... Dan word je er om uitgelachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:51 schreef PimPamPetten het volgende:
Gewoon erop zetten
Baat het niet.....
Hangt van de functie af.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef buitenbeentje het volgende:
Moderator of administrator op een forum (dus niet enkel FOK!)zijn, is dat eigenlijk vermeldenswaardig op je cv bij sollicitaties?
Dat kan prima, mits men dan niet gaat denken dat je dan onder werktijd gaat modden.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:47 schreef Antaresje het volgende:
Waarom zou je zoiets niet kunnen vermelden onder het kopje Hobby's? Als het tenminste over een beetje groot forum gaat, ik denk dat het niet veel mensen zal interesseren als je toevallig admin rechten hebt op het forum van je WoW clan van 20 mensen
Totaal irrelevant, en buiten dat, wat gaat het mijn werkgever aan wat ik op internet uitvreet in mijn vrije tijd?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:55 schreef Twerk het volgende:
Tenzij je solliciteert bij een sociale werkplaats speciaal toegespitst op autisten
Ben jij dan zo een slechte MOD?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef Renesite het volgende:
Erm...
Nee!
Als ik dat moest uitleggen bij mijn stage dan hadden ze na de uitleg mij toch echt de internetmogelijkheid ontnomen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |