Hey, klinkt bekend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef cattie het volgende:
Ive drinkt ook best veel. Een beker of 6 gaat er elke dag wel in. Eten doet hij ook goed, alleen het avondeten niet. Dat blijft een drama. Met uitzondering van een paar gerechten (soep, pizza, gebakken aardappelschijfjes en patat, net de dingen waarvan ik niet wil dat hij het veel eet, behalve dan soep) eet hij meestal niets. Hij kijkt naar zijn bord, schuift het weg en vraagt om zijn toetje. Hij moet dan wachten totdat wij klaar zijn (ondertussen speelt hij met zijn bestek) en dan mag hij een toetje. En hoeft hij het vervolgens 50% van de tijd niet meer. Zucht. Hopelijk gaat dit snel een keer over.
gewoon te schandalig voor woorden. Het laatste woord is er ook nog niet over gezegd hoor. M. is geloof ik ook heel erg boos geworden op de tandartsen die hij gebeld had en die niet wilden helpen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Saffier het volgende:
Gelukkig Chaca dat het zo soepel liep, moet je lang wachten op de uitslag?
Malle Anna! Eerst niet naar het kdv willen en nu niet meer mee naar huisNu op naar de kleuterschool
Succes Bix en Anna
Hè Amber ook al een naar binnen geslagen tandje, lijkt me zo pijnlijk voor die ukken. Het is wel een pech-topic geloof ik he?voor Amber en wat raar dat je tandarts niet te bereiken was Vicky!
ja, hij is omhoog geslagen zegmaar, in d''r kaak. Ze heeft er volgens mij niet zo heel veel last van. Toen ze geslapen had was ze even van slag en zei ze dat ze pijn had. Er zat ook wat bloed op dr mondje en pyama maar daarnet heeft ze eenheel bord met pasta, tomaatjes en wortel gegeten en nu eet ze een ijsje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Naar binnen geslagen? Wat eng? Bedoelen ze dan echt dat het tandje weer een stuk de kaak ingeschoven is?
Wat sneu voor haar zeg...
Ik negeer de tanden ook maarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:02 schreef YPPY het volgende:
Wat eng die tanden die terug naar binnen gaan. Ik wil het niet weten.
Die periode van het gejengel hebben wij ook gehad Vivi. Het is dat we net behangen hebben, anders had ze er achter gezeten.
dat is mijn tekst!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:12 schreef Saffier het volgende: Ben vooral op deze dagen zo blij dat hij nog slaapt 's middags, kunnen we allemaal weer even opladen.
zoietsquote:Op zondag 8 februari 2009 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Ik kies tegenwoordig ook liever voor boodschappen doen zonder, dan met. Net iets meer kans dat ik niet alles vergeet![]()
Wat sneu zeg, dat na Oudste van Icicle Amber nu ook haar tandje naar binnen gevallen heeft (is dat een zin?).
Ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ze mag trouwens altijd meehelpen en ik had geen haast.quote:Op zondag 8 februari 2009 07:27 schreef chacama het volgende:
@Ingrid. Meestal gaat het goed met Maud boodschappen doen, maar ik kan me voorstellen dat Kim nu ook aandacht vraagt op een negatieve manier dus dan is boodschappen doen een mooi moment om mama even door het lint te laten gaan. Misschien is het uiteindelijk wel iets dat jij met haar kunt doen, maar dan moet het wel leuk zijn voor beide partijen. Dus niet in alle haast boodschappen willen doen, want dat werkt hier ook niet. Boodschappen doen op haar tempo. Dan is het leuk en gezellig. Als dat hier niet kan dan probeer ik inderdaad zonder kids boodschappen te doen.
Wel lekker om te lezen dat het verder goed gaat met d'r. Helemaal opgeknapt van de griep? En geef ze maar een extra kroelhet is niet makkelijk met je kleine broertje in het ziekenhuis.
Klinkt als een gezellige middag.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef chacama het volgende:
Goedzo wat 1-op-1 aandacht voor Kim zal d'r goed doen. (Maar wel op jezelf letten en die afspraak niet te ver vooruit schuiven)
Hier hebben ze vanochtend eerst heerlijk zitten verven en vanmiddag zijn er klei-koekjes gebakken op tafel. Heb genoten van een dagje niets moeten en lekker tutten.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:04 schreef PM-girl het volgende:
En lieve kleine grote grappige Anna is gewoon peuter-af vandaagmorgen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |