Ik hou het niet echt bij, ze gaat ook zelf naar de wc (alleen dus, zonder dat ze het persé zegt tegen mij) maar ik denk een keer of 5, 6 per dag. Ik heb geen idee of dat veel, weinig of gewoon is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef Fuente het volgende:
Pinquit, adem in...adem uitHoe herkenbaar!
Sara wou de ogentest ook niet doen, 2 maanden later alsnog wel gedaan en was gewoon goed. Joh, jij kent je kindje het beste, komt helemaal goed
Even een vraag. Sara wil al een tijdje geen luier meer om en plast regelmatig op de WC. Maar ze plast echt heel erg vaak op een dag (geteld vanaf 11 uur is ze al 6 keer wezen plassen). Hierdoor plast ze ook vaak in haar broek. Hoe vaak plassen jullie kinderen?
Topic nog niet gezien, maar wel een heel erg leuk idee. Ik zal er eens over nadenken, want een goede foto van Milo met zijn mama en papa zou een geweldig leuk cadeau zijn voor mijn oudersquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef lcicle het volgende:
SCHITTEREND die foto's Slaapmeisje!! Briljant!! (Goed dat de naam van de fotograaf niet zichtbaar is)![]()
Had je dít topic al gezien trouwens: Het grote OUD DIY-swap topic (dhz-ruil) Kan jij niet ook iets creatiefs.. iets met kaarten of zo
Het is echt nodig helaas. We moeten uitsluiten dat ze geen congenitale afwijking heeft. Die hebben namelijk alle meisjes in mijn familie, we zijn er bijna allemaal aan geopereerd. En stel dat zij het ook heeft dan kan dat nog veel problemen opleveren als we er niets aan doen. Dus het is goed dat het gaat gebeuren (is mijn mantra nu, elke keer als ik eraan denk).quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef lcicle het volgende:
Jeetje, valium Sjak.. Ik moet meteen denken aan de rontgenfoto die ze niet wilden maken om het kind geen trauma te bezorgen. Moeten ze echt echt echt zo'n onderzoek doen? (Sorry, ik heb de voorgeschiedenis niet gelezen van de urineweginfectie.)
Kan me je zenuwen heel goed voorstellen!
Hier hielp het (heel goed!) door van te voren herhaaldelijk uit te leggen wat er ging gebeuren.
Dat zou ik niet doen, misschien kan ze het lichamelijk nog niet echt goed ophouden. Veel drinken is toch juist goed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:22 schreef Fuente het volgende:
BM, thnx. Sara is ook een grote drinker, we proberen dat iets in te perken nu, omdat het echt wel veel is.
Daarbij, hoe geconcentreerder de urine hoe moeilijker op te houden...quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, misschien kan ze het lichamelijk nog niet echt goed ophouden. Veel drinken is toch juist goed.
hihi ja, deze bedoel je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:47 schreef pinquit het volgende:
jeetje anna al naar de basisschool! pff wat gaat het hard. ik zie altijd nog die verjaardagsfoto van dat ze 1 werd voor me, met die taartmuts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapmeisje die foto's![]()
![]()
![]()
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Hey, klinkt bekend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef cattie het volgende:
Ive drinkt ook best veel. Een beker of 6 gaat er elke dag wel in. Eten doet hij ook goed, alleen het avondeten niet. Dat blijft een drama. Met uitzondering van een paar gerechten (soep, pizza, gebakken aardappelschijfjes en patat, net de dingen waarvan ik niet wil dat hij het veel eet, behalve dan soep) eet hij meestal niets. Hij kijkt naar zijn bord, schuift het weg en vraagt om zijn toetje. Hij moet dan wachten totdat wij klaar zijn (ondertussen speelt hij met zijn bestek) en dan mag hij een toetje. En hoeft hij het vervolgens 50% van de tijd niet meer. Zucht. Hopelijk gaat dit snel een keer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |