abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:34:02 #101
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65792353
Jeetje wat zijn jullie hard gegaan.

Even zien (en nu heb ik het hopelijk niet te koud)

Anna knappe meid
Sjak en Jetske hopelijk gaat het goed met het onderzoek straks.
Max, die ogentest is voor de tweede keer.
Lis, hoe mooi ben je nu?
En op de wc-plasser (vaak gaan... heeft er vaak mee te maken dat ze nog niet goed uitplassen en dan dus eerder weer die drang voelen, komt goed...is mij ooit eens verteld)

Verder hier 2x -nieuws. Het onderzoek in het ziekenhuis is goed gegaan. Ze moest ruim een uur stil zitten bij me op schoot en dat is voor mijn peuter erg veel gevraagd, maar het is d'r gelukt en nu is het afwachten op de uitslag.

De tweede jompel is voor haar eerste echte psz-ochtend. Ze zat lekker te spelen toen ik weg ging en heb ze een kus gegeven en toen zei ze 'doeiii mama' en toen ze me bij het raam zag zwaaide ze en kreeg ik een handkus. Wat ging ik met een fijngevoel weg. Om 10 uur nog even gebeld en ze had 'netjes in de kring gezetten alsof ze al heel lang kwam'.
pi_65792825
fijn dat 't zo goed ging met dat onderzoek, chacama. ik hoop dat de uitslag ook goed is.

het feestje van anna op 't kdv was heel leuk geweest. ze wilde zelfs eigenlijk niet mee 's middags.
pi_65802539
Amber is vanmorgen bij mijn schoonmoeder gevallen... met d'r mondje boven op de tafel. Schoonmoeder belde op of Ambers tandjes altijd anders qua lengte waren.. Niet dus. Ik heb meteen mijn tandarts gebeld, maar die was gewoon de hele dag niet te bereiken. Schoonmoeder heeft een arts gebeld en die zei ga maar naar de EHBO. M is meteen naar het ziekenhuis gegaan. In het zh konden ze niets doen, ze moest toch maar naar een tandarts. M. heeft verschillende tandartsen gebeld en NERGENS wilden ze Amber helpen wat ze moest maar naar d'r eigen tandarts, maar die was dus ook niet te bereiken. Uiteindelijk Jeugdtandzorg West gebeld en daar mochten we om 13.00 uur gelukkig terecht.
Tandarts heeft gekeken en Ambers tandje is naar binnen geslagen. Het tandje zit wel muurvast maar het kan zijn dat ie er vanzelf uit gaat vallen. VInd het zo zielig voor haar. Ze heeft ook meteen een heel ander bekkie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:40:55 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65802708
Gelukkig Chaca dat het zo soepel liep, moet je lang wachten op de uitslag?
Malle Anna! Eerst niet naar het kdv willen en nu niet meer mee naar huis Nu op naar de kleuterschool Succes Bix en Anna
Hè Amber ook al een naar binnen geslagen tandje, lijkt me zo pijnlijk voor die ukken. Het is wel een pech-topic geloof ik he? voor Amber en wat raar dat je tandarts niet te bereiken was Vicky!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65802779
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Saffier het volgende:
Gelukkig Chaca dat het zo soepel liep, moet je lang wachten op de uitslag?
Malle Anna! Eerst niet naar het kdv willen en nu niet meer mee naar huis Nu op naar de kleuterschool Succes Bix en Anna
Hè Amber ook al een naar binnen geslagen tandje, lijkt me zo pijnlijk voor die ukken. Het is wel een pech-topic geloof ik he? voor Amber en wat raar dat je tandarts niet te bereiken was Vicky!
gewoon te schandalig voor woorden. Het laatste woord is er ook nog niet over gezegd hoor. M. is geloof ik ook heel erg boos geworden op de tandartsen die hij gebeld had en die niet wilden helpen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:49:28 #106
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65805219
Heel schandalig is dat. En inderdaad een pech-topic. Maud geeft Amber dan maar een heel voorzichtig kusje, want anders doet het bij allebei pijn. En ik duim voor je dat het tandje blijft zitten Vicky.

Saffier ( ja, heb het nog niet koud genoeg).... ik wordt maandag gebeld aan het eind van de middag. Dan ga ik ook meteen vragen of ze misschien allergisch is voor katten... als dat zo zou kunnen zijn, dan wil ik dat graag getest hebben. Jammer voor de poezen, maar ons meisje gezond vind ik belangrijker.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:55:28 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65805452
Naar binnen geslagen? Wat eng? Bedoelen ze dan echt dat het tandje weer een stuk de kaak ingeschoven is?
Wat sneu voor haar zeg...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:16:45 #108
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65806173
Ai, alweer een ongelukje met de toskjes... Arme Amber
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65808064
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Naar binnen geslagen? Wat eng? Bedoelen ze dan echt dat het tandje weer een stuk de kaak ingeschoven is?
Wat sneu voor haar zeg...
ja, hij is omhoog geslagen zegmaar, in d''r kaak. Ze heeft er volgens mij niet zo heel veel last van. Toen ze geslapen had was ze even van slag en zei ze dat ze pijn had. Er zat ook wat bloed op dr mondje en pyama maar daarnet heeft ze eenheel bord met pasta, tomaatjes en wortel gegeten en nu eet ze een ijsje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:01:54 #110
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65810996
de uitslag is binnen. Ze belde me meteen toen ze hem kreeg en hij is negatief. Heb de katten even aangekaart en ze wil dat in mei verder gaan onderzoeken. Hoe ouder ze is hoe preciezer de test kunnen uitwijzen. Dus we wachten nog even af.
pi_65814786
pfoeh, gelukkig chacama! fijn dat ze dat zo snel kunnen zeggen ook!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 12:57:11 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65826696
AAAH!!! Zo, dat was even nodig hoor .

Dean is zó vervelend de afgelopen twee dagen, continue tegendraads en de hele tijd mekkeren op zo'n "Huu-huu-HUUHHHHH"-toontje waar je helemaal zenuwachtig van wordt en alles uit je handen laat vallen .

En hij denkt dat ie indruk maakt door als ie iets niet mag het heel hard te gaan schreeuwen .

" Nijntje Kijken ?"

"Nee, we gaan zo weg"

"Nijntje. Kijken. "

Ik:

"NIJNTJUHHH KIJKUHHHHH !!!!! "

Heel erg fijn. Ik negeer het gewoon uiteraard.

Ik heb als ie dat soort tirannieke buien heeft ook meer moeite met het gebrek aan tijd voor mezelf...ff *niks* kunnen doen, of gewoon even lekker muziek luisteren ofzo.

Vanochtend ben ik op de open dag geweest van de Vrije School, erg zoet schooltje wel, leuk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65826743
Hier ook een kleine tiran in huis hoor. Luisteren, dat gebeurd niet, opruimen, wat is dat?

Amber heeft goed geslapen, is niet wakker geweest. Vanmorgen zaten er wel wat bloedvlekken in dr bed maar d'r mond was schoon. Ze heeft ruim 1 boterham gegeten maar bij het happen in een banaan deed haar mond zeer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65826778
Wat eng die tanden die terug naar binnen gaan. Ik wil het niet weten.

Die periode van het gejengel hebben wij ook gehad Vivi. Het is dat we net behangen hebben, anders had ze er achter gezeten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:08:10 #115
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65826898
Die periode hebben we hier nu ook, Vivi
Erg vermoeiend idd Vreet echt al je energie weg.

*mantra opduikelt*
Het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase.........
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:12:31 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65827009
Ik zoek ook een paar rollen Niet luisteren, klieren, drammen, stampen en schreeuwen en als klap op de vuurpijl in je gezicht spugen. Het is dat hij het nog niet echt kan want nu spuugtie dus droog, maar daar kan hij me goed furieus mee maken. Ik bezit meerdere tonnen engelengeduld maar de portie van vanmorgen heeft hij opgebruikt. Net trok hij de tafel open (uitschuiftafel) waar drinken op stond, alles onder de limo, zucht. Hij ligt nu in bed te slapen, vanmiddag zal het wel beter gaan. Ben vooral op deze dagen zo blij dat hij nog slaapt 's middags, kunnen we allemaal weer even opladen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:16:22 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65827083
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:02 schreef YPPY het volgende:
Wat eng die tanden die terug naar binnen gaan. Ik wil het niet weten.

Die periode van het gejengel hebben wij ook gehad Vivi. Het is dat we net behangen hebben, anders had ze er achter gezeten.
Ik negeer de tanden ook maar .

Oh gelukkig dat jullie dat ook wel eens hebben. *niet echt pedagogisch verantwoord *

[ Bericht 11% gewijzigd door Vivi op 07-02-2009 14:06:06 ]
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:28:25 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65827271
I am a topickiller .
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:38:50 #119
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65827491
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:12 schreef Saffier het volgende: Ben vooral op deze dagen zo blij dat hij nog slaapt 's middags, kunnen we allemaal weer even opladen.
dat is mijn tekst!

gooien met alles wat ie tegen komt hoort er hier ook nog bij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 7 februari 2009 @ 14:08:47 #120
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65828030
Lucie is sinds vanochtend ziek en wil nu alleen maar hangen, dus vandaag geen gedrein en uitgedaag en uitgepakte koelkast en ik hoef ook niet om de tien minuten een peuter uit de keukenlades of bij het messenrek vandaan te trekken. Maar zielig vind ik het wel, zo'n warm klein dweiltje
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:19:57 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65828206
Op de eerste plaatst beterschap voor Lucie. Want hoe gezellig het ook is als ze zo tegen je aan hangen, beter zijn is toch echt fijner.

En voor al die moeders met achter het behang plak-kindjes: Het is een fase...het is een fase
En een heel herkenbare fase ook nog. Maar hij gaat over. Hier is ie al minder heftig. Dus het komt goed...echt.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:42:40 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65828606
Max heeft die periode al gehad denk ik, hoop ik hij is meestal erg lief en als ie iets doet dat niet mag is het na 1 waarschuwing wel weer klaar. behalve toenet maar hij is heel moe en hij wil mn aandacht, dus dan kan ik t nog een beetje begrijpen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:54:36 #123
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65828802
Vivi, Storm is ook best wel een lastpakje op dit moment. Nee accepteert ie niet (maar wij hebben de langste adem), dus hij wordt regelmatig naar eigen zeggen "heew boos!" want het is "heewmaaw niet jleuk"!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 20:44:47 #124
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65834637
JAH, het feest der herkenning. Jetske wordt soms ook heel boos. huilen, gillen op de grond liggen, arcccchhhh. Vaak zetten we haar dan even op de gang om haar uit de situatie te halen. Dat helpt wel. Maar ik vind het toch soms wel heel moeilijk om met zo'n peuter om te gaan: Ik waarschuw haar: Jet, nog 1 keer anders moet je naar de gang. Waarop Jetske zegt: Ik ga wel naar de gang.....Dan ik weer: maar je hoet nu nog niet, ik waarschuw nog 1 keer.... nee hoor mama, ikke gang (en weg is ze)
Lekker douchen!
pi_65839035
Nemen jullie je peuter weleens mee naar de supermarkt?
Ik voorlopig niet meer. Je kent het wel het krijsende, vervelende kind dat overal aanzit. Pfff!

Verder gaat het gelukkig heel goed met Kim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')