Dat zeg jij! Terwijl je er niet 100% zeker van kan zijn behalve voor jezelf wel 100%quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het gaat hier ook helemaal niet om een buitenaardse of paranormale zaak.
Plausibele verklaring idd maar niet 100% de waarheidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja ik zie gewoon een filmpje met een vliegtuig gezien door een night vision goggle. Lekker boeiend verder.
Ik ben daar al op ingegaan. Het voorbeeld van dat mannetje slaat trouwens echt nergens op.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Spellmeista het volgende:
ok dat klopt weer wat geleerd
kun je trouwens even ingaan op de vraag die ik toennet stelde aan je?
neenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
sorry, dan heb ik wat gemist! Was dat in een ander topic?
Er is een kans!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:51 schreef starla het volgende:
[..]
Het voorbeeld van dat mannetje slaat trouwens echt nergens op.
De reactie staat er dus niet meer, mijn God zeg, kriig je ook wat mee van wat anderen zeggen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
dan ga ik even teruglezen..vind dit een stuk leuker dan de film die ik gisteren gekocht heb!
Bedoelde je dit..anders is er denk ik wat weggehaald door een mod wat ik niet heb gezien..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef starla het volgende:
[..]
Het heelal is trouwens helemaal niet oneindig.
Ligt eraan als het bewijs wordt geleverd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef starla het volgende:
[..]
De reactie staat er dus niet meer, mijn God zeg, kriig je ook wat mee van wat anderen zeggen?
maar jij zegt net dat het heelal eindig is? en ik zeg het kan beide zijn..dat is dus niet helemaal waar wat je zegtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef starla het volgende:
Nee, want ik weet toch wel waar de discussie in eindigt: jij weet het niet zeker, maar ik weet het ook niet zeker. Omdat dit de conclusie gaat worden ga ik niet met jou in discussie. Ik bespaar ons hiermee een heleboel ellende aan een heleboel weggegooide pixels, ondanks dat de kansen aan mijn kant staan.
Dat bedoel ik dus. Ga jij maar lekker door met je infantiele manier van discussierenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Spellmeista het volgende:
wacht in spanning af op het 100% bewijsstuk
quote:Over het algemeen wordt aangenomen dat het heelal als geheel oneindig is of zich althans miljoenen machten van tien verder uitstrekt dan het voor ons zichtbare gedeelte. Maar er zijn ook theoretische overwegingen waarbij wordt aangenomen dat zowel het zichtbare als het onzichtbare heelal niet meer zijn dan een speciaal grensgeval van een nog veel grotere en wellicht oneindig grote entiteit, het multiversum. In de parallelle heelallen, waarvan er vele miljarden zo niet oneindig veel zijn, zouden dan tevens andere fundamentele natuurkundige wetten kunnen gelden.
suit yourselfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef starla het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ga jij maar lekker door met je infantiele manier van discussieren![]()
Ik ga niet meer woorden vuilmaken aan jouw onlogische fetisjes.
lator!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |