Waterboardenquote:Elf weigeren hun identiteit prijs te geven
Je bedoelt ze aan het werk zetten? Da's onmenselijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ProRail nog onderhoud gaat uitvoeren 's nachts.
Kunnen ze mooi meehelpen met een bal aan hun poot.
Fraaie kennissenkring heb jijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen bij wie zo'n gezellig weekendje weg uitliep op het bijna afbranden van enkele huisjes, wasbakken van de kant aftrekken en meer van dat soort onschuldig vermaak.
14.gif!quote:
Maar die hebben geen vernielingen aangericht voor 15.000 euro's in een weekend. En nog op kosten van de vereniging op vakantie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Moeten ze tegenwoordig kansenjongeren helemaal uit Parijs halen om Zandvoort te terroriseren? Voorheen kwamen die gewoon uit Amsterdam.
..En daar lijken ze wel gelijk in te krijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef qonmann het volgende:
Ze hadden vast van hun Nederlandse soortgenoortjes gehoord dat in Nederland alles kan..
Als er al een straf komt..wellicht volgt nog een snoepreisje naar Marokko om een beetje bij te komen van de ontberingen hier..of Algerijequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef huhggh het volgende:
[..]
..En daar lijken ze wel gelijk in te krijgen.
We zullen wel zien wat voor straf die groep zal krijgen voor die vernielingen.
Maar ik kijk er niet meer van op als ze met een softe straf er vanaf komen.
Inderdaad. Maar denk niet dat die even 15.000 ophoesten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:46 schreef Hukkie het volgende:
Waarom niet de organisator laten opdraaien voor de schade, en die gasten zsm het land uit knikkeren.
Oke, maar we leven in het grote europa, er zal vast wel een europese manier zijn om dat geld bij die lui vandaan te halen. Misschien een wijze les voor het volgende snoepreisje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:12 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar denk niet dat die even 15.000 ophoesten.
De heeft het te druk met andere zaken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:13 schreef WammesWaggel het volgende:
En nog altijd geen persbericht van Geert Wilders inzake de gallische-naffers en Zandvoort, zou ook Hij de griep hebben?
Inderdaad viel mij ook op. Maar dit was meer een bungalowreis samen met een zwemarrangement.quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:49 schreef Apogist het volgende:
Goh, blijkbaar is Nederland niet het enige land dan kansenjongeren op snoepreisjes stuurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |