quote:zie ik gewoon een aangekoekte bruine eenheid van ontlasting ertussen kleven.
Ik zeg maar zo. Ik zeg maar niks.quote:en stopte ik een vinger in haar kont uit geilheid
nastyquote:
ik zeg ook wel eens dingen die nergens op slaan of die niet waargebeurd zijn...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:15 schreef Slander het volgende:
ik zeg toch : waargebeurd
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:39 schreef Slander het volgende:
Kun je wel zien dat mensen op forums nooit wat meemaken vooral niet qua vrouwen. Spreek je oprecht omdat je er een paar teveel op hebt, geloven ze je niet.
Om er balletjes van te draaien voor in spaghetti bedoel je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:51 schreef aaipod het volgende:
Stel dat je moest kiezen btw. Kontkorst of kopkaas? JE MOET KIEZEN
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:55 schreef Slander het volgende:
[..]
Om er balletjes van te draaien voor in spaghetti bedoel je?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:10 schreef Slander het volgende:
Was 2 jaar geleden een ex van mij aant masseren met massage-olie in bed (zeg maar als voorpret). Ik zat bovenop haar, kom ik richting haar kont en duw die billen uit elkaar zie ik gewoon een aangekoekte bruine eenheid van ontlasting ertussen kleven.
Geschokt als ik was zei ik: aaaaah neee he!? Zij was verontwaardigd en schaamde zich tegelijkertijd, nadat ze zich gedoucht had hadden we alsnog seks en stopte ik een vinger in haar kont uit geilheid met standje 69, waarop zij antwoorde: "dat vind ik niet romantisch".
Voor straf heb ik m'n janus een week niet gewassen. Biaaatch!
quote:
quote:
Omdat ik er nog steeds last van heb natuurlijk, anders was ik het allang vergeten he!?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Anyway TS waarom een klacht maken over iets dat 2 jaar geleden gebeurd is?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:10 schreef Slander het volgende:
Ik zat bovenop haar, kom ik richting haar kont en duw die billen uit elkaar zie ik gewoon een aangekoekte bruine eenheid van ontlasting ertussen kleven.
quote:Voor straf heb ik m'n janus een week niet gewassen. Biaaatch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |