Kartenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
Brunch: drie knackebrod met pittig belegen kaas
T: banaan
T: banaan (meer hadden we niet)
D: kipfajita's
S: karten
T: als ik nog trek heb eet ik nog wel een knackebrod of twee na het karten
Dus jullie lopen niet voor het schema maar voor de goede muziek?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af, maar durfde het niet te posten
Kijk je uit met de bananen? Die geven veel energie. Ik eet ze max. 2x in de week op mn sportdag. En eet je elke dag zoveel fruit? Misschien kan je je tussendoortjes afwisselen met nootjes, yoghurt, etc.quote:
Oh, ik ken dat! Mijn oude manager ramde me zo ooit hard dat ik een weken met een bloeduitstorting ter hoogte van mijn sleutelbeen heb gelopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Karten. De laatste keer dat ik deed, botste ik zó hard dat het plaatje voor op m'n kart naar de andere kant van de baan vloog
.
En nu echt douchen.
Dat schema kan je op geen enkele andere site vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik loop evy om te horen dat ze 'fier op me is', die muziek kan me gestolen worden
"Ik ben fier op jou", dát is Evy, niet het luisteren naar andere muziek op een schema dat elke hardloopsite je kan bieden
Nootjes vind ik te lekker. Kan mezelf daarin niet begrenzenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Anosmie het volgende:
Kijk je uit met de bananen? Die geven veel energie. Ik eet ze max. 2x in de week op mn sportdag. En eet je elke dag zoveel fruit? Misschien kan je je tussendoortjes afwisselen met nootjes, yoghurt, etc.
en dan moet je er nog tweequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook fijn vond (nou ja, die ene keer dat ik het deed dan) is dat Evy roept dat je nog maar een minuutje hoeft enzo!
Dat vond ik in het begin ook wel erg fijn, maar nu vind ik het toch fijner om het Evy schema gewoon zelf te lopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook fijn vond (nou ja, die ene keer dat ik het deed dan) is dat Evy roept dat je nog maar een minuutje hoeft enzo!
Heb ik ook. Gewoon in een afsluitbaar bakje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nootjes vind ik te lekker. Kan mezelf daarin niet begrenzenEn yoghurt eet zo moeilijk als je aan t werk bent. Ik moet t zelf meenemen naar werk en dat is niet praktisch...
Het fijne is, je mag het noemen zoals je wilt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat vond ik in het begin ook wel erg fijn, maar nu vind ik het toch fijner om het Evy schema gewoon zelf te lopen.
En ja ik noem dat nog steeds lekker Evy lopen
Vitalinea heeft yoghurtjes in portieverpakking. Lekker met 0% vet en geen toegevoegde suikers. Perfect formaatje tussendoortje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nootjes vind ik te lekker. Kan mezelf daarin niet begrenzenEn yoghurt eet zo moeilijk als je aan t werk bent. Ik moet t zelf meenemen naar werk en dat is niet praktisch...
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
op naar 'mijn' HBO-doorstromers zo maar 's, volgens mij zie ik ze al staan
Volgens mij ben je dan verplicht bij verhuizing een nieuwe deur te kopen. Of was dat je vraag niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:58 schreef laziness het volgende:
Hoi![]()
Niemand een antwoord op mijn kattenluik vraag trouwens? Ik heb geen zin om het in F&F te vragen
Yepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan verplicht bij verhuizing een nieuwe deur te kopen. Of was dat je vraag niet?
Leuke usernaam.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:58 schreef laziness het volgende:
Niemand een antwoord op mijn kattenluik vraag trouwens? Ik heb geen zin om het in F&F te vragen
Ja ik zie Evy inderdaad meer als het schema dan als Evy zelfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het fijne is, je mag het noemen zoals je wilt!
Al noem je het strontscheppen!
Ik vond het gewoon lollig dat je Evy loopt, maar dan zonder de stem van Evy en zonder haar muziek!
Dat klinkt ook wel fijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef Phaidra het volgende:
* Phaidra zwaait ook naar SHE
En hardlopen met Evy lijkt me echt super irritant. Maar ik loop ook nooit met muziek omdat ik a. continu mijn oordopjes verlies en b. het niet lukt om mijn eigen tempo aan te houden. Ik vind het juist heerlijk om zonder enig geluid om me heen te lopen, dan raak ik in een soort trance ofzo. Alleen de natuur en ik
Of het hoort weet ik niet, maar het hoeft niet in de koelkast.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Hoort pindakaas niet in de koelkast?. Wilde net bammetjes met pindakaas eten en het was keihard. Dat was met de euroshopperpindakaas niet zo. Nu heeft Mark een pot Calvé voor me gehaald
.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef k_i_m het volgende:
Edit: Posten namens een gebande kan je een ban opleveren. Een volgende keer krijg je dus een ban.
Ja hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuke usernaam.![]()
Ik durf geen kattenluik te nemen, want ik weet niet hoe duur het vervangen van een plaat trespa is.
En mijn katten kunnen heel hard mauwen.
4x2 kan prima hoor Vikingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Ok. Dan zet ik het ook in de normale voorraadkast. Heb ook besloten om 4 x 2 paracetamolletjes te nemen ipv 3 x 2 (dat is t maximum volgens de verpakking). Kreeg in 't ziekenhuis ook 4 x 2 en als ik 3 x 2 doe, dan zit ik dus van 's morgens tot eind van de middag met hoofdpijn.
Wat ontzettend kinderachtig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef k_i_m het volgende:
Edit: Posten namens een gebande kan je een ban opleveren. Een volgende keer krijg je dus een ban.
Ok, fijn om te horenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
4x2 kan prima hoor Vikingdoen we in het ziekenhuis idd ook gewoon, en zolang dat je dat geen weken doet, kan dat echt geen kwaad...
gewoon de komende dagen 4x2
en dan proberen wat af te bouwen, en dan kan je nog beter doen
2-1-2-1 bijvoorbeeld....
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef k_i_m het volgende:
BMR is wat je lijf verbruikt, onderhoudsniveau is inclusief sport. Dus als je veel sport, ligt het ver uit elkaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef cyclechick het volgende:
Oh, reeds gevonden!
BMR is 1419 en onderhoudsniveau is 2199.
Kan dat zo ver uit elkaar liggen?
En toen schoot ik in de lachquote:
ik bedoel ongeveer om de zes uur:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, fijn om te horen. Hoe zit het precies met de intervallen? Op het doosje staat dat er steeds een interval van 4 uur tussen moet zitten. Dat is op zich wel te doen voor mij.
Wat bedoel je met 2-1-2-1? En moet ik paracetamol echt afbouwen als ik het een week ofzo dagelijks heb gebruikt?
Toch handig, zo'n verpleegkundige in ons middenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik bedoel ongeveer om de zes uur:
dus bij het opstaan 2 tbl
dan bijvoorbeeld tussen de middag 1 tbl
avondeten 2 tbl
en dan voor de nacht 1 tbl
(of net andersom, dus 1-2-1-2)
maar de komende dagen dus 2-2-2-2
en afbouwen kan je het beste wel doen, dus wanneer het prima gaat met 4 x 2 tbl kan je proberen er af en toe eentje te minderen, dus dan neem je 1 ipv 2 tabletten, tot je op 4x 1 tbl zit, en dan kan je gaan afbouwen tot bijvoorbeeld alleen voor snachts en zo nodig bij pijn.
en pijn is niet nodig... die tbl zijn dr niet voor niets en je hebt net wel een heftige operatie aan je hoofd gehad.
*knuffel voor VIK*
Misschien de muesli? Dat spul is stiekem heel evil, zeker als het eigenlijk cruesli is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:36 schreef heaven7 het volgende:
Nou voor zover het nog over dieten gaatIk snap het niet. Wat ik vandaag gegeten heb:
O karnemelk, bakje magere yoghurt met zoetstof, 40 gram muesli en 1 banaan
T 1 knäckebröd met heel dun chocopasta
L 2 boterhammen met light philadephia, 1 gekookt ei en 2 mespunten halfmayo en 1 dun kapje met dun pindakaas.
Nou zit ik volgens caloriechecker hiermee al op de 1000 kcal :S En nee, de pasta en mayo doen het em niet.. Snap het niet! Tuurlijk zou ik die dingen kunnen laten staan maar dat wil ik niet want dan hou ik het niet vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |