... Dan word je er om uitgelachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:51 schreef PimPamPetten het volgende:
Gewoon erop zetten
Baat het niet.....
Hangt van de functie af.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef buitenbeentje het volgende:
Moderator of administrator op een forum (dus niet enkel FOK!)zijn, is dat eigenlijk vermeldenswaardig op je cv bij sollicitaties?
Dat kan prima, mits men dan niet gaat denken dat je dan onder werktijd gaat modden.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:47 schreef Antaresje het volgende:
Waarom zou je zoiets niet kunnen vermelden onder het kopje Hobby's? Als het tenminste over een beetje groot forum gaat, ik denk dat het niet veel mensen zal interesseren als je toevallig admin rechten hebt op het forum van je WoW clan van 20 mensen
Totaal irrelevant, en buiten dat, wat gaat het mijn werkgever aan wat ik op internet uitvreet in mijn vrije tijd?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:55 schreef Twerk het volgende:
Tenzij je solliciteert bij een sociale werkplaats speciaal toegespitst op autisten
Ben jij dan zo een slechte MOD?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef Renesite het volgende:
Erm...
Nee!
Als ik dat moest uitleggen bij mijn stage dan hadden ze na de uitleg mij toch echt de internetmogelijkheid ontnomen!
Een forum waarin je technische expertise goed gebruikt wordt? Kennis van php en sql? Kan best leuk zijn toch.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:13 schreef Dromer het volgende:
Whehe.. cv te kort?
Ik kan me bijna geen job voorstellen waarbij dit enig nut zou hebben. Misschien in het geval je een website zou moeten beheren...
Als het op een of andere manier relevant is...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef buitenbeentje het volgende:
Moderator of administrator op een forum (dus niet enkel FOK!)zijn, is dat eigenlijk vermeldenswaardig op je cv bij sollicitaties?
Misschien als je daar de guru zou zijn onder vaklieden... maar niet zozeer als moderator, lijkt me.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Een forum waarin je technische expertise goed gebruikt wordt? Kennis van php en sql? Kan best leuk zijn toch.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:12 schreef JvS het volgende:
In een ouwelullentent zou ik niet gaan werken.
Ik heb het er gewoon opgezet. Ik was 5 jaar ofzo mod bij tweakers (jazeker) en werk en solliciteerde niet in die richting, maar ik vond het wel een grappige activiteit die ik naast mijn studie gedaan heb. Geen vragen over gehad trouwens. Of ik moderator bij Fok er op zou zetten weet ik nog net zo niet. Op WGR na is het natuurlijk een enorm kutforum.
Het geeft IMO wel aan dat je in elk geval redelijk internetwise bent (en dan meer dan veel kunnen hyven en msn'en zegmaar) en dat je je wat actiever in wilt zetten. Ik behandel zelf voor mijn werk veel sollicitanten en ik zie vaak zat voorzitterschap van een vve, een bestuurslid van een kleine vereniging en veel meer van dit soort activiteiten staan. Meestal zijn mensen die dat doen en die dat op hun CV zetten wat initiatiefrijker dan de norm. Wat mij betreft kan het wel soort van relevant zijn. Daarnaast is het mijn CV en ik zet er op wat ik leuk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |