lastig. Voor mijzelf natuurlijk wie anders?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
Vraag je eens af wat je zou willen bereiken door in dit topic te posten, Tijn.
Voor wie doe je het? Met welke gedachte in je hoofd plaats jij je posts?
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
en dat bedoel ik niet van ow wat stom en dat mag je niet voelen maar zo van ik snap er niks van
Maak je niet druk joh. Je kan het ook zien als een uitdaging om jezelf aan de rest op te trekken. Bovendien als je iets niet begrijpt kan je het gewoon vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens zitten nadenken over hoe ik het vind om in dit topic te posten. Ik vind het wel leuk maar ik heb wel het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen.![]()
Als ik in dit topic post voel ik mij net een klein kind dat aan een spelletje wil meedoen met oudere kinderen dat hij niet helemaal begrijpt en daarom gefrustreerd wordt.![]()
Daarom twijfel ik of ik hier nog wel moet gaan posten in dit topic.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Miss wel dezelfde reden als waarom ik niet in R&P SC post. Daar voel ik mij niet tussen de mensen passen.. zoiets..
Misschien is het toch een net iets te grote stap. Maar toch blijf ik hier voorlopig gewoon posten. Ik kan het wel vragen maar dan voel ik mij zo domquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh. Je kan het ook zien als een uitdaging om jezelf aan de rest op te trekken. Bovendien als je iets niet begrijpt kan je het gewoon vragen.
Misschien gewoon proberen dat gevoel los te laten. Denk niet dat de rest jou er niet vindt tussen passen.quote:
Ach joh, denk dat niemand het een probleem zal vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het toch een net iets te grote stap. Maar toch blijf ik hier voorlopig gewoon posten. Ik kan het wel vragen maar dan voel ik mij zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |