quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:21 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Heeft hij nog steeds een ban?
quote:Op maandag 8 december 2008 05:47 schreef yvonne het volgende:
Emimich trollen om het trollen, weg tot kerst
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef yvonne het volgende:
Emimich mag eens gaan nadenken over z'n kloonnamen, lang, tot Pasen ofzo
Bulbasaur pwnt squirle met mega drainquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:24 schreef sweetlady-o het volgende:
nou eens effe slowchatten, de op had trouwens squirtle moeten zijn die is beter
True, dan krijg je blastroisequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:24 schreef sweetlady-o het volgende:
nou eens effe slowchatten, de op had trouwens squirtle moeten zijn die is beter
en venasaur die iedereen pwnd met solar beamquote:
heb ik iets verkeerds gedaanquote:
2 woorden: ice beam.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef gers het volgende:
[..]
en venasaur die iedereen pwnd met solar beam
Squirten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef gers het volgende:
[..]
Bulbasaur pwnt squirle met mega drain
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 145.000 voor squirten (0,04 seconden)
Zoekresultaten
1.
Hij laat zijn zusje squirten
Hij vingert zijn zusje zo goed dat ze begint te squirten. Er komen stralen kut sappen uit haar kutje. Geile Sexfilms.
hardcoresex.sexdumpert.nl/video/hij-laat-zijn-zusje-squirten.html - 52k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
One word: Chestnut.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Gaat jullie geen tyfus aan waarom ik boos ben.
charmander is gay, met z'n vlam die continu uitgaat waardoor die huilie weer aan het doodgaan is en shit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef padlarf het volgende:
Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmander blijft het best!
[ afbeelding ]
was dat ook effective ?quote:
Truequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
charmander is gay, met z'n vlam die continu uitgaat waardoor die huilie weer aan het doodgaan is en shit.
dan kom ik terug met mewquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:31 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
het maakt vegavoer van die balbasaur.
Ja, beetje rare beschrijvingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:33 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die dat raar vind.
Eerste hit op google.
Dan kom ik met...met...quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dan kom ik met...met...
laa maar mew is gewoon te goed.
leuk formaatjequote:
Ik had hemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef reetveter het volgende:
Kon je eigenlijk mew vangen met pokemon rood geel of blauw?
Gozer bij groningen kreeg 42 maanden voor een gedichtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef reetveter het volgende:
://frontpage.fok.nl/nieuws/106015/-Graafschapfan-krijgt-stadionverbod-van-15-jaar.html
Aaah hoe sad is dit zegDie grensrechter krijgt een tik van niks en gaat aangifte doen
Verder is een stadionverbod oké omdat hij het veld opliep, maar 15 jaar is wel heel veel
.
ja dat ook alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:44 schreef gers het volgende:
[..]
Gozer bij groningen kreeg 42 maanden voor een gedicht
Kratje pilsener voor 8 euro in Nederland.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ik hoor net dat in Bavaria (in Duitsland) bier 1.50 kost voor een halve liter![]()
![]()
Het gaat niet over Bavaria maar over die Duitse provinciequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kratje pilsener voor 8 euro in Nederland.
Trouwens: Bavaria
topickaap -> fuck bulbasaur, bierdiscussie topic is dit
Heineken pils hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:57 schreef De_Ananas het volgende:
Toch maar een blikske Bavaria gepakt
Nee, ik ging fappen. Er kwam fucking veel zaad uit manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging pitten, kankerjong.
omdat hij 25 euro laptequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:58 schreef reetveter het volgende:
Waarom mocht Paultjuhhh wel zijn UN veranderen?
--> Rijdende Rechterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog steeds geen 50 euro ontvangen
wtf, ik heb het echt gestort, ik had je nog een ps laten zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog steeds geen 50 euro ontvangen
mijne ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:05 schreef De_Ananas het volgende:
Maar m'n training ging wel mênnus goed vandaag
Tenminste nog één positief punt.
Zelfs ik heb een roeiapparaat thuisquote:
Ik roeide toen ook helemaal nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een roeiapparaat thuisTrouwens
Als ik jou zo zag zou ik niet zeggen dat je vaak roeit
![]()
Beieren noemen we datquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het gaat niet over Bavaria maar over die Duitse provincie![]()
Munchen ligt daar.
Wat nou weer?quote:
Dat en doe af en toe bestuursrechtzaken, geen strafrechtquote:
Ik moet naar dat poep 538 luisteren, 8 uur per dag, ik wordt er simpel vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik luister All Nightmare Long in de klas![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga. Ik heb les, hihi, jwtz. Ik hou van jullie allemaal enzo. kusje aan jitz <333
"does it ever get any better?"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet naar dat poep 538 luisteren, 8 uur per dag, ik wordt er simpel van
HEt wordt niet beterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"does it ever get any better?"Ja, dat vraag ik me ook af. Kut 538
Ah, 538. Het radiostation met slechts 10 nummers in haar playlistquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet naar dat poep 538 luisteren, 8 uur per dag, ik wordt er simpel van
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
Yes, ik vroeg opstaan nadat ik kei brak was van gisteren om naar college te gaan. Kom ik daar aan, is er niemand
Blijkt het pas volgende week te beginnen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zag zo'n oude brandweerwagen rijden van Berghem gemeente Oss
Ja, ik hoor elke dag dezelfde 10 liedjes een keer of 3quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, 538. Het radiostation met slechts 10 nummers in haar playlist
Marco V - Coma Aidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik hoor elke dag dezelfde 10 liedjes een keer of 3
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ging er ook gelijk met stenen naar gooien.
Wanneer mag ik langskomen in Watergraafsmeer?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zit nu een rooster te knutselen en omdat ik dan zelf kan bepalen wie wat doen en wanneer, ben ik weer ineens geen teamplayer. Wat een gelul
Je hebt maar één vakje nodig:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zit nu een rooster te knutselen en omdat ik dan zelf kan bepalen wie wat doen en wanneer, ben ik weer ineens geen teamplayer. Wat een gelul
Ja, maar ik moet de rest toch aan het werk zetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hebt maar één vakje nodig:
8.30u t/m 17.30u - FOK! Forum
Ohja, en af en toe willen ze nog wel eens een oud nummer uitzenden... en die hoor je dan ook ineens de hele week.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Marco V - Coma Aid
Lady GaGa - Just Dance
Killers - Human
Milo - Ayow Technology
Pink - Sober
Katy Perry - Hot n Cold
Beyonce - If i were a boy
Rihanna - Rehab
Adele - make you feel my love
Ne-yo - Miss independent
Deze dus![]()
Oh, is dat wat die beyonce roeptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja, en af en toe willen ze nog wel eens een oud nummer uitzenden... en die hoor je dan ook ineens de hele week.![]()
En je vergeet dat achterlijke "Infinity" nummer en de schijtnummers "If I Were a Boy" en "Single Ladies" van die tering Beyonce.
If i were a boy staat er tussen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja, en af en toe willen ze nog wel eens een oud nummer uitzenden... en die hoor je dan ook ineens de hele week.![]()
En je vergeet dat achterlijke "Infinity" nummer en de schijtnummers "If I Were a Boy" en "Single Ladies" van die tering Beyonce.
Echt, ik heb zin om die lui gewoon hun keel door te snijden. Wat een stel achterlijke mongolen zijn dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:07 schreef Florian_ het volgende:
Jahoor, Killers met Human weer op 538
Stel arrogante snotapen zijn hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt, ik heb zin om die lui gewoon hun keel door te snijden. Wat een stel achterlijke mongolen zijn dat.
Dat nieuwe nummer van Kelly Clarkson hebben ze ook al om zeep geholpen. Ik heb niks tegen Kellyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
If i were a boy staat er tussen hoor![]()
Maar die horen er idd ook nog bij. Alhoewel ik me aan die infinity nog wel het minst erger
En al die 'hilarische' 'grapjes' tussendoor, echt om te huilen zo slechtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt, ik heb zin om die lui gewoon hun keel door te snijden. Wat een stel achterlijke mongolen zijn dat.
Ja, dat krijg je als Sackboy, NB en Jordeeeh weg zijnquote:
Ban?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als Sackboy, NB en Jordeeeh weg zijn
En Emimich om op te kankeren
1 week? Onmogelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ban?![]()
Remlof was lief voor mij door me maar 1 week te geven
Diamonds are foreverquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoor nu een nummer van kanye west wat ik nog nooit gehord heb maar serieus vet is.
Wist niet dat hij ook vette muziek kon maken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Diamonds are forever![]()
Hoogstaande kijkt tmf
ik ook
Dat duurt nog bijna zeven uur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, zit ik helemaal in mn chillkleren, bedenk ik me net dat ik vanavond nog naar Ajax moet
Klacht: Omkleden
Pluspunt: Ajax
Ik zal toch een keer op moeten staanquote:
Ajax fer surequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:22 schreef reetveter het volgende:
DILEMMA VANAVOND
STEVEN SEAGAL NIGHT, OF AJAX
Was ik maar in Groningen dan had ik 2 tv's naast elkaar
Kun je ook instellen, drolquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankerloos dit zeg, download ik een aantal episodes van een serie, is de laatste als eerst klaar, en de eerste als laatst
Moet ik vet lang wachten
Tuurlijk niet, kan het aantal seeds toch niet bepalen en daarmee de download snelheid?quote:
spiegelpoker.nlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef reetveter het volgende:
Hoe heette die pokersite waarbij je jezelf kon zien aan tafel.
BÔH FRANSE LES IS ECHT ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO VETquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemiddag liefjes.
Van bassie & adriaan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BÔH FRANSE LES IS ECHT ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO VET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me echt mooi als ie weer keelpijn heeftquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen naar duesseldorf.
IK HEB EEN FOTO VAN MIJ OP HET VLIEGVELD IN DUSSELDORFquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen naar duesseldorf.
Mooie Guidofoto Maurits, die met die badkamerspiegel in je roeipakjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IK HEB EEN FOTO VAN MIJ OP HET VLIEGVELD IN DUSSELDORF
Hyves lurkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mooie Guidofoto Maurits, die met die badkamerspiegel in je roeipakje
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
D_A stuurt me een valentijnscadeau!
Ohja kut. Ik vergeet steeds dat het bijna valentijnsdag isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
Van de vreemdelingenpolizei? Voor in je dossier?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IK HEB EEN FOTO VAN MIJ OP HET VLIEGVELD IN DUSSELDORF
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mooie Guidofoto Maurits, die met die badkamerspiegel in je roeipakje
QFTquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Oasis.
Als ze weer niet spelen, gooi ik alles van Oasis weg
WOARST VLEISCH?!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Fascination het volgende:
Ik heb geen bananen vandaag, ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie.
Ik heb wel een banaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Fascination het volgende:
Ik heb geen bananen vandaag, ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie.
Lijkt me super.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
BT, van mij krijg je met valentijnsdag een mooie gebruikte boxer van me.
quote:
Bij de slager. Doorgaans heeft een groentenman/vrouw geen vlees, behalve vruchtvlees.quote:
Als je goed zoekt kun je ook nog sporen van kutvocht vinden van die heroinjunkquote:
* jitzzzze zet Don & Ad stem op "En ik weet zeker dat jij wel eventjes met mijn banaan wilt spelenquote:
Moet je 5-3-2 opstelling doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef reetveter het volgende:
WTF, om de 2 seconden staat rechtsonderin: "een recente poging om uw computer aan te vallen is geblokkeerd'' en ze blijven maar komen
Oehhhquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kun je ook nog sporen van kutvocht vinden van die heroinjunk
Ik ben niet jaloers, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou ook jaloers zijn ja, als ik jou was!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef reetveter het volgende:
WTF, om de 2 seconden staat rechtsonderin: "een recente poging om uw computer aan te vallen is geblokkeerd'' en ze blijven maar komen
gadverquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kun je ook nog sporen van kutvocht vinden van die heroinjunk
Of een betere keeper kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je 5-3-2 opstelling doen.
quote:2 Unlimited geeft reünieconcert
Uitgegeven: 3 februari 2009 12:31
Laatst gewijzigd: 3 februari 2009 12:30
AMSTERDAM - Ray Slijngaard en Anita Doth gaan weer samen het podium op. Het duo, dat in de jaren negentig de danceformatie 2 Unlimited vormde, treedt op 11 april gezamenlijk op tijdens 'I love the 90's - the party' in het Belgische Hasselt.
Dat heeft de organisatie dinsdag bekendgemaakt. Doth en Slijngaard, die dertien jaar geleden na een ruzie een punt zetten achter 2 Unlimited, hebben zin in de reünie. "We konden er echt niet meer omheen", vertelt de 37-jarige zangeres. Doth merkte dat er op internet veel werd gespeculeerd over een terugkeer van 2 Unlimited.
"Dat doet ons natuurlijk veel plezier en heeft ervoor gezorgd dat het bij ons ook weer is gaan kriebelen." Slijngaard kijkt ernaar uit om er een 'geweldig feest' van te maken. "Cuz the 90's ain't back till Ray & Anita are back", vult hij zijn collega aan.
Kaarten
Vooralsnog is het optreden tijdens de 'I love the 90's'-party in de Ethias Arena in Hasselt het enige dat 2 Unlimited geeft. Er zijn nog kaarten beschikbaar.
2 Unlimited brak in 1991 door met 'Get ready for this'. Met 'No limit' uit 1993 wist het danceduo in meer dan 35 landen de nummer 1-positie te behalen. In totaal verkocht 2 Unlimited meer dan twintig miljoen albums.
Het project en de naam 2 Unlimited waren bedacht door de Belgische producers Jean-Paul De Coster en Phil Wilde. Twee jaar nadat Doth en Slijngaard er de brui aan gaven, probeerde het producersduo 2 Unlimited nieuw leven in te blazen met de zangeressen Romy van Ooijen en Marion van Iwaarden. Het duo had geen succes.
Wie wil er nou geen valentijnscadeau krijgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, hoe kom je daarbij?
Ja, dat zou je wel willen jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHA, wij vullen elkaar echt zo goed aan meng, wij moeten vriendjes worden!Q!!!
Niet doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem maar in het Guidotopic posten in B&H
D_A kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef De_Ananas het volgende:
Jeej, ik heb net heel mijn agenda gewist, nu weet ik niet wanneer ik moet werken en opdrachten moet inleveren
Je weet niet eens watquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je 5-3-2 opstelling doen.
Ik ook niet, dat zal die breezerslet lerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
Ben ik dan de enige die BT geen valentijnscadeau stuurt![]()
Ik stuur m'n sokken op die ik al 3 dagen aan hebquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
IK WORD LATER CABARETIERquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken
Ik doe nooit aan valentijn. Het enige wat ik mijn vriendin geef op valentijn is een goede beurt, maar dat verschilt niet zo heel veel met de andere dagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie wil er nou geen valentijnscadeau krijgen?
quote:Ik heb er nog nooit eentje gehadbehalve foeilelijke e-cards.
Van IQM?quote:Ooh en vorig jaar een roos, nog steeds geen flauw idee van wie die was.. Maar dat zal wel weer een grapje zijn geweest ofzo.
Ik stuur ook niks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
Zeurpiet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie wil er nou geen valentijnscadeau krijgen?
Ik heb er nog nooit eentje gehadbehalve foeilelijke e-cards.
Ooh en vorig jaar een roos, nog steeds geen flauw idee van wie die was.. Maar dat zal wel weer een grapje zijn geweest ofzo.
En nu ga ik het goede voorbeeld geven en keihard aan het werkciaooo
!
Ja? Komt die grap over die Oasis fan die naar Dusseldorf ging ook in je show?quote:
quote:
Ik wilde net hetzelfde vragen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef Fascination het volgende:
Waar is IQM eigenlijk. Is hij verongelukt?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? Komt die grap over die Oasis fan die naar Dusseldorf ging ook in je show?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, beetje zelfspot toch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, beetje zelfspot toch.
Kennen jullie Gers? Hij is model.
.
.
.
.
.
.
.
.Ow, ik dacht voor blümen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, beetje zelfspot toch.
Kennen jullie Gers? Hij is model.
.
.
.
.
.
.
.
.Oh, ik dacht integraalhelmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
Of die grap over die comakut NG, das ook een goeie
En IQM dan? Ook al een tijd niet gezien. Net als deze usert overigens:quote:
Das reetveter, drolquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En IQM dan? Ook al een tijd niet gezien. Net als deze usert overigens: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bobby_B kan er ook niet zo goed mee omgaan
Nou over die gast he met die vriendin en die vriendin die was zwanger en ze waren blij blij blij en toen kwam ze terug uit noorwegen en toen neuken enzo en oehoeh wat waren ze gelukkig en ze gingen samenwonen in een kraakpand enzulks en toen ging alles goed maar daarna werd ze ziek doodziek en toen ging ook het kind dood wij allemaal lachen haha en toen ging de vriend zo zielig doen op zo'n forum en geld inzamelen enzo en zo'n jongen gaf zelfs bloemen naja en uiteindelijk kwamen ze er zo achter dat het nep was en iedereen verontwaardigd zo van 'nounou dat hadden we niet verwacht' en nu is hij zo weg enzo en iedereen zo van nou wat een lul HAHAHA GOEIE GRAP EH?quote:
Hilarisch, helemaal omdat McFearless helemaal geen penis heeft. Altans niet groot genoeg zodat er een breezersletje aan kan zuigenquote:
Beter oude grappen en grollen uit de doos halen dan grappen en grollen uit iemands oude doos halen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
Als we dan toch oude grappen en grollen uit de doos halen!
Ja, als Ernie natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef Fascination het volgende:
Hoe gaan jullie met carnaval verkleed?
Het is wel duidelijk wie er liggen te slapen in de SC of n00bs zijn.quote:
Als BT.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef Fascination het volgende:
Zucht, dat ik het nog moet vragen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben een nieuwe stagiaire op school, wat een kankerlekker wijf
Wtf, wat dat niet echt dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou over die gast he met die vriendin en die vriendin die was zwanger en ze waren blij blij blij en toen kwam ze terug uit noorwegen en toen neuken enzo en oehoeh wat waren ze gelukkig en ze gingen samenwonen in een kraakpand enzulks en toen ging alles goed maar daarna werd ze ziek doodziek en toen ging ook het kind dood wij allemaal lachen haha en toen ging de vriend zo zielig doen op zo'n forum en geld inzamelen enzo en zo'n jongen gaf zelfs bloemen naja en uiteindelijk kwamen ze er zo achter dat het nep was en iedereen verontwaardigd zo van 'nounou dat hadden we niet verwacht' en nu is hij zo weg enzo en iedereen zo van nou wat een lul HAHAHA GOEIE GRAP EH?
Je hebt toch mario.rar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef Fascination het volgende:
Ja, iedereen behalve jitzzzze!!!11!!!1|EINZ!!1!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie er liggen te slapen in de SC of n00bs zijn.
Heb ik nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, dat ik het nog moet vragen...![]()
Waar zijn de pics?
quote:
Tieten afplakken, stuk van je benen afzagen en een kras op je voorhoofd maken.quote:
Schiet op, mafketel. Je mag pas terugkomen als je pics van haar kan posten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik nietNOG niet. Ze heeft lekkere tieten een gezicht dat erom vraagt ondergespoten te worden.
Omdat jij de grap ook niet snapt, drol.quote:
Ja. Je gaat toch niet twee keer hetzelfde verkleed of wel?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tieten afplakken, stuk van je benen afzagen en een kras op je voorhoofd maken.
Tevens met een pleister om je duim heenlopen. Je mag dan ook geen alcohol want je zit aan de antibiotica vanwege een schram
Sorry, o oh eeuwige maagd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schiet op, mafketel. Je mag pas terugkomen als je pics van haar kan posten.
Dat doe ik al de afgelopen 3 jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Je gaat toch niet twee keer hetzelfde verkleed of wel?
Gewoon hard slaan of neus dicht knijpen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef Florian_ het volgende:
Hoe laat je je vriendin slikken trouwens?
BT, tips?
M'n idee, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tieten afplakken, stuk van je benen afzagen en een kras op je voorhoofd maken.
Tevens met een pleister om je duim heenlopen. Je mag dan ook geen alcohol want je zit aan de antibiotica vanwege een schram
New kids on the block.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef Fascination het volgende:
En iedereen, oh nee he, komt hij weer met z'n net iets te kleine smurfenpakjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat doe ik al de afgelopen 3 jaar
Toch keur ik seks met dieren nog steeds niet goed, maar goed, ieder z'n ding he.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuwige maagd? Jij toch zeker? Ik neuk me helemaal suf
Omg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat doe ik al de afgelopen 3 jaar
Of omdat ik haar anorexiahoer noemdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol post niet meer in de SC valt me op
Komt dat omdat ik haar een attentionwhore heb genoemd?![]()
Als het daadwerkelijk door jou komt, krijg je problemen met mijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik dacht: nu komt er vast iemand met opblaaspoppen of negers aan. Maar dierensex daar dacht zelfs ik nog niet aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch keur ik seks met dieren nog steeds niet goed, maar goed, ieder z'n ding he.
Post ze uberhaupt nog welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |